Tekken was ook wel geinig.quote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Soulblade en Tekken vond ik wel lollig, met 2 personen.
Wij hadden er hier eentje in de gang hangen die elke keer af ging als de oven in de keuken open ging.quote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef kree het volgende:
Iig goed nieuws is die brandmelder die ze ophingen gaat iig niet af als ik een dikke peuk aan het roken benZou er nog eens bij moeten komen lol
Pegging.quote:
Ah die heb ik gemistquote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
Heb ook echt games gekocht waarvan ik dacht: "WTF? Hoe kunnen ze hier in godsnaam geld voor vragen?"
Tering blokkerig en dan ook nog eens stilstaande plaatjes waar je je wat doorheen moet zien te klikken.
Natuurlijk was E.T. the extraterrestial wel de allerergste.
Paar pogingen gewaagd het te spelen, maar ik snapte er geen zak van.
Toen het jaren later uitgeroepen werd tot de slechtste gamedie ooit gemaakt was, was het duidelijk dat ik er weinig aan gemist had toen ik het in de kast getyft had!
Owh my Lol Valt nog mee dat ze niet continu camera bewaking bij me binnen hangen. Lol What the hell. Naja ok brandje is wel uitgeblust beetje maar ben nog beetje pissed erover hoe ze dit deed.quote:Op maandag 14 september 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden er hier eentje in de gang hangen die elke keer af ging als de oven in de keuken open ging.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah die heb ik gemist
Blokkerig kon ik mee leven als de grapjes lame genoeg waren.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahaha
Jullie weten teveel over elkaar
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen zijn ook weer in huis.
Spear of destiny heb ik ook nog veel gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.
Was eigenlijk precies het zelfde spel, maar het zou een verheerlijking van het nazisme zijn omdat er, net als in Wolf 3D, hakenkruizen in voorkomen en je nazi's neer moet knallen.
Hahahahaquote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Klik maar ff een beetje hier doorheen als je wil.
Ik ook!quote:Op maandag 14 september 2020 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spear of destiny heb ik ook nog veel gespeeld.
En het sloeg echt werkelijk NERGENS op!quote:Op maandag 14 september 2020 14:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahanee daarvoor had ik geen geduld gehad idd
Heel wat uurtjes ook nog.quote:
Oh dat spel ken ik niet.quote:Op maandag 14 september 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.
Was eigenlijk precies het zelfde spel, maar het zou een verheerlijking van het nazisme zijn omdat er, net als in Wolf 3D, hakenkruizen in voorkomen en je nazi's neer moet knallen.
Ik ook meer met mortal kombat.quote:Op maandag 14 september 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Streetfighter vond ik wel leuk.
Ergens heb ik daar dan toch wel weer waardering voorquote:Op maandag 14 september 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En het sloeg echt werkelijk NERGENS op!
De punten stroomden binnen terwijl je niks deed, je moest onderdelen van een telefoon verzamelen om er mee naar huis te kunnen bellen, je pleurde af en toe in een gat wat totaal geen invloed ergens op had want als je je nek uitrekte kun je er zo weer uit vliegen enz.
Op de aanwezigheid van een telefoon na had het echt NIETS met de film te maken!
Bijna hetzelfde alleen nieuwe plattegronden.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde alleen nieuwe plattegronden.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]Dit ja! Grafisch was het volgens mij echt identiek.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef jerney het volgende:
Over nutteloze games gesproken. Op de commodore 64 had je er eentje met Donald Duck die allemaal kut jobs moest doen om een soort speeltuin in te richten voor Kwik, Kwek en Kwak. Waar je dan ook echt in kon spelen
Neequote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is het wel lekker met de warmte.
Ik speelde vaak paperboyquote:Op maandag 14 september 2020 15:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik speelde hem best wel graagOm de meloenen expres te laten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |