Of nee wacht, die had ik trouwens wel degelijk gezien!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, ik FOK! meestal op m'n laptop en zodra je naar beneden scrollt is die hele ticker niet meer te zien.
Que si que no, heb je het nou wel of niet gezien?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Of nee wacht, die had ik trouwens wel degelijk gezien!
Que s. que s!! Dat hij de groeten deed, die toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Que si que no, heb je het nou wel of niet gezien?
S!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Que s. que s!! Dat hij de groeten deed, die toch?
Wat heb Keessie er mee te maken?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Que s. que s!! Dat hij de groeten deed, die toch?
En waar Keessie is, komt Ard ook gelijk om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja lles natuurlijk!! Zoals altijd
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
Dit was een overduidelijke lapo hunt om deze TT te kunnen gebruiken. Zo nu kan ik weer verder met mijn leven.
Ja ik was dan wel slim genoeg geweest om dat anoniem te doenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als gehele SC hadden we dan geld gedoneerd om:'Als ESF SC doen wij afstand van de uitspraken van Meke' neer te kunnen zetten.
Dan hadden wij je door onze oproep gelijk uit die anonimiteit getrokkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik was dan wel slim genoeg geweest om dat anoniem te doen
Het afvoerputje?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
Hoe heet dat ding waar je de stop in doet in de gootsteen? Dat heb ik net uit elkaar geschroefd, ik kan het je van harte afraden![]()
Voor meer details zullen we wel weer bij Joost moeten zijnquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja lles natuurlijk!! Zoals altijd
Ja maar als ik het had gedaan, had ik hier niet gezegd dat ik het wasquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden wij je door onze oproep gelijk uit die anonimiteit getrokken
Ach, begin jaren `90 waren niet veel beter. Als zelfs Paul de Leeuw zich gaat aanmelden.quote:
Ja dat jaquote:
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsiliaquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ach, begin jaren `90 waren niet veel beter. Als zelfs Paul de Leeuw zich gaat aanmelden.
Aangezien het WIDM topic voor 80% vol zat met ESF'ers had men een sterk vermoeden gehad waar het vandaan kwam.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als ik het had gedaan, had ik hier niet gezegd dat ik het wasGewoon lekker meedoen met de verontwaardiging
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsilia
Zijn wij z oud, dat we dit alletwee begrijpen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En waar Keessie is, komt Ard ook gelijk om de hoek kijken.
Betweter dat het is inderdaad!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor meer details zullen we wel weer bij Joost moeten zijn
Ik zei ook begin `90. Maar het was vooral een mooie gelegenheid om dit nummer er eens in te gooien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsilia
Nouja dan zou je juist verwachten dat niemand het zou willen spoilen, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien het WIDM topic voor 80% vol zat met ESF'ers had men een sterk vermoeden gehad waar het vandaan kwam.
Ja, eensquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]En Maxine & Franklin. Marlayne ook wel.
Blijkbaar, ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn wij z oud, dat we dit alletwee begrijpen?
Hij heeft wel een blikseminslag overleefdquote:
Ahh begin '90. Nouja, mijn Ruth-standpunt blijftquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zei ook begin `90. Maar het was vooral een mooie gelegenheid om dit nummer er eens in te gooien.
In de woorden van Nielson: waarom zou je dat doen?quote:
En dat terwijl het eigenlijk van voor onze tijd is.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag er tomaat onder zitten en dat leek me niet heel bevorderlijk dus die wilde ik er graag weg hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:55 schreef H_T het volgende:
[..]
In de woorden van Nielson: waarom zou je dat doen?
Om ons straatje schoon te vegen gooien we je met alle plezier voor de bus.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja dan zou je juist verwachten dat niemand het zou willen spoilen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee gootsteenontstopper is vooral bedoeld om door verzeping vet weg te kunnen spoelen, dat werkt niet bij tomaatquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zag er tomaat onder zitten en dat leek me niet heel bevorderlijk dus die wilde ik er graag weg hebbenEn de vloeibare gootsteenontstopper die ik er al in had gegooid werkte niet
Maar nu is de tomaat wel weg
En ligt het afvoerputje nog open, die maak ik morgen wel schoon
@Strani en ik zullen ons voortaan wel inhouden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
Het is ineens heel druk met schreeuwende mensen hier op straatNu mag het nog zeker
Hoe zou het met Keesie in Noorwegen gaan ?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest, maar moet er alleen door het lezen al even bij gaan zitten om bij te komen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:56 schreef Meke het volgende:
Nou mensen wat een avonturen maak ik mee op de zaterdagavond h
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om ons straatje schoon te vegen gooien we je met alle plezier voor de bus.Ja maar als het anoniem was zou je toch niet ineens gaan denken dat ik het was?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja ik hoopte gewoon dat de tomaat ook weg zou gaanquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee gootsteenontstopper is vooral bedoeld om door verzeping vet weg te kunnen spoelen, dat werkt niet bij tomaatSucces morgen!
Is me nooit opgevallen dat jullie als corpsmeisjes klinken, zal de volgende Jitsi eens beter oplettenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani en ik zullen ons voortaan wel inhouden.
Ja die lichtkrant bovenin met donatiesquote:
Snap ik volkomen, het was ook best intens zo allemaal op n avondquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest, maar moet er alleen door het lezen al even bij gaan zitten om bij te komen.
Pessimistquote:
lichtkrant? Die heb ik niet hoor.quote:Op zondag 20 september 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die lichtkrant bovenin met donaties
Jij ook pessimistquote:Op zondag 20 september 2020 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weekend alweer half voorbij.
forum.fok.nl en dan bovenaan komen toch van die berichtjes voorbij?quote:Op zondag 20 september 2020 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lichtkrant? Die heb ik niet hoor.
Nooit gezien.quote:Op zondag 20 september 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
forum.fok.nl en dan bovenaan komen toch van die berichtjes voorbij?
Slaap lekkerquote:
Is een paar dagen nu denk ik? Om geld op te halenquote:
Als we gedronken hebben wel.quote:Op zondag 20 september 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen dat jullie als corpsmeisjes klinken, zal de volgende Jitsi eens beter opletten
Ok, is me nooit opgevallen dat daar iets is. Ik zie wel altijd een irritante reclameblok onderin dat niet weg kan.quote:Op zondag 20 september 2020 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Is een paar dagen nu denk ik? Om geld op te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja.quote:Op zondag 20 september 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ik volkomen, het was ook best intens zo allemaal op n avond
If you please.quote:Op zondag 20 september 2020 00:10 schreef Cyan9 het volgende:
Black Velvet on repeat, dat heeft voordelen en nadelen..
Zo'n mooi nummer, maar als je een beetje down bent wordt het er niet beter op.quote:
quote:
Ja he? Ik ben niet van plan er een gewoonte van te makenquote:
quote:
quote:
Stelletje luiwammessenquote:
Jaag ze wegquote:
Nederlands en Belgisch coronabeleid in n foto.quote:Op zondag 20 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
Hebben we zin in die spannende etappe naar Parijs?
[ afbeelding ]
Misschien heeft Tadej wel corona en mag hij niet starten? Of misschien valt hij en wordt hij geheel onopzettelijk overreden door de ploegauto van jumbo?quote:Op zondag 20 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Merijn Zeeman trekt hem van de fiets.quote:Op zondag 20 september 2020 08:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien heeft Tadej wel corona en mag hij niet starten? Of misschien valt hij en wordt hij geheel onopzettelijk overreden door de ploegauto van jumbo?
Wat doen alle mods bij jou in de buurtquote:
We hadden een feestje. Proost'n in 't oost'nquote:Op zondag 20 september 2020 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat doen alle mods bij jou in de buurt
Precies voor de deur van Georgequote:Op zondag 20 september 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
We hadden een feestje. Proost'n in 't oost'n
quote:
Een stuk wandelen, het is er heerlijk weer voor! En ik ga hartige taart maken. En verder relaxenquote:Op zondag 20 september 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen hier vandaag?
Ja, als iedereen dat gaat doen dan zijn ze inderdaad op voor je het weet.quote:Op zondag 20 september 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
Zal hier inderdaad ook wel een stuk lopen worden. En ik wil een terrasje pakken. Zolang het nog kan
Je bent weer emerged, heel goed!quote:Op zondag 20 september 2020 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker weertje vandaag
quote:Op zondag 20 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto van je.quote:Op zondag 20 september 2020 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was helemaal in de war door deze zin door deze meme![]()
[ afbeelding ]
Die had ik niet meegekregenquote:Op zondag 20 september 2020 12:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was helemaal in de war door deze zin door deze meme![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:
En hij bestaat toch al ruim tien jaarquote:
Ik besta al 39 jaar en nu ng vraag ik mezelf wel eens af wie ik nou eigenlijk ben.quote:Op zondag 20 september 2020 12:32 schreef Meke het volgende:
[..]
En hij bestaat toch al ruim tien jaar
Ik ben stout geweestquote:Op zondag 20 september 2020 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat doen alle mods bij jou in de buurt
Dat is van alle leeftijden.quote:Op zondag 20 september 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik besta al 39 jaar en nu ng vraag ik mezelf wel eens af wie ik nou eigenlijk ben.
Boeiequote:Op zondag 20 september 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik besta al 39 jaar en nu ng vraag ik mezelf wel eens af wie ik nou eigenlijk ben.
Jij welquote:
Nu heb ik hoofdpijnquote:
Goed punt, maar je weet wl dat je bestaatquote:Op zondag 20 september 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
quote:
Omdenken: je kan je schoonfam barbecuenquote:Op zondag 20 september 2020 12:44 schreef GeorgeM het volgende:
Mijn schoonfam komt barbecuen.
Heb meelij
quote:Op zondag 20 september 2020 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdenken: je kan je schoonfam barbecuen
quote:Op zondag 20 september 2020 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdenken: je kan je schoonfam barbecuen
Hipsquote:Op zondag 20 september 2020 12:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik stond net op en werd ontzettend draaierig
Barbecun is daar wel chill voor. Gewoon niet meteen alles op tafel zetten, en dan kun je steeds nog even stokbrood/salade in de keuken halen om bij te vullenquote:Op zondag 20 september 2020 12:44 schreef GeorgeM het volgende:
Mijn schoonfam komt barbecuen.
Heb meelij
Herkenbaar en dat ik heb bijna 32 jaar.quote:Op zondag 20 september 2020 12:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Bijvoorbeeldquote:
Ik weet niet of dit de beste manier is om je schoonfamilie te ontlopen. Hersenschade is meteen zo drastisch.quote:
Gelukkig is 1,5 meter afstand hiervoor uitgevonden om schoonfam op afstand te houdenquote:Op zondag 20 september 2020 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Barbecun is daar wel chill voor. Gewoon niet meteen alles op tafel zetten, en dan kun je steeds nog even stokbrood/salade in de keuken halen om bij te vullenOf even kijken of het op de bbq al bijna klaar is
quote:Op zondag 20 september 2020 12:47 schreef H_T het volgende:
[..]
BijvoorbeeldOf een nieuwe variant op huzarensalade ontwikkelen en dat dan vernoemen naar het werk van de zalige overledene
Volgens hen heb ik al hersenschadequote:Op zondag 20 september 2020 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit de beste manier is om je schoonfamilie te ontlopen. Hersenschade is meteen zo drastisch.
Ja, heerlijkquote:Op zondag 20 september 2020 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig is 1,5 meter afstand hiervoor uitgevonden om schoonfam op afstand te houden
Op het vlees niesenquote:Op zondag 20 september 2020 12:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Beste manier om je schoonfam te ontlopen is expres te gaan hoesten
Ik heb nog een flesje appelcider in de koelkast liggenquote:
Tijd voor de Fok! knokploeg, want dit kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 20 september 2020 12:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens hen heb ik al hersenschade
ESF on TOURquote:Op zondag 20 september 2020 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd voor de Fok! knokploeg, want dit kan natuurlijk niet.
Omdenken: imo hebben zij hersenschadequote:Op zondag 20 september 2020 12:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd voor de Fok! knokploeg, want dit kan natuurlijk niet.
Misschien helpt hetquote:Op zondag 20 september 2020 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb nog een flesje appelcider in de koelkast liggen
Het wordt nog wat als jij kinderen krijgtquote:Op zondag 20 september 2020 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Silke is ook wakker van haar ochtendslaapje
Hele SC hier vol over mijn kidsquote:Op zondag 20 september 2020 12:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het wordt nog wat als jij kinderen krijgt![]()
Welke schoonfamilie?quote:Op zondag 20 september 2020 12:51 schreef Meke het volgende:
Maar lijkt me oprecht wel kut als je het gewoon cht niet kunt vinden met je schoonfamilie
Het gaat wel hoor, mijn schoonouders zijn heel ouderwets en stijfjes.quote:Op zondag 20 september 2020 12:51 schreef Meke het volgende:
Maar lijkt me oprecht wel kut als je het gewoon cht niet kunt vinden met je schoonfamilie
Ja same hoor. Mijn schoonfamilie bleek helaas onvruchtbaarquote:
Wat heb jij met je schoonfam gedaan?quote:
Dat is wel fijnquote:Op zondag 20 september 2020 12:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het gaat wel hoor, mijn schoonouders zijn heel ouderwets en stijfjes.
Met m’n schoonzus kan ik het heel goed vinden. We gaan zelfs samen op vakantie.
quote:Op zondag 20 september 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja same hoor. Mijn schoonfamilie bleek helaas onvruchtbaar
Goeiequote:Op zondag 20 september 2020 12:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Barbecun is daar wel chill voor. Gewoon niet meteen alles op tafel zetten, en dan kun je steeds nog even stokbrood/salade in de keuken halen om bij te vullenOf even kijken of het op de bbq al bijna klaar is
Zie post van HTquote:Op zondag 20 september 2020 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat heb jij met je schoonfam gedaan?
Heb je kinderen?quote:Op zondag 20 september 2020 12:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hele SC hier vol over mijn kids
Wat er niet is kan ik ook niks aandoen.quote:Op zondag 20 september 2020 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat heb jij met je schoonfam gedaan?
Gewoon aan het begin al zeggen dat je morgen een belangrijke dag op werk hebt en rond 21u wel wilt gaan afronden?quote:Op zondag 20 september 2020 12:54 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Goeie![]()
Het enige is dat je zelf geen invloed hebt op hoe laat ze naar huis gaan. Als ik er genoeg van heb, ga ik meestal gapen
Nog nietquote:
Mijn ouders zijn van dezelfde leeftijd, maar heeel anders. Veel losser en gezelliger. Niet zo moeilijk doen enzo.quote:Op zondag 20 september 2020 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat is wel fijn![]()
En ouderwets en stijfjes hoort denk ik ook wel een beetje bij die generatie/leeftijd?
quote:Op zondag 20 september 2020 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Of zijn er hier mensen die geloven in ooievaren, bloemetjes en bijtjes?
WTFquote:Op zondag 20 september 2020 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Kinderen groeien toch in de kool??
[ afbeelding ]
Ze gaan wel eerder weg hoor. Het koelt vroeg af en mijn schoonmoeder kan daar niet tegen en naar binnen gaan we niet.quote:Op zondag 20 september 2020 12:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon aan het begin al zeggen dat je morgen een belangrijke dag op werk hebt en rond 21u wel wilt gaan afronden?Zoiets
Ja bijzonder wel. Ik zie bij mijn zusje ook wel verschil tussen onze ouders en zijn ouders, maar scheelt misschien ook dat zijn ouders net nog weer iets ouder zijn en maar n kind hebbenquote:Op zondag 20 september 2020 12:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn van dezelfde leeftijd, maar heeel anders. Veel losser en gezelliger. Niet zo moeilijk doen enzo.
Gelukkig is mijn schoonzus en Fam er ook.
We maken er wel wat van
Opgelost!quote:Op zondag 20 september 2020 12:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze gaan wel eerder weg hoor. Het koelt vroeg af en mijn schoonmoeder kan daar niet tegen en naar binnen gaan we niet.
ESF SC to Rescuequote:
Ja, echt een groot verschil. Ik kan niet goed wennen aan dat stijve.quote:Op zondag 20 september 2020 13:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja bijzonder wel. Ik zie bij mijn zusje ook wel verschil tussen onze ouders en zijn ouders, maar scheelt misschien ook dat zijn ouders net nog weer iets ouder zijn en maar n kind hebben
quote:
quote:
Bijzonderquote:Op zondag 20 september 2020 13:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, echt een groot verschil. Ik kan niet goed wennen aan dat stijve.
Mijn schoonmoeder heeft/had 11 broers en zussen en die zijn/waren stuk voor stuk gezelliger
dit.quote:Op zondag 20 september 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja same hoor. Mijn schoonfamilie bleek helaas onvruchtbaar
Dan is toch op standje senioren tempo richting parijs fietsen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2020 14:23 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke @:Aoibhin @:andereWIDMkijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 september 2020 14:23 schreef molloot200 het volgende:
@:Meke @:Aoibhin @:andereWIDMkijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind mijn man niet echt op z’n ouders lijken.quote:Op zondag 20 september 2020 13:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Bijzonder![]()
Ik vind het ergens sowieso altijd wel bijzonder dat zoveel mensen niet klikken met hun schoonfamilieIn principe hebben zij namelijk de liefde van je leven gemaakt en is hun kind gek op je. Je zou toch denken dat dat best een goede basis is voor een goede band
![]()
quote:Op zondag 20 september 2020 14:32 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen zij uit Rotterdam vertrokken, namen ze Corona mee.quote:Op zondag 20 september 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
Dacht steeds dat in elk stadion maar 3000 mensen mochten, maar zitten gewoon 13.000 nu in de Kuip. Die straks wel tegelijkertijd naar huis gaan?
Met zn alleen gewurmd in de eerste metro die naar huis gaat, zonder mondkapje natuurlijkquote:Op zondag 20 september 2020 14:38 schreef Em31 het volgende:
Dacht steeds dat in elk stadion maar 3000 mensen mochten, maar zitten gewoon 13.000 nu in de Kuip. Die straks wel tegelijkertijd naar huis gaan?
Ja vind het heel tegenstrijdig, helemaal nu nog.quote:Op zondag 20 september 2020 14:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Met zn alleen gewurmd in de eerste metro die naar huis gaat, zonder mondkapje natuurlijk
Ja maar dat is pas ndat je al op hem gevallen wasquote:Op zondag 20 september 2020 14:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind mijn man niet echt op z’n ouders lijken.
En ik heb ‘m ook nog gevormd natuurlijk
quote:Op zondag 20 september 2020 14:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik las het ja, niet fijn inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2020 15:13 schreef Meke het volgende:
Hallo mensen en vooral alle wielrenfans, er is iets triests gebeurd![]()
https://www.nu.nl/wielren(...)s-na-aanrijding.html
“Joop reed regelmatig in de gele trui tijdens de Tour de France. Om deze trui te vergaren, dient een renner op een zeer hoog niveau te acteren tijdens de grootste wielerwedstrijd van de wereld. Ook renners als Eddy Merck, Bernard Hinault, Miguel Indurain en Leontien van Moorsel werden gesignaleerd in het bezit van dit felbegeerde tricot. Laatstgenoemde deed dit overigens wel bij de vrouwelijke versie van de Tour de France. Deze zogenoemde Tour Feminin wordt momenteel niet meer gehouden, maar er gaan geruchten dat de ASO deze wedstrijd weer op de kaart wil zetten. De ASO is de organisator.... enz enz enz”quote:Op zondag 20 september 2020 15:19 schreef Strani het volgende:
Je kan wel zien dat de artikelschrijver vrij wanhopig zocht naar een manier om het artikel langer te maken trouwens.
"Joop Zoetemelk deelt een voornaam met de Nederlandse theaterproducent Joop van de Ende, hoewel laatstgenoemde zelden op de fiets zit en niet in de omgeving van Parijs woont." < had net zo goed gekund.
Hahaha preciesquote:Op zondag 20 september 2020 15:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
“Joop reed regelmatig in de gele trui tijdens de Tour de France. Om deze trui te vergaren, dient een renner op een zeer hoog niveau te acteren tijdens de grootste wielerwedstrijd van de wereld. Ook renners als Eddy Merck, Bernard Hinault, Miguel Indurain en Leontien van Moorsel werden gesignaleerd in het bezit van dit felbegeerde tricot. Laatstgenoemde deed dit overigens wel bij de vrouwelijke versie van de Tour de France. Deze zogenoemde Tour Feminin wordt momenteel niet meer gehouden, maar er gaan geruchten dat de ASO deze wedstrijd weer op de kaart wil zetten. De ASO is de organisator.... enz enz enz”
Nee, ik heb zelf een groep gecreerd met alleen mezelf erin. Dat heb ik gedaan door een groep te creren met n of twee anderen erin en die heb ik vervolgens meteen verwijderd.quote:Op zondag 20 september 2020 15:47 schreef Em31 het volgende:
Je kunt via web whatsapp niet meer naar jezelf appen of wel?
Heb precies hetzelfde gedaan, zou inderdaad gewoon moeten werken met Whatsapp Web.quote:Op zondag 20 september 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf een groep gecreerd met alleen mezelf erin. Dat heb ik gedaan door een groep te creren met n of twee anderen erin en die heb ik vervolgens meteen verwijderd.
Dat heb ik ook. Dat is de groep met al mijn vriendenquote:Op zondag 20 september 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, ik heb zelf een groep gecreerd met alleen mezelf erin. Dat heb ik gedaan door een groep te creren met n of twee anderen erin en die heb ik vervolgens meteen verwijderd.
Jaa top dankjequote:Op zondag 20 september 2020 15:52 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 september 2020 15:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Dat is de groep met al mijn vrienden
Vraag ik me ook afquote:
Het zegt wellicht meer over ons dan over henquote:Op zondag 20 september 2020 16:00 schreef Meke het volgende:
Al mijn vrienden lachen me uit om de groep met mezelf, maar heel blij dat ik hier gelijkgezinden heb gevonden![]()
Dan werkt de grap nietquote:
Ssttquote:Op zondag 20 september 2020 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zegt wellicht meer over ons dan over hen
De prioriteiten van @Redefine worden duidelijkquote:Op zondag 20 september 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar om nou onze vriendschap op het spel te zetten voor een grap?
Zeker. Je moet altijd de belangen afwegen h.quote:Op zondag 20 september 2020 16:15 schreef Meke het volgende:
[..]
De prioriteiten van @:Redefine worden duidelijk
De afstand is te grootquote:Op zondag 20 september 2020 16:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar om nou onze vriendschap op het spel te zetten voor een grap?
quote:Op zondag 20 september 2020 16:00 schreef Meke het volgende:
Al mijn vrienden lachen me uit om de groep met mezelf, maar heel blij dat ik hier gelijkgezinden heb gevonden![]()
Jep.quote:Op zondag 20 september 2020 13:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is toch op standje senioren tempo richting parijs fietsen?
Nou inderdaad zeg, een duidelijk patroon!quote:Op zondag 20 september 2020 16:15 schreef Meke het volgende:
[..]
De prioriteiten van @:Redefine worden duidelijk
Virusbinkiequote:Op zondag 20 september 2020 14:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Toen zij uit Rotterdam vertrokken, namen ze Corona mee.
Waar praat je dan over in die groep met jezelf?quote:Op zondag 20 september 2020 16:00 schreef Meke het volgende:
Ja het is ook gewoon de snelste manier om dingen van telefoon naar laptop te krijgenquote:Op zondag 20 september 2020 16:26 schreef Em31 het volgende:
[..]vind het ook grappig om te lezen dat ik niet de enige ben die dat doet
Ja gelukkig hebben we elkaar nogquote:Op zondag 20 september 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, een duidelijk patroon!
Ik zet er vooral dingen in die ik vaak nodig hebquote:Op zondag 20 september 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar praat je dan over in die groep met jezelf?
Lijstjes, recepten, links, dingen die ik niet moet vergeten, etc.quote:Op zondag 20 september 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar praat je dan over in die groep met jezelf?
Nee, het wordt wel met elke hint duidelijker hoe hij het ziet hquote:
Ik snap het gewoon niet. Eerst paait hij je met complimentjes en lieve opmerkingen en dan laat hij je opeens keihard vallenquote:Op zondag 20 september 2020 17:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, het wordt wel met elke hint duidelijker hoe hij het ziet h
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zondag 20 september 2020 17:44 schreef H_T het volgende:
[ twitter ]
Voor de mensen die MyHeritage gedaan hebben: was dit stiekem jullie motivatie?
Gaat over iemand die sporadisch op fok zit, maar op de frontpage.quote:Op zondag 20 september 2020 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij is nog bezig. Moeten we nou wel of niet op die spoiler klikken?
Misschien is het hard to get wat hij doet, maar hij heeft de memo zeker niet gehad; dat werkt nietquote:Op zondag 20 september 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Eerst paait hij je met complimentjes en lieve opmerkingen en dan laat hij je opeens keihard vallen
quote:Op zondag 20 september 2020 18:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waarom in spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh heb al verder gelezen
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Zie 2 poets boven jequote:
Bedoel je die vliegtuigjesquote:
Niet bij mensen die een beetje gevoel voor eigenwaarde hebben inderdaad, ik neem aan dat hij dat op zch wel zou moeten waarderen...quote:Op zondag 20 september 2020 18:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien is het hard to get wat hij doet, maar hij heeft de memo zeker niet gehad; dat werkt niet
Hij zou je beter moet kennen inderdaadquote:Op zondag 20 september 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet bij mensen die een beetje gevoel voor eigenwaarde hebben inderdaad, ik neem aan dat hij dat op zch wel zou moeten waarderen...
En jou ookquote:Op zondag 20 september 2020 18:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij zou je beter moet kennen inderdaad
Als je dat zo zegt vallen er wel heel erg veel dingen op z'n plek inderdaadquote:Op zondag 20 september 2020 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
En jou ook
Maar misschien is hij ook wel gewoon een psychopaat die met mensen speelt hoor, dat kan natuurlijk ook nog.
Wel veel van die asociaal hard rijdende wielrennersquote:Op zondag 20 september 2020 18:16 schreef Strani het volgende:
Zo lekker rustig is die Champs Elysees nog wel te doen.
Wat is er met hem?quote:
Hier in Twente waren er nog mr. En die kozen zomaar hun eigen parcours, ze reden echt overalquote:Op zondag 20 september 2020 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel veel van die asociaal hard rijdende wielrenners
Mja goed dat hoort er toch een beetje bij h, dat is nou eenmaal de cultuur daar!quote:Op zondag 20 september 2020 18:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel veel van die asociaal hard rijdende wielrenners
Niet zoveel, het was allemaal maar een grapjequote:
Zolang ze normaal doen is dat prima natuurlijk. En ook een mooie manier om wat van de omgeving te zien.quote:Op zondag 20 september 2020 18:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier in Twente waren er nog mr. En die kozen zomaar hun eigen parcours, ze reden echt overal![]()
En e-bikers en mensen die een scooter hadden gehuurd waren er ook weer loeiveel. Ik heb hier nog nooit zoveel toeristen gezien als deze zomer. En het gaat maar door. Wel fijn voor onze horeca.
Je postte in TDF over Eurovision Again?quote:Op zondag 20 september 2020 18:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zit dit dus in het verkeerde topic te posten
Ja @Mani89 kijkt ook altijd stiekemquote:Op zondag 20 september 2020 18:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je postte in TDF over Eurovision Again?
Het vervelende is, dat veel wielrenners maar over de gewone weg gaan rijden zodat ze autoverkeer hinderen. Of heel agressief roepen naar wandelaars of langzamere fietsers (EJ! AAN DE KANT!) Want een bel is te zwaar op hun bolide.quote:Op zondag 20 september 2020 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zolang ze normaal doen is dat prima natuurlijk. En ook een mooie manier om wat van de omgeving te zien.
Ik mis helemaal niks!quote:Op zondag 20 september 2020 18:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja @:Mani89 kijkt ook altijd stiekem
quote:Op zondag 20 september 2020 18:58 schreef Strani het volgende:
Zou toch leuk zijn als Van Aert dan deze nog pakt.
Maar het wordt natuurlijk Bol.
Ja hij lijkt het best te kunnen waarderen!quote:Op zondag 20 september 2020 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij was er zelf wel blij mee volgens mij.
18equote:Op zondag 20 september 2020 19:11 schreef Fred_B het volgende:
Onze Cees was arrire du peloton geloof ik![]()
Nergens to be seen inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2020 19:11 schreef Fred_B het volgende:
Onze Cees was arrire du peloton geloof ik![]()
Ook ter plekke niets mis mee hoor. Het is geen Dordrecht, maar ze doen hun best.quote:Op zondag 20 september 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
Parijs is best een leuke stad, zo vanuit je luie stoel.
Ziet er prima uit zo ja. Ook niet te drukquote:Op zondag 20 september 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
Parijs is best een leuke stad, zo vanuit je luie stoel.
Zin om er eens tien daagjes in te vertoeven.quote:Op zondag 20 september 2020 19:49 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ziet er prima uit zo ja. Ook niet te druk
Draai van de kaai!quote:Op zondag 20 september 2020 19:59 schreef Fred_B het volgende:
Dat was de Tour 2020. Morgen het criterium van Boxmeer?
Ja, dat is waarquote:Op zondag 20 september 2020 15:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat is pas ndat je al op hem gevallen was
Lijstjesquote:Op zondag 20 september 2020 17:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lijstjes, recepten, links, dingen die ik niet moet vergeten, etc.
Ik las paaltquote:Op zondag 20 september 2020 17:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Eerst paait hij je met complimentjes en lieve opmerkingen en dan laat hij je opeens keihard vallen
Ik heb nog tien dagen te gaanquote:
er zijn afspraken gepland in de week dat ik vrij zou zijn.quote:
Die busje was stuk.quote:
En het ging nog wel sofa, so goodquote:
Ik zag in de etalage nog wel een bank Une arbre une die. Rare naam, maar goedquote:Op zondag 20 september 2020 22:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Divan Maria
Divan Victoria
Allemaal uitverkocht.
Alsof het bepaald is door de atomen.quote:Op zondag 20 september 2020 22:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zag in de etalage nog wel een bank Une arbre une die. Rare naam, maar goed
Wij ouderen hebben ook nog zo onze behoeftesquote:Op zondag 20 september 2020 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.....
Nee, zal jij niet wetenquote:Op zondag 20 september 2020 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat weet ik dan weer niet, maar zou me ook niks verbazen!
Owquote:
Age is just a numberquote:Op zondag 20 september 2020 22:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wij ouderen hebben ook nog zo onze behoeftes![]()
![]()
Waaghals.quote:Op zondag 20 september 2020 23:33 schreef H_T het volgende:
En omdat ik er niet vroeg uit hoef, ga ik nu nog niet slapen
En of! Dit lijkt me ook een ideaal moment om mijn zelfgemaakte bungeetouw te proberenquote:
En kwaliteitsbungeetouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |