Ik zou kiezen voor Driemond of Weesp dan ..quote:Op maandag 14 september 2020 17:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi rustig en heel vlakbij Amsterdam. Huizen daar zijn ook
Dat dus. Ik was er komen wonen en wou met de buren kennis maken en dat ging al niet van harte.quote:
Ik zie hem niet meer om uitgezet en eigenlijk is dat niet nodig maar ben allergisch voor scrollende tekst. Maar heb ff wat in fb gepost bij dev enzoquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hem nu niet in ieder geval
Volgens mij valt dat wel mee. Beetje lawaai mag wel en het is niet constant.quote:Op maandag 14 september 2020 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is Schiphol nog een probleem misschien, zo dichtbij?
Ow ja hoezo ?quote:Op maandag 14 september 2020 17:49 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor Driemond of Weesp dan ..
Geen last van.quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
Ik zie hem niet meer om uitgezet en eigenlijk is dat niet nodig maar ben allergisch voor scrollende tekst. Maar heb ff wat in fb gepost bij dev enzo
Jep. Gefrustreerd volk daar...quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus. Ik was er komen wonen en wou met de buren kennis maken en dat ging al niet van harte.
Een nieuwe identiteit nemen dan maarquote:Op maandag 14 september 2020 17:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vluchten kan niet meer...
Dat vind ik ook zoiets. Je gaat bij Schiphol wonen en dan ga je klagen over geluidsoverlast.quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Beetje lawaai mag wel en het is niet constant.
Hier heb je heel de dag sirenes en allerlei ander lawaaiBen het inmiddels wel gewend maar toch
Yup. Kan echt niks bedenken wat ik daar zou moeten missen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb in veel steden gewoond maar Rotterdam is wel de kutste.
Ja!quote:
In Amsterdam kennen de buren elkaar toch amper?quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat dus. Ik was er komen wonen en wou met de buren kennis maken en dat ging al niet van harte.
Nouja ik ook niet zo opzich maar denk dat er door een simpel ding dat beter kan worden. Dus naja daarom fb hequote:
Amsterdam is nog rotter hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Driemond is Amsterdam lekker rustig Weesp is ambtelijk al Amsterdam en over een paar jaar ook bestuurlijk. Ook dichtbij maar toch een wereld van verschil. Leuke huizen en toch dichtbij een stad.quote:Op maandag 14 september 2020 17:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja hoezo ?
Weesp ken ik een beetje. Driemond helemaal niet
Ik heb het ook niet over misdaad.quote:Op maandag 14 september 2020 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amsterdam is nog rotter hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben mij van het kaartje gekniptquote:Op maandag 14 september 2020 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amsterdam is nog rotter hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow ja dat zeker. Financieel kan je nu wel beter wat op je centjes letten en voorbereiden voor eventuele economische dip die nog kan komen hierdoor.quote:Op maandag 14 september 2020 17:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Bwoah
Gewoon vanwege vlieft geworden op Flores
Mar moet nog maar kijken of het gaat lukken met al dat coronadrama. Mensen moeten voorzichtiger worden met hun portemonnee en dan is het wat lastiger hustlen met mijn online cursussen.
Bij mijn ex heeft een roedel kinderen daar de hele tuin in de vijver gedumpt. Hij had er al een camera opgericht omdat ze al een tijdje bezig waren... die beelden. :’) Kind met blonde engeltjeskrullen dat stenen naar de gevel aan het smijten was alsof het molotovcocktails waren.quote:Op maandag 14 september 2020 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
waar zit je dan?quote:Op maandag 14 september 2020 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ze hebben mij van het kaartje geknipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |