O, dat is wel netjes geregeld danquote:Op maandag 14 september 2020 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook in Zuid Limburg gaan vieren. Daar kom je alleen niet in als je een Über tokkie bent voor wie carnaval alleen maar om zuipen gaat.
Laatste keer was op de middelbare school.quote:
Ik heb nooit gevierd, doen ze hier niet aanquote:Op maandag 14 september 2020 16:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laatste keer was op de middelbare school.
Het is ook een katholiek feest wat ze vooral in het zuiden kennen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb nooit gevierd, doen ze hier niet aan
Krabbegatquote:
Probeer het uit?quote:Op maandag 14 september 2020 16:07 schreef kree het volgende:
Ik vraag me af hoe gevoellig is die rookmelder. Lol op 1 peuk roken eens in de zoveeltijd doet ie gelukkig niks. Wat als ik er nu heel snel aantal achter elkaar rook? Ik gok dat ie dan afgaat. Hahaha en kan er niet zo gelijk bij ook of moet er een stoel onder zetten.
In Emmen vieren ze het wel geloof ikquote:Op maandag 14 september 2020 16:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een katholiek feest wat ze vooral in het zuiden kennen.
Ja maar ben ook niet zo een onwijze kettingroker dat ik er ff 5 achter elkaar doe. Kunnen me longen niet aan. Hahahaquote:
In het oosten van het land ook veelal.quote:Op maandag 14 september 2020 16:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In Emmen vieren ze het wel geloof ik
Er is een hele hoop niet nu. En ok als je hobbys hebt maar heb er eentje en muziek maken is dat met bands en publiek. Kan iig zeggen dat is helemaal fucked up naar de klote nu.quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 14 september 2020 16:12 schreef Dotteke het volgende:
Oldenzaal en Doetichem, ben er nooit geweest.
Ik doe aan modelbouw maar alle evenementen zijn daar ook afgezegd.quote:Op maandag 14 september 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Er is een hele hoop niet nu. En ok als je hobbys hebt maar heb er eentje en muziek maken is dat met bands en publiek. Kan iig zeggen dat is helemaal fucked up naar de klote nu.
Kan nog via internet projectjes vooral. Maar hmmms het echt leuke is er even niet nog steeds niet trouwens.
Maar dat is het kutte ook ervan ik snap die maatregelen wel maar ze halen alles uit mn leven wat ik dus leuk vond buiten werk om. En dat sucks.quote:Op maandag 14 september 2020 16:15 schreef Dotteke het volgende:
Ja Kree, dat is ellende momenteel. Niet veel kan. Jamsessies en zo zijn er bijna ook niet meer.
Welke modelbouw? Benieuwd?quote:Op maandag 14 september 2020 16:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik doe aan modelbouw maar alle evenementen zijn daar ook afgezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |