quote:
Ja jij met je anoniem gaan. Mutsquote:
Spaanse week bij de Lidl.quote:Op zondag 20 september 2020 19:59 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog wel een Paella in het archief hier
Nou ja ik zag van die pakketten paeljaquote:Op zondag 20 september 2020 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer... Ik maak tegenwoordig alles gewoon zelf ...
Ja belachelijk duur... en waarschijnlijk ook nog verkeerde rijst en geen saffraan en verder gewoon de verkeerde ingredientenquote:Op zondag 20 september 2020 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik zag van die pakketten paelja
Ok ik hoef het zelf ook niet hoorquote:Op zondag 20 september 2020 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja belachelijk duur... en waarschijnlijk ook nog verkeerde rijst en geen saffraan en verder gewoon de verkeerde ingredienten
Ik eet alleen nog maar grasquote:Op zondag 20 september 2020 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja belachelijk duur... en waarschijnlijk ook nog verkeerde rijst en geen saffraan en verder gewoon de verkeerde ingredienten
Tis niet zo moeilijk hoor .. maar laat je niet verleiden tot van die pakketten die het net niet zijnquote:
Schuurt goed de maagquote:Op zondag 20 september 2020 20:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik eet alleen nog maar gras
Iets minder lang, van dat zwarte krijg je kankerquote:Op zondag 20 september 2020 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TVP
Kun jij koken? Jij leek me zo'n magnetronmaaldtijdman, ping en Chufi kan aan tafelquote:Op zondag 20 september 2020 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Alweer... Ik maak tegenwoordig alles gewoon zelf ...
Weer zo'n rare aanname.quote:Op zondag 20 september 2020 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun jij koken? Jij leek me zo'n magnetronmaaldtijdman, ping en Chufi kan aan tafel
Hij heet anders Chuf en geen chefquote:Op zondag 20 september 2020 20:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Weer zo'n rare aanname.
Als er een hier kan koken is het Chuf wel.
Sjoef kan zeker lekker kokenquote:Op zondag 20 september 2020 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Kun jij koken? Jij leek me zo'n magnetronmaaldtijdman, ping en Chufi kan aan tafel
Ik heb al vandaag een super maaltijd op tafel gezetquote:Op zondag 20 september 2020 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Ok, ik geloof gelijk dat chuf een goede chef is
Soms neem ik wel eens een kant en klaar maaltijd.. Maar toch kook ik regelmatig zelfgemaakte maaltjes die soms heel goed uitvallenquote:Op zondag 20 september 2020 20:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Geloof ik niks van sinds je met die ah plasticsushi aan kwam zettenquote:Op zondag 20 september 2020 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb al vandaag een super maaltijd op tafel gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |