SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.![]()
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.![]()
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.![]()
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.![]()
Veel plezierSPOILER: Rijm voor winnaar augustus (Jacquelinehasselbaink)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen kunnen we helpen om fok te verbeteren.
Help FOK! de winter door:
https://fok.nl/shop/doneren/Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ProostWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er blijven records sneuvelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh wat irritant en gaat topic dicht lolquote:Op maandag 14 september 2020 15:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En mensen die op anoniem gaan worden er automatisch uit gegooid of moet je dat ook handmatig doen?
Nee het is handmatig ik heb ze toegevoegd voor het merendeel iig en samen met @DJMO die er is als backup met bewerk rechten ervan. Ook als mod denk dan maar ik kwam zo op het idee en djmo ging er samen in mee. Vindt t nog steeds een leuk idee. Maar hij is beetje stil gevallen onderhand mss max wie willen zeggen bereikt
Maar is niet automatisch hangt puur af van wat mensen opgeven of willen wijzigenDo what you love, love what you do!![]()
Is een keertje wat andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wordt voorlopig geen sneeuwpop maken.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Denk het ook nietquote:Op maandag 14 september 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat wordt voorlopig geen sneeuwpop maken.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ga ik toch sowieso niet meer meemaken denk ik. Sneeuw wel, maar zoveel om er een SNEEUWPOP van te maken...quote:Op maandag 14 september 2020 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat wordt voorlopig geen sneeuwpop maken.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik begin al honger te krijgen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
bbqen met de kerst i.p.v. gourmettenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 14 september 2020 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbqen met de kerst i.p.v. gourmetten
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga je toch even iets eten..quote:Op maandag 14 september 2020 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin al honger te krijgen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel leuk, en dan beetje nep sneeuw op tafel leggenquote:Op maandag 14 september 2020 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bbqen met de kerst i.p.v. gourmetten
Wat let je?quote:Op maandag 14 september 2020 15:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik begin al honger te krijgen.Zonder wrijving geen glans![]()
We hadden vroeger Amerikanen als buren en die BBq'den altijd. Wat voor weer het was maakte niet uit.quote:Op maandag 14 september 2020 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuk, en dan beetje nep sneeuw op tafel leggenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik heb liever een kerst met een flinke berg sneeuwquote:Op maandag 14 september 2020 15:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuk, en dan beetje nep sneeuw op tafel leggen
Maar in het café is vaak gezelliger als er niemand bij mij thuis kan komenquote:Op maandag 14 september 2020 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lief konijntje, bier kan je ook thuis drinken als het café niet meer kan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die zijn daar wel groot fan van iddquote:Op maandag 14 september 2020 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden vroeger Amerikanen als buren en die BBq'den altijd. Wat voor weer het was maakte niet uit.
Maar in Amerika is ook lekker weer met kerst
Dat ligt er aan waar je in Amerika zit.quote:Op maandag 14 september 2020 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn daar wel groot fan van idd
Maar in Amerika is ook lekker weer met kerst
Maar hoe moet het dan met de most wonderfull time of the yearquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze kerst af![]()
![]()
Dat geldt dan voor suikerfeestquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe moet het dan met de most wonderfull time of the year![]()
Zonder wrijving geen glans![]()
Maar Zwarte Piet moet blijven.
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaarquote:Op maandag 14 september 2020 15:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor suikerfeest
Carnaval is stomquote:Op maandag 14 september 2020 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaar"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:
Een hoop mensen die een week lang lol hebben en uiterst vrolijk zijn. Hoe kan dat stom zijnquote:
Ja toptijd van het jaar ineens moeten we allemaal gezellig met elkaar gaan doen. Lolquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze kerst afDo what you love, love what you do!![]()
Dat is ook weer waar. Ben je er gelijk ffkes uitquote:Op maandag 14 september 2020 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar in het café is vaak gezelliger als er niemand bij mij thuis kan komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Omdat het vaak om alleen maar zuipen gaatquote:Op maandag 14 september 2020 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een hoop mensen die een week lang lol hebben en uiterst vrolijk zijn. Hoe kan dat stom zijn
Wmb ook maar denk dat we die tijd voorbij zijn. Gaat weg.quote:Op maandag 14 september 2020 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar Zwarte Piet moet blijven.Do what you love, love what you do!![]()
Alaafquote:Op maandag 14 september 2020 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vierenquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het vaak om alleen maar zuipen gaat
Preciesquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ben je er gelijk ffkes uit
Idd.quote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vieren
Ergens anders kunnen ze niet echt carnaval vierenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Owh kreeg sorry van mn verhuurders btw. En terecht.
Naja kans 2 dan maar wmb dan vergeven.Do what you love, love what you do!![]()
Netjes van ze.quote:Op maandag 14 september 2020 16:01 schreef kree het volgende:
Owh kreeg sorry van mn verhuurders btw. En terecht.
Naja kans 2 dan maar wmb dan vergeven.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daarom ook in Zuid Limburg gaan vieren. Daar kom je alleen niet in als je een Über tokkie bent voor wie carnaval alleen maar om zuipen gaat.quote:Op maandag 14 september 2020 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Ergens anders kunnen ze niet echt carnaval vierenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vier het ook nietquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vieren
Daarom want het was niet zo ok op deze manier iig. Maar ik ben dan ook niet te moeilijk weer erin. Wmb gewoon weer opnieuw. Mss is het ook beetje aan elkaar wennen nog wel. Want we wonen natuurlijk zowat bij elkaar in huis.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Preciesquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze kerst afThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
O, dat is wel netjes geregeld danquote:Op maandag 14 september 2020 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook in Zuid Limburg gaan vieren. Daar kom je alleen niet in als je een Über tokkie bent voor wie carnaval alleen maar om zuipen gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laatste keer was op de middelbare school.quote:
Ik heb nooit gevierd, doen ze hier niet aanquote:Op maandag 14 september 2020 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laatste keer was op de middelbare school."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het is ook een katholiek feest wat ze vooral in het zuiden kennen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevierd, doen ze hier niet aanActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Krabbegatquote:
Ik vraag me af hoe gevoellig is die rookmelder. Lol op 1 peuk roken eens in de zoveeltijd doet ie gelukkig niks. Wat als ik er nu heel snel aantal achter elkaar rook? Ik gok dat ie dan afgaat. Hahaha en kan er niet zo gelijk bij ook of moet er een stoel onder zetten.Do what you love, love what you do!![]()
Probeer het uit?quote:Op maandag 14 september 2020 16:07 schreef kree het volgende:
Ik vraag me af hoe gevoellig is die rookmelder. Lol op 1 peuk roken eens in de zoveeltijd doet ie gelukkig niks. Wat als ik er nu heel snel aantal achter elkaar rook? Ik gok dat ie dan afgaat. Hahaha en kan er niet zo gelijk bij ook of moet er een stoel onder zetten.![]()
In Emmen vieren ze het wel geloof ikquote:Op maandag 14 september 2020 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een katholiek feest wat ze vooral in het zuiden kennen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dit jaar vast geen carnavalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar ben ook niet zo een onwijze kettingroker dat ik er ff 5 achter elkaar doe. Kunnen me longen niet aan. Hahahaquote:
Maar verbaasd me niks en zal je altijd zien dat het midden in de nacht is. Dat dat kut ding afgaat en ik paniek veroorzaak en voor ik hem dan uit kan zetten omdat ik er niet bij kan is het al te laat wss om dat te voorkomen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
In het oosten van het land ook veelal.quote:Op maandag 14 september 2020 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In Emmen vieren ze het wel geloof ikActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Oldenzaal en Doetichem, ben er nooit geweest.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is een hele hoop niet nu. En ok als je hobbys hebt maar heb er eentje en muziek maken is dat met bands en publiek. Kan iig zeggen dat is helemaal fucked up naar de klote nu.quote:
Kan nog via internet projectjes vooral. Maar hmmms het echt leuke is er even niet nog steeds niet trouwens.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 september 2020 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Oldenzaal en Doetichem, ben er nooit geweest.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja Kree, dat is ellende momenteel. Niet veel kan. Jamsessies en zo zijn er bijna ook niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe aan modelbouw maar alle evenementen zijn daar ook afgezegd.quote:Op maandag 14 september 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Er is een hele hoop niet nu. En ok als je hobbys hebt maar heb er eentje en muziek maken is dat met bands en publiek. Kan iig zeggen dat is helemaal fucked up naar de klote nu.
Kan nog via internet projectjes vooral. Maar hmmms het echt leuke is er even niet nog steeds niet trouwens.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar dat is het kutte ook ervan ik snap die maatregelen wel maar ze halen alles uit mn leven wat ik dus leuk vond buiten werk om. En dat sucks.quote:Op maandag 14 september 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Ja Kree, dat is ellende momenteel. Niet veel kan. Jamsessies en zo zijn er bijna ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Welke modelbouw? Benieuwd?quote:Op maandag 14 september 2020 16:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe aan modelbouw maar alle evenementen zijn daar ook afgezegd.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is niet alleen bij jou, maar bij iedereenquote:Op maandag 14 september 2020 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dat is het kutte ook ervan ik snap die maatregelen wel maar ze halen alles uit mn leven wat ik dus leuk vond buiten werk om. En dat sucks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Militaire modelbouw en ik ben bezig met een treinbaan.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja dat klopt tot in zoverre dat ik zelfs denk gaat het niet te ver?quote:Op maandag 14 september 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij jou, maar bij iedereenDo what you love, love what you do!![]()
Muah, denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 14 september 2020 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt tot in zoverre dat ik zelfs denk gaat het niet te ver?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die geweldige stem heeft hij ook nog steeds.quote:
Daar heeft de hele wereld last van. En als we het gaan vergelijken zijn we hier in Nederland nog niet eens zo slecht af geweest. Hier werden we niet met stokslagen naar huis geslagen als we buiten liepen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dat is het kutte ook ervan ik snap die maatregelen wel maar ze halen alles uit mn leven wat ik dus leuk vond buiten werk om. En dat sucks.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die geweldige stem heeft hij ook nog steeds.
Geinig ik had vroeger treinbaan marklin H0 schaal Maargoed als kind he maar vond het geweldig daarmee te kutten elektrische wissels etc etc. Heb het nog steeds trouwens ergens bij mn ma. Maar denk dat ik het aan me neefjes ga geven als ze iets ouder zijn als nu.quote:Op maandag 14 september 2020 16:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Militaire modelbouw en ik ben bezig met een treinbaan.Do what you love, love what you do!![]()
Het is nodig, wat is nu een jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt tot in zoverre dat ik zelfs denk gaat het niet te ver?
Ik heb er geen moeite mee, vervelend is het maar nodig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Paar jaar geleden gestopt ivm parkinson.quote:
Jammer jaquote:Op maandag 14 september 2020 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gestopt ivm parkinson.
Hey Mazquote:Op maandag 14 september 2020 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heeft de hele wereld last van. En als we het gaan vergelijken zijn we hier in Nederland nog niet eens zo slecht af geweest. Hier werden we niet met stokslagen naar huis geslagen als we buiten liepen.
O dat is echt een kut ziekte SBEquote:Op maandag 14 september 2020 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gestopt ivm parkinson.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga streamen samen met @DeBraadquote:Op maandag 14 september 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Er is een hele hoop niet nu. En ok als je hobbys hebt maar heb er eentje en muziek maken is dat met bands en publiek. Kan iig zeggen dat is helemaal fucked up naar de klote nu.
Kan nog via internet projectjes vooral. Maar hmmms het echt leuke is er even niet nog steeds niet trouwens.![]()
Ja of alleen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mjah een jaar? Het was eerst een maand toen 3 maanden nu een half jaar etc etc. En zeg niet dat die maatregelen verkeerd zijn hoor want ben niet echt anti ervoor. Maar zeg wel al het leuke is weggerukt out the blue voor mij.quote:Op maandag 14 september 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nodig, wat is nu een jaar.
Ik heb er geen moeite mee, vervelend is het maar nodig.Do what you love, love what you do!![]()
Daar hebben we de orgelman weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou zou het zo doen als het niet was dat het onmogelijk is om samen live te jammen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij heb je niet veel klandizie nu, Niet veel mensen op pleinen en centrumsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar haal je dat vandaan? Ze hebben nooit een einddatum gegeven voor de pandemie. Dat is ook compleet onmogelijk.quote:Op maandag 14 september 2020 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah een jaar? Het was eerst een maand toen 3 maanden nu een half jaar etc etc. En zeg niet dat die maatregelen verkeerd zijn hoor want ben niet echt anti ervoor. Maar zeg wel al het leuke is weggerukt out the blue voor mij.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja.quote:Op maandag 14 september 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt een kut ziekte SBE
Kennis van mij gaat er aan geopereerd worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is het hele probleem dit kan nog jaren doorgaan.quote:Op maandag 14 september 2020 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ze hebben nooit een einddatum gegeven voor de pandemie. Dat is ook compleet onmogelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop dat het helpt.quote:Op maandag 14 september 2020 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kennis van mij gaat er aan geopereerd worden.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hoop wel dat @braadslee straks nog effe online komt. Ff wat liedjes luisteren en beetje gelul er tussendoor.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop het ook voor hemquote:
Maar jij kan nog wel werken, dat is wel fijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het nog jaren duurt voor er een vaccin of een medicijn tegen Covid is wel. Maar dat lijkt me ook sterk.quote:Op maandag 14 september 2020 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem dit kan nog jaren doorgaan.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ben wel heel benieuwd wanneer er iets komtquote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het nog jaren duurt voor er een vaccin of een medicijn tegen Covid is wel. Maar dat lijkt me ook sterk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
er komt een keer een omslagpunt. Waarop men denkt, waar zijn we in godsnaam mee bezigmquote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het nog jaren duurt voor er een vaccin of een medicijn tegen Covid is wel. Maar dat lijkt me ook sterk.Zonder wrijving geen glans![]()
Het is maar hopen dat er niet nog eens zo'n virus ontsnapt uit China ....quote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het nog jaren duurt voor er een vaccin of een medicijn tegen Covid is wel. Maar dat lijkt me ook sterk.![]()
Ik zou vandaag een video sollicitatie hebben maar dat ging niet zoals het moest.quote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem
Maar jij kan nog wel werken, dat is wel fijn
Morgen een nieuwe poging doen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja ik ookquote:Op maandag 14 september 2020 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wanneer er iets komtIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat is dan weer een nadeel van de techniekquote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een video sollicitatie hebben maar dat ging niet zoals het moest.
Morgen een nieuwe poging doen.
Ik duim voor jeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou je waffel joh.quote:
En dan? Dat virus trekt zich niets aan van wat wij vinden.quote:Op maandag 14 september 2020 16:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
er komt een keer een omslagpunt. Waarop men denkt, waar zijn we in godsnaam mee bezigmIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jaweljohquote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het is maar hopen dat er niet nog eens zo'n virus ontsnapt uit China ....Zonder wrijving geen glans![]()
Zolang de ziekenhuisopnames laag blijven is er helemaal niets aan het handjequote:Op maandag 14 september 2020 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan? Dat virus trekt zich niets aan van wat wij vinden.Zonder wrijving geen glans![]()
Dank je, ik kreeg vanmiddag nog een telefoontje dus er is weer wat vooruitzicht.quote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer een nadeel van de techniek
Ik duim voor jeActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Tja, dit is iets dat altijd kan gebeuren. De wereld is veel te vol en we maken er een zootje van. Dan slaat de natuur terug. Ik denk dat we dit alleen maar vaker mee gaan maken. En misschien wel met virussen die nog veel enger zijn dan deze.quote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het is maar hopen dat er niet nog eens zo'n virus ontsnapt uit China ....Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat een onzin. Als de besmettingscijfers op blijven lopen zoals ze nu doen dan ligt straks het IC gewoon weer bomvol.quote:Op maandag 14 september 2020 16:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zolang de ziekenhuisopnames laag blijven is er helemaal niets aan het handjeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nouja laten we hopen van niet. Maar euhm van de staatsmedia hoor je ook maar een deel van het verhaal. Zeker met verkiezingen op de stoep nuquote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het nog jaren duurt voor er een vaccin of een medicijn tegen Covid is wel. Maar dat lijkt me ook sterk.Do what you love, love what you do!![]()
Sommige denken van welquote:Op maandag 14 september 2020 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan? Dat virus trekt zich niets aan van wat wij vinden.
EN gaan dan ook gewoon hun gang. Met alle ellende waar andere de dupe dan van zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eerst zien, dan geloven. Voorlopig schommelt het beeld nogal. De ene dag er 3 bij en de dag daarna er weer 5 af etc...quote:Op maandag 14 september 2020 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als de besmettingscijfers op blijven lopen zoals ze nu doen dan ligt straks het IC gewoon weer bomvol.Zonder wrijving geen glans![]()
Gewoon zelf logisch nadenken. Dan kom je al een eind.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja laten we hopen van niet. Maar euhm van de staatsmedia hoor je ook maar een deel van het verhaal. Zeker met verkiezingen op de stoep nuIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Altijd fijn om dat soort nieuws te krijgen SBE ik hoop het voor jequote:Op maandag 14 september 2020 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik kreeg vanmiddag nog een telefoontje dus er is weer wat vooruitzicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zou mij ook goed doen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd fijn om dat soort nieuws te krijgen SBE ik hoop het voor je
Nou als ik logisch nadenk dan zijn mondkapjes in het ov totale bs al om er maar eentje te noemen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon zelf logisch nadenken. Dan kom je al een eind.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat geloof ik graag.quote:Op maandag 14 september 2020 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou mij ook goed doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is lekker als het weekend is maar dit "verplichte thuis zitten is niets voor mij.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Alles komt goed.quote:Op maandag 14 september 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is lekker als het weekend is maar dit "verplichte thuis zitten is niets voor mij.Zonder wrijving geen glans![]()
Heb je een bakkerij?quote:
Je mag wel naar de supermarkt nog zonder mondkapjequote:Op maandag 14 september 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is lekker als het weekend is maar dit "verplichte thuis zitten is niets voor mij.
Do what you love, love what you do!![]()
Er schommelt helemaal niets. Er is een sterk stijgende lijn. Vandaag alleen al 1300 besmettingen erbij.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Voorlopig schommelt het beeld nogal. De ene dag er 3 bij en de dag daarna er weer 5 af etc...Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Denk dat er meer moeite mee hebben, is nooit fijn.quote:Op maandag 14 september 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is lekker als het weekend is maar dit "verplichte thuis zitten is niets voor mij.
Laten we hopen dat het morgen goed gaat? En anders iets van vrijwilligers werk gaan doen tot je een baan hebt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en? Boeiend. Besmettingen maakt geen ruk uit. Het gaat om opnames. Zolang die laag blijven hoeven wij ons echt geen zorgen te maken.quote:Op maandag 14 september 2020 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er schommelt helemaal niets. Er is een sterk stijgende lijn. Vandaag alleen al 1300 besmettingen erbij.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en? Boeiend. Besmettingen maakt geen ruk uit. Het gaat om opnames. Zolang die laag blijven hoeven wij ons echt geen zorgen te maken.Je snapt het echt niet he?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:
Ehm ....quote:Op maandag 14 september 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en? Boeiend. Besmettingen maakt geen ruk uit. Het gaat om opnames. Zolang die laag blijven hoeven wij ons echt geen zorgen te maken.![]()
Is boven de 1 nuquote:Op maandag 14 september 2020 16:38 schreef kree het volgende:
R getal is niet zo hoog? Minder als met een normale griepWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat komt ook door de verbeterde testcapaciteit het aantal opnames neemt weer wel af.quote:Op maandag 14 september 2020 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er schommelt helemaal niets. Er is een sterk stijgende lijn. Vandaag alleen al 1300 besmettingen erbij.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Een fractie. Maar ok ben geen expert he laat ik dat voorop zeggen. Maar dat ligt stuk hoger bij griepquote:Do what you love, love what you do!![]()
Precies.quote:Op maandag 14 september 2020 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat komt ook door de verbeterde testcapaciteit het aantal opnames neemt weer wel af.
En hoeveel duizenden besmettingen moeten we wel niet gehad hebben in maart-april toen het wel nu al mis ging?
Gokje?
Veul!Zonder wrijving geen glans![]()
Die liggen zelfs verre van vol. Sterker nog ze kunnen het prima aan nu. Houden zoquote:Op maandag 14 september 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij als mensen dit soort dingen gaan roepen. De ziekenhuizen liggen nog niet vol dus het is niet erg dat de besmettingen toenemen.
Ik zou haast een Louis van Gaaltje doen.
[ afbeelding ]
Ik had niet anders verwacht Maz. Ik ga er al niet eens meer op in.quote:Op maandag 14 september 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij als mensen dit soort dingen gaan roepen. De ziekenhuizen liggen nog niet vol dus het is niet erg dat de besmettingen toenemen.
Ik zou haast een Louis van Gaaltje doen.
[ afbeelding ]
Tot dat een van het gezin of familie getroffen worden dan is het janken ( voor iedereen die zich nergens aan houden en het onzin vinden)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote jongen hoor ook echt mod waardig weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HahaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikeyquote:
Hij weet ook niet wat het inhoud.quote:Op maandag 14 september 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote jongen hoor ook echt mod waardig weerActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik weet het serieus gewoon niet aan de ene kant denk ik fuck the shit we gaan door zoals altijd en zien wel hoe het loopt. En denk dat het meevalt dan trouwens.
Of zoals nu we kappen met vanalles bedrijven over de kop etc etc. Naja mss is het gewoon je tijd en ik weet het kinkt wel heel hard. Maar hoe erg is het nu eigenlijk? Sterfte valt best nog mee wel als ik het kijk hoor.
En verzin dit niet 1 corona dode in een maand hier in heel zuid holland. Ok er zijn er 10000 dood gegaan aan griep of oudheid etc.
Ik weet het niet dus wil er geen definitive mening over geven. Maar ok zie het als mijn overweging en hoe ik denk.,Do what you love, love what you do!![]()
Echt he, dat kinderachtige gedoe iedere keer.quote:Op maandag 14 september 2020 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij weet ook niet wat het inhoud.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey dotquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen zien wat ze willen zien.quote:Op maandag 14 september 2020 16:44 schreef kree het volgende:
Ik weet het serieus gewoon niet aan de ene kant denk ik fuck the shit we gaan door zoals altijd en zien wel hoe het loopt. En denk dat het meevalt dan trouwens.
Of zoals nu we kappen met vanalles bedrijven over de kop etc etc. Naja mss is het gewoon je tijd en ik weet het kinkt wel heel hard. Maar hoe erg is het nu eigenlijk? Sterfte valt best nog mee wel als ik het kijk hoor.
En verzin dit niet 1 corona dode in een maand hier in heel zuid holland. Ok er zijn er 10000 dood gegaan aan griep of oudheid etc.
Ik weet het niet dus wil er geen definitive mening over geven. Maar ok zie het als mijn overweging en hoe ik denk.,Zonder wrijving geen glans![]()
Vrij vandaag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En willen horen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat klappen voor alleen de zorg vond ik ook alweer zo bs Media stunt. Alsof alle andere sectoren er geen problemen mee hebben.
Niet geklapt maar heb btw wel respect voor het werk wat ze doen.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom heb jij nog steeds geen avatar?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik zat een serieus antwoord te typen, maar heb het gewist. Compleet zinloos. Dan komt de volgende smoes waarom het allemaal zo erg niet is.quote:Op maandag 14 september 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht Maz. Ik ga er al niet eens meer op in.
Tot dat een van het gezin of familie getroffen worden dan is het janken ( voor iedereen die zich nergens aan houden en het onzin vinden)Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik zeg niet dat het niet erg is. Maar haal eens een keer diep adem of zo. Het is echt niet allemaal kommer en kwel nu.quote:Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een serieus antwoord te typen, maar heb het gewist. Compleet zinloos. Dan komt de volgende smoes waarom het allemaal zo erg niet is.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Waar zeg ik dat het allemaal kommer en kwel is? Ik zeg juist dat we in Nederland nog geluk hebben omdat we best nog veel vrijheden hadden in tegenstelling tot de rest van de wereld.quote:Op maandag 14 september 2020 16:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet erg is. Maar haal eens een keer diep adem of zo. Het is echt niet allemaal kommer en kwel nu.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daarom, spaar je de energiequote:Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een serieus antwoord te typen, maar heb het gewist. Compleet zinloos. Dan komt de volgende smoes waarom het allemaal zo erg niet is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is altijd een gebarentolk aanwezig.quote:
Ja en die vrijheden moeten we vooral zo blijven houden.quote:Op maandag 14 september 2020 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het allemaal kommer en kwel is? Ik zeg juist dat we in Nederland nog geluk hebben omdat we best nog veel vrijheden hadden in tegenstelling tot de rest van de wereld.
Nou als dat het was alleen, maar een groot deel is te zien krijgen natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2020 16:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien.Do what you love, love what you do!![]()
Eigenlijk wel. Maar zoveel domheid doet me zeer. Tijdje terug ook met iemand zitten praten met diezelfde standpunten en die wist me zelfs te vertellen dat de aarde plat was en alle foto's vanuit de ruimte gemanipuleerd waren.quote:
Bij die persoon had ik hetzelfde gevoel als wat ik nu heb.
Rekening houden met elkaar ook. Dat gebeurd de laatste jaren veel te weinig.quote:Op maandag 14 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en die vrijheden moeten we vooral zo blijven houden.
Zolang als dat die vrijheden geen gezondheidsrisico voor anderen is.quote:Op maandag 14 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en die vrijheden moeten we vooral zo blijven houden.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Loop je nu te stoken?quote:Op maandag 14 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar zoveel domheid doet me zeer. Tijdje terug ook met iemand zitten praten met diezelfde standpunten en die wist me zelfs te vertellen dat de aarde plat was en alle foto's vanuit de ruimte gemanipuleerd waren.
Bij die persoon had ik hetzelfde gevoel als wat ik nu heb.
quote:Op maandag 14 september 2020 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker spaghetti met saucijzengehakt en veelgroentenintomatensaus. Met gerapste parmezaan.
Lekkaaahhhquote:Op maandag 14 september 2020 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker spaghetti met saucijzengehakt en veelgroentenintomatensaus. Met gerapste parmezaan.Zonder wrijving geen glans![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:
Dies al een tijd offlinequote:Op maandag 14 september 2020 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:dit hoor je dat? Je kan nog @:interessant worden
Nouja en zou je moeten weten als mod dat er hier nooit wat uit komt want twee kampen alweer.quote:
Maar ok euhm de discussie is altijd interessant
Zolang het beetje netjes is ok met mij.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 14 september 2020 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:dit hoor je dat? Je kan nog @:interessant worden![]()
![]()
Echt, o o wat een debielen lopen er toch ook rondquote:Op maandag 14 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar zoveel domheid doet me zeer. Tijdje terug ook met iemand zitten praten met diezelfde standpunten en die wist me zelfs te vertellen dat de aarde plat was en alle foto's vanuit de ruimte gemanipuleerd waren.
Bij die persoon had ik hetzelfde gevoel als wat ik nu heb.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Maanquote:Op maandag 14 september 2020 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:dit hoor je dat? Je kan nog @:interessant wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg juist dat ik het zielig vind als je niet begrijpt dat we wereldwijd in een hele vervelende situatie zitten waar we allemaal wat in moeten leveren om de zwakkeren in de samenleving te beschermen. Als dat stoken is dan jaquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:
Zo! Zullen we het nu even over Zwarte Piet hebben?![]()
Dat is racismequote:Op maandag 14 september 2020 16:56 schreef mazaru het volgende:
Zo! Zullen we het nu even over Zwarte Piet hebben?
Moeten jullie is eerlijk zeggen en ok er zullen er mss paar zijn die met het ov gaan.
Hoe de hell kun je verklaren dat je 1.5 afstand moet houden een mondkapje in het ov. En zodra iedereen de trein uitstapt of bus ze allemaal afgaan en we gezellig bij de appie to go wat kopen waar dat niet hoeft.
Dat is toch gelul of denk ik nu super raar?Do what you love, love what you do!![]()
Zullen we het eens over jou hebben?quote:Op maandag 14 september 2020 16:56 schreef mazaru het volgende:
Zo! Zullen we het nu even over Zwarte Piet hebben?![]()
Jamaarjijquote:Op maandag 14 september 2020 16:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet erg is. Maar haal eens een keer diep adem of zo. Het is echt niet allemaal kommer en kwel nu.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Mondkapjes werken sowieso niet. Het is schijnveiligheid.quote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef kree het volgende:
Moeten jullie is eerlijk zeggen en ok er zullen er mss paar zijn die met het ov gaan.
Hoe de hell kun je verklaren dat je 1.5 afstand moet houden een mondkapje in het ov. En zodra iedereen de trein uitstapt of bus ze allemaal afgaan en we gezellig bij de appie to go wat kopen waar dat niet hoeft.
Dat is toch gelul of denk ik nu super raar?Zonder wrijving geen glans![]()
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mondkapjes werken sowieso niet. Het is schijnveiligheid.Do what you love, love what you do!![]()
Jullie moeten samen iets leuks qua muziek gaan makenquote:Op maandag 14 september 2020 16:25 schreef kree het volgende:
Hoop wel dat @:braadslee straks nog effe online komt. Ff wat liedjes luisteren en beetje gelul er tussendoor.
PS ben je nog boos op me?
Een gedicht over Maanvis
Dat was het eerste wat ik zei toen ik het hoorde.quote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mondkapjes werken sowieso niet. Het is schijnveiligheid.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat zal niet veel zijn dan op dit momentquote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef harry64 het volgende:
[..]
Ja, laat hem dan een percentage per geboekte reis doneren.
Hey ouwe relpuberquote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef harry64 het volgende:
[..]
Ja, laat hem dan een percentage per geboekte reis doneren.
Doet er niet toe. alle beetjes helpen zei de mug en piste in zee.quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zal niet veel zijn dan op dit moment![]()
![]()
Haaaaaaahsie ❤quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zal niet veel zijn dan op dit moment![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammerlijkquote:
Een gedicht over Maanvis
Ramsesquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Afstand houdenquote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik zei toen ik het hoorde.
Handen kapot wassen
Geen massa bijeenkomsten (binnen)
De enige en best werkende maatregelen. De rest is een wassen neus.Zonder wrijving geen glans![]()
Shaffyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dotteyquote:Ik DM je FF!
Een gedicht over Maanvis
LIMOEEEENNNNNNNNN, de enige echte en tevens BESTE winnares ooit van DTSquote:
Ik boos weet al niet eens meer waarom. Maar als ik het was vergeven want weet niet meer wat precies. Want als ik bij moet gaan houden op wie ik hier boos ga worden is niet te doen. Lol. Vergeven vergeten tenzij me iemand echt kwetst en nu kan ik tegen heel veel dus valt altijd wel mee.quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie moeten samen iets leuks qua muziek gaan maken
PS ben je nog boos op me?
En met bradge ja best wel wil best leuk projectje of jammen enzo doen maar gaan we wel ff kijken denk ik nog. Live via internet gaat nooit lukken vanaf eigen locatie dus is nog reisje ertussen maar wie weet. Ik ben wel voor.Do what you love, love what you do!![]()
Gezelligquote:
@moemoe moet je niet vergeten hequote:Op maandag 14 september 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
LIMOEEEENNNNNNNNN, de enige echte en tevens BESTE winnares ooit van DTS![]()
HAAGS, BESTE USER IN DIT TOPIC![]()
![]()
Ohw.quote:
Hoestie met je?quote:Op maandag 14 september 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:moemoe moet je niet vergeten he![]()
HAAGS, BESTE USER IN DIT TOPIC
Je moet met sky nog een sneeuwpop makenquote:Op maandag 14 september 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
LIMOEEEENNNNNNNNN, de enige echte en tevens BESTE winnares ooit van DTS![]()
![]()
Sky is verdwenenquote:Op maandag 14 september 2020 17:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet met sky nog een sneeuwpop maken
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 september 2020 17:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je moet met sky nog een sneeuwpop maken
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja wel rustigquote:Ik word opnieuw tante. Beetje genieten van de laatste dagen warm weer van het jaar
![]()
Hoe is met u ?![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 september 2020 17:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel rustigIk word opnieuw tante. Beetje genieten van de laatste dagen warm weer van het jaar
![]()
Hoe is met u ?
Gaat goed.Zonder wrijving geen glans![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 september 2020 17:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel rustigIk word opnieuw tante. Beetje genieten van de laatste dagen warm weer van het jaar
![]()
Hoe is met u ?
Ah ja snap ik.quote:Op maandag 14 september 2020 17:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha die is het hier beetje zatEn volgens mij ook wel druk met andere dingen.. studie
Ik heb in de loop der tijd best wel veel fokkers zien verdwijnen.
Altijd leuk nieuws.quote:Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank uBen er ook blij mee
LukrcyeLukt het al beetje met werk enzo?quote:Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Dank u, dank uBen er ook blij mee
Ja soms gebeurt dat nou eenmaal. Maar hier lijken ze allemaal tegelijk verdwenen te zijn sinds begin dit jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb in de loop der tijd best wel veel fokkers zien verdwijnen.
Hallo![]()
![]()
Ja heel vreemd is dat.quote:Op maandag 14 september 2020 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja soms gebeurt dat nou eenmaal. Maar hier lijken ze allemaal tegelijk verdwenen te zijn sinds begin dit jaar.
HalloZonder wrijving geen glans![]()
Nee ff serieus, het is echt HEEL lang geleden dat ik iemand zo op de kast kon jagen door een simpel truukje telkenmale te herhalenquote:Op maandag 14 september 2020 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ik boos weet al niet eens meer waarom. Maar als ik het was vergeven want weet niet meer wat precies. Want als ik bij moet gaan houden op wie ik hier boos ga worden is niet te doen. Lol. Vergeven vergeten tenzij me iemand echt kwetst en nu kan ik tegen heel veel dus valt altijd wel mee.
En met bradge ja best wel wil best leuk projectje of jammen enzo doen maar gaan we wel ff kijken denk ik nog. Live via internet gaat nooit lukken vanaf eigen locatie dus is nog reisje ertussen maar wie weet. Ik ben wel voor.. En ik was gewoon de tijd aan het verdoen totdat de formule 1 en tour de france op gang kwamen
Een gedicht over Maanvis
Zie ze ook niet zo 1-2-3 terugkomen helaas.quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef Justin_Case het volgende:
Helaas zijn er met hem velen oudgedienden vertrokken![]()
Daarom zit ik hier ook niet meer. Niet echt meer leuk. Af en toe langs komen kan nog wel![]()
![]()
Ja shit happens ...quote:Op maandag 14 september 2020 17:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb in de loop der tijd best wel veel fokkers zien verdwijnen.![]()
De formule1 race van gister sloeg werkelijk alles.quote:Op maandag 14 september 2020 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ff serieus, het is echt HEEL lang geleden dat ik iemand zo op de kast kon jagen door een simpel truukje telkenmale te herhalen. En ik was gewoon de tijd aan het verdoen totdat de formule 1 en tour de france op gang kwamen
Ik zit hier alleen omdat ik de koning van DTS ben.quote:Op maandag 14 september 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zie ze ook niet zo 1-2-3 terugkomen helaas.![]()
Daarom zit ik hier ook niet meer. Niet echt meer leuk. Af en toe langs komen kan nog welZonder wrijving geen glans![]()
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Niet echt. Wel aanbod gekregen maar dat is helemaal in Maastricht en het is ook niet iets wat ik zou willen. Dus we wachten nogquote:Op maandag 14 september 2020 17:09 schreef Justin_Case het volgende:
Lukrcye
[..]
Lukt het al beetje met werk enzo?![]()
Komt wel goed![]()
![]()
Dank je.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet echt. Wel aanbod gekregen maar dat is helemaal in Maastricht en het is ook niet iets wat ik zou willen. Dus we wachten nog![]()
Komt wel goed
Limoenepoenquote:Op maandag 14 september 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:moemoe moet je niet vergeten he![]()
HAAGS, BESTE USER IN DIT TOPIC.
Sorry, ben niet zo goed in het beantwoorden van DM’s.
![]()
Alles beter dan Amsterquote:Op maandag 14 september 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet echt. Wel aanbod gekregen maar dat is helemaal in Maastricht en het is ook niet iets wat ik zou willen. Dus we wachten nog![]()
Komt wel goed
BEN JIJ NIET GOED OFZOquote:Op maandag 14 september 2020 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij bent niks veranderd![]()
Wanneer ga je verhuizen naar Amsterdam ?Zonder wrijving geen glans![]()
Waarschijnlijk wel meer die dat doen bij mij. Maar kan me soms opnaaien maar het is ook altijd wel snel vergeten weer bij mij iig.quote:Op maandag 14 september 2020 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee ff serieus, het is echt HEEL lang geleden dat ik iemand zo op de kast kon jagen door een simpel truukje telkenmale te herhalen. En ik was gewoon de tijd aan het verdoen totdat de formule 1 en tour de france op gang kwamen
Hé, ik ben degene die niet goed is.quote:
Hoezo niet?quote:Op maandag 14 september 2020 17:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hé, ik ben degene die niet goed is.Zonder wrijving geen glans![]()
Snel roep Paul.quote:
Moemoe godinquote:Op maandag 14 september 2020 17:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Limoenepoen.
Sorry, ben niet zo goed in het beantwoorden van DM’s.
![]()
Hahaha hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie![]()
Hoe gaat het met jou ?![]()
Ga je in oktober voor de winst?quote:Op maandag 14 september 2020 17:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Moemoe godin![]()
Hahaha hoef je geen sorry voor te zeggen gekkie![]()
Hoe gaat het met jou ?Zonder wrijving geen glans![]()
Wat is de lol daarvan dan? Even serieus....quote:Op maandag 14 september 2020 17:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
![]()
NOOITquote:Op maandag 14 september 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
nee voel me prima hoor! Maar dank voor het vragen.
Dus wanneer Amsterdam HAAHSIEZonder wrijving geen glans![]()
Waar is die weer als je hem nodig hebtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DOTquote:Op maandag 14 september 2020 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar is die weer als je hem nodig hebt![]()
![]()
Hey Aloaquote:Op maandag 14 september 2020 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat is de lol daarvan dan? Even serieus....
Hehe ik hoop dat ik dan wat beters te doen hebquote:Op maandag 14 september 2020 17:18 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ga je in oktober voor de winst?![]()
Laat ik beginnen met proberen vaker mee te posten![]()
@noodgang wint meestal toch ook altijd. Dus weet niet eens of ik kans zou maken![]()
Ja noodgang heeft al 64x gewonnenquote:Op maandag 14 september 2020 17:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hehe ik hoop dat ik dan wat beters te doen heb![]()
Laat ik beginnen met proberen vaker mee te posten![]()
@:noodgang wint meestal toch ook altijd. Dus weet niet eens of ik kans zou makenZonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |