Tekken was ook wel geinig.quote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Soulblade en Tekken vond ik wel lollig, met 2 personen.
Wij hadden er hier eentje in de gang hangen die elke keer af ging als de oven in de keuken open ging.quote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef kree het volgende:
Iig goed nieuws is die brandmelder die ze ophingen gaat iig niet af als ik een dikke peuk aan het roken benZou er nog eens bij moeten komen lol
Pegging.quote:
Ah die heb ik gemistquote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
Heb ook echt games gekocht waarvan ik dacht: "WTF? Hoe kunnen ze hier in godsnaam geld voor vragen?"
Tering blokkerig en dan ook nog eens stilstaande plaatjes waar je je wat doorheen moet zien te klikken.
Natuurlijk was E.T. the extraterrestial wel de allerergste.
Paar pogingen gewaagd het te spelen, maar ik snapte er geen zak van.
Toen het jaren later uitgeroepen werd tot de slechtste gamedie ooit gemaakt was, was het duidelijk dat ik er weinig aan gemist had toen ik het in de kast getyft had!
Owh my Lol Valt nog mee dat ze niet continu camera bewaking bij me binnen hangen. Lol What the hell. Naja ok brandje is wel uitgeblust beetje maar ben nog beetje pissed erover hoe ze dit deed.quote:Op maandag 14 september 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden er hier eentje in de gang hangen die elke keer af ging als de oven in de keuken open ging.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah die heb ik gemist
Blokkerig kon ik mee leven als de grapjes lame genoeg waren.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahaha
Jullie weten teveel over elkaar
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen zijn ook weer in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |