Hier ook regelmatig, gelukkig niet iedere dag hoorquote:Op zondag 20 september 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
Hier knalt elke dag wel iemand een beetje vuurwerk af
Ik hoef niks over jouw stoelgang te weten engerdquote:Op zondag 20 september 2020 22:24 schreef chufi het volgende:
Hier knalt elke dag wel iemand een beetje vuurwerk af
Gewoon echt harde knallen ... elke keer schrik ik me weer bijna doodquote:Op zondag 20 september 2020 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier ook regelmatig, gelukkig niet iedere dag hoor
Hier lijkt het soms of het ook gewoon siervuurwerk is...quote:Op zondag 20 september 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon echt harde knallen ... elke keer schrik ik me weer bijna dood
Ja ja ... Hier komt het uit de richting waar vroeger de TOkkies woondenquote:Op zondag 20 september 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier lijkt het soms of het ook gewoon siervuurwerk is...
Kan goed dat dat uit WOensel-West komt. Dat is niet ver hier vandaan en dat is nog steeds niet de meest fijne buurt hier
Ik woon gelukkig in een rustige buurtquote:Op zondag 20 september 2020 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier lijkt het soms of het ook gewoon siervuurwerk is...
Kan goed dat dat uit WOensel-West komt. Dat is niet ver hier vandaan en dat is nog steeds niet de meest fijne buurt hier
In Zeeland wil je ook niet dood gevonden worden, raar stug volkjequote:Op zondag 20 september 2020 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in een rustige buurt
Ik eigenlijk ook wel. Maar soms hoor ik vuurwerk en zo. Ook vaak sirenes, maar dat komt ook omdat het politiebureau en ziekenhuis dichtbij zijn en het gebouw waar ik woon aan 1 kant ligt aan de weg die direct naar deze twee toe leidt.quote:Op zondag 20 september 2020 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig in een rustige buurt
Fok tendensquote:Op zondag 20 september 2020 22:39 schreef chufi het volgende:
Tis hier de laatste tijd ook wel rustig
Fijn.quote:Op zondag 20 september 2020 22:39 schreef chufi het volgende:
Hier in 40+ bedoel je?quote:Op zondag 20 september 2020 22:39 schreef chufi het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2020 22:31 schreef MCH het volgende:
[..]
In Zeeland wil je ook niet dood gevonden worden, raar stug volkje
Goedemorgen dan maarquote:
Ik wil best meer weten wat jou werk in het Labquote:Op zondag 20 september 2020 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh want het leven is meer.
Wel weer lekker doordacht dat je denkt dat die onderwerpen het enige is waar ik het wil over hebben.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Informatie erbij helaas zonder bron maar:
Je kunt corona meerdere keren krijgen, je geheugencellen van je immuunsysteem worden niet aangesproken zoals bij andere ziektes waar je vaccinatie voor krijgt. Corona schijnt voornamelijk aanspraak te doen op je korte termijn immuunsysteem je macrofagen die de hele dag voor je bezig zijn om indringers te verslinden (en eventueel je eigen cellen die besmet zijn aan te vallen). Hoeverre heeft een vaccinatie dan zin? Zorgt de vaccinatie wel dat de geheugencellen (de t-cellen) worden aangesproken om daarna de macrofagen aan te sturen?
Wat zijn de eventuele lange termijn effecten van de vaccinatie? Als in wat doet het met het immuunsysteem? Behalve de griepspuit kennen we weinig grootschalige vaccinaties voor virussen. Voor mij zit de griepprik ook niet lekker.
Onderbuikgevoel.
Hoe gaat het corona virus zich in de toekomst gedragen? Gaat het door alle verspreidingen zwakker muteren? Of juist sterker? Heeft mensen vaccineren een positief of een negatieve werking op het virus en zijn mutaties?
Ik heb zoveel vragen dat ik liever de wetenschap over de langere tijd afwacht voordat ik mezelf laat vaccineren. Ik ben gezond en veerkrachtig met een immuunsysteem waar zelfs corona liever niet bij in de buurt wil komen.
Ja mijn tijden zijn en beetje raaaaaaaaaaaarquote:
Oke... Hebben jullie wel een soort van vast ritme?quote:Op zondag 20 september 2020 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja mijn tijden zijn en beetje raaaaaaaaaaaarik kan niet zo goed als niet tegen daglicht
![]()
serieus..![]()
maar de meeste weten dat wel, meestal gaan we ook 's avonds of 's nachts wandelen,
maar vanavond even niet, Griek is moe en ik eigenlijk ook.
Dat weet je dat ook weer
Nou.....quote:Op zondag 20 september 2020 22:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke... Hebben jullie wel een soort van vast ritme?
quote:Op zondag 20 september 2020 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou.....we zoeken nog zeg maar ..
![]()
Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccinerenquote:Op zondag 20 september 2020 23:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jaen het was net zo gezellig
Vomar.quote:
Corona vaccinatie is een vooropgezet plan om de mensheid definitief uit te schakelen, volgens mij zegt ze datquote:Op zondag 20 september 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccineren
Klopt. Carbidschieten dat is pas het echte werk!quote:
Maar dat is een andere Pietquote:Op zondag 20 september 2020 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar Piet/Sig is inderdaad verzwunden....
Pietverdriet vond ik eigenlijk wel leukmaar als je mijn Note's ziet dat krijg je de indruk van niet
![]()
omdat ik een keer iets had gezegd wat je blijkbaar niet mag zeggen .... maar hij kon het wel hebben
maar dat weten hunnie dan weer niet denk ik dan maar
Ik weet niet... misschien bestuderen ze in ''haar'' Lab dat virus... dat wilde ik nog vragen maar daar'quote:Op zondag 20 september 2020 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja toch ... dus als ik Ieni begrijp heeft het weinig zin om te vaccineren
@ieniminimuisquote:Op zondag 20 september 2020 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet... misschien bestuderen ze in ''haar'' Lab dat virus... dat wilde ik nog vragen maar daar'
bedacht ik pas later........
Nou je zal dat ding maar nodig moeten hebben, kan zomaar gebeuren hoor...quote:Op zondag 20 september 2020 23:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja lekker handig voor al die 40 plussers met hun rollator
sorry ik wist niet dat je op de tijd lettequote:Op zondag 20 september 2020 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jeetje,, zit je op je telefoon te fokken, lig je weer half te meuren?
Ben je hier om iedereen te pesten dat we 40+ zijnquote:
doe ik ook nooitquote:Op zondag 20 september 2020 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
sorry ik wist niet dat je op de tijd lette
Ja maar ja maar...quote:Op zondag 20 september 2020 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou je misschien wel een ritme hebben
Samen met mijn middelbare school liefdequote:Op zondag 20 september 2020 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je hier om iedereen te pesten dat we 40+ zijn![]()
Ooit word jij ook ouderwoon je alleen?
Heb je een vrouw/vriendin/Man/ vriend, kinderen geen kinderen, een Hond, een Kat of wat?
Ahhhhhhhhhh....... dat had ik niet verwacht!quote:Op zondag 20 september 2020 23:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Samen met mijn middelbare school liefde
deze ook nietquote:Op zondag 20 september 2020 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhh....... dat had ik niet verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |