quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef jerney het volgende:
[..]
I wanna feel you from the inside 🥳
Hey limoenquote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Jij was van de bitterballen met mosterd en mayo toch.
[ afbeelding ]
Ah, zoiets staat nu bij jou op tafel?quote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
[ afbeelding ]
Hahaha ja lekker verlangen en mood boards in elkaar knutselenquote:Op maandag 14 september 2020 18:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]haha ja lijstje van landen die ik nou opeens wil zien word alleen maar groter
![]()
Maar jij wil er echt tijdelijk gaan wonen ook. Dat zou ik dan weer niet durven
Alleen met mosterd. Voor de mayo moet je @bitterbal hebbenquote:Op maandag 14 september 2020 18:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen met mosterd. Voor de mayo moet je @:bitterbal hebben
Hey hallo mikeyquote:
Neh bij staat er nog niks op tafel. Veeeeeel te vroeg voor mijquote:Op maandag 14 september 2020 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, zoiets staat nu bij jou op tafel?
Hey bitterbalquote:
Tijdelijk permanentquote:Op maandag 14 september 2020 18:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha ja lekker verlangen en mood boards in elkaar knutselen
Nee, permanent wel dan. Ik hou niet van verhuizen.
Ik ga het nog eens uitgangen en kijken wat ik nu weer online kan bestellenquote:Op maandag 14 september 2020 18:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neh bij staat er nog niks op tafel. Veeeeeel te vroeg voor mij![]()
Over een uur of 2 pas.
Ben jij niet van het koken?quote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens uitgangen en kijken wat ik nu weer online kan bestellen
Hoe warmer het weer, hoe meer de magnetron aan het werk mag hier...quote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
jaquote:Op maandag 14 september 2020 18:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je liefde voor bitterballen zo groot dat het je username is
Ah niet zelf wat kokenquote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmmm Chili in combinatie met Paaseiland dan denk ik.quote:Op maandag 14 september 2020 18:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tijdelijk permanentIs er nog een land dat hoog in jouw lijstje staat dan ?
Voor mijn burnout wel heel ergquote:
Was ik maar weer zen 😂quote:Op maandag 14 september 2020 18:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey hallo mikey
Hoe gaat het. Laatste keer dat ik je sprak was je helemaal zen. Maar dat was ook ergens in mei alweer
Zo toe maarquote:Op maandag 14 september 2020 18:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Hmmm Chili in combinatie met Paaseiland dan denk ik.![]()
En misschien eens mijn jeugdvriendin bezoeken in Suriname ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |