Ehm ....quote:Op maandag 14 september 2020 16:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja en? Boeiend. Besmettingen maakt geen ruk uit. Het gaat om opnames. Zolang die laag blijven hoeven wij ons echt geen zorgen te maken.
Is boven de 1 nuquote:Op maandag 14 september 2020 16:38 schreef kree het volgende:
R getal is niet zo hoog? Minder als met een normale griep
Dat komt ook door de verbeterde testcapaciteit het aantal opnames neemt weer wel af.quote:Op maandag 14 september 2020 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er schommelt helemaal niets. Er is een sterk stijgende lijn. Vandaag alleen al 1300 besmettingen erbij.
Een fractie. Maar ok ben geen expert he laat ik dat voorop zeggen. Maar dat ligt stuk hoger bij griepquote:
Precies.quote:Op maandag 14 september 2020 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat komt ook door de verbeterde testcapaciteit het aantal opnames neemt weer wel af.
Die liggen zelfs verre van vol. Sterker nog ze kunnen het prima aan nu. Houden zoquote:Op maandag 14 september 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij als mensen dit soort dingen gaan roepen. De ziekenhuizen liggen nog niet vol dus het is niet erg dat de besmettingen toenemen.
Ik zou haast een Louis van Gaaltje doen.
[ afbeelding ]
Ik had niet anders verwacht Maz. Ik ga er al niet eens meer op in.quote:Op maandag 14 september 2020 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij als mensen dit soort dingen gaan roepen. De ziekenhuizen liggen nog niet vol dus het is niet erg dat de besmettingen toenemen.
Ik zou haast een Louis van Gaaltje doen.
[ afbeelding ]
Grote jongen hoor ook echt mod waardig weerquote:
Hey Mikeyquote:
Hij weet ook niet wat het inhoud.quote:Op maandag 14 september 2020 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Grote jongen hoor ook echt mod waardig weer
Echt he, dat kinderachtige gedoe iedere keer.quote:Op maandag 14 september 2020 16:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij weet ook niet wat het inhoud.
Hey dotquote:
Mensen zien wat ze willen zien.quote:Op maandag 14 september 2020 16:44 schreef kree het volgende:
Ik weet het serieus gewoon niet aan de ene kant denk ik fuck the shit we gaan door zoals altijd en zien wel hoe het loopt. En denk dat het meevalt dan trouwens.
Of zoals nu we kappen met vanalles bedrijven over de kop etc etc. Naja mss is het gewoon je tijd en ik weet het kinkt wel heel hard. Maar hoe erg is het nu eigenlijk? Sterfte valt best nog mee wel als ik het kijk hoor.
En verzin dit niet 1 corona dode in een maand hier in heel zuid holland. Ok er zijn er 10000 dood gegaan aan griep of oudheid etc.
Ik weet het niet dus wil er geen definitive mening over geven. Maar ok zie het als mijn overweging en hoe ik denk.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |