Ja hier ook wel met de zon pal op de keuken. Al is dat nu beter te doen dan bij de hittegolf laatst. De zon is nu al achter de gebouwen aan de overkant aan het verdwijnen.quote:Op maandag 14 september 2020 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe warmer het weer, hoe meer de magnetron aan het werk mag hier...
Morgen wordt het helemaal makkelijk met eten.
Ja het is soms een beetje jammer iddquote:Op maandag 14 september 2020 18:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah niet zelf wat koken![]()
Vind bestellen niks, valt Te vaak tegen hier
Oh nee! Wonen zou dus in de Azoren zijn, dus dan moet ik mijn Portugees weer oppakken.quote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo toe maarSpreek je de taal dan ook als je daar zou gaan wonen.
Kan ook niet altijd zen zijn. Soms heb je nou eenmaal mindere tijden. Maar je werkt nog en gezond tochquote:Op maandag 14 september 2020 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was ik maar weer zen 😂
Hoe gaat het daar.
Héé @iedereen heb je wat tijd voor jezelf.quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef Dotteke het volgende:
Heb @:borrelnootje ook al een tijdje niet gezien.
Bah kleffe hapquote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef jerney het volgende:
Of misschien maak ik een pastasalade met pesto ofzo 🙄
Ah maar je kan en houdt wel van koken lees ik. Dat scheelt alquote:Op maandag 14 september 2020 18:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja het is soms een beetje jammer iddMaar ik ga nu even voor het gemak. Binnenkort nog eens flink zijn. Wil al een tijdje vegetarische lemper maken, maar dat rollen! Ovenschotel kan ook wel, maar dan heb ik geen vriezer vol lekkere hapjes.
Is wel het weer voor. Pestoquote:Op maandag 14 september 2020 18:20 schreef jerney het volgende:
Of misschien maak ik een pastasalade met pesto ofzo 🙄
Ik vind koude pasta een vloekquote:
Ik denk inbraken is een probleempje aan het worden hier.quote:Op maandag 14 september 2020 17:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb hem opgevist![]()
[ afbeelding ]
Die mensen werken daarquote:Op maandag 14 september 2020 18:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk inbraken is een probleempje aan het worden hier.
Want dat is wel toegenomen weet ik zeker want hier in de hele buurt ook.
Voor de rest is het hier toch echt niet zo crimineel.
Nu doe ik een gok he en moet je niet als discriminatie zien want kan dat niet zeker zeggen.
We hebben natuurlijk een groot assielzoekerscentrum op voormalige vliegveld valkenburg??? Plus dat er nog aardig wat polen zijn hier voor regio westland.
quote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh nee! Wonen zou dus in de Azoren zijn, dus dan moet ik mijn Portugees weer oppakken.
Of toch trouwen met mijn date en hem meeslepen.![]()
Op zich wel, mijn concentratie is alleen aan gort en dat is niet zo’n beste mixquote:Op maandag 14 september 2020 18:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah maar je kan en houdt wel van koken lees ik. Dat scheelt alik heb er een hekel aan
![]()
Wat voor lekkere hapjes heb je nu dan in de vriezer
Warm is lekkerder, maar met die warmte is het wel ok als je het een beetje leuk aankleedt. Misschien kook je hem gewoon te lang.quote:
Ah dan kan je dus wel die Ovenschotel maken als de vriezer toch leeg isquote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Op zich wel, mijn concentratie is alleen aan gort en dat is niet zo’n beste mix
Niks nu!!!Ik kan wel vegetarische pigs in a blanket maken en gewoon netflixen ofzo. Dat lukt nog wel, maar dan ben ik weer een stapje dichterbij scheurbuik.
Awwwquote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]hahaha jij bent leuk.
![]()
Portugees is wel een Hele mooie taal. Zou die zelf ook wel willen leren maar lui enzo
Ja kost ook niet veel tijd om te maken. Al zou ik na 2 dagen wel klaar met de pasta zijnquote:Op maandag 14 september 2020 18:24 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja toch! En dan heb ik meteen voer voor een paar dagen.
haiquote:Op maandag 14 september 2020 18:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dan kan je dus wel die Ovenschotel maken als de vriezer toch leeg isDie van mij zit nog vol met ijsjes
![]()
Je bent vegetarisch?
Ja op zich wel, maar na al dat werk heb ik liever een lade vol rolletjes die ik makkelijk in de magnetron kan smijten wanneer ik een hongertje heb.quote:Op maandag 14 september 2020 18:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah dan kan je dus wel die Ovenschotel maken als de vriezer toch leeg isDie van mij zit nog vol met ijsjes
![]()
Je bent vegetarisch?
Nee het is niet te vretenquote:Op maandag 14 september 2020 18:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Warm is lekkerder, maar met die warmte is het wel ok als je het een beetje leuk aankleedt. Misschien kook je hem gewoon te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |