Bbqse Aloaquote:
Hmm ik reageer meestal alleen op Amstelveen en Amsterdam maar zal eens opletten als ik iets van driemond of Weesp ertussen zie.quote:Op maandag 14 september 2020 17:53 schreef Rob het volgende:
[..]
Driemond is Amsterdam lekker rustig Weesp is ambtelijk al Amsterdam en over een paar jaar ook bestuurlijk. Ook dichtbij maar toch een wereld van verschil. Leuke huizen en toch dichtbij een stad.
Precies.quote:Op maandag 14 september 2020 17:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja dat zeker. Financieel kan je nu wel beter wat op je centjes letten en voorbereiden voor eventuele economische dip die nog kan komen hierdoor.
Reizen is wel leukAzië
![]()
![]()
Fijne avond verder meneer koffiequote:Op maandag 14 september 2020 17:56 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Eet u smakelijk (indien van toepassing)
Een fijne avond verder.![]()
Fijna avond Rob 🖐🏻quote:Op maandag 14 september 2020 17:56 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Bye bye zwaai zwaaiquote:Op maandag 14 september 2020 17:56 schreef Rob het volgende:
Dames en heren..
Ik heb hem opgevistquote:Op maandag 14 september 2020 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
Katwijk maar heel de kuststrook is weg hahaha
Thuis zitten is prima. Kan echt niet wachten tot het weer veilig is en je kan reizen. Maleisië moet ik ooit heenquote:Op maandag 14 september 2020 17:57 schreef jerney het volgende:
[..]
Precies.Ik heb gelukkig een flinke buffer
Ja, ik mis reizen.Gelukkig ben ik ook graag thuis.
Wat heb je gegeten ?quote:Op maandag 14 september 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Lekker gegeten en nu zit ik vol.
Wat heb je gegeten? Iquote:Op maandag 14 september 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Hehe dan gaan we gwn richting Scheveningen En buren worden van haahsiequote:Op maandag 14 september 2020 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Of wat meer naar de kust? Bloemendaal? Als je van strand en de zee houdt is het wel leuk als dat dichtbij is.
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 14 september 2020 18:00 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 18:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou jij bent de 3e die het vraagt!
Nou moet hij wel antwoorden
Same here.quote:Op maandag 14 september 2020 17:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Thuis zitten is prima. Kan echt niet wachten tot het weer veilig is en je kan reizen. Maleisië moet ik ooit heen![]()
Maar zoals het nu is zou ik niet het risico nemen ergens op vakantie te gaan. Ik wacht wel ongeduldig
I wanna fuck you like an animaaalquote:
I wanna feel you from the inside 🥳quote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
I wanna fuck you like an animaaal
quote:Op maandag 14 september 2020 18:03 schreef jerney het volgende:
[..]
Same here.
Ja, ik wil nog zoveel zien! Maar niet ten koste van nee. Ach, lekker sparen tot dan. En dromen van Maleisië en andere paradijsjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |