quote:Op maandag 14 september 2020 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker spaghetti met saucijzengehakt en veelgroentenintomatensaus. Met gerapste parmezaan.
Lekkaaahhhquote:Op maandag 14 september 2020 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker spaghetti met saucijzengehakt en veelgroentenintomatensaus. Met gerapste parmezaan.
quote:
Dies al een tijd offlinequote:Op maandag 14 september 2020 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:dit hoor je dat? Je kan nog @:interessant worden
Nouja en zou je moeten weten als mod dat er hier nooit wat uit komt want twee kampen alweer.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Echt, o o wat een debielen lopen er toch ook rondquote:Op maandag 14 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar zoveel domheid doet me zeer. Tijdje terug ook met iemand zitten praten met diezelfde standpunten en die wist me zelfs te vertellen dat de aarde plat was en alle foto's vanuit de ruimte gemanipuleerd waren.
Bij die persoon had ik hetzelfde gevoel als wat ik nu heb.
Hey Maanquote:Op maandag 14 september 2020 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik het zielig vind als je niet begrijpt dat we wereldwijd in een hele vervelende situatie zitten waar we allemaal wat in moeten leveren om de zwakkeren in de samenleving te beschermen. Als dat stoken is dan jaquote:
quote:
Dat is racismequote:Op maandag 14 september 2020 16:56 schreef mazaru het volgende:
Zo! Zullen we het nu even over Zwarte Piet hebben?![]()
Zullen we het eens over jou hebben?quote:Op maandag 14 september 2020 16:56 schreef mazaru het volgende:
Zo! Zullen we het nu even over Zwarte Piet hebben?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |