Deden wat vrouwen in Utopia en dan in de poes doen, werden ze eerder dronkenquote:
Is altijd een goed idee. Geen reden nodig.quote:
Een soort van gebreide handschoen,vaak gedragen wanneer het koud is.quote:
O je hebt nog een paar maanden toch.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Moeten? Ehmm dit jaar nog 2.. eigenlijk 3 omdat ik vroeg ingepland sta voor een jaarcursus die volgend jaar van start gaat. Maar deze is voor mezelf. En wat dat betreft heb ik wat meer vrijheid.
Binnenkort weer eens verder aan een nieuwe cursus. Stond eerder in mijn planning, maar ik was wat te stressy dus heb even rustig aan gedaan.
In de poes? Ik heb alleen gehoord dat men het in de achteruitgang steekt.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deden wat vrouwen in Utopia en dan in de poes doen, werden ze eerder dronken
Had er nog nooit van gehoord
quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een soort van gebreide handschoen,vaak gedragen wanneer het koud is.
Ehm daar zie ik ook het nut niet van in ....quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje het zelfde effect als ee shotje wodka in je oogbol, maar dan minder pijnlijk.
Jeetje wat een wereld ...quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht in de poes, maar kan mij vergissenquote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
In de poes? Ik heb alleen gehoord dat men het in de achteruitgang steekt.
De alcohol wordt zo veel sneller opgenomen, dus word je veel sneller dronken. (Ook via de oogbol dus, maar dan heb je wel een kansje op blindheid enzo.)quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ehm daar zie ik ook het nut niet van in ....
quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef jerney het volgende:
Oh en mijn maandelijkse les dan. Voor de rest vat inspiratie en warm ups hier en daar.
Je komt het ook tegen op oude zeilschepen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een soort van gebreide handschoen,vaak gedragen wanneer het koud is.
Dat werkt ook niet.quote:Op maandag 14 september 2020 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor eentje nog een week ofzo (les gedeelte is al af, maar ik procrastineer me altijd een ongeluk met de introquote:Op maandag 14 september 2020 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je hebt nog een paar maanden toch.
Ik stel het procratineren altijd zo lang mogelijk uit.quote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Voor eentje nog een week ofzo (les gedeelte is al af, maar ik procrastineer me altijd een ongeluk met de intro) , de andere nog een maandje extra denk ik.
Ik ookquote:Op maandag 14 september 2020 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik stel het procratineren altijd zo lang mogelijk uit.
Ineens voorbijquote:
Nee manquote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is het wel lekker met de warmte.
quote:
💋❤quote:
Lekker gewerkt?quote:
Ja haags?quote:
Askim💋❤💋❤💋❤💋❤❤💋❤quote:
Dubbele dienst.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:11 schreef Nikonlover het volgende:
Volgens mij was dit een DOS spel. Het was een soort pacman achtig iets maar dan met blote mannen. Als je in handen viel van zo'n man werd je in je poepertje genomen. Lijkt mij leuk om weer eens te spelen. Hoe heet dit spel?
Owjah, was een aantal jaren geleden nog in een Youtube-video over games van vroeger die tegenwoordig echt niet meer kunnen. Je moest ze met een jachtgeweer van je af schieten.quote:
Kenniknietquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zat heel mainstream Leisure Suit Larry te spelen
Da's VEUL ouder!quote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zat heel mainstream Leisure Suit Larry te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |