Idd, dat liet veel aan je fantasie over.quote:
Spannendquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Dot doet duidelijk een poging voor #1. Benieuwd wat Fresh gaat doen
Wil je dat niet meer doen.quote:
Computernerdsquote:Op maandag 14 september 2020 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dat liet veel aan je fantasie over.
Ik ook maar je groeit er een soort van overheen. Vroeger fps enzo de hele shit. Nu doe ik simpele spelletjes op ipad die zo uit het dos tijdperk kunnen zijn Hahaquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vroeger best wel spelletjes gespeeld.
Is toch leukquote:
Die is niet meer in te halen johquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Dot doet duidelijk een poging voor #1. Benieuwd wat Fresh gaat doen
Ik vind het wel leuk dat ik die ontwikkeling heb meegemaakt.quote:
Met gemakquote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is niet meer in te halen joh
Ken ik nietquote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
15:06 Taco - Puttin' On The Ritz
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
quote:
500 punten? Moet te doen zijn hoor, dot kan best fanatiek zijn (zie begin dit jaar)quote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is niet meer in te halen joh
Maar niet op de commodorequote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Laatste game die ik heb gespeeld was sims 2. God gamesMeteen al mijn online vriendjes in mijn macht, Modus heb ik ook nog in een seksshop geplant. Ik zou het niet goed doen in das experiment.
Pc wel goed naar de klote geholpen met al die shady mods.
Ja, ik ook. Is allemaal rap gegaan he.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ik die ontwikkeling heb meegemaakt.
Hij is idd een Nederlander.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
Player😁😁😁😎quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuk spel. Ooit ook eens gespeeld, maar nooit niet erg fanatiek.
quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee die was daar iets te traag voor denk ik.2354323 floppies ook ws. Nóg meer wachten!
Denk het nietquote:
Mwa, maar toen was ze meer aanwezig dan nu.. we zien wel wat de eindstand wordtquote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
500 punten? Moet te doen zijn hoor, dot kan best fanatiek zijn (zie begin dit jaar)
Is vooral leuk met vrienden.quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuk spel. Ooit ook eens gespeeld, maar nooit niet erg fanatiek.
Vlak bij mij.quote:
Nja dan post ik vanavond vannacht wel veelquote:Op maandag 14 september 2020 15:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als hij zo weinig aanwezig is als nu...
Oh oh oh gelijk weer monetizenquote:Op maandag 14 september 2020 15:13 schreef kree het volgende:
Het leukste was nog toen net de cd-rom writer er was en wij die toevallig hadden./ Dam'n dat was leuk verdienen wel. Met de cd-r
Dat is nog net voor er echt internet was voor iedereen en dan nog met inbellen met modum @:5kbps
Is goed hoorquote:Op maandag 14 september 2020 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dan post ik vanavond vannacht wel veel
Katwijk aan zeequote:
Dat was de moneytize option van toen LOLquote:Op maandag 14 september 2020 15:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh oh oh gelijk weer monotizen
Ah ja inbellen.. bij deze wil ik alsnog mijn excuses aanbieden aan mijn vader.
*ramramram* GA VAN DAT INTERNET AF *zachtjes typen*
Argh te langzaam met editenquote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was de moneytize option van toen LOL
quote:Op maandag 14 september 2020 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
goed dat je niet lotrandse plassen wohnt
Hey deissy. Niet gaan varen?quote:
En de rest voor zover wie het aan me opgegeven heeft in het topicquote:Op maandag 14 september 2020 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...).1992517!4d4.4114135
En ik woon in Den Haag.
Ik ook totdat me pa en ma de telefoonrekening kregen. Oepssssquote:Op maandag 14 september 2020 15:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Argh te langzaam met editen
Ja, boefje! Ik was daar nooit zo mee bezig. Wel napster leeg trekken.Tot ik leerde dat dat niet mocht, natuurlijk
Sta ik daar ook nog tussen?quote:Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
En de rest voor zover wie het aan me opgegeven heeft in het topic
https://www.google.com/ma(...)1375871747351214&z=6
Daarna ookquote:Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook totdat me pa en ma de telefoonrekening kregen. Oepssss
Geen idee topic ligt al tijdje stil hoewel ik hem trouwens wel nog check hoor als er mensen in of uit willen want was totaal vrijwillig idee. Dus daarom. Maar niet zoveel nieuw erbij al maanden niet.quote:
Het is wel een beetje vol zeg maar. Die kaart.quote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee topic ligt al tijdje stil hoewel ik hem trouwens wel nog check hoor als er mensen in of uit willen want was totaal vrijwillig idee. Dus daarom. Maar niet zoveel nieuw erbij al maanden niet.
Nou dat was het grappige en iedereen heeft zich vrijwillig ervoor aangemeld laat ik dat erbij zeggen. Maar ok er komt niet meer echt iets bij af en toe krijg ik dm van wis me of verplaats me maar het idee was wel grappig.quote:Op maandag 14 september 2020 15:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vol zeg maar. Die kaart.
quote:Op maandag 14 september 2020 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was het grappige en iedereen heeft zich vrijwillig ervoor aangemeld laat ik dat erbij zeggen. Maar ok er komt niet meer echt iets bij af en toe krijg ik dm van wis me of verplaats me maar het idee was wel grappig.
Van een paar mensen wist ik het wel en de rest ken ik niet. Hooguit van naam.quote:Op maandag 14 september 2020 15:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was het grappige en iedereen heeft zich vrijwillig ervoor aangemeld laat ik dat erbij zeggen. Maar ok er komt niet meer echt iets bij af en toe krijg ik dm van wis me of verplaats me maar het idee was wel grappig.
Was gelijk over bij ons toen weg internet. Hahahaha Nu duurde het niet veel langer en het werd soort mainstream enzo hoor. Maargoed toch euh was denk 16 toen toch al. Net mboquote:
Wat een verademing toen kabel internet beschikbaar kwam.quote:Op maandag 14 september 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Was gelijk over bij ons toen weg internet. Hahahaha Nu duurde het niet veel langer en het werd soort mainstream enzo hoor. Maargoed toch euh was denk 16 toen toch al. Net mbo
Ja ik snap ook niet waarom mijn ouders het ondergingen en de pc niet van mijn kamer werd gesleurd.quote:Op maandag 14 september 2020 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
Was gelijk over bij ons toen weg internet. Hahahaha Nu duurde het niet veel langer en het werd soort mainstream enzo hoor. Maargoed toch euh was denk 16 toen toch al. Net mbo
Het is wel grappig om te zien en was beetje mijn doel van toen ik dat hele topic maakte. Niet om mensen op een specifiek adres te zetten maar om te zien zit er iemand in de buurt. En wereldwijd Maar beetje in en uit zoemen enzo. Topic is btw nog gewoon open hoor. Maar stukkie weggezakt en heb er niet onwijs behoefte aan om hem te blijven bumpen tot in het hiernamaals. Dus zie vanzelf wel als het opleeft of niet.quote:Op maandag 14 september 2020 15:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vol zeg maar. Die kaart.
Jaquote:Op maandag 14 september 2020 15:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat een verademing toen kabel internet beschikbaar kwam.
Ja heel Nederland is blauwquote:Op maandag 14 september 2020 15:33 schreef kree het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te zien en was beetje mijn doel van toen ik dat hele topic maakte. Niet om mensen op een specifiek adres te zetten maar om te zien zit er iemand in de buurt. En wereldwijd Maar beetje in en uit zoemen enzo. Topic is btw nog gewoon open hoor. Maar stukkie weggezakt en heb er niet onwijs behoefte aan om hem te blijven bumpen tot in het hiernamaals. Dus zie vanzelf wel als het opleeft of niet.
Even in zoomenquote:
En toch wonen er niet zoveel bij mij in de buurt als ik in zoom mss een paar en daar wist ik het al van.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
En toch wonen er niet zoveel bij mij in de buurt als ik in zoom mss een paar en daar wist ik het al van.
Maar dit zijn de mensen die zich aanmelden staat niet voor heel fok. Want stel dat op het kaartje dan was ie nog een stuk voller geweest. Maar is het 400 ofzo heb ik er toegevoegd op.
Dat is aardig veel. Ook dubbele?quote:Op maandag 14 september 2020 15:37 schreef kree het volgende:
[..]
En toch wonen er niet zoveel bij mij in de buurt als ik in zoom mss een paar en daar wist ik het al van.
Maar dit zijn de mensen die zich aanmelden staat niet voor heel fok. Want stel dat op het kaartje dan was ie nog een stuk voller geweest. Maar is het 400 ofzo heb ik er toegevoegd op.
Na het weekend is er altijd een steiging.quote:Op maandag 14 september 2020 15:39 schreef Dotteke het volgende:
@:Jippie
Gaat niet de goede kant op
RIVM registreert 1300 nieuwe coronabesmettingen
Dat is op dinsdag pasquote:Op maandag 14 september 2020 15:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na het weekend is er altijd een steiging.
Mss een paar waar het van op is gevallen. Maar dat zijn er mss 10 maar kon ik niet meer achterhalen van hoe of wat dus heb ze maar laten staan. Merendeel klopt. Althans volgens wat iedereen zelf toen opgaf.quote:Op maandag 14 september 2020 15:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat is aardig veel. Ook dubbele?
Ah zoquote:Op maandag 14 september 2020 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
Mss een paar waar het van op is gevallen. Maar dat zijn er mss 10 maar kon ik niet meer achterhalen van hoe of wat dus heb ze maar laten staan. Merendeel klopt. Althans volgens wat iedereen zelf toen opgaf.
En mensen die op anoniem gaan worden er automatisch uit gegooid of moet je dat ook handmatig doen?quote:Op maandag 14 september 2020 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
Mss een paar waar het van op is gevallen. Maar dat zijn er mss 10 maar kon ik niet meer achterhalen van hoe of wat dus heb ze maar laten staan. Merendeel klopt. Althans volgens wat iedereen zelf toen opgaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |