chufi en Justin_Case tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja noodgang heeft al 64x gewonnen![]()
![]()
![]()
Trouwens en weet niet hoelang die al is, maar news ticker bovenaan. Toevallig zou er niet een optie zijn om die uit te schakelen? Beetje die scrollende tekst niet zo fan van?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]ja dit heb ik gemist
![]()
Jouw Amster
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef kree het volgende:
Trouwens en weet niet hoelang die al is, maar news ticker bovenaan. Toevallig zou er niet een optie zijn om die uit te schakelen? Beetje die scrollende tekst niet zo fan van?deal with it!
Maar hij zou wel iets soepeler mogen bewegen, op zich.
Pfffff zou fijn zijn als mijn concentratie weer eens terug komt.![]()
![]()
Ja, hier is een optie voor bij tabblad Overig in je settings. Verberg donatiescrollerquote:Op maandag 14 september 2020 17:21 schreef kree het volgende:
Trouwens en weet niet hoelang die al is, maar news ticker bovenaan. Toevallig zou er niet een optie zijn om die uit te schakelen? Beetje die scrollende tekst niet zo fan van?![]()
Hey Lieffiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nouja aangezien ik abo heb nu. Maar euh dacht vraag het hier voor ik ga zeiken in fb weer.... lol is er een uit optie of niet?quote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef jerney het volgende:
[..]deal with it!
Pfffff zou fijn zijn als mijn concentratie weer eens terug komt.Do what you love, love what you do!![]()
Als je hier zit zie je er ook niets vanquote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef jerney het volgende:
[..]deal with it!
Pfffff zou fijn zijn als mijn concentratie weer eens terug komt.
Hoe is het met je filmpje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel erg basicquote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja aangezien ik abo heb nu. Maar euh dacht vraag het hier voor ik ga zijken in fb weer.... lol is er een uit optie of niet?![]()
Lekker, eet smakelijk voor straksquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hmms eens kijken. Weet niet of die dat nu wel is hoor. Maar even kijkenquote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is een optie voor bij tabblad Overig in je settings. Verberg donatiescrollerDo what you love, love what you do!![]()
Ja blijkbaar wel hoorquote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja aangezien ik abo heb nu. Maar euh dacht vraag het hier voor ik ga zijken in fb weer.... lol is er een uit optie of niet?*naar boven wijst*
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is een optie voor bij tabblad Overig in je settings. Verberg donatiescroller![]()
Dank jequote:Op maandag 14 september 2020 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, eet smakelijk voor straks![]()
![]()
Donatie omschrijving niet al te toepasselijk dan maar zal eens zien.quote:Op maandag 14 september 2020 17:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel hoor*naar boven wijst*
Do what you love, love what you do!![]()
Kom jij uit Amsterdam, Rob?quote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef Rob het volgende:
Je kan de man wel uit Amsterdam halen, maar Amsterdam niet uit de man.![]()
Geboren en getogenquote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom jij uit Amsterdam, Rob?![]()
Amsterdam is een hell hole als je't mij vraagquote:Op maandag 14 september 2020 17:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Goed dat je vrijwillig vertrokken bentZat mensen die er bij zweren, maar ik heb er dus echt helemaal niets mee
![]()
![]()
Halloquote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hallo mede voormalig AmsterdammerDirect na geboorte vertrokken naar Hilversum
![]()
![]()
Dat dat zomaar kan zegquote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee Haags was voor ADO.
Justin is Voor psv![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Amsterdam is een hell hole als je't mij vraagZat mensen die er bij zweren, maar ik heb er dus echt helemaal niets mee
![]()
Lees de FB daar kom je toch al vaakquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Was je toevallig een huilbabyquote:Op maandag 14 september 2020 17:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
HalloDirect na geboorte vertrokken naar Hilversum
Dan weet je nu waarom![]()
![]()
Ik zou er ook niet meer willen wonenquote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Amsterdam is een hell hole als je't mij vraagZat mensen die er bij zweren, maar ik heb er dus echt helemaal niets mee
![]()
![]()
Het is een veel te kleine stad voor al het verkeer en alle mensenquote:Kom er alleen als het echt moet en dat is liever niet
![]()
Niks te nadelen aan de mensen die er wonen
Maar de stad zelf is
![]()
![]()
Dat is een feit.quote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach alsof het uitmaakt. Naast Ajax telt toch geen andere club echt mee joh![]()
Hier zit er ook een hoor. Leuk voor een bezoek maar niet om er te wonen.quote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
![]()
Nou ...quote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach alsof het uitmaakt. Naast Ajax telt toch geen andere club echt mee joh![]()
Owh gelukt denk waarom ie onder naam donaties staat ook weer raar, sowieso niet te lezen verder en vooral irritant.Do what you love, love what you do!![]()
Ik was een -fuckthatshiti'mouttahere- babyquote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef Rob het volgende:
[..]
Was je toevallig een huilbaby
Dan weet je nu waarom![]()
Hoezo? Het klopt toch? Als je een donatie doet komt jouw tekst in de ticker.quote:Op maandag 14 september 2020 17:31 schreef kree het volgende:
Owh gelukt denk waarom ie onder naam donaties staat ook weer raar, sowieso niet te lezen verder en vooral irritant.![]()
Kom naar Den Haagquote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het is een veel te kleine stad voor al het verkeer en alle mensenKom er alleen als het echt moet en dat is liever niet
![]()
Niks te nadelen aan de mensen die er wonen
Maar de stad zelf is
Vind het al drama om er doorheen te rijden met de autoquote:Op maandag 14 september 2020 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet meer willen wonenZal er maar 24/7 mee geconfronteerd worden
![]()
![]()
Dat dus, retweet!quote:Op maandag 14 september 2020 17:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier zit er ook een hoor. Leuk voor een bezoek maar niet om er te wonen.![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef DeBraad het volgende:
[..]
nou ja zeg!
Amsterdam heeft ook niks meer met jou![]()
![]()
Ja maar dat scrollen is irritant. Doe hem dan van dat ie om de aantal seconde een compleet nieuw regeltje neerzet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo? Het klopt toch? Als je een donatie doet komt jouw tekst in de ticker.Do what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk alles buiten Den Haag neem ik niet zo serieus.quote:Op maandag 14 september 2020 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou ja zeg!
Amsterdam heeft ook niks meer met jouZonder wrijving geen glans![]()
Dat klopt helemaalquote:Op maandag 14 september 2020 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nou ja zeg!
Amsterdam heeft ook niks meer met jouMaar weinig steden en MENSEN for that matter hebben iets met mij, dus heb het geaccepteerd en naast mij neer gelegd
Amsterdam heeft zeker wel iets, maar het is voor mij gewoon 3x niks en heb niets met de chaos in't verkeer altijd.![]()
Die ticker zie je alleen als je bovenaan de pagina zit. En hier gaat de tekst heel vloeiend, net als op de tv.![]()
Ik snap het niet zodra ik hier kom zie ik die balk niet meerquote:Op maandag 14 september 2020 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar dat scrollen is irritant. Doe hem dan van dat ie om de aantal seconde een compleet nieuw regeltje neerzet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Gebrokenglasquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Die ticker zie je alleen als je bovenaan de pagina zit. En hier gaat de tekst heel vloeiend, net als op de tv.
HIer ook, geen problemen meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt nog welquote:Op maandag 14 september 2020 17:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eigenlijk alles buiten Den Haag neem ik niet zo serieus.Ik zie Amsterdam in jouw toekomst
![]()
Mokums_kwartiertje![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt nog welIk zie Amsterdam in jouw toekomst
![]()
Mokums_kwartiertje
Naar amsterdam ?quote:Op maandag 14 september 2020 17:31 schreef jerney het volgende:
#teamDenHaag
But not really, want ik ben overgelopen.![]()
![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 17:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt nog welIk zie Amsterdam in jouw toekomst
![]()
Mokums_kwartiertje![]()
![]()
Houden zo!quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Den Haag is wel aardig ja. Niet zo groot als Amsterdam. Rotterdam ken ik niet goed.
Rotterdam is pas een hell hole![]()
![]()
Ik weet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Volgens mij alleen als je in het algemene deel zit of active topics enzoquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet zodra ik hier kom zie ik die balk niet meerDo what you love, love what you do!![]()
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveenquote:Op maandag 14 september 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat klopt helemaalMaar weinig steden en MENSEN for that matter hebben iets met mij, dus heb het geaccepteerd en naast mij neer gelegd
Amsterdam heeft zeker wel iets, maar het is voor mij gewoon 3x niks en heb niets met de chaos in't verkeer altijd.![]()
![]()
Of naar boven, Zaanstad of ergens daar.quote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveen![]()
Mwahquote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
Rotterdam is pas een hell holeZonder wrijving geen glans![]()
Ik zie hem nu niet in ieder gevalquote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je in het algemene deel zit of active topics enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan mij wel voorstellen dat als je op bezoek bent bij iemand in Amsterdam en je kijkt uit over een drukke straat dat het welquote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveenis ja.
Maar er zelf wonen? Neuh. dan liever inderdaad iets anders.![]()
Ik word gesandwichd door @jerney en @mrsloveable.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Daar wil je sowieso niet zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
Giggityquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik word gesandwichd door @:jerney en @:mrsloveable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |