chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja noodgang heeft al 64x gewonnen![]()
![]()
![]()
Trouwens en weet niet hoelang die al is, maar news ticker bovenaan. Toevallig zou er niet een optie zijn om die uit te schakelen? Beetje die scrollende tekst niet zo fan van?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]ja dit heb ik gemist
![]()
Jouw Amster
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef kree het volgende:
Trouwens en weet niet hoelang die al is, maar news ticker bovenaan. Toevallig zou er niet een optie zijn om die uit te schakelen? Beetje die scrollende tekst niet zo fan van?deal with it!
Maar hij zou wel iets soepeler mogen bewegen, op zich.
Pfffff zou fijn zijn als mijn concentratie weer eens terug komt.![]()
![]()
Ja, hier is een optie voor bij tabblad Overig in je settings. Verberg donatiescrollerquote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef kree het volgende:
Trouwens en weet niet hoelang die al is, maar news ticker bovenaan. Toevallig zou er niet een optie zijn om die uit te schakelen? Beetje die scrollende tekst niet zo fan van?![]()
Hey Lieffiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nouja aangezien ik abo heb nu. Maar euh dacht vraag het hier voor ik ga zeiken in fb weer.... lol is er een uit optie of niet?quote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef jerney het volgende:
[..]deal with it!
Pfffff zou fijn zijn als mijn concentratie weer eens terug komt.Do what you love, love what you do!![]()
Als je hier zit zie je er ook niets vanquote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef jerney het volgende:
[..]deal with it!
Pfffff zou fijn zijn als mijn concentratie weer eens terug komt.
Hoe is het met je filmpje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel erg basicquote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja aangezien ik abo heb nu. Maar euh dacht vraag het hier voor ik ga zijken in fb weer.... lol is er een uit optie of niet?![]()
Lekker, eet smakelijk voor straksquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmms eens kijken. Weet niet of die dat nu wel is hoor. Maar even kijkenquote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is een optie voor bij tabblad Overig in je settings. Verberg donatiescrollerDo what you love, love what you do!![]()
Ja blijkbaar wel hoorquote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja aangezien ik abo heb nu. Maar euh dacht vraag het hier voor ik ga zijken in fb weer.... lol is er een uit optie of niet?*naar boven wijst*
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is een optie voor bij tabblad Overig in je settings. Verberg donatiescroller![]()
Dank jequote:Op maandag 14 september 2020 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, eet smakelijk voor straks![]()
![]()
Donatie omschrijving niet al te toepasselijk dan maar zal eens zien.quote:Op maandag 14 september 2020 17:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel hoor*naar boven wijst*
Do what you love, love what you do!![]()
Kom jij uit Amsterdam, Rob?quote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef Rob het volgende:
Je kan de man wel uit Amsterdam halen, maar Amsterdam niet uit de man.![]()
Geboren en getogenquote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom jij uit Amsterdam, Rob?![]()
Amsterdam is een hell hole als je't mij vraagquote:Op maandag 14 september 2020 17:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Goed dat je vrijwillig vertrokken bentZat mensen die er bij zweren, maar ik heb er dus echt helemaal niets mee
![]()
![]()
Halloquote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hallo mede voormalig AmsterdammerDirect na geboorte vertrokken naar Hilversum
![]()
![]()
Dat dat zomaar kan zegquote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee Haags was voor ADO.
Justin is Voor psv![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Amsterdam is een hell hole als je't mij vraagZat mensen die er bij zweren, maar ik heb er dus echt helemaal niets mee
![]()
Lees de FB daar kom je toch al vaakquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Was je toevallig een huilbabyquote:Op maandag 14 september 2020 17:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
HalloDirect na geboorte vertrokken naar Hilversum
Dan weet je nu waarom![]()
![]()
Ik zou er ook niet meer willen wonenquote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Amsterdam is een hell hole als je't mij vraagZat mensen die er bij zweren, maar ik heb er dus echt helemaal niets mee
![]()
![]()
Het is een veel te kleine stad voor al het verkeer en alle mensenquote:Kom er alleen als het echt moet en dat is liever niet
![]()
Niks te nadelen aan de mensen die er wonen
Maar de stad zelf is
![]()
![]()
Dat is een feit.quote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach alsof het uitmaakt. Naast Ajax telt toch geen andere club echt mee joh![]()
Hier zit er ook een hoor. Leuk voor een bezoek maar niet om er te wonen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
![]()
Nou ...quote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach alsof het uitmaakt. Naast Ajax telt toch geen andere club echt mee joh![]()
Owh gelukt denk waarom ie onder naam donaties staat ook weer raar, sowieso niet te lezen verder en vooral irritant.Do what you love, love what you do!![]()
Ik was een -fuckthatshiti'mouttahere- babyquote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef Rob het volgende:
[..]
Was je toevallig een huilbaby
Dan weet je nu waarom![]()
Hoezo? Het klopt toch? Als je een donatie doet komt jouw tekst in de ticker.quote:Op maandag 14 september 2020 17:31 schreef kree het volgende:
Owh gelukt denk waarom ie onder naam donaties staat ook weer raar, sowieso niet te lezen verder en vooral irritant.![]()
Kom naar Den Haagquote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een veel te kleine stad voor al het verkeer en alle mensenKom er alleen als het echt moet en dat is liever niet
![]()
Niks te nadelen aan de mensen die er wonen
Maar de stad zelf is
Vind het al drama om er doorheen te rijden met de autoquote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet meer willen wonenZal er maar 24/7 mee geconfronteerd worden
![]()
![]()
Dat dus, retweet!quote:Op maandag 14 september 2020 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier zit er ook een hoor. Leuk voor een bezoek maar niet om er te wonen.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
nou ja zeg!
Amsterdam heeft ook niks meer met jou![]()
![]()
Ja maar dat scrollen is irritant. Doe hem dan van dat ie om de aantal seconde een compleet nieuw regeltje neerzet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo? Het klopt toch? Als je een donatie doet komt jouw tekst in de ticker.Do what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk alles buiten Den Haag neem ik niet zo serieus.quote:Op maandag 14 september 2020 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou ja zeg!
Amsterdam heeft ook niks meer met jouZonder wrijving geen glans![]()
Dat klopt helemaalquote:Op maandag 14 september 2020 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou ja zeg!
Amsterdam heeft ook niks meer met jouMaar weinig steden en MENSEN for that matter hebben iets met mij, dus heb het geaccepteerd en naast mij neer gelegd
Amsterdam heeft zeker wel iets, maar het is voor mij gewoon 3x niks en heb niets met de chaos in't verkeer altijd.![]()
Die ticker zie je alleen als je bovenaan de pagina zit. En hier gaat de tekst heel vloeiend, net als op de tv.![]()
Ik snap het niet zodra ik hier kom zie ik die balk niet meerquote:Op maandag 14 september 2020 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat scrollen is irritant. Doe hem dan van dat ie om de aantal seconde een compleet nieuw regeltje neerzet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Gebrokenglasquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Die ticker zie je alleen als je bovenaan de pagina zit. En hier gaat de tekst heel vloeiend, net als op de tv.
HIer ook, geen problemen meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt nog welquote:Op maandag 14 september 2020 17:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eigenlijk alles buiten Den Haag neem ik niet zo serieus.Ik zie Amsterdam in jouw toekomst
![]()
Mokums_kwartiertje![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt nog welIk zie Amsterdam in jouw toekomst
![]()
Mokums_kwartiertje
Naar amsterdam ?quote:Op maandag 14 september 2020 17:31 schreef jerney het volgende:
#teamDenHaag
But not really, want ik ben overgelopen.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt nog welIk zie Amsterdam in jouw toekomst
![]()
Mokums_kwartiertje![]()
![]()
Houden zo!quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Den Haag is wel aardig ja. Niet zo groot als Amsterdam. Rotterdam ken ik niet goed.
Rotterdam is pas een hell hole![]()
![]()
Ik weet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Volgens mij alleen als je in het algemene deel zit of active topics enzoquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet zodra ik hier kom zie ik die balk niet meerDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveenquote:Op maandag 14 september 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat klopt helemaalMaar weinig steden en MENSEN for that matter hebben iets met mij, dus heb het geaccepteerd en naast mij neer gelegd
Amsterdam heeft zeker wel iets, maar het is voor mij gewoon 3x niks en heb niets met de chaos in't verkeer altijd.![]()
![]()
Of naar boven, Zaanstad of ergens daar.quote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveen![]()
Mwahquote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
Rotterdam is pas een hell holeZonder wrijving geen glans![]()
Ik zie hem nu niet in ieder gevalquote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je in het algemene deel zit of active topics enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan mij wel voorstellen dat als je op bezoek bent bij iemand in Amsterdam en je kijkt uit over een drukke straat dat het welquote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveenis ja.
Maar er zelf wonen? Neuh. dan liever inderdaad iets anders.![]()
Ik word gesandwichd door @jerney en @mrsloveable.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Daar wil je sowieso niet zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
Giggityquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik word gesandwichd door @:jerney en @:mrsloveable.![]()
Je kon het slechter treffenquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik word gesandwichd door @:jerney en @:mrsloveable.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik word gesandwichd door @:jerney en @:mrsloveable.![]()
![]()
Hahaha niet naar een andere provincie maar jij bent helemaal het land uitgevlucht zelfsquote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
![]()
Nee
Antwerpen! Waarbuiten ook alles parking is.![]()
![]()
Ik heb er een aantal jaren gewoond en ik vind het echt een strontstad.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Leuk tochquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik word gesandwichd door @:jerney en @:mrsloveable.
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal jaren gewoond en ik vind het echt een strontstad.
Ik heb nog familie wonen vlakbij het oude stadion, maar opzich valt het daar wel mee. Het is niet overal chaos in Amsterdam.quote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen dat als je op bezoek bent bij iemand in Amsterdam en je kijkt uit over een drukke straat dat het welis ja.
Maar er zelf wonen? Neuh. dan liever inderdaad iets anders.![]()
Ja wel in noord-Holland het liefst. Maar Amstelveen zou ik vandaag nog heen verhuizen als het konquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of naar boven, Zaanstad of ergens daar.![]()
![]()
Yup! Hopelijk over een x aantal jaar weer naar een ander land vluchten. Wat meer zuidelijker nog.quote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha niet naar een andere provincie maar jij bent helemaal het land uitgevlucht zelfs![]()
![]()
Waarom precies daarheen?quote:Op maandag 14 september 2020 17:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel in noord-Holland het liefst. Maar Amstelveen zou ik vandaag nog heen verhuizen als het kon![]()
Jij weet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal jaren gewoond en ik vind het echt een strontstad.
Met hun gebazel over die matige skyline altijd.![]()
![]()
Amsterdam is ook niet alleen de Kalverstraat en de Wallen er is een boel leuksquote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog familie wonen vlakbij het oude stadion, maar opzich valt het daar wel mee. Het is niet overal chaos in Amsterdam.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
De Erasmusbrug.... die dicht is nu...quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij weet.
Met hun gebazel over die matige skyline altijd.![]()
BBQ ruzie!!![]()
Buurman 1 heeft last van een kamer die blauw staat van de rook van buurman 2. Buurman 1 eist dat buurman 2 zijn BBQ onder zijn luifel zet.
Buurman 2 wijst buurman 1 erop dat de BBQ nog niet is aangestoken en legt zijn hand erop om het te bewijzen. Tilt deksel op om te laten zien dat er nog geen vuurtje te bekennen is.
Buurman 1 blijft erbij dat de rookwolken in zijn kamer staan
Buurman 2 adviseert buurman 1 om een afspraak bij de huisarts te maken![]()
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
kloptquote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Amsterdam is ook niet alleen de Kalverstraat en de Wallen er is een boel leuks![]()
![]()
Sowieso die mentaliteit die er heerst.quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij weet.
Met hun gebazel over die matige skyline altijd.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef mazaru het volgende:
BBQ ruzie!!![]()
Buurman 1 heeft last van een kamer die blauw staat van de rook van buurman 2. Buurman 1 eist dat buurman 2 zijn BBQ onder zijn luifel zet.
Buurman 2 wijst buurman 1 erop dat de BBQ nog niet is aangestoken en legt zijn hand erop om het te bewijzen. Tilt deksel op om te laten zien dat er nog geen vuurtje te bekennen is.
![]()
![]()
![]()
Ja precies.quote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen dat als je op bezoek bent bij iemand in Amsterdam en je kijkt uit over een drukke straat dat het welis ja.
Maar er zelf wonen? Neuh. dan liever inderdaad iets anders.Het is wel leuk wonen maar niet voor altijd. Dan heb ik liever wat rustigers. Zoek ik dr drukte wel op wanneer ik daar behoefte aan heb ipv er constant tussen zitten.
![]()
Vanavond bij Meester Frank Visserquote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef mazaru het volgende:
BBQ ruzie!!![]()
![]()
![]()
Da’s alvast een goed begin.quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Erasmusbrug.... Die dicht is nu...![]()
![]()
BBQ ruzie!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou adviseren dan de Brandweer te bellenquote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef mazaru het volgende:
BBQ ruzie!!![]()
![]()
![]()
![]()
BBQ ruzie!!![]()
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik de Brandweer, maar als de Branweer ook helpt, be my guestquote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zou adviseren dan de Branweer te bellen![]()
![]()
BBQ ruzie!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaaf. Vooral die laatste opmerking is natuurlijk olie op het vuur voor de boze buurman...quote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef mazaru het volgende:
BBQ ruzie!!![]()
![]()
![]()
BBQ ruzie!!![]()
![]()
LOL nou is de BBQ wel aan![]()
Wordt vast vervolgd!
Zet je tuinslang erop!quote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef mazaru het volgende:
BBQ ruzie!!![]()
![]()
![]()
Nomadequote:Op maandag 14 september 2020 17:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Yup! Hopelijk over een x aantal jaar weer naar een ander land vluchten. Wat meer zuidelijker nog.gwn zomaar reizen of vanwege werk Ofzo.
Frankrijk lijkt me ook heerlijk maar dan meer om er een vakantiehuisje te hebben aan de kust![]()
![]()
al edit gedaanquote:Op maandag 14 september 2020 17:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik de Brandweer, maar als de Branweer ook helpt, be my guest![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaaf. Vooral die laatste opmerking is natuurlijk olie op het vuur voor de boze buurman...
Vluchten kan niet meer...quote:Op maandag 14 september 2020 17:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nomadegwn zomaar reizen of vanwege werk Ofzo.
Frankrijk lijkt me ook heerlijk maar dan meer om er een vakantiehuisje te hebben aan de kust
Kan ik niet bij, ze zitten te ver weg.quote:
Ergens op dumpert is een filmpje dat een boze buurvrouw met de waterslang over de schutting alle daar aanwezige gasten en de bbq nat spuit, onder een hoop lawaai en gescheld.quote:Op maandag 14 september 2020 17:44 schreef mazaru het volgende:
LOL nou is de BBQ wel aan![]()
Wordt vast vervolgd!![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sowieso die mentaliteit die er heerst.You, me: same page!
Grimmige kutsfeer altijd. En lillek als de pest ook.![]()
![]()
Help meeeeeequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op maandag 14 september 2020 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ergens op dumpert is een filmpje dat een boze buurvrouw met de waterslang over de schutting alle daar aanwezige gasten en de bbq nat spuit, onder een hoop lawaai en gescheld.![]()
![]()
![]()
Ik zit klaar met mijn telefoon
Is Schiphol nog een probleem misschien, zo dichtbij?quote:Op maandag 14 september 2020 17:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi rustig en heel vlakbij Amsterdam. Huizen daar zijn ook![]()
BBQ ruzie!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb in veel steden gewoond maar Rotterdam is wel de kutste.quote:Op maandag 14 september 2020 17:46 schreef jerney het volgende:
[..]You, me: same page!
Grimmige kutsfeer altijd. En lillek als de pest ook.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bwoahquote:Op maandag 14 september 2020 17:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nomadegwn zomaar reizen of vanwege werk Ofzo.
Frankrijk lijkt me ook heerlijk maar dan meer om er een vakantiehuisje te hebben aan de kust
Gewoon vanwege vlieft geworden op Flores
Mar moet nog maar kijken of het gaat lukken met al dat coronadrama. Mensen moeten voorzichtiger worden met hun portemonnee en dan is het wat lastiger hustlen met mijn online cursussen.![]()
![]()
Veel agressieve mensen wonen daar.quote:Op maandag 14 september 2020 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb in veel steden gewoond maar Rotterdam is wel de kutste.![]()
In Rotterdam zekerquote:Op maandag 14 september 2020 17:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ergens op dumpert is een filmpje dat een boze buurvrouw met de waterslang over de schutting alle daar aanwezige gasten en de bbq nat spuit, onder een hoop lawaai en gescheld.![]()
![]()
Ik zou kiezen voor Driemond of Weesp dan ..quote:Op maandag 14 september 2020 17:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi rustig en heel vlakbij Amsterdam. Huizen daar zijn ook![]()
Dat dus. Ik was er komen wonen en wou met de buren kennis maken en dat ging al niet van harte.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik zie hem niet meer om uitgezet en eigenlijk is dat niet nodig maar ben allergisch voor scrollende tekst. Maar heb ff wat in fb gepost bij dev enzoquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hem nu niet in ieder gevalDo what you love, love what you do!![]()
Volgens mij valt dat wel mee. Beetje lawaai mag wel en het is niet constant.quote:Op maandag 14 september 2020 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is Schiphol nog een probleem misschien, zo dichtbij?
Hier heb je heel de dag sirenes en allerlei ander lawaaiBen het inmiddels wel gewend maar toch
![]()
![]()
Ow ja hoezo ?quote:Op maandag 14 september 2020 17:49 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor Driemond of Weesp dan ..
Weesp ken ik een beetje. Driemond helemaal niet![]()
![]()
Geen last van.quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer om uitgezet en eigenlijk is dat niet nodig maar ben allergisch voor scrollende tekst. Maar heb ff wat in fb gepost bij dev enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jep. Gefrustreerd volk daar...quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus. Ik was er komen wonen en wou met de buren kennis maken en dat ging al niet van harte.![]()
Een nieuwe identiteit nemen dan maarquote:Op maandag 14 september 2020 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vluchten kan niet meer...![]()
![]()
Dat vind ik ook zoiets. Je gaat bij Schiphol wonen en dan ga je klagen over geluidsoverlast.quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Beetje lawaai mag wel en het is niet constant.
Hier heb je heel de dag sirenes en allerlei ander lawaaiBen het inmiddels wel gewend maar toch
Yup. Kan echt niks bedenken wat ik daar zou moeten missen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb in veel steden gewoond maar Rotterdam is wel de kutste.Ja!quote:En boertig! En niet schattig Haags boertig maar gewoon om je haren uit je kop te trekken.
![]()
![]()
In Amsterdam kennen de buren elkaar toch amper?quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus. Ik was er komen wonen en wou met de buren kennis maken en dat ging al niet van harte.![]()
Nouja ik ook niet zo opzich maar denk dat er door een simpel ding dat beter kan worden. Dus naja daarom fb hequote:
Amsterdam is nog rotter hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus. Ik was er komen wonen en wou met de buren kennis maken en dat ging al niet van harte.
Driemond is Amsterdam lekker rustig Weesp is ambtelijk al Amsterdam en over een paar jaar ook bestuurlijk. Ook dichtbij maar toch een wereld van verschil. Leuke huizen en toch dichtbij een stad.quote:Op maandag 14 september 2020 17:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja hoezo ?
Weesp ken ik een beetje. Driemond helemaal niet![]()
Of wat meer naar de kust? Bloemendaal? Als je van strand en de zee houdt is het wel leuk als dat dichtbij is.![]()
Ik heb het ook niet over misdaad.quote:Op maandag 14 september 2020 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amsterdam is nog rotter hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ze hebben mij van het kaartje gekniptquote:Op maandag 14 september 2020 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amsterdam is nog rotter hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow ja dat zeker. Financieel kan je nu wel beter wat op je centjes letten en voorbereiden voor eventuele economische dip die nog kan komen hierdoor.quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Bwoah
Gewoon vanwege vlieft geworden op Flores
Mar moet nog maar kijken of het gaat lukken met al dat coronadrama. Mensen moeten voorzichtiger worden met hun portemonnee en dan is het wat lastiger hustlen met mijn online cursussen.
Reizen is wel leukAzië
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mijn ex heeft een roedel kinderen daar de hele tuin in de vijver gedumpt. Hij had er al een camera opgericht omdat ze al een tijdje bezig waren... die beelden. :’) Kind met blonde engeltjeskrullen dat stenen naar de gevel aan het smijten was alsof het molotovcocktails waren.quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
![]()
waar zit je dan?quote:Op maandag 14 september 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ze hebben mij van het kaartje gekniptIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Bbqse Aloaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmm ik reageer meestal alleen op Amstelveen en Amsterdam maar zal eens opletten als ik iets van driemond of Weesp ertussen zie.quote:Op maandag 14 september 2020 17:53 schreef Rob het volgende:
[..]
Driemond is Amsterdam lekker rustig Weesp is ambtelijk al Amsterdam en over een paar jaar ook bestuurlijk. Ook dichtbij maar toch een wereld van verschil. Leuke huizen en toch dichtbij een stad.![]()
![]()
Precies.quote:Op maandag 14 september 2020 17:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat zeker. Financieel kan je nu wel beter wat op je centjes letten en voorbereiden voor eventuele economische dip die nog kan komen hierdoor.
Reizen is wel leukAzië
![]()
![]()
Ik heb gelukkig een flinke buffer
Ja, ik mis reizen.Gelukkig ben ik ook graag thuis.
![]()
![]()
Fijne avond verder meneer koffiequote:Op maandag 14 september 2020 17:56 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Eet u smakelijk (indien van toepassing)
Een fijne avond verder.![]()
![]()
![]()
Fijna avond Rob 🖐🏻quote:Op maandag 14 september 2020 17:56 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Een fijne avond verder.
Bye bye zwaai zwaaiquote:Op maandag 14 september 2020 17:56 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Een fijne avond verder.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem opgevistquote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk maar heel de kuststrook is weg hahaha![]()
Thuis zitten is prima. Kan echt niet wachten tot het weer veilig is en je kan reizen. Maleisië moet ik ooit heenquote:Op maandag 14 september 2020 17:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Precies.Ik heb gelukkig een flinke buffer
Ja, ik mis reizen.Gelukkig ben ik ook graag thuis.
![]()
Maar zoals het nu is zou ik niet het risico nemen ergens op vakantie te gaan. Ik wacht wel ongeduldig![]()
Lekker gegeten en nu zit ik vol.
Wat heb je gegeten ?quote:Op maandag 14 september 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker gegeten en nu zit ik vol.![]()
Wat heb je gegeten? Iquote:Op maandag 14 september 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker gegeten en nu zit ik vol.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hehe dan gaan we gwn richting Scheveningen En buren worden van haahsiequote:Op maandag 14 september 2020 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Of wat meer naar de kust? Bloemendaal? Als je van strand en de zee houdt is het wel leuk als dat dichtbij is.![]()
![]()
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 14 september 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker gegeten en nu zit ik vol.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou jij bent de 3e die het vraagt!
Nou moet hij wel antwoorden![]()
![]()
Same here.quote:Op maandag 14 september 2020 17:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Thuis zitten is prima. Kan echt niet wachten tot het weer veilig is en je kan reizen. Maleisië moet ik ooit heen![]()
Maar zoals het nu is zou ik niet het risico nemen ergens op vakantie te gaan. Ik wacht wel ongeduldig
Ja, ik wil nog zoveel zien! Maar niet ten koste van nee. Ach, lekker sparen tot dan. En dromen van Maleisië en andere paradijsjes!![]()
![]()
I wanna fuck you like an animaaalquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
I wanna feel you from the inside 🥳quote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
I wanna fuck you like an animaaal![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Same here.
Ja, ik wil nog zoveel zien! Maar niet ten koste van nee. Ach, lekker sparen tot dan. En dromen van Maleisië en andere paradijsjes!haha ja lijstje van landen die ik nou opeens wil zien word alleen maar groter
![]()
Maar jij wil er echt tijdelijk gaan wonen ook. Dat zou ik dan weer niet durven![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef jerney het volgende:
[..]
I wanna feel you from the inside 🥳
Hey limoenquote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Jij was van de bitterballen met mosterd en mayo toch.
[ afbeelding ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ah, zoiets staat nu bij jou op tafel?quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaha ja lekker verlangen en mood boards in elkaar knutselenquote:Op maandag 14 september 2020 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]haha ja lijstje van landen die ik nou opeens wil zien word alleen maar groter
![]()
Maar jij wil er echt tijdelijk gaan wonen ook. Dat zou ik dan weer niet durven
Nee, permanent wel dan. Ik hou niet van verhuizen.![]()
![]()
Alleen met mosterd. Voor de mayo moet je @bitterbal hebbenquote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
[ afbeelding ]
Maar dit ziet er heerlijk uit!![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen met mosterd. Voor de mayo moet je @:bitterbal hebben![]()
![]()
Hey hallo mikeyquote:
Hoe gaat het. Laatste keer dat ik je sprak was je helemaal zen. Maar dat was ook ergens in mei alweer![]()
![]()
Heb @Borrelnootje ook al een tijdje niet gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neh bij staat er nog niks op tafel. Veeeeeel te vroeg voor mijquote:Op maandag 14 september 2020 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, zoiets staat nu bij jou op tafel?![]()
Over een uur of 2 pas.![]()
Hey bitterbalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijdelijk permanentquote:Op maandag 14 september 2020 18:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha ja lekker verlangen en mood boards in elkaar knutselen
Nee, permanent wel dan. Ik hou niet van verhuizen.Is er nog een land dat hoog in jouw lijstje staat dan ?
![]()
Ik ga het nog eens uitgangen en kijken wat ik nu weer online kan bestellenquote:Op maandag 14 september 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh bij staat er nog niks op tafel. Veeeeeel te vroeg voor mij![]()
Over een uur of 2 pas.![]()
![]()
Ben jij niet van het koken?quote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens uitgangen en kijken wat ik nu weer online kan bestellenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe warmer het weer, hoe meer de magnetron aan het werk mag hier...quote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens uitgangen en kijken wat ik nu weer online kan bestellen
Morgen wordt het helemaal makkelijk met eten.![]()
jaquote:Op maandag 14 september 2020 18:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je liefde voor bitterballen zo groot dat het je username is![]()
![]()
Ah niet zelf wat kokenquote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens uitgangen en kijken wat ik nu weer online kan bestellen![]()
Vind bestellen niks, valt Te vaak tegen hier![]()
![]()
Hmmm Chili in combinatie met Paaseiland dan denk ik.quote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tijdelijk permanentIs er nog een land dat hoog in jouw lijstje staat dan ?
![]()
En misschien eens mijn jeugdvriendin bezoeken in Suriname ofzo..![]()
Voor mijn burnout wel heel ergquote:
Die passie moet nog een beetje terugkomen. Ik moet ook vaak kiezen tussen het een of het ander en ben nu bezig met mijn nevenactiviteit.![]()
![]()
Was ik maar weer zen 😂quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo mikey
Hoe gaat het. Laatste keer dat ik je sprak was je helemaal zen. Maar dat was ook ergens in mei alweer
Hoe gaat het daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo toe maarquote:Op maandag 14 september 2020 18:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmmm Chili in combinatie met Paaseiland dan denk ik.![]()
En misschien eens mijn jeugdvriendin bezoeken in Suriname ofzo..Spreek je de taal dan ook als je daar zou gaan wonen.
![]()
Ja hier ook wel met de zon pal op de keuken. Al is dat nu beter te doen dan bij de hittegolf laatst. De zon is nu al achter de gebouwen aan de overkant aan het verdwijnen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe warmer het weer, hoe meer de magnetron aan het werk mag hier...
Morgen wordt het helemaal makkelijk met eten.![]()
![]()
Ja het is soms een beetje jammer iddquote:Op maandag 14 september 2020 18:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah niet zelf wat koken![]()
Vind bestellen niks, valt Te vaak tegen hierMaar ik ga nu even voor het gemak. Binnenkort nog eens flink zijn. Wil al een tijdje vegetarische lemper maken, maar dat rollen! Ovenschotel kan ook wel, maar dan heb ik geen vriezer vol lekkere hapjes.
![]()
![]()
Oh nee! Wonen zou dus in de Azoren zijn, dus dan moet ik mijn Portugees weer oppakken.quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo toe maarSpreek je de taal dan ook als je daar zou gaan wonen.
Of toch trouwen met mijn date en hem meeslepen.![]()
![]()
Kan ook niet altijd zen zijn. Soms heb je nou eenmaal mindere tijden. Maar je werkt nog en gezond tochquote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was ik maar weer zen 😂
Hoe gaat het daar.Rest volgt zelf wel
Hier gaat het heel rustig, bijna saai. Ook niet zen maar we blijven positief![]()
![]()
Héé @iedereen heb je wat tijd voor jezelf.quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Heb @:borrelnootje ook al een tijdje niet gezien.Iedereen is een kutlultrut
Bah kleffe hapquote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef jerney het volgende:
Of misschien maak ik een pastasalade met pesto ofzo 🙄Iedereen is een kutlultrut
Ah maar je kan en houdt wel van koken lees ik. Dat scheelt alquote:Op maandag 14 september 2020 18:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja het is soms een beetje jammer iddMaar ik ga nu even voor het gemak. Binnenkort nog eens flink zijn. Wil al een tijdje vegetarische lemper maken, maar dat rollen! Ovenschotel kan ook wel, maar dan heb ik geen vriezer vol lekkere hapjes.
ik heb er een hekel aan
![]()
Wat voor lekkere hapjes heb je nu dan in de vriezer![]()
![]()
Is wel het weer voor. Pestoquote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef jerney het volgende:
Of misschien maak ik een pastasalade met pesto ofzo 🙄![]()
![]()
Ik vind koude pasta een vloekquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik denk inbraken is een probleempje aan het worden hier.quote:Op maandag 14 september 2020 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb hem opgevist![]()
[ afbeelding ]
Want dat is wel toegenomen weet ik zeker want hier in de hele buurt ook.
Voor de rest is het hier toch echt niet zo crimineel.
Nu doe ik een gok he en moet je niet als discriminatie zien want kan dat niet zeker zeggen.
We hebben natuurlijk een groot assielzoekerscentrum op voormalige vliegveld valkenburg??? Plus dat er nog aardig wat polen zijn hier voor regio westland.Do what you love, love what you do!![]()
Die mensen werken daarquote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk inbraken is een probleempje aan het worden hier.
Want dat is wel toegenomen weet ik zeker want hier in de hele buurt ook.
Voor de rest is het hier toch echt niet zo crimineel.
Nu doe ik een gok he en moet je niet als discriminatie zien want kan dat niet zeker zeggen.
We hebben natuurlijk een groot assielzoekerscentrum op voormalige vliegveld valkenburg??? Plus dat er nog aardig wat polen zijn hier voor regio westland.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nee! Wonen zou dus in de Azoren zijn, dus dan moet ik mijn Portugees weer oppakken.
Of toch trouwen met mijn date en hem meeslepen.![]()
hahaha jij bent leuk.
![]()
Portugees is wel een Hele mooie taal. Zou die zelf ook wel willen leren maar lui enzo![]()
![]()
Op zich wel, mijn concentratie is alleen aan gort en dat is niet zo’n beste mixquote:Op maandag 14 september 2020 18:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah maar je kan en houdt wel van koken lees ik. Dat scheelt alik heb er een hekel aan
![]()
Wat voor lekkere hapjes heb je nu dan in de vriezer
Niks nu!!!Ik kan wel vegetarische pigs in a blanket maken en gewoon netflixen ofzo. Dat lukt nog wel, maar dan ben ik weer een stapje dichterbij scheurbuik.
![]()
![]()
Warm is lekkerder, maar met die warmte is het wel ok als je het een beetje leuk aankleedt. Misschien kook je hem gewoon te lang.quote:![]()
![]()
Ah dan kan je dus wel die Ovenschotel maken als de vriezer toch leeg isquote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Op zich wel, mijn concentratie is alleen aan gort en dat is niet zo’n beste mix
Niks nu!!!Ik kan wel vegetarische pigs in a blanket maken en gewoon netflixen ofzo. Dat lukt nog wel, maar dan ben ik weer een stapje dichterbij scheurbuik.
Die van mij zit nog vol met ijsjes
![]()
Je bent vegetarisch?![]()
Awwwquote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hahaha jij bent leuk.
![]()
Portugees is wel een Hele mooie taal. Zou die zelf ook wel willen leren maar lui enzo![]()
Ja vind ik ook! Ik heb hem nog niet verteld dat ik het wel leuk zou vinden als hij dat in mijn oor fluistert
En het is best te doen hoor! Leuk puzzelen, maar de uitspraak is wel lastig.![]()
![]()
Ja kost ook niet veel tijd om te maken. Al zou ik na 2 dagen wel klaar met de pasta zijnquote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja toch! En dan heb ik meteen voer voor een paar dagen.![]()
![]()
haiquote:Op maandag 14 september 2020 18:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dan kan je dus wel die Ovenschotel maken als de vriezer toch leeg isDie van mij zit nog vol met ijsjes
![]()
Je bent vegetarisch?![]()
![]()
Ja op zich wel, maar na al dat werk heb ik liever een lade vol rolletjes die ik makkelijk in de magnetron kan smijten wanneer ik een hongertje heb.quote:Op maandag 14 september 2020 18:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dan kan je dus wel die Ovenschotel maken als de vriezer toch leeg isDie van mij zit nog vol met ijsjes
![]()
Je bent vegetarisch?
Nee, ik eet voor ongeveer 90% plantaardig, maar wijk wel eens uit... ook naar vis. Vooral op vakantie. Maar ook als ik er gewoon eens heel erg trek in heb.![]()
Nee het is niet te vretenquote:Op maandag 14 september 2020 18:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Warm is lekkerder, maar met die warmte is het wel ok als je het een beetje leuk aankleedt. Misschien kook je hem gewoon te lang.Iedereen is een kutlultrut
Oh ik heb daar niet zoveel problemen mee. Al was een volle week chili wel wat teveel van het goedequote:Op maandag 14 september 2020 18:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja kost ook niet veel tijd om te maken. Al zou ik na 2 dagen wel klaar met de pasta zijnVriezer zat bij nader inzien vol en oh ja ik had dus ook geen bakkies meer.
![]()
![]()
Schreeuw het hem in zijn oor dat hij jou dat in jouw oor moet fluisterenquote:Op maandag 14 september 2020 18:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Awww![]()
Ja vind ik ook! Ik heb hem nog niet verteld dat ik het wel leuk zou vinden als hij dat in mijn oor fluistert
En het is best te doen hoor! Leuk puzzelen, maar de uitspraak is wel lastig.![]()
Dacht dat Portugees wel wat makkelijker zou zijn dan Spaans. Met die taal heb ik dan weer niks.![]()
Puzzelen is overigens wel heerlijkEven nergens aan denken en helemaal focussen op de puzzel.
![]()
Ja vast, ik blief die troep niet. Nu duidelijk !!quote:Op maandag 14 september 2020 18:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Nogmaals... ik vermoed dat het aan jouw kookkunsten ligt.Iedereen is een kutlultrut
vannacht was ik nog op 2quote:Op maandag 14 september 2020 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MARIOOOOOje doet het goed deze maand. Staat beetje aan de top met de minste posts
![]()
Eugh over de 25 graden al. Nu denk je zet ramen open maar het buiten warmer nog.Do what you love, love what you do!![]()
Hahahahaquote:Op maandag 14 september 2020 18:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Schreeuw het hem in zijn oor dat hij jou dat in jouw oor moet fluisteren![]()
Dacht dat Portugees wel wat makkelijker zou zijn dan Spaans. Met die taal heb ik dan weer niks.![]()
Puzzelen is overigens wel heerlijkEven nergens aan denken en helemaal focussen op de puzzel.
![]()
Oh ik vind Spaans wel mooi! Wel wat verwarring soms, omdat sommige dingen overeen komen en andere weer helemaal niet. Maar met elke dag 5 à 10 minuutjes oefenen en leren, is het best te doen.Basic niveau natuurlijk, maar ik zou graag een beginnetje maken voor ik investeer in een degelijke cursus.
![]()
Positief is altijd goedquote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan ook niet altijd zen zijn. Soms heb je nou eenmaal mindere tijden. Maar je werkt nog en gezond tochRest volgt zelf wel
Hier gaat het heel rustig, bijna saai. Ook niet zen maar we blijven positiefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer zo aangebrand vandaag, liefje!quote:Op maandag 14 september 2020 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast, ik blief die troep niet. Nu duidelijk !!![]()
quote:
Ah oké. Anders alles kant en klaar kopen en ik de vriezer smijten voor wanneer je een hongertje hebtquote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar na al dat werk heb ik liever een lade vol rolletjes die ik makkelijk in de magnetron kan smijten wanneer ik een hongertje heb.
Nee, ik eet voor ongeveer 90% plantaardig, maar wijk wel eens uit... ook naar vis. Vooral op vakantie. Maar ook als ik er gewoon eens heel erg trek in heb.![]()
Zelfde hiereet Soms alleen vlees of vis als ik bij mijn ouders ben. Al zou ik wel meer vis willen eten. Zalm
![]()
![]()
Oke vreemdquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou we weten dat duits oorspronkelijke taal is dus niet te veel gezeik erover. HahaDo what you love, love what you do!![]()
Liefjequote:Op maandag 14 september 2020 18:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Weer zo aangebrand vandaag, liefje!Nee en je aangebrande macaroni schotel kan je lekker zelf opeten.
Iedereen is een kutlultrut
Vreemd kutjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geloof er niks van gozer heeft nog nooit een kutje gezien.quote:Op maandag 14 september 2020 18:37 schreef kree het volgende:
Nou we weten dat duits oorspronkelijke taal is dus niet te veel gezeik erover. HahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Netjesquote:![]()
Maar zoveel verschil is er niet. Dus je zou nog makkelijk 2e kunnen worden of zakken kan ookOf eerste worden en opnieuw winnen
![]()
![]()
Jewel toch. Zo jong is hij niet.quote:Op maandag 14 september 2020 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geloof er niks van gozer heeft nog nooit een kutje gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee erste niet maar 2tequote:Op maandag 14 september 2020 18:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Netjes![]()
Maar zoveel verschil is er niet. Dus je zou nog makkelijk 2e kunnen worden of zakken kan ookOf eerste worden en opnieuw winnen
![]()
Nou het is wel opvallend dat er nergens een hint naar duits inzit ook niet met spelling. Maar voordeel van de twijfel ff nogquote:Op maandag 14 september 2020 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geloof er niks van gozer heeft nog nooit een kutje gezien.Do what you love, love what you do!![]()
du arsch met oorenquote:Op maandag 14 september 2020 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geloof er niks van gozer heeft nog nooit een kutje gezien.![]()
![]()
![]()
Ja maar dan kan je net zo goed bestellenquote:Op maandag 14 september 2020 18:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Anders alles kant en klaar kopen en ik de vriezer smijten voor wanneer je een hongertje hebt![]()
Zelfde hiereet Soms alleen vlees of vis als ik bij mijn ouders ben. Al zou ik wel meer vis willen eten. Zalm
Ok, misschien wel wat goedkoper
Ahhh!! Ook gematigd voor de planeet?Ja, zalm is wel lekker. Paling zou ik ook wel elke dag kunnen eten, als dat niet zo’n kutactie was.
![]()
![]()
Mario toch.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet hoe ik je nu voor me zie he?quote:Op maandag 14 september 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
LiefjeNee en je aangebrande macaroni schotel kan je lekker zelf opeten.
![]()
![]()
nee komt zo komtquote:Op maandag 14 september 2020 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je er niet te druk om Mario ....![]()
Geloof me ik geef het een kans, Maar ben toch aantal keren in duitsland geweest en hoewel ik het redelijk kan volgen sommige dingen ook weer niet.quote:
Wat doe jij voor werk eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
Ja als je Portugees spreekt zul je vast meer Spaans snappen en makkelijker leren.quote:Op maandag 14 september 2020 18:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Oh ik vind Spaans wel mooi! Wel wat verwarring soms, omdat sommige dingen overeen komen en andere weer helemaal niet. Maar met elke dag 5 à 10 minuutjes oefenen en leren, is het best te doen.Basic niveau natuurlijk, maar ik zou graag een beginnetje maken voor ik investeer in een degelijke cursus.
![]()
Limoentjuhquote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je Portugees spreekt zul je vast meer Spaans snappen en makkelijker leren.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe is het met je lieffiequote:Op maandag 14 september 2020 18:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Je weet hoe ik je nu voor me zie he?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee vertel eens, ik jou als die buurvrouw die net als andere buurvrouwtjes met een fucking pasta salade komen op een bbqquote:Op maandag 14 september 2020 18:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Je weet hoe ik je nu voor me zie he?Iedereen is een kutlultrut
Andersom werkt dat ook , weet ik uit ervaringquote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je Portugees spreekt zul je vast meer Spaans snappen en makkelijker leren.![]()
arschbohrenquote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Geloof me ik geef het een kans, Maar ben toch aantal keren in duitsland geweest en hoewel ik het redelijk kan volgen sommige dingen ook weer niet.
Wat doe jij voor werk eigenlijk?![]()
quote:
Nou, veel is weer weggezakt hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je Portugees spreekt zul je vast meer Spaans snappen en makkelijker leren.Maar over een tijdje wil ik het weer oppakken!
![]()
![]()
Geen idee hoe hij in het echt isquote:Op maandag 14 september 2020 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jewel toch. Zo jong is hij niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, dat weet je van bijna niemand hier toch.quote:Op maandag 14 september 2020 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij in het echt isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
alaba zijn berater in ruzie met hoeneß, en nu mischt zich ook zijn vater inquote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Andersom werkt dat ook , weet ik uit ervaring
nu op sky sport news![]()
Ok duidelijk. Als je hem nu serieus bedoelde had ie geklopt in duits of nl of engels. Maar zelgs google kan hem niet vindenquote:Do what you love, love what you do!![]()
Chufgodquote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Andersom werkt dat ook , weet ik uit ervaringZonder wrijving geen glans![]()
Dat is waarquote:Op maandag 14 september 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat weet je van bijna niemand hier toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je weet wel hoe je me moet raken.quote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vertel eens, ik jou als die buurvrouw die net als andere buurvrouwtjes met een fucking pasta salade komen op een bbq![]()
![]()
Doe je wel rustig. Goed aan jezelf denken he.quote:Op maandag 14 september 2020 18:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed hoorWas een beetje overprikkeld maar ben weer bijna klaar voor de laatste loodjes
Mwah beetje omdat het zo slecht is maar heb er ook gwn niet de behoefte aan ofzo. Ik mis het niet echt. Soms wel enorme zin in kip maar zelfs dat valt tegenwoordig mee. Vlees helemaal nooit meer eten zou me dan weer niet lukkenquote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je net zo goed bestellenOk, misschien wel wat goedkoper
Ahhh!! Ook gematigd voor de planeet?Ja, zalm is wel lekker. Paling zou ik ook wel elke dag kunnen eten, als dat niet zo’n kutactie was.
![]()
Af en toe moet kunnen![]()
Paling heb ik 1x gegeten en vond er niet veel aan. Wel lekker maar smaakte zelfde als gerookte makreel![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 18:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je me moet raken.
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |