Sky is verdwenenquote:Op maandag 14 september 2020 17:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet met sky nog een sneeuwpop maken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2020 17:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet met sky nog een sneeuwpop maken
[ afbeelding ]
Ja wel rustigquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 september 2020 17:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel rustigIk word opnieuw tante. Beetje genieten van de laatste dagen warm weer van het jaar
![]()
Hoe is met u ?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 september 2020 17:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel rustigIk word opnieuw tante. Beetje genieten van de laatste dagen warm weer van het jaar
![]()
Hoe is met u ?
Ah ja snap ik.quote:Op maandag 14 september 2020 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha die is het hier beetje zatEn volgens mij ook wel druk met andere dingen.. studie
Altijd leuk nieuws.quote:Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank uBen er ook blij mee
Lukt het al beetje met werk enzo?quote:Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank uBen er ook blij mee
Ja soms gebeurt dat nou eenmaal. Maar hier lijken ze allemaal tegelijk verdwenen te zijn sinds begin dit jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb in de loop der tijd best wel veel fokkers zien verdwijnen.
Ja heel vreemd is dat.quote:Op maandag 14 september 2020 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja soms gebeurt dat nou eenmaal. Maar hier lijken ze allemaal tegelijk verdwenen te zijn sinds begin dit jaar.
Hallo
Nee ff serieus, het is echt HEEL lang geleden dat ik iemand zo op de kast kon jagen door een simpel truukje telkenmale te herhalenquote:Op maandag 14 september 2020 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik boos weet al niet eens meer waarom. Maar als ik het was vergeven want weet niet meer wat precies. Want als ik bij moet gaan houden op wie ik hier boos ga worden is niet te doen. Lol. Vergeven vergeten tenzij me iemand echt kwetst en nu kan ik tegen heel veel dus valt altijd wel mee.
En met bradge ja best wel wil best leuk projectje of jammen enzo doen maar gaan we wel ff kijken denk ik nog. Live via internet gaat nooit lukken vanaf eigen locatie dus is nog reisje ertussen maar wie weet. Ik ben wel voor.
Zie ze ook niet zo 1-2-3 terugkomen helaas.quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
Helaas zijn er met hem velen oudgedienden vertrokken
Ja shit happens ...quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb in de loop der tijd best wel veel fokkers zien verdwijnen.
De formule1 race van gister sloeg werkelijk alles.quote:Op maandag 14 september 2020 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ff serieus, het is echt HEEL lang geleden dat ik iemand zo op de kast kon jagen door een simpel truukje telkenmale te herhalen. En ik was gewoon de tijd aan het verdoen totdat de formule 1 en tour de france op gang kwamen
Ik zit hier alleen omdat ik de koning van DTS ben.quote:Op maandag 14 september 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zie ze ook niet zo 1-2-3 terugkomen helaas.![]()
Daarom zit ik hier ook niet meer. Niet echt meer leuk. Af en toe langs komen kan nog wel
quote:
Niet echt. Wel aanbod gekregen maar dat is helemaal in Maastricht en het is ook niet iets wat ik zou willen. Dus we wachten nogquote:Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef Justin_Case het volgende:
Lukrcye
[..]
Lukt het al beetje met werk enzo?
Dank je.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet echt. Wel aanbod gekregen maar dat is helemaal in Maastricht en het is ook niet iets wat ik zou willen. Dus we wachten nog![]()
Komt wel goed
Limoenepoenquote:Op maandag 14 september 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:moemoe moet je niet vergeten he![]()
HAAGS, BESTE USER IN DIT TOPIC
Alles beter dan Amsterquote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet echt. Wel aanbod gekregen maar dat is helemaal in Maastricht en het is ook niet iets wat ik zou willen. Dus we wachten nog![]()
Komt wel goed
BEN JIJ NIET GOED OFZOquote:Op maandag 14 september 2020 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij bent niks veranderd![]()
Wanneer ga je verhuizen naar Amsterdam ?
Waarschijnlijk wel meer die dat doen bij mij. Maar kan me soms opnaaien maar het is ook altijd wel snel vergeten weer bij mij iig.quote:Op maandag 14 september 2020 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ff serieus, het is echt HEEL lang geleden dat ik iemand zo op de kast kon jagen door een simpel truukje telkenmale te herhalen. En ik was gewoon de tijd aan het verdoen totdat de formule 1 en tour de france op gang kwamen
Hé, ik ben degene die niet goed is.quote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 14 september 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé, ik ben degene die niet goed is.
Snel roep Paul.quote:
Moemoe godinquote:Op maandag 14 september 2020 17:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Limoenepoen.
Sorry, ben niet zo goed in het beantwoorden van DM’s.
Ga je in oktober voor de winst?quote:Op maandag 14 september 2020 17:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moemoe godin![]()
Hahaha hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie![]()
Hoe gaat het met jou ?
Wat is de lol daarvan dan? Even serieus....quote:Op maandag 14 september 2020 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NOOITquote:Op maandag 14 september 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee voel me prima hoor! Maar dank voor het vragen.
Dus wanneer Amsterdam HAAHSIE
Waar is die weer als je hem nodig hebtquote:
DOTquote:Op maandag 14 september 2020 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is die weer als je hem nodig hebt
Hey Aloaquote:Op maandag 14 september 2020 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat is de lol daarvan dan? Even serieus....
Hehe ik hoop dat ik dan wat beters te doen hebquote:Op maandag 14 september 2020 17:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ga je in oktober voor de winst?
Ja noodgang heeft al 64x gewonnenquote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe ik hoop dat ik dan wat beters te doen heb![]()
Laat ik beginnen met proberen vaker mee te posten![]()
@:noodgang wint meestal toch ook altijd. Dus weet niet eens of ik kans zou maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |