Of nee wacht, die had ik trouwens wel degelijk gezien!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, ik FOK! meestal op m'n laptop en zodra je naar beneden scrollt is die hele ticker niet meer te zien.
Que si que no, heb je het nou wel of niet gezien?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Of nee wacht, die had ik trouwens wel degelijk gezien!
Que sí. que sí!! Dat hij de groeten deed, die toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Que si que no, heb je het nou wel of niet gezien?
Sí!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Que sí. que sí!! Dat hij de groeten deed, die toch?
Wat heb Keessie er mee te maken?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Que sí. que sí!! Dat hij de groeten deed, die toch?
En waar Keessie is, komt Ard ook gelijk om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja álles natuurlijk!! Zoals altijd
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:38 schreef Redefine het volgende:
Dit was een overduidelijke lapo hunt om deze TT te kunnen gebruiken. Zo nu kan ik weer verder met mijn leven.
Ja ik was dan wel slim genoeg geweest om dat anoniem te doenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als gehele SC hadden we dan geld gedoneerd om:'Als ESF SC doen wij afstand van de uitspraken van Meke' neer te kunnen zetten.
Dan hadden wij je door onze oproep gelijk uit die anonimiteit getrokkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik was dan wel slim genoeg geweest om dat anoniem te doen
Het afvoerputje?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
Hoe heet dat ding waar je de stop in doet in de gootsteen? Dat heb ik net uit elkaar geschroefd, ik kan het je van harte afraden![]()
Voor meer details zullen we wel weer bij Joost moeten zijnquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja álles natuurlijk!! Zoals altijd
Ja maar als ik het had gedaan, had ik hier niet gezegd dat ik het wasquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan hadden wij je door onze oproep gelijk uit die anonimiteit getrokken
Ach, begin jaren `90 waren niet veel beter. Als zelfs Paul de Leeuw zich gaat aanmelden.quote:
Ja dat jaquote:
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsiliaquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ach, begin jaren `90 waren niet veel beter. Als zelfs Paul de Leeuw zich gaat aanmelden.
Aangezien het WIDM topic voor 80% vol zat met ESF'ers had men een sterk vermoeden gehad waar het vandaan kwam.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar als ik het had gedaan, had ik hier niet gezegd dat ik het wasGewoon lekker meedoen met de verontwaardiging
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsilia
Zijn wij zó oud, dat we dit alletwee begrijpen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
En waar Keessie is, komt Ard ook gelijk om de hoek kijken.
Betweter dat het is inderdaad!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor meer details zullen we wel weer bij Joost moeten zijn
Ik zei ook begin `90. Maar het was vooral een mooie gelegenheid om dit nummer er eens in te gooien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de nineties hadden ook wel genoeg compensatie, Ruth en Edsilia
Nouja dan zou je juist verwachten dat niemand het zou willen spoilen, toch?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangezien het WIDM topic voor 80% vol zat met ESF'ers had men een sterk vermoeden gehad waar het vandaan kwam.
Ja, eensquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:51 schreef Redefine het volgende:
[..]En Maxine & Franklin. Marlayne ook wel.
Blijkbaar, ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Zijn wij zó oud, dat we dit alletwee begrijpen?
Hij heeft wel een blikseminslag overleefdquote:
Ahh begin '90. Nouja, mijn Ruth-standpunt blijftquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zei ook begin `90. Maar het was vooral een mooie gelegenheid om dit nummer er eens in te gooien.
In de woorden van Nielson: waarom zou je dat doen?quote:
En dat terwijl het eigenlijk van voor onze tijd is.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zag er tomaat onder zitten en dat leek me niet heel bevorderlijk dus die wilde ik er graag weg hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:55 schreef H_T het volgende:
[..]
In de woorden van Nielson: waarom zou je dat doen?
Om ons straatje schoon te vegen gooien we je met alle plezier voor de bus.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja dan zou je juist verwachten dat niemand het zou willen spoilen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nee gootsteenontstopper is vooral bedoeld om door verzeping vet weg te kunnen spoelen, dat werkt niet bij tomaatquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zag er tomaat onder zitten en dat leek me niet heel bevorderlijk dus die wilde ik er graag weg hebbenEn de vloeibare gootsteenontstopper die ik er al in had gegooid werkte niet
Maar nu is de tomaat wel weg
En ligt het afvoerputje nog open, die maak ik morgen wel schoon
@Strani en ik zullen ons voortaan wel inhouden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
Het is ineens heel druk met schreeuwende mensen hier op straatNu mag het nog zeker
Hoe zou het met Keesie in Noorwegen gaan ?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest, maar moet er alleen door het lezen al even bij gaan zitten om bij te komen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:56 schreef Meke het volgende:
Nou mensen wat een avonturen maak ik mee op de zaterdagavond hè
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om ons straatje schoon te vegen gooien we je met alle plezier voor de bus.Ja maar als het anoniem was zou je toch niet ineens gaan denken dat ik het was?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja ik hoopte gewoon dat de tomaat ook weg zou gaanquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee gootsteenontstopper is vooral bedoeld om door verzeping vet weg te kunnen spoelen, dat werkt niet bij tomaatSucces morgen!
Is me nooit opgevallen dat jullie als corpsmeisjes klinken, zal de volgende Jitsi eens beter oplettenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani en ik zullen ons voortaan wel inhouden.
Ja die lichtkrant bovenin met donatiesquote:
Snap ik volkomen, het was ook best intens zo allemaal op één avondquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij geweest, maar moet er alleen door het lezen al even bij gaan zitten om bij te komen.
Pessimistquote:
lichtkrant? Die heb ik niet hoor.quote:Op zondag 20 september 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die lichtkrant bovenin met donaties
Jij ook pessimistquote:Op zondag 20 september 2020 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weekend alweer half voorbij.
forum.fok.nl en dan bovenaan komen toch van die berichtjes voorbij?quote:Op zondag 20 september 2020 00:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lichtkrant? Die heb ik niet hoor.
Nooit gezien.quote:Op zondag 20 september 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
forum.fok.nl en dan bovenaan komen toch van die berichtjes voorbij?
Slaap lekkerquote:
Is een paar dagen nu denk ik? Om geld op te halenquote:
Als we gedronken hebben wel.quote:Op zondag 20 september 2020 00:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Is me nooit opgevallen dat jullie als corpsmeisjes klinken, zal de volgende Jitsi eens beter opletten
Ok, is me nooit opgevallen dat daar iets is. Ik zie wel altijd een irritante reclameblok onderin dat niet weg kan.quote:Op zondag 20 september 2020 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Is een paar dagen nu denk ik? Om geld op te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Ja.quote:Op zondag 20 september 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ik volkomen, het was ook best intens zo allemaal op één avond
If you please.quote:Op zondag 20 september 2020 00:10 schreef Cyan9 het volgende:
Black Velvet on repeat, dat heeft voordelen en nadelen..
Zo'n mooi nummer, maar als je een beetje down bent wordt het er niet beter op.quote:
quote:
Ja he? Ik ben niet van plan er een gewoonte van te makenquote:
quote:
quote:
Stelletje luiwammessenquote:
Jaag ze wegquote:
Nederlands en Belgisch coronabeleid in één foto.quote:Op zondag 20 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
Hebben we zin in die spannende etappe naar Parijs?
[ afbeelding ]
Misschien heeft Tadej wel corona en mag hij niet starten? Of misschien valt hij en wordt hij geheel onopzettelijk overreden door de ploegauto van jumbo?quote:Op zondag 20 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Merijn Zeeman trekt hem van de fiets.quote:Op zondag 20 september 2020 08:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Misschien heeft Tadej wel corona en mag hij niet starten? Of misschien valt hij en wordt hij geheel onopzettelijk overreden door de ploegauto van jumbo?
Wat doen alle mods bij jou in de buurtquote:
We hadden een feestje. Proost'n in 't oost'nquote:Op zondag 20 september 2020 09:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat doen alle mods bij jou in de buurt
Precies voor de deur van Georgequote:Op zondag 20 september 2020 09:48 schreef H_T het volgende:
[..]
We hadden een feestje. Proost'n in 't oost'n
quote:
Een stuk wandelen, het is er heerlijk weer voor! En ik ga hartige taart maken. En verder relaxenquote:Op zondag 20 september 2020 09:52 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog leuke plannen hier vandaag?
Ja, als iedereen dat gaat doen dan zijn ze inderdaad op voor je het weet.quote:Op zondag 20 september 2020 10:56 schreef Koen66 het volgende:
Zal hier inderdaad ook wel een stuk lopen worden. En ik wil een terrasje pakken. Zolang het nog kan
Je bent weer emerged, heel goed!quote:Op zondag 20 september 2020 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Lekker weertje vandaag
quote:Op zondag 20 september 2020 08:40 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |