Dat ligt er aan waar je in Amerika zit.quote:Op maandag 14 september 2020 15:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zijn daar wel groot fan van idd
Maar in Amerika is ook lekker weer met kerst
Maar hoe moet het dan met de most wonderfull time of the yearquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze kerst af
Dat geldt dan voor suikerfeestquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar hoe moet het dan met de most wonderfull time of the year![]()
![]()
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaarquote:Op maandag 14 september 2020 15:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat geldt dan voor suikerfeest
Carnaval is stomquote:Op maandag 14 september 2020 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaar
quote:
Een hoop mensen die een week lang lol hebben en uiterst vrolijk zijn. Hoe kan dat stom zijnquote:
Ja toptijd van het jaar ineens moeten we allemaal gezellig met elkaar gaan doen. Lolquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
Dat is ook weer waar. Ben je er gelijk ffkes uitquote:Op maandag 14 september 2020 15:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar in het café is vaak gezelliger als er niemand bij mij thuis kan komen
Omdat het vaak om alleen maar zuipen gaatquote:Op maandag 14 september 2020 15:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een hoop mensen die een week lang lol hebben en uiterst vrolijk zijn. Hoe kan dat stom zijn
Wmb ook maar denk dat we die tijd voorbij zijn. Gaat weg.quote:Op maandag 14 september 2020 15:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Maar Zwarte Piet moet blijven.
Alaafquote:Op maandag 14 september 2020 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoax, Carnaval is dan de beste tijd van het jaar
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vierenquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Omdat het vaak om alleen maar zuipen gaat
Preciesquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Ben je er gelijk ffkes uit
Idd.quote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vieren
Netjes van ze.quote:Op maandag 14 september 2020 16:01 schreef kree het volgende:
Owh kreeg sorry van mn verhuurders btw. En terecht.
Naja kans 2 dan maar wmb dan vergeven.
Daarom ook in Zuid Limburg gaan vieren. Daar kom je alleen niet in als je een Über tokkie bent voor wie carnaval alleen maar om zuipen gaat.quote:Op maandag 14 september 2020 16:00 schreef Dotteke het volgende:
Ergens anders kunnen ze niet echt carnaval vieren
Ik vier het ook nietquote:Op maandag 14 september 2020 15:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen carnaval in Brabant gaan vieren
Daarom want het was niet zo ok op deze manier iig. Maar ik ben dan ook niet te moeilijk weer erin. Wmb gewoon weer opnieuw. Mss is het ook beetje aan elkaar wennen nog wel. Want we wonen natuurlijk zowat bij elkaar in huis.quote:
Preciesquote:Op maandag 14 september 2020 15:53 schreef Justin_Case het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |