Dat is niet alleen bij jou, maar bij iedereenquote:Op maandag 14 september 2020 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dat is het kutte ook ervan ik snap die maatregelen wel maar ze halen alles uit mn leven wat ik dus leuk vond buiten werk om. En dat sucks.
Militaire modelbouw en ik ben bezig met een treinbaan.quote:
Ja dat klopt tot in zoverre dat ik zelfs denk gaat het niet te ver?quote:Op maandag 14 september 2020 16:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij jou, maar bij iedereen
Muah, denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 14 september 2020 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt tot in zoverre dat ik zelfs denk gaat het niet te ver?
Die geweldige stem heeft hij ook nog steeds.quote:
Daar heeft de hele wereld last van. En als we het gaan vergelijken zijn we hier in Nederland nog niet eens zo slecht af geweest. Hier werden we niet met stokslagen naar huis geslagen als we buiten liepen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
Maar dat is het kutte ook ervan ik snap die maatregelen wel maar ze halen alles uit mn leven wat ik dus leuk vond buiten werk om. En dat sucks.
quote:Op maandag 14 september 2020 16:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die geweldige stem heeft hij ook nog steeds.
Geinig ik had vroeger treinbaan marklin H0 schaal Maargoed als kind he maar vond het geweldig daarmee te kutten elektrische wissels etc etc. Heb het nog steeds trouwens ergens bij mn ma. Maar denk dat ik het aan me neefjes ga geven als ze iets ouder zijn als nu.quote:Op maandag 14 september 2020 16:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Militaire modelbouw en ik ben bezig met een treinbaan.
Het is nodig, wat is nu een jaar.quote:Op maandag 14 september 2020 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt tot in zoverre dat ik zelfs denk gaat het niet te ver?
Paar jaar geleden gestopt ivm parkinson.quote:
Jammer jaquote:Op maandag 14 september 2020 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gestopt ivm parkinson.
Hey Mazquote:Op maandag 14 september 2020 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heeft de hele wereld last van. En als we het gaan vergelijken zijn we hier in Nederland nog niet eens zo slecht af geweest. Hier werden we niet met stokslagen naar huis geslagen als we buiten liepen.
O dat is echt een kut ziekte SBEquote:Op maandag 14 september 2020 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paar jaar geleden gestopt ivm parkinson.
Ga streamen samen met @DeBraadquote:Op maandag 14 september 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Er is een hele hoop niet nu. En ok als je hobbys hebt maar heb er eentje en muziek maken is dat met bands en publiek. Kan iig zeggen dat is helemaal fucked up naar de klote nu.
Kan nog via internet projectjes vooral. Maar hmmms het echt leuke is er even niet nog steeds niet trouwens.
Ja of alleen.quote:
Mjah een jaar? Het was eerst een maand toen 3 maanden nu een half jaar etc etc. En zeg niet dat die maatregelen verkeerd zijn hoor want ben niet echt anti ervoor. Maar zeg wel al het leuke is weggerukt out the blue voor mij.quote:Op maandag 14 september 2020 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nodig, wat is nu een jaar.
Ik heb er geen moeite mee, vervelend is het maar nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |