Nou zou het zo doen als het niet was dat het onmogelijk is om samen live te jammen.quote:
Waar haal je dat vandaan? Ze hebben nooit een einddatum gegeven voor de pandemie. Dat is ook compleet onmogelijk.quote:Op maandag 14 september 2020 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah een jaar? Het was eerst een maand toen 3 maanden nu een half jaar etc etc. En zeg niet dat die maatregelen verkeerd zijn hoor want ben niet echt anti ervoor. Maar zeg wel al het leuke is weggerukt out the blue voor mij.
Ja.quote:Op maandag 14 september 2020 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt een kut ziekte SBE
Kennis van mij gaat er aan geopereerd worden.quote:
Dat is het hele probleem dit kan nog jaren doorgaan.quote:Op maandag 14 september 2020 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Ze hebben nooit een einddatum gegeven voor de pandemie. Dat is ook compleet onmogelijk.
Ik hoop dat het helpt.quote:Op maandag 14 september 2020 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kennis van mij gaat er aan geopereerd worden.
Ik hoop het ook voor hemquote:
Als het nog jaren duurt voor er een vaccin of een medicijn tegen Covid is wel. Maar dat lijkt me ook sterk.quote:Op maandag 14 september 2020 16:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem dit kan nog jaren doorgaan.
Ben wel heel benieuwd wanneer er iets komtquote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het nog jaren duurt voor er een vaccin of een medicijn tegen Covid is wel. Maar dat lijkt me ook sterk.
er komt een keer een omslagpunt. Waarop men denkt, waar zijn we in godsnaam mee bezigmquote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het nog jaren duurt voor er een vaccin of een medicijn tegen Covid is wel. Maar dat lijkt me ook sterk.
Het is maar hopen dat er niet nog eens zo'n virus ontsnapt uit China ....quote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een video sollicitatie hebben maar dat ging niet zoals het moest.quote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor hem
Maar jij kan nog wel werken, dat is wel fijn
Ja ik ookquote:Op maandag 14 september 2020 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wanneer er iets komt
Dat is dan weer een nadeel van de techniekquote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een video sollicitatie hebben maar dat ging niet zoals het moest.
Morgen een nieuwe poging doen.
Hou je waffel joh.quote:
En dan? Dat virus trekt zich niets aan van wat wij vinden.quote:Op maandag 14 september 2020 16:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
er komt een keer een omslagpunt. Waarop men denkt, waar zijn we in godsnaam mee bezigm
Jaweljohquote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het is maar hopen dat er niet nog eens zo'n virus ontsnapt uit China ....
Zolang de ziekenhuisopnames laag blijven is er helemaal niets aan het handjequote:Op maandag 14 september 2020 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan? Dat virus trekt zich niets aan van wat wij vinden.
Dank je, ik kreeg vanmiddag nog een telefoontje dus er is weer wat vooruitzicht.quote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan weer een nadeel van de techniek
Ik duim voor je
Tja, dit is iets dat altijd kan gebeuren. De wereld is veel te vol en we maken er een zootje van. Dan slaat de natuur terug. Ik denk dat we dit alleen maar vaker mee gaan maken. En misschien wel met virussen die nog veel enger zijn dan deze.quote:Op maandag 14 september 2020 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het is maar hopen dat er niet nog eens zo'n virus ontsnapt uit China ....
Wat een onzin. Als de besmettingscijfers op blijven lopen zoals ze nu doen dan ligt straks het IC gewoon weer bomvol.quote:Op maandag 14 september 2020 16:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zolang de ziekenhuisopnames laag blijven is er helemaal niets aan het handje
Nouja laten we hopen van niet. Maar euhm van de staatsmedia hoor je ook maar een deel van het verhaal. Zeker met verkiezingen op de stoep nuquote:Op maandag 14 september 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sommige denken van welquote:Op maandag 14 september 2020 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan? Dat virus trekt zich niets aan van wat wij vinden.
Eerst zien, dan geloven. Voorlopig schommelt het beeld nogal. De ene dag er 3 bij en de dag daarna er weer 5 af etc...quote:Op maandag 14 september 2020 16:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als de besmettingscijfers op blijven lopen zoals ze nu doen dan ligt straks het IC gewoon weer bomvol.
Gewoon zelf logisch nadenken. Dan kom je al een eind.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja laten we hopen van niet. Maar euhm van de staatsmedia hoor je ook maar een deel van het verhaal. Zeker met verkiezingen op de stoep nu
Altijd fijn om dat soort nieuws te krijgen SBE ik hoop het voor jequote:Op maandag 14 september 2020 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik kreeg vanmiddag nog een telefoontje dus er is weer wat vooruitzicht.
Het zou mij ook goed doen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd fijn om dat soort nieuws te krijgen SBE ik hoop het voor je
Nou als ik logisch nadenk dan zijn mondkapjes in het ov totale bs al om er maar eentje te noemen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon zelf logisch nadenken. Dan kom je al een eind.
Ja, dat geloof ik graag.quote:Op maandag 14 september 2020 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou mij ook goed doen.
Het is lekker als het weekend is maar dit "verplichte thuis zitten is niets voor mij.quote:
Alles komt goed.quote:Op maandag 14 september 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is lekker als het weekend is maar dit "verplichte thuis zitten is niets voor mij.
Heb je een bakkerij?quote:
Je mag wel naar de supermarkt nog zonder mondkapjequote:Op maandag 14 september 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is lekker als het weekend is maar dit "verplichte thuis zitten is niets voor mij.
Er schommelt helemaal niets. Er is een sterk stijgende lijn. Vandaag alleen al 1300 besmettingen erbij.quote:Op maandag 14 september 2020 16:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Voorlopig schommelt het beeld nogal. De ene dag er 3 bij en de dag daarna er weer 5 af etc...
Denk dat er meer moeite mee hebben, is nooit fijn.quote:Op maandag 14 september 2020 16:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja en? Boeiend. Besmettingen maakt geen ruk uit. Het gaat om opnames. Zolang die laag blijven hoeven wij ons echt geen zorgen te maken.quote:Op maandag 14 september 2020 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er schommelt helemaal niets. Er is een sterk stijgende lijn. Vandaag alleen al 1300 besmettingen erbij.
quote:Op maandag 14 september 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en? Boeiend. Besmettingen maakt geen ruk uit. Het gaat om opnames. Zolang die laag blijven hoeven wij ons echt geen zorgen te maken.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |