Jamaarjijquote:Op maandag 14 september 2020 16:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet erg is. Maar haal eens een keer diep adem of zo. Het is echt niet allemaal kommer en kwel nu.
Mondkapjes werken sowieso niet. Het is schijnveiligheid.quote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef kree het volgende:
Moeten jullie is eerlijk zeggen en ok er zullen er mss paar zijn die met het ov gaan.
Hoe de hell kun je verklaren dat je 1.5 afstand moet houden een mondkapje in het ov. En zodra iedereen de trein uitstapt of bus ze allemaal afgaan en we gezellig bij de appie to go wat kopen waar dat niet hoeft.
Dat is toch gelul of denk ik nu super raar?
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mondkapjes werken sowieso niet. Het is schijnveiligheid.
Jullie moeten samen iets leuks qua muziek gaan makenquote:Op maandag 14 september 2020 16:25 schreef kree het volgende:
Hoop wel dat @:braadslee straks nog effe online komt. Ff wat liedjes luisteren en beetje gelul er tussendoor.
Dat was het eerste wat ik zei toen ik het hoorde.quote:Op maandag 14 september 2020 16:57 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mondkapjes werken sowieso niet. Het is schijnveiligheid.
Dat zal niet veel zijn dan op dit momentquote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef harry64 het volgende:
[..]
Ja, laat hem dan een percentage per geboekte reis doneren.
Hey ouwe relpuberquote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef harry64 het volgende:
[..]
Ja, laat hem dan een percentage per geboekte reis doneren.
Doet er niet toe. alle beetjes helpen zei de mug en piste in zee.quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zal niet veel zijn dan op dit moment
Haaaaaaahsie ❤quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat zal niet veel zijn dan op dit moment
Jammerlijkquote:
Ramsesquote:
Afstand houdenquote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik zei toen ik het hoorde.
Shaffyquote:
Hey Dotteyquote:
LIMOEEEENNNNNNNNN, de enige echte en tevens BESTE winnares ooit van DTSquote:
Ik boos weet al niet eens meer waarom. Maar als ik het was vergeven want weet niet meer wat precies. Want als ik bij moet gaan houden op wie ik hier boos ga worden is niet te doen. Lol. Vergeven vergeten tenzij me iemand echt kwetst en nu kan ik tegen heel veel dus valt altijd wel mee.quote:Op maandag 14 september 2020 16:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jullie moeten samen iets leuks qua muziek gaan maken
PS ben je nog boos op me?
Gezelligquote:
@moemoe moet je niet vergeten hequote:Op maandag 14 september 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
LIMOEEEENNNNNNNNN, de enige echte en tevens BESTE winnares ooit van DTS
Ohw.quote:
Hoestie met je?quote:Op maandag 14 september 2020 17:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:moemoe moet je niet vergeten he![]()
HAAGS, BESTE USER IN DIT TOPIC
Je moet met sky nog een sneeuwpop makenquote:Op maandag 14 september 2020 17:02 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
LIMOEEEENNNNNNNNN, de enige echte en tevens BESTE winnares ooit van DTS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |