Die was ook leuk jaquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zat heel mainstream Leisure Suit Larry te spelen
Weet je toevallig nog welke video?quote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, was een aantal jaren geleden nog in een Youtube-video over games van vroeger die tegenwoordig echt niet meer kunnen. Je moest ze met een jachtgeweer van je af schieten.
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.quote:Op maandag 14 september 2020 14:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog welke video?
Ja ik begreep vroeger ook nooit waarom je "not THAT kind of guy" was als je dat ondergoed van die waslijn aan probeerde te doen.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-09-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
King's Quest, Police Quest, Fantasy Quest enz.?quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Keisaai
Ik was fan van de flauwe point and click adventures
Nog altijd, maarja.
Nou verschil met vroeger die nieuwe games zijn veel bloediger etc etc. (Herinner me ff een scene uit call of duty ofzo dat je op een station bent en soort van auto erdoor bewogen wordt en iedereen overhoop moet knallen)quote:Op maandag 14 september 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.
Zag er erg primitief uit trouwens.
Hahahaquote:Op maandag 14 september 2020 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik begreep vroeger ook nooit waarom je "not THAT kind of guy" was als je dat ondergoed van die waslijn aan probeerde te doen.
Jammer! Ja, weet niet meer. Maar zou t graag willen zienquote:Op maandag 14 september 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.
Zag er erg primitief uit trouwens.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou verschil met vroeger die nieuwe games zijn veel bloediger etc etc. (Herinner me ff een scene uit call of duty ofzo dat je op een station bent en soort van auto erdoor bewogen wordt en iedereen overhoop moet knallen)
Vroeger meer obscene zonder de graphics.
Die heb ik nog ergens liggen denk ikquote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ik weet nog dat er een enorme ophef was over Carmageddon!
Mortal Combat ook.quote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet of dat ook echt gebeurd is, maar er was wel een oproep om het te laten verbieden, ja.quote:Op maandag 14 september 2020 14:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggen denk ikDat spel werd toch verboden?
Mja die eerste twee had ik wel, maar was daar geloof ik niet superver mee gekomen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
King's Quest, Police Quest, Fantasy Quest enz.?
Vond het toen al bizar maar ok was al over 16. Als je bedenkt dat kinderen daar nu toch echt wel veel eerder mee in aanraking komenquote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
Sup?quote:
@Geerdquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Mja die eerste twee had ik wel, maar was daar geloof ik niet superver mee gekomen.
Simon the sorcerer vond ik wel leuk! En Grim Fandango, Day of the tentacle, Monkey island, Broken sword
The longest journey deel 1 was ook nog wel leuk en in 2 moest je opeens vechten, wtf?
quote:Op maandag 14 september 2020 14:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik was jonger denk ik en ik dacht “AWESOME!”
Nu niet meer?quote:Op maandag 14 september 2020 14:36 schreef jerney het volgende:
Ja, zeker jonger. Want mijn buurmeisje was er nog
Eens.quote:
Veel te warm iddquote:Op maandag 14 september 2020 14:16 schreef kree het volgende:
Hmmm ik liep dus net even buiten. Maar dam'n warmt hard op... nu gaat het meestal beetje gelijk op met hierbinnen. Maar gok zo graad of 6 warmer buiten nu
Hey geerdquote:
quote:
Streetfighter vond ik wel leuk.quote:
Ja hequote:Op maandag 14 september 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]Day of the tentacle!
![]()
Die was leuk!
Monkey island vond ik leuk, maar het spel crashte altijd vlak voor het eind!
JAREN later een versie gevonden die wel werkte, en tja....het was echt nog maar een paar minuutjes gameplay dat ik steeds gemist had!
Laat hem knielen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |