Vrij vandaag?quote:
En willen horen.quote:Op maandag 14 september 2020 16:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien.
Waarom heb jij nog steeds geen avatar?quote:
Ik zat een serieus antwoord te typen, maar heb het gewist. Compleet zinloos. Dan komt de volgende smoes waarom het allemaal zo erg niet is.quote:Op maandag 14 september 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht Maz. Ik ga er al niet eens meer op in.
Tot dat een van het gezin of familie getroffen worden dan is het janken ( voor iedereen die zich nergens aan houden en het onzin vinden)
Ik zeg niet dat het niet erg is. Maar haal eens een keer diep adem of zo. Het is echt niet allemaal kommer en kwel nu.quote:Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een serieus antwoord te typen, maar heb het gewist. Compleet zinloos. Dan komt de volgende smoes waarom het allemaal zo erg niet is.
quote:
Waar zeg ik dat het allemaal kommer en kwel is? Ik zeg juist dat we in Nederland nog geluk hebben omdat we best nog veel vrijheden hadden in tegenstelling tot de rest van de wereld.quote:Op maandag 14 september 2020 16:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet erg is. Maar haal eens een keer diep adem of zo. Het is echt niet allemaal kommer en kwel nu.
Daarom, spaar je de energiequote:Op maandag 14 september 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zat een serieus antwoord te typen, maar heb het gewist. Compleet zinloos. Dan komt de volgende smoes waarom het allemaal zo erg niet is.
Er is altijd een gebarentolk aanwezig.quote:
Ja en die vrijheden moeten we vooral zo blijven houden.quote:Op maandag 14 september 2020 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat het allemaal kommer en kwel is? Ik zeg juist dat we in Nederland nog geluk hebben omdat we best nog veel vrijheden hadden in tegenstelling tot de rest van de wereld.
Nou als dat het was alleen, maar een groot deel is te zien krijgen natuurlijk.quote:Op maandag 14 september 2020 16:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mensen zien wat ze willen zien.
Eigenlijk wel. Maar zoveel domheid doet me zeer. Tijdje terug ook met iemand zitten praten met diezelfde standpunten en die wist me zelfs te vertellen dat de aarde plat was en alle foto's vanuit de ruimte gemanipuleerd waren.quote:
Rekening houden met elkaar ook. Dat gebeurd de laatste jaren veel te weinig.quote:Op maandag 14 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en die vrijheden moeten we vooral zo blijven houden.
Zolang als dat die vrijheden geen gezondheidsrisico voor anderen is.quote:Op maandag 14 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en die vrijheden moeten we vooral zo blijven houden.
Loop je nu te stoken?quote:Op maandag 14 september 2020 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar zoveel domheid doet me zeer. Tijdje terug ook met iemand zitten praten met diezelfde standpunten en die wist me zelfs te vertellen dat de aarde plat was en alle foto's vanuit de ruimte gemanipuleerd waren.
Bij die persoon had ik hetzelfde gevoel als wat ik nu heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |