Toen Corona nog niet zo lang onder ons was, vreesde ik al voor onze vakantie naar Kroatië (die dus inderdaad niet doorging deze zomer). Maar toen waren we ook heel positief en we zeiden, ach, Kroatië blijft nog wel ffquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wist al die tijd dat dat ging gebeuren.
Net als dat her en der (niet alleen hier) gisteren meteen “scenario D!” werd gegild, werd bij de start van de Tour meteen (op Fok!, maar ook veel in NL media) gezegd “oh huhhhh maar Parijs halen ze niet eens heheh” en ik vond dat ook zo ergerlijk, metéén dat zwartgallige i.p.v. even focussen op wat er nu (nog) wel kan. Had er vertrouwen in dat ze gewoon Parijs gingen halen en zie, aldus geschiede*.
* zal je merken dat morgenochtend een asteroïde op Parijs valt en dan bewijst dit nogmaals dat ik nooit meer iets mag zeggen met m’n gejinx.
Jongens WAT EEN TIJDRIT WAS DIT.
Oh nee hoor, dat bedoelde ik niet eens, vind hem er daar oprecht sympathiek uitzienquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De Guanabana manier om te zeggen dat hij niet heel knap is (ben het wel met je eens).
Ik durf hier niet op te antwoorden.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Greys het volgende:
Tickertour ipv tienertour!
Of is tienertour van voor jullie tijd?
Ohhhh had het even gezegd!quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Zat al eeuwen klaar om de LaPo te hebben![]()
Maar mijn TT was toch matig dus ach.
quote:In tegenstelling tot zijn verloofde leeft Castello liever niet in de schijnwerpers. Morgen, na de huwelijksvoltrekking, worden er foto's van de bruid verspreid zónder haar bruidegom, kondigde het management van de presentatrice al aan.
Nee deze is toch beter. Het was meer dat ik de LaPo zag naderen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh had het even gezegd!Ik hoefde hem echt niet.
Ik ben één jaar op tienertoer geweest en daarna werd de kaart afgeschaftquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Greys het volgende:
Nee hoor. Was het niet twaalvenhalve gulden?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Greys het volgende:
Iets met Haterinnen?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Zat al eeuwen klaar om de LaPo te hebben![]()
Maar mijn TT was toch matig dus ach.
Van een aanwezige misschien.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe komt de media dan weer aan deze foto zou je denken![]()
[ twitter ]
niet van een afstand lijkt me
Klinkt als 'wat een lieve baby'quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:48 schreef Guanabana het volgende:
Op die bovenste foto ziet hij er wel sympathiek uit.
En zeker na die quote van Greys begrijp ik beter wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat bedoelde ik niet eens, vind hem er daar oprecht sympathiek uitzien
Zijn dit dan twee verschillende testen met betrouwbaarheid van 90%, of kan het ook 2 keer met dezelfde test?quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:45 schreef H_T het volgende:
Als ie 90% betrouwbaar is kan je door twee tests te doen op 99% betrouwbaar komen als ze het met elkaar eens zijn
Wel apart trouwens, want dat stukje tekst over dat hij niet in de media wil had ik uit het... AD. En zij tweeten deze foto.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe komt de media dan weer aan deze foto zou je denken![]()
[ twitter ]
niet van een afstand lijkt me
quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf hier niet op te antwoorden.
Dat zou wel slim zijn ja, beetje zo'n halve foto met een fotograaf er nog voorquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Van een aanwezige misschien.
Of om het gedoe voor te zijn toch besloten er eentje te delen waar hij niet frontaal op staat. Geen idee. Misschien is ie dronken van geluk en heeft ie toch gezegd dat ze allesag delen.
De Jonge schrijft dat het RIVM onderzoek doet naar vijf bestaande antigeentesten (sneltesten) en dat hij optimistisch is over het potentieel. "Als de resultaten van deze validatie positief zijn, kunnen deze testen een goede aanvulling vormen op het testbeleid door 'getrapt' testen in te voeren in bepaalde situaties (eerst een antigeentest en als die positief is alsnog een PCR-test)."quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Zijn dit dan twee verschillende testen met betrouwbaarheid van 90%, of kan het ook 2 keer met dezelfde test?
2 verschillende dus denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
De Jonge schrijft dat het RIVM onderzoek doet naar vijf bestaande antigeentesten (sneltesten) en dat hij optimistisch is over het potentieel. "Als de resultaten van deze validatie positief zijn, kunnen deze testen een goede aanvulling vormen op het testbeleid door 'getrapt' testen in te voeren in bepaalde situaties (eerst een antigeentest en als die positief is alsnog een PCR-test)."
https://nos.nl/artikel/23(...)nister-de-jonge.html
Ja, en dan die tweede dus alleen maar als de eerste positief was.quote:
Uit de tekst bij die foto:quote:Op zaterdag 19 september 2020 19:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou wel slim zijn ja, beetje zo'n halve foto met een fotograaf er nog voor
Dus AD schrijft op één dag een artikel waarin staat dat hij niet in de media wil en een paar uur later gebruiken ze een paparazzifoto. Met een dikke telelens waarschijnlijk.quote:Op de eerste trouwfoto die door de paparazzi is verspreid, is te zien hoe Sylvie en haar kersverse man elkaar kussen tijdens de ceremonie, die werd gehouden in het Italiaanse Florence.
Oh wtf, had ik niet verwacht met zo'n duidelijke foto.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit de tekst bij die foto:
[..]
Dus AD schrijft op één dag een artikel waarin staat dat hij niet in de media wil en een paar uur later gebruiken ze een paparazzifoto.
quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dus AD schrijft op één dag een artikel waarin staat dat hij niet in de media wil en een paar uur later gebruiken ze een paparazzifoto. Met een dikke telelens waarschijnlijk.
Dit wist ik dus niet!quote:De term paparazzo verwijst naar de achternaam van de persfotograaf in de film La dolce vita van Federico Fellini. In deze film gedroeg Paparazzo zich zeer opdringerig bij het fotograferen van mensen op straat.
Samen door het lint gaan, niets is mij te dolquote:
Hebben ze de kop van het artikel nou snel veranderd of ben ik gek?quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh wtf, had ik niet verwacht met zo'n duidelijke foto.
AD, tja, die hadden ook ooit Reetveger ingehuurdquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Dus AD schrijft op één dag een artikel waarin staat dat hij niet in de media wil en een paar uur later gebruiken ze een paparazzifoto. Met een dikke telelens waarschijnlijk.
Dione *giechel* die opeens moet improviseren en er geen feestelijke terugblik op drie weken Tour van kan maken.quote:
Jaquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze de kop van het artikel nou snel veranderd of ben ik gek?De kop is nu al 'Sylvie en Niclas stralen op door paparazzi verspreide foto'.
Met twee keer dezelfde kan dat ookquote:Op zaterdag 19 september 2020 19:57 schreef Dave het volgende:
[..]
Zijn dit dan twee verschillende testen met betrouwbaarheid van 90%, of kan het ook 2 keer met dezelfde test?
Blijkbaar ouder, 43.quote:Op zaterdag 19 september 2020 20:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij heeft haar met zijn man weggegeven.
Gelijk dit in mijn hoofdquote:
Een mooi beginquote:Op zaterdag 19 september 2020 20:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
1-2 achter tegen Crystal Palace-genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |