Toen Corona nog niet zo lang onder ons was, vreesde ik al voor onze vakantie naar Kroatië (die dus inderdaad niet doorging deze zomer). Maar toen waren we ook heel positief en we zeiden, ach, Kroatië blijft nog wel ffquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist al die tijd dat dat ging gebeuren.
Net als dat her en der (niet alleen hier) gisteren meteen “scenario D!” werd gegild, werd bij de start van de Tour meteen (op Fok!, maar ook veel in NL media) gezegd “oh huhhhh maar Parijs halen ze niet eens heheh” en ik vond dat ook zo ergerlijk, metéén dat zwartgallige i.p.v. even focussen op wat er nu (nog) wel kan. Had er vertrouwen in dat ze gewoon Parijs gingen halen en zie, aldus geschiede*.
* zal je merken dat morgenochtend een asteroïde op Parijs valt en dan bewijst dit nogmaals dat ik nooit meer iets mag zeggen met m’n gejinx.
Jongens WAT EEN TIJDRIT WAS DIT.
Oh nee hoor, dat bedoelde ik niet eens, vind hem er daar oprecht sympathiek uitzienquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Guanabana manier om te zeggen dat hij niet heel knap is (ben het wel met je eens).
Ik durf hier niet op te antwoorden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Greys het volgende:
Tickertour ipv tienertour!
Of is tienertour van voor jullie tijd?
Ohhhh had het even gezegd!quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Zat al eeuwen klaar om de LaPo te hebben![]()
Maar mijn TT was toch matig dus ach.
quote:In tegenstelling tot zijn verloofde leeft Castello liever niet in de schijnwerpers. Morgen, na de huwelijksvoltrekking, worden er foto's van de bruid verspreid zónder haar bruidegom, kondigde het management van de presentatrice al aan.
Nee deze is toch beter. Het was meer dat ik de LaPo zag naderen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh had het even gezegd!Ik hoefde hem echt niet.
Ik ben één jaar op tienertoer geweest en daarna werd de kaart afgeschaftquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Greys het volgende:
Nee hoor. Was het niet twaalvenhalve gulden?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Greys het volgende:
Iets met Haterinnen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Zat al eeuwen klaar om de LaPo te hebben![]()
Maar mijn TT was toch matig dus ach.
Van een aanwezige misschien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe komt de media dan weer aan deze foto zou je denken![]()
[ twitter ]
niet van een afstand lijkt me
Klinkt als 'wat een lieve baby'quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:48 schreef Guanabana het volgende:
Op die bovenste foto ziet hij er wel sympathiek uit.
En zeker na die quote van Greys begrijp ik beter wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat bedoelde ik niet eens, vind hem er daar oprecht sympathiek uitzien
Zijn dit dan twee verschillende testen met betrouwbaarheid van 90%, of kan het ook 2 keer met dezelfde test?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:45 schreef H_T het volgende:
Als ie 90% betrouwbaar is kan je door twee tests te doen op 99% betrouwbaar komen als ze het met elkaar eens zijn
Wel apart trouwens, want dat stukje tekst over dat hij niet in de media wil had ik uit het... AD. En zij tweeten deze foto.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf hier niet op te antwoorden.
Dat zou wel slim zijn ja, beetje zo'n halve foto met een fotograaf er nog voorquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Van een aanwezige misschien.
Of om het gedoe voor te zijn toch besloten er eentje te delen waar hij niet frontaal op staat. Geen idee. Misschien is ie dronken van geluk en heeft ie toch gezegd dat ze allesag delen.
De Jonge schrijft dat het RIVM onderzoek doet naar vijf bestaande antigeentesten (sneltesten) en dat hij optimistisch is over het potentieel. "Als de resultaten van deze validatie positief zijn, kunnen deze testen een goede aanvulling vormen op het testbeleid door 'getrapt' testen in te voeren in bepaalde situaties (eerst een antigeentest en als die positief is alsnog een PCR-test)."quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Zijn dit dan twee verschillende testen met betrouwbaarheid van 90%, of kan het ook 2 keer met dezelfde test?
2 verschillende dus denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Jonge schrijft dat het RIVM onderzoek doet naar vijf bestaande antigeentesten (sneltesten) en dat hij optimistisch is over het potentieel. "Als de resultaten van deze validatie positief zijn, kunnen deze testen een goede aanvulling vormen op het testbeleid door 'getrapt' testen in te voeren in bepaalde situaties (eerst een antigeentest en als die positief is alsnog een PCR-test)."
https://nos.nl/artikel/23(...)nister-de-jonge.html
Ja, en dan die tweede dus alleen maar als de eerste positief was.quote:
Uit de tekst bij die foto:quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou wel slim zijn ja, beetje zo'n halve foto met een fotograaf er nog voor
Dus AD schrijft op één dag een artikel waarin staat dat hij niet in de media wil en een paar uur later gebruiken ze een paparazzifoto. Met een dikke telelens waarschijnlijk.quote:Op de eerste trouwfoto die door de paparazzi is verspreid, is te zien hoe Sylvie en haar kersverse man elkaar kussen tijdens de ceremonie, die werd gehouden in het Italiaanse Florence.
Oh wtf, had ik niet verwacht met zo'n duidelijke foto.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit de tekst bij die foto:
[..]
Dus AD schrijft op één dag een artikel waarin staat dat hij niet in de media wil en een paar uur later gebruiken ze een paparazzifoto.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dus AD schrijft op één dag een artikel waarin staat dat hij niet in de media wil en een paar uur later gebruiken ze een paparazzifoto. Met een dikke telelens waarschijnlijk.
Dit wist ik dus niet!quote:De term paparazzo verwijst naar de achternaam van de persfotograaf in de film La dolce vita van Federico Fellini. In deze film gedroeg Paparazzo zich zeer opdringerig bij het fotograferen van mensen op straat.
Samen door het lint gaan, niets is mij te dolquote:
Hebben ze de kop van het artikel nou snel veranderd of ben ik gek?quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wtf, had ik niet verwacht met zo'n duidelijke foto.
AD, tja, die hadden ook ooit Reetveger ingehuurdquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dus AD schrijft op één dag een artikel waarin staat dat hij niet in de media wil en een paar uur later gebruiken ze een paparazzifoto. Met een dikke telelens waarschijnlijk.
Dione *giechel* die opeens moet improviseren en er geen feestelijke terugblik op drie weken Tour van kan maken.quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze de kop van het artikel nou snel veranderd of ben ik gek?De kop is nu al 'Sylvie en Niclas stralen op door paparazzi verspreide foto'.
Met twee keer dezelfde kan dat ookquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Zijn dit dan twee verschillende testen met betrouwbaarheid van 90%, of kan het ook 2 keer met dezelfde test?
Blijkbaar ouder, 43.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft haar met zijn man weggegeven.
Gelijk dit in mijn hoofdquote:
Een mooi beginquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1-2 achter tegen Crystal Palace-genot.
1 hele secondequote:
Ga je bushokjes slopenquote:
Ik zou Sylvie ook echt jonger schattenquote:
WE ZIJN WEOSTquote:
Ze heeft bikinistrepenquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit was voor haar waarschijnlijk een casual bruiloft.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze heeft bikinistrepen![]()
En uitgroei
De vorige was live op televisie met Maxima-traanquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit was voor haar waarschijnlijk een casual bruiloft.
Ja precies, dit is voor haar wat voor ons normale stervelingen een gratis maandagochtendbruiloft is.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De vorige was live op televisie met Maxima-traan
Oh ja, ze geeft meerdere feesten en zal het voor hét hoogtepunt wel bijgewerkt hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:30 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit was voor haar waarschijnlijk een casual bruiloft.
Wat fijn, zo'n schootkatquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu met Silke op schoot wie is de mol kijken
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu met Silke op schoot wie is de mol kijken
Je had woensdag op jitsi moeten zijnquote:
Was ik ook, maar toen waren jij en Silke al wegquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had woensdag op jitsi moeten zijn
Mijn batterij van mijn telefoon was bijna leeg. Silke vond het weer tijd voor speelkwartiertje.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was ik ook, maar toen waren jij en Silke al weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:39 schreef Em31 het volgende:
WIDMJa dat was heel raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens wordt je een autist genoemd als je dat zegt
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Die gast zat alleen maar te trollen joh, ook over de trans/homo-kandidaten, etc. Gewoon negeren verder.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat was heel raar![]()
Oh hahaha nou het was gewoon vaag hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
WIDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat was dan ook wel door een randdebielquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die andere opmerking had ik gezien ja, daar was ik bewust niet op ingegaan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die gast zat alleen maar te trollen joh, ook over de trans/homo-kandidaten, etc. Gewoon negeren verder.
Gezien zijn andere reacties zeker ja.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was dan ook wel door een randdebiel
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]Ik acht die kans heel erg groot ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
WIDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik was halverwege afgehaakt. Vond het niet echt boeiende opdrachten dit keer.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:46 schreef Redefine het volgende:
Het was wel beetje ESF on tour bij WIDM
SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
@Strani is óf aan het brood/rijstewafel óf hij heeft de oogjes al toequote:Op zaterdag 19 september 2020 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Waar is @:strani
Zonet kwam Spanje langs bij de retro editie
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILER: WIDMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als hij voor tienen de oogjes al toe heeft wordt het wel héél ernstig!quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
@:Strani is óf aan het brood/rijstewafel óf hij heeft de oogjes al toeOnze amigo heeft een transformatie ondergaan
Koel en donker bewaren![]()
Vind ik ook hoorquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:52 schreef Em31 het volgende:
Wel leuk seizoen trouwens verder vind ikZeker beter dan de seizoenen van de afgelopen jaren. Maar de nostalgie met veel vertrouwde gezichten doet ook veel
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Het kan al snel van ernstig naar ernstiger gaan!quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als hij voor tienen de oogjes al toe heeft wordt het wel héél ernstig!Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Het helpt inderdaad wel dat je de BN’ers nu echt kent, al is het vooral van WIDM bij de meestenquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vind ik ook hoorZeker beter dan de seizoenen van de afgelopen jaren. Maar de nostalgie met veel vertrouwde gezichten doet ook veel
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dit is net zo suf als voorgaande afleveringen. Met het verschil dat deze nog onoverzichtelijker waren.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was halverwege afgehaakt. Vond het niet echt boeiende opdrachten dit keer.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Haha dat wel jaquote:Op zaterdag 19 september 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het helpt inderdaad wel dat je de BN’ers nu echt kent, al is het vooral van WIDM bij de meestenMaar ik vind het ook echt leuk om te volgen wie er nu verder komt dan vorige keer enzo
Nou, het is vooral dat onoverzichtelijke waar ik van afhaak. Suf vind ik niet zo erg als het gewoon goed te volgen is en er meerdere manieren tot mollen zijn, waardoor je toch weer zelf door kan denken. Deze aflevering had toch veel "schreeuwen en rennen, maar wat gebeurt er nou eigenlijk".quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is net zo suf als voorgaande afleveringen. Met het verschil dat deze nog onoverzichtelijker waren.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Wat is er gebeurdquote:
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
WIDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Overigens wordt je een autist genoemd als je dat zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, het is vooral dat onoverzichtelijke waar ik van afhaak. Suf vind ik niet zo erg als het gewoon goed te volgen is en er meerdere manieren tot mollen zijn, waardoor je toch weer zelf door kan denken. Deze aflevering had toch veel "schreeuwen en rennen, maar wat gebeurt er nou eigenlijk".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]Dat denk ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso dat er nooit uitgelegd wordt wat er fout is gegaan bij opdrachtenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Die laatste opdracht bij dat slot was wel slim bedacht, konden ze daarna gewoon hetzelfde doen als AvroTros bedrijfsuitje
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]Ja, plus datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, plus datJa precies dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:25 schreef Redefine het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]Ja preciesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:19 schreef Meke het volgende:
Hahaha echt hèquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen we anders een ESF/WIDM-SC maken, ipv al die spoilers![]()
Ik ben ondertussen ook nog even het livetopic aan het teruglezen
ik word gek van die spoilersFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Wat ik vooral erg typisch vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
hetzelfde schuitje, gezelligquote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Ja echt he, dit is eigenlijk niet te doen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen we anders een ESF/WIDM-SC maken, ipv al die spoilersBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Moet van @Straniquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
hetzelfde schuitje, gezelligOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
en ik heb de aflevering al gezienquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:31 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
hetzelfde schuitje, gezellig
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Altijd weer dezelfde he.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:29 schreef Redefine het volgende:
Wat ik vooral erg typisch vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
@Strani is er toch niet, de luie spanjoolquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja kutSpanjaardquote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Het is nog even afwachten hoe het gaat, maar grote kans dat ik volgende aflevering niet kan zien. En dat zou dan komen omdat ik in hetzelfde land ben als WIDM
ESF on TOUR richting SpanjeFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:29 schreef Redefine het volgende:
Wat ik vooral erg typisch vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:32 schreef Meke het volgende:
Maar even; ik snap het hoor, dat spoilers vervelend zijn, maar dat is toch niet te voorkomen?Als in, ik wil het best zonder spoilers bespreken maar dat is niet tof voor mensen die het nog niet gezien hebben - en als we geen WIDM mogen bespreken kan het ook niet meer over sport gaan
Het is een beetje geven en nemen voor iedereen denk ik zo?
![]()
En tip; als het je toch niet uitmaakt, kun je er dubbel op klikken en dan gaan ze allemaal in één keer open
Daarvoor heb je vpnquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
Het is nog even afwachten hoe het gaat, maar grote kans dat ik volgende aflevering niet kan zien. En dat zou dan komen omdat ik in hetzelfde land ben als WIDM
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Wel een tof excuusquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
Het is nog even afwachten hoe het gaat, maar grote kans dat ik volgende aflevering niet kan zien. En dat zou dan komen omdat ik in hetzelfde land ben als WIDM![]()
En kun je dan niet alsnog daar via data kijken?
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:33 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan amper de discussie volgen met die spoilersquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:33 schreef Meke het volgende:
Maar even; ik snap het hoor, dat spoilers vervelend zijn, maar dat is toch niet te voorkomen?Als in, ik wil het best zonder spoilers bespreken maar dat is niet tof voor mensen die het nog niet gezien hebben - en als we geen WIDM mogen bespreken kan het ook niet meer over sport gaan
Het is een beetje geven en nemen voor iedereen denk ik zo?
![]()
En tip; als het je toch niet uitmaakt, kun je er dubbel op klikken en dan gaan ze allemaal in één keer openFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hahaha tof plan welquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Kunnen we anders een ESF/WIDM-SC maken, ipv al die spoilers
Vermoed alleen weerstand bij blauwenSame shit, different day
SC hopper present![]()
schoppen we de blauwen eruitquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hahaha tof plan wel
Vermoed alleen weerstand bij blauwen![]()
probleem opgelostFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:quote:Ik ga toch niet WIDM zitten kijken als ik met vakantie benquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel een tof excuus![]()
En kun je dan niet alsnog daar via data kijken?Ja ok, als ik naar Zwitserland was gegaan had het wel gekund, omdat het dan meer dagen waren en je in de avond niet zo snel iets gaat doen. Meestal dan ook niet uit eten (want Zwitserland).
Maar dit is wel wat anders. Plus dat ik in dit geval mijn moeder ook mee op sleeptouw meeneem, zodat zij toch nog een vakantie en een verzetje heeft.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja maar wat stel je dan voor?quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kan amper de discussie volgen met die spoilersHet kan niet anders
En dus even dubbelklikken, dan klappen ze allemaal open en kun je het gewoon lezen
Dit was ook pas de 1e aflevering die hier 'live' bekeken werd, vorige weken terug moeten kijken ivm visiteSame shit, different day
SC hopper present![]()
mijn hersenen werken niet goed op zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar wat stel je dan voor?Het kan niet anders
En dus even dubbelklikken, dan klappen ze allemaal open en kun je het gewoon lezen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Puik plan. Overigens heb de afgelopen uren geen blauwe gezien, dus gewoon doenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
schoppen we de blauwen eruit![]()
probleem opgelost
Ik heb gewoon om 9u 's ochtends op zondag in een McDonald's in München WIDM zitten kijken hoor, gewoon een kwestie van prioriteiten stellenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga toch niet WIDM zitten kijken als ik met vakantie benJa ok, als ik naar Zwitserland was gegaan had het wel gekund, omdat het dan meer dagen waren en je in de avond niet zo snel iets gaat doen. Meestal dan ook niet uit eten (want Zwitserland).
Maar dit is wel wat anders. Plus dat ik in dit geval mijn moeder ook mee op sleeptouw meeneem, zodat zij toch nog een vakantie en een verzetje heeft.
Ik heb meestal bewegingstherapie met Silkequote:Op zaterdag 19 september 2020 22:38 schreef Koen66 het volgende:
Dit was ook pas de 1e aflevering die hier 'live' bekeken werd, vorige weken terug moeten kijken ivm visiteFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Het lijkt er wel opquote:
Persoonlijk ligt mij prioriteit bij een stedentrip verre van een tv programma zitten kijken, maar goed iedereen zijn/haar eigen smaak.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon om 9u 's ochtends op zondag in een McDonald's in München WIDM zitten kijken hoor, gewoon een kwestie van prioriteiten stellenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:19 schreef Meke het volgende:
[..]Nope. Wij hebben niet alles gezien, derhalve niet is wat het lijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
RELLEEEEEN![]()
Door het huis heen rennen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb meestal bewegingstherapie met SilkeBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Tijd voor rellenquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Klopt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nope. Wij hebben niet alles gezien, derhalve niet is wat het lijkt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Blijkbaar is op zondag alles in München dicht behalve de McDonalds dus ik had sowieso niet zoveel keuzequote:Op zaterdag 19 september 2020 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Persoonlijk ligt mij prioriteit bij een stedentrip verre van een tv programma zitten kijken, maar goed iedereen zijn/haar eigen smaak.Het was echt de tijd doden tot m'n bus terug ging
![]()
Opeens komt de eerste blauwe het topic binnen.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
wegwezen blauwequote:Op zaterdag 19 september 2020 22:40 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nope. Wij hebben niet alles gezien, derhalve niet is wat het lijkt.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Shit mensen, ABORT MISSION ABORT MISSIONquote:
CODE BLAUW
CODEWOORD ROCHAMBEAU!!!!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Doe dan, doetje!quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Shit mensen, ABORT MISSION ABORT MISSION
CODE BLAUW
CODEWOORD ROCHAMBEAU!!!!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ah je was aan het wachten op de bus voor de terugreis. Dat maakt het een ander verhaal. Dan kun je niet wat anders gaan doen, anders mis je het vervoer.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Blijkbaar is op zondag alles in München dicht behalve de McDonalds dus ik had sowieso niet zoveel keuzeHet was echt de tijd doden tot m'n bus terug ging
Ja opvallend weer. We hadden natuurlijk ook nog niet gecheckt of de kust veilig was door de buzzwoorden airfryer en hondenkoelmatje te gebruiken, we hadden het kunnen wetenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Opeens komt de eerste blauwe het topic binnen.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
CODE BLAUW
CODEWOORD ROCHAMBEAU!!!!
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik doe dat bewust niet, omdat ik WidM nog moet terugzien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar wat stel je dan voor?Het kan niet anders
@Redefine, fijn dat je nog naar Italië kan gaan! Mag dat wel, omdat je dan met het vliegtuig gaat?![]()
Ik zit er niet tussenquote:
Een IJsbeer kunnen wij vast samen aan.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
CODE BLAUW
CODEWOORD ROCHAMBEAU!!!!![]()
Nee nou is het niet leuk meerquote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond het eerst ook wat raar van Ron. Maar nu zie ik dat die koffie voor zich heeft staan. En dat die proosten met koffie wat vreemd vond (wat het ook wel is).quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nouja die ging om 20u 's avondsquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah je was aan het wachten op de bus voor de terugreis. Dat maakt het een ander verhaal. Dan kun je niet wat anders gaan doen, anders mis je het vervoer.Maar ALLES in de stad is dicht, een katholieke stad op zondag
![]()
ijsbeer is een bedreigende diersoortquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een IJsbeer kunnen wij vast samen aan.![]()
leave ijsbeer aloneFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Duitsers en koop zondagen gaan sowieso niet samenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die ging om 20u 's avondsMaar ALLES in de stad is dicht, een katholieke stad op zondag
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, dat is ook prima en dan kun je de spoilers dichtgeklapt latenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Ik doe dat bewust niet, omdat ik WidM nog moet terugzien.
Maar dat is allen voor grijs. Voor de anderen hebben we steekwoorden/zinnen: Go home your drunk, pokemon go, sjaan en Indycar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja opvallend weer. We hadden natuurlijk ook nog niet gecheckt of de kust veilig was door de buzzwoorden airfryer en hondenkoelmatje te gebruiken, we hadden het kunnen wetenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Is ook weer zoquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:43 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een IJsbeer kunnen wij vast samen aan.
Nouja relatietechnisch gezien.quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Daarom komen ze in NL winkelenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duitsers en koop zondagen gaan sowieso niet samenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja die komt nog het meest in de buurt, maar niemand heeft colaquote:
Nee maar ook geen musea of ietsquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duitsers en koop zondagen gaan sowieso niet samen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat is allen voor grijs. Voor de anderen hebben we steekwoorden/zinnen: Go home your drunk, pokemon go, sjaan en Indycar.![]()
Momo reageert ook wel goed op statistiekjes, zowel corona als het weerEn voor Sjaan kunnen we knappe mannen posten
Het is nog niet 100% rond. Ik kijk ook nog wel even naar het weerbericht, dat leek eerst anderhalve week slecht, maar nu lijkt het juist beter te zijn als ik zou gaan. Wat betreft vliegen. Hoezo zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik doe dat bewust niet, omdat ik WidM nog moet terugzien.
@:Redefine, fijn dat je nog naar Italië kan gaan! Mag dat wel, omdat je dan met het vliegtuig gaat?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja relatietechnisch gezien.
Silke heeft haar bewegingstherapie gehad en ligt nu op de rugleuning van de bankFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Jij ligt laveloos op de grond.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Een vriendin van mij zit nu op Bonaire en ik schrok daar een beetje van, in mijn hoofd kan dat helemaal niet
Ssstquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ligt laveloos op de grond.
Zolang Italië nog Nederlanders toelaatquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nog niet 100% rond. Ik kijk ook nog wel even naar het weerbericht, dat leek eerst anderhalve week slecht, maar nu lijkt het juist beter te zijn als ik zou gaan. Wat betreft vliegen. Hoezo zou dat niet mogen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden?quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
Een vriendin van mij zit nu op Bonaire en ik schrok daar een beetje van, in mijn hoofd kan dat helemaal nietFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik heb beeld mensenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ligt laveloos op de grond.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
In Duitsland nemen ze de ruhetag altijd al heel serieus. Dus echt verbazend is het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:44 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja die ging om 20u 's avondsMaar ALLES in de stad is dicht, een katholieke stad op zondag
![]()
Maar je had toen niet gewoon door de stad kunnen slenteren en alle bezienswaardigheden kunnen kijken?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Buiten de Europa alleen Curaçao en Bonaire iddquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
Een vriendin van mij zit nu op Bonaire en ik schrok daar een beetje van, in mijn hoofd kan dat helemaal nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nee. Ruhe muss sein!quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Duitsers en koop zondagen gaan sowieso niet samenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Aruba en Sint Maarten zijn ook oranjequote:Op zaterdag 19 september 2020 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Een Twitter rel werkt bij Momo ook wel goed.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Momo reageert ook wel goed op statistiekjes, zowel corona als het weerEn voor Sjaan kunnen we knappe mannen posten
JE LEEFTquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
Ik was gewoon aan de koffie in het dorp hoor mensen, niet álles verandert![]()
ABORT MISSION ESF on TOUR richting SpanjeFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ja zo werkt het nietquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is onderdeel van het Koninkrijk der Nederlanden?
Ik ben toch ongeveer elke week rond dit tijdstip of misschien ietsjes eerder pas weer thuisquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
JE LEEFT![]()
ABORT MISSION ESF on TOUR richting SpanjeMaar ik waardeer de paniek.
![]()
Nouja ik was er gewoon niet zo goed op ingelezenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
In Duitsland nemen ze de ruhetag altijd al heel serieus. Dus echt verbazend is het eigenlijk niet.
Maar je had toen niet gewoon door de stad kunnen slenteren en alle bezienswaardigheden kunnen kijken?En nee, dat had ik toen daarvoor al gedaan
Sowieso alle internetgekkiesquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een Twitter rel werkt bij Momo ook wel goed.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Ah zo. Nou ja momenteel hebben ze daar nog geen stop voor afgekondigd. Dat kan uiteraard nog steeds. Ik en vakanties dit jaar zal dat waarschijnlijk wel gaan gebeurenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zolang Italië nog Nederlanders toelaat![]()
Dat zou dan de derde vakantie dit jaar zijn die niet doorgaat, en bij elkaar het vijfde plan dat ik zou moeten cancellen. Oorspronkelijk zou ik naar Servië en Montenegro gaan, dat ging natuurlijk al langer niet door, daarna Zwitserland en nu afwachten voor Rome.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
internetgekkies zijn grappigquote:![]()
Moet je niet aan ergerenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik erger me helemaal nergens aan hoor!quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
internetgekkies zijn grappig![]()
Moet je niet aan ergerenOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ja momenteel hebben ze daar nog geen stop voor afgekondigd. Dat kan uiteraard nog steeds. Ik en vakanties dit jaar zal dat waarschijnlijk wel gaan gebeuren![]()
Dat zou dan de derde vakantie dit jaar zijn die niet doorgaat, en bij elkaar het vijfde plan dat ik zou moeten cancellen. Oorspronkelijk zou ik naar Servië en Montenegro gaan, dat ging natuurlijk al langer niet door, daarna Zwitserland en nu afwachten voor Rome.![]()
twitter kijk alleen voor de F1 nieuws voor de rest is het een rioolputFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
We duimen voor jequote:Op zaterdag 19 september 2020 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ja momenteel hebben ze daar nog geen stop voor afgekondigd. Dat kan uiteraard nog steeds. Ik en vakanties dit jaar zal dat waarschijnlijk wel gaan gebeuren![]()
Dat zou dan de derde vakantie dit jaar zijn die niet doorgaat, en bij elkaar het vijfde plan dat ik zou moeten cancellen. Oorspronkelijk zou ik naar Servië en Montenegro gaan, dat ging natuurlijk al langer niet door, daarna Zwitserland en nu afwachten voor Rome.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
JE LEEFT![]()
ABORT MISSION ESF on TOUR richting Spanje
Tip: als je dubbelklikt op een spoiler gaan alle spoilers op de hele pagina open of dichtquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Oeh veel plezier!quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:32 schreef Redefine het volgende:
Nou ja het is nog niet zover he. Vooralsnog gaan we gewoon van het positieve uitquote:![]()
En zelfs dan nog, er zijn ergere dingen op de wereld
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aruba en Sint Maarten zijn ook oranje![]()
![]()
omgquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Tip: als je dubbelklikt op een spoiler gaan alle spoilers op de hele pagina open of dicht![]()
![]()
Ja maar in dit geval was de bezemwagen al binnenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben toch ongeveer elke week rond dit tijdstip of misschien ietsjes eerder pas weer thuisMaar ik waardeer de paniek.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Hahaquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar in dit geval was de bezemwagen al binnen![]()
![]()
Nouja dat de stress is wel kutquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het is nog niet zover he. Vooralsnog gaan we gewoon van het positieve uit![]()
En zelfs dan nog, er zijn ergere dingen op de wereldMaar ik gun je een hele fijne, relaxte vakantie
Wanneer gaan jullie?
Klopt.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
twitter kijk alleen voor de F1 nieuws voor de rest is het een rioolputBuren wordt doorgeschoven naar morgen
DIT HEB IK AL TWEE KEER GEZEGD EN VAN TIM NEEM JE HET WEL AAN?!?!quote:
Waarom dan dit nummer?quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:redefine Als je vakantie niet doorgaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Te veel Britse vrouwen in m'n stamcafé vanavond. Er was er eentje jarig. Licht getraumatiseerd hier.
Er zat wel één knappe tussen die zich duidelijk niet erg op haar gemak voelde in de groep.![]()
Tja het is wel een blauwe hè!quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
DIT HEB IK AL TWEE KEER GEZEGD EN VAN TIM NEEM JE HET WEL AAN?!?!![]()
Ja blijkt wel weerquote:Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Je woede afreageren als je vakantie weer niet doorgaatquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
That's my quequote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dit is net zo pijnlijk als wanneer je iemand een friend request stuurt en na dagen hebben ze hem nóg niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Alleen desktop tochquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Tip: als je dubbelklikt op een spoiler gaan alle spoilers op de hele pagina open of dichtSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nou weet je hoe ik mij vaak voel op Jitsi. Roep ik al zes keer het antwoord en dan zegt iemand anders het, hoort diegene het opeens welquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
DIT HEB IK AL TWEE KEER GEZEGD EN VAN TIM NEEM JE HET WEL AAN?!?!*
* Deze opmerking is sterk gedramatiseerd.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Oh sorry hahaha gaat zo snel hier ik scrol soms maar gewoon doorquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
DIT HEB IK AL TWEE KEER GEZEGD EN VAN TIM NEEM JE HET WEL AAN?!?!Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Dan ken ik wel betere muziek dan dit net niet nummerquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je woede afreageren als je vakantie weer niet doorgaat
Shots fired@Momo
Nou echt hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is net zo pijnlijk als wanneer je iemand een friend request stuurt en na dagen hebben ze hem nóg niet geaccepteerd.
Allemaal persoonlijke beledigingen hier.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Vooruit dan maar, het is je vergeven.quote:Op zaterdag 19 september 2020 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh sorry hahaha gaat zo snel hier ik scrol soms maar gewoon door
Maar vergeten zal ik het niet![]()
Ik zal voortaan niet meer langs jouw kwaliteitsposts scrollenquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, het is je vergeven.
Maar vergeten zal ik het niet![]()
![]()
![]()
Silke is fan van SerhatFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Eigenlijk past deze ook wel. Ook nog eens met nanananananaquote:
Lijkt me volkomen terechtquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zal voortaan niet meer langs jouw kwaliteitsposts scrollen
Tsja, de een straalt nou eenmaal meer autoriteit uit dan de ander hequote:Op zaterdag 19 september 2020 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
DIT HEB IK AL TWEE KEER GEZEGD EN VAN TIM NEEM JE HET WEL AAN?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Was vást jouw favoriet geweest als we een ESF gehad. Ik schat dit wel in als jouw soort muziekquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk past deze ook wel. Ook nog eens met nananananana
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Tsja, de een straalt nou eenmaal meer autoriteit uit dan de ander heJa 't is me wel weer duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had je blauw moeten wordenquote:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Heerlijk trendy nummer voor omstreeks 2002. In 2020 nog steeds een leuk nummer vind ik, maar niet echt van deze tijd. Komt omdat Top 40-muziek nu stom isquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk past deze ook wel. Ook nog eens met nanananananaIk ben de kleur MAGENTA
Nah dat gaat me dan weer te verquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan had je blauw moeten wordenOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
![]()
Ik vond het best een leuk nummer om naar te luisteren, maar hoger dan de middenmoot kwam die niet bij mij.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Was vást jouw favoriet geweest als we een ESF gehad. Ik schat dit wel in als jouw soort muziek
Los van dat dit eigenlijk helemaal mijn muziek niet is, maar goed
Haha nee dat vermoeden had ik al wel een beetjequote:Op zaterdag 19 september 2020 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vond het best een leuk nummer om naar te luisteren, maar hoger dan de middenmoot kwam die niet bij mij.
Los van dat dit eigenlijk helemaal mijn muziek niet is, maar goed
Silke vindt eurovisionagain interessantFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik luister de Eurovision Insight podcast en die schetsen ook een beetje een tijdbeeld van 2005, en noemen even alle nummers die op 1 stonden in mei 2005. In Nederland was het 'Hoes Meewoes' met 'Heef mij je angst'![]()
![]()
Sowieso komt 'mijn muziek' eigenlijk heel weinig voor bij het ESF. Meestal wel wat light varianten of een net niet gevalletje als IJsland 2019. En als het dan wel een liedje is wat mijn smaak is, dan scoort het niet goed.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nocturne heeft anders gewoon gewonnen hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:05 schreef Redefine het volgende:
Sowieso komt 'mijn muziek' eigenlijk heel weinig voor bij het ESF. Meestal wel wat light varianten of een net niet gevalletje als IJsland 2019. En als het dan wel een liedje is wat mijn smaak is, dan scoort het niet goed.![]()
Lance Armstrong noemt de tijdrit van Pogachamp vandaag 'een van de beste prestaties ooit in het wielrennen.' Aan de ene kant een groot compliment, aan de andere kant weet ik niet of Pogi daar zou blij mee moet zijn.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Uitzondering regel, dit dat.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nocturne heeft anders gewoon gewonnen hoor.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Glennis Gracequote:Op zaterdag 19 september 2020 23:11 schreef Koen66 het volgende:
Wie deed er voor NL ook alweer mee in 2005?Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Maar die ga je niet zien bij EurovisionAgain hoor, die strandde in de halve finale
Owja die strandde in de halve finale. Destijds keek ik zelden de finale als NL niet meedeedquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja, dat waren de Dark Agesquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja die strandde in de halve finale. Destijds keek ik zelden de finale als NL niet meedeed![]()
Toen dachten we nog dat het bij 1 gemiste finale bleefquote:
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic![]()
Kan me herinneren dat ik dat Nocturne 3x niks vond, zal eens terugkijkenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het was niks, het is niks en het zal nooit iets wordenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat ik dat Nocturne 3x niks vond, zal eens terugkijken
Het jaar daarna echterquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was niks, het is niks en het zal nooit iets worden
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nocturnequote:Op zaterdag 19 september 2020 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nocturne heeft anders gewoon gewonnen hoor.![]()
![]()
Naja, ik dacht eerst: "maar Italië is verder weg dan Zwitserland, dan krijg je toch dezelfde problemen", maar dat is natuurlijk niet zo als je met het vliegtuig gaatquote:Op zaterdag 19 september 2020 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nog niet 100% rond. Ik kijk ook nog wel even naar het weerbericht, dat leek eerst anderhalve week slecht, maar nu lijkt het juist beter te zijn als ik zou gaan. Wat betreft vliegen. Hoezo zou dat niet mogen?![]()
![]()
Wat wielrennen de afgelopen paar jaar maken we toch wel wat mee hoor. Van der Poel in de AGR en RVV van vorig jaar. Evenepoel die zijn eerste World Tour race gelijk wint (San Sebastian), Hirschi die ijzersterk is. Pogacar die direct derde wordt in zijn eerste grote rond en drie etappes wint. En dit jaar een verschroeiende tijdrit rijdt en direct de Tour wint. Van Aart die en Evenepoel die Merckxiaans rondrijden.
Wat is dit allemaal joh
Ik begon toen zo'n beetje te kijkenquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owja die strandde in de halve finale. Destijds keek ik zelden de finale als NL niet meedeedNou ja, 2003. Maar was in 2005 toen echt geschokt dat Nederland niet in de finale zat
En toen moesten alle jaren daarna nog komen.
Wel echt de ultieme beproeving; fan worden in de rampjaren
Zoals Ducrot zou zeggen: Het nieuwe nieuwe wielrennen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:20 schreef Redefine het volgende:
Wat wielrennen de afgelopen paar jaar maken we toch wel wat mee hoor. Van der Poel in de AGR en RVV van vorig jaar. Evenepoel die zijn eerste World Tour race gelijk wint (San Sebastian), Hirschi die ijzersterk is. Pogacar die direct derde wordt in zijn eerste grote rond en drie etappes wint. En dit jaar een verschroeiende tijdrit rijdt en direct de Tour wint. Van Aart die en Evenepoel die Merckxiaans rondrijden.
Wat is dit allemaal joh![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het was niks, het is niks en het zal nooit iets worden![]()
Die is ook prachtigquote:![]()
![]()
The Voice vind ik ook niet zo heel geweldig.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik zat gisteren nog naar 60 jaar ESF terug te kijken, wat een heldenquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee met het vliegtuig geeft nu gek genoeg inderdaad minder problemen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Naja, ik dacht eerst: "maar Italië is verder weg dan Zwitserland, dan krijg je toch dezelfde problemen", maar dat is natuurlijk niet zo als je met het vliegtuig gaatBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja. Het nieuwe wielrennen zat tussen de epo jaren, en de laatste paar jaar.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals Ducrot zou zeggen: Het nieuwe nieuwe wielrennen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Is het heel kinderachtig dat ik heb overwogen 20 euro te doneren en dan de afvaller van WIDM heel groot in de tickerbalk te laten lopen?![]()
Je hebt het overleefdquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik begon toen zo'n beetje te kijkenNou ja, 2003. Maar was in 2005 toen echt geschokt dat Nederland niet in de finale zat
En toen moesten alle jaren daarna nog komen.
Wel echt de ultieme beproeving; fan worden in de rampjaren
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik kijk daar nooit dus je doet maar!quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Is het heel kinderachtig dat ik heb overwogen 20 euro te doneren en dan de afvaller van WIDM heel groot in de tickerbalk te laten lopen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Ja maar andere mensen misschien wel, dus ik doe het toch maar nietquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk daar nooit dus je doet maar!
Ja wist ik stiekem ook welquote:
tof idee
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En iedereen jou daar maar de groeten doen en dan lees je dat nietquote:Op zaterdag 19 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk daar nooit dus je doet maar!
ook TFP z'n grote tekst niet gezien?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kijk daar nooit dus je doet maar!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Als gehele SC hadden we dan geld gedoneerd om:'Als ESF SC doen wij afstand van de uitspraken van Meke' neer te kunnen zetten.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ik mag hopen van wel.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook TFP z'n grote tekst niet gezien?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
kan je voor nog veel meer geld niet nog grotere letters krijgen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als gehele SC hadden we dan geld gedoneerd om:'Als ESF SC doen wij afstand van de uitspraken van Meke' neer te kunnen zetten.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haha nee, ik FOK! meestal op m'n laptop en zodra je naar beneden scrollt is die hele ticker niet meer te zien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook TFP z'n grote tekst niet gezien?![]()
Anders snapt @Strani de TT ook niet
Vast wel.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je voor nog veel meer geld niet nog grotere letters krijgen?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
![]()
![]()
![]()
Klopt. Is ook wel beter, want constant in beeld is toch irritant.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, ik FOK! meestal op m'n laptop en zodra je naar beneden scrollt is die hele ticker niet meer te zien.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
wordt weinig gedoneerd vandaag, TFP z'n grote tekst staat er al een forse tijdSame shit, different day
SC hopper present![]()
En alle groeten terug van diverse ESF'ers ook nog.quote:Op zaterdag 19 september 2020 23:37 schreef Koen66 het volgende:
wordt weinig gedoneerd vandaag, TFP z'n grote tekst staat er al een forse tijdBuren wordt doorgeschoven naar morgen
En.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Bijna.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: