Die was ook leuk jaquote:Op maandag 14 september 2020 14:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zat heel mainstream Leisure Suit Larry te spelen
Weet je toevallig nog welke video?quote:Op maandag 14 september 2020 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, was een aantal jaren geleden nog in een Youtube-video over games van vroeger die tegenwoordig echt niet meer kunnen. Je moest ze met een jachtgeweer van je af schieten.
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.quote:Op maandag 14 september 2020 14:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet je toevallig nog welke video?
Ja ik begreep vroeger ook nooit waarom je "not THAT kind of guy" was als je dat ondergoed van die waslijn aan probeerde te doen.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-09-2020 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
King's Quest, Police Quest, Fantasy Quest enz.?quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Keisaai
Ik was fan van de flauwe point and click adventures
Nog altijd, maarja.
Nou verschil met vroeger die nieuwe games zijn veel bloediger etc etc. (Herinner me ff een scene uit call of duty ofzo dat je op een station bent en soort van auto erdoor bewogen wordt en iedereen overhoop moet knallen)quote:Op maandag 14 september 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.
Zag er erg primitief uit trouwens.
Hahahaquote:Op maandag 14 september 2020 14:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik begreep vroeger ook nooit waarom je "not THAT kind of guy" was als je dat ondergoed van die waslijn aan probeerde te doen.
Jammer! Ja, weet niet meer. Maar zou t graag willen zienquote:Op maandag 14 september 2020 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha neuh, is al weer heel lang geleden.
Zag er erg primitief uit trouwens.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nou verschil met vroeger die nieuwe games zijn veel bloediger etc etc. (Herinner me ff een scene uit call of duty ofzo dat je op een station bent en soort van auto erdoor bewogen wordt en iedereen overhoop moet knallen)
Vroeger meer obscene zonder de graphics.
Die heb ik nog ergens liggen denk ikquote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ik weet nog dat er een enorme ophef was over Carmageddon!
Mortal Combat ook.quote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet of dat ook echt gebeurd is, maar er was wel een oproep om het te laten verbieden, ja.quote:Op maandag 14 september 2020 14:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die heb ik nog ergens liggen denk ikDat spel werd toch verboden?
Mja die eerste twee had ik wel, maar was daar geloof ik niet superver mee gekomen.quote:Op maandag 14 september 2020 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
King's Quest, Police Quest, Fantasy Quest enz.?
Vond het toen al bizar maar ok was al over 16. Als je bedenkt dat kinderen daar nu toch echt wel veel eerder mee in aanraking komenquote:Op maandag 14 september 2020 14:31 schreef ToT het volgende:
Sup?quote:
@Geerdquote:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Mja die eerste twee had ik wel, maar was daar geloof ik niet superver mee gekomen.
Simon the sorcerer vond ik wel leuk! En Grim Fandango, Day of the tentacle, Monkey island, Broken sword
The longest journey deel 1 was ook nog wel leuk en in 2 moest je opeens vechten, wtf?
quote:Op maandag 14 september 2020 14:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik was jonger denk ik en ik dacht “AWESOME!”
Nu niet meer?quote:Op maandag 14 september 2020 14:36 schreef jerney het volgende:
Ja, zeker jonger. Want mijn buurmeisje was er nog
Eens.quote:
Veel te warm iddquote:Op maandag 14 september 2020 14:16 schreef kree het volgende:
Hmmm ik liep dus net even buiten. Maar dam'n warmt hard op... nu gaat het meestal beetje gelijk op met hierbinnen. Maar gok zo graad of 6 warmer buiten nu
Hey geerdquote:
quote:
Streetfighter vond ik wel leuk.quote:
Ja hequote:Op maandag 14 september 2020 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]Day of the tentacle!
![]()
Die was leuk!
Monkey island vond ik leuk, maar het spel crashte altijd vlak voor het eind!
JAREN later een versie gevonden die wel werkte, en tja....het was echt nog maar een paar minuutjes gameplay dat ik steeds gemist had!
Laat hem knielen dan.quote:
Tekken was ook wel geinig.quote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef jerney het volgende:
[..]
Soulblade en Tekken vond ik wel lollig, met 2 personen.
Wij hadden er hier eentje in de gang hangen die elke keer af ging als de oven in de keuken open ging.quote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef kree het volgende:
Iig goed nieuws is die brandmelder die ze ophingen gaat iig niet af als ik een dikke peuk aan het roken benZou er nog eens bij moeten komen lol
Pegging.quote:
Ah die heb ik gemistquote:Op maandag 14 september 2020 14:39 schreef ToT het volgende:
Heb ook echt games gekocht waarvan ik dacht: "WTF? Hoe kunnen ze hier in godsnaam geld voor vragen?"
Tering blokkerig en dan ook nog eens stilstaande plaatjes waar je je wat doorheen moet zien te klikken.
Natuurlijk was E.T. the extraterrestial wel de allerergste.
Paar pogingen gewaagd het te spelen, maar ik snapte er geen zak van.
Toen het jaren later uitgeroepen werd tot de slechtste gamedie ooit gemaakt was, was het duidelijk dat ik er weinig aan gemist had toen ik het in de kast getyft had!
Owh my Lol Valt nog mee dat ze niet continu camera bewaking bij me binnen hangen. Lol What the hell. Naja ok brandje is wel uitgeblust beetje maar ben nog beetje pissed erover hoe ze dit deed.quote:Op maandag 14 september 2020 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hadden er hier eentje in de gang hangen die elke keer af ging als de oven in de keuken open ging.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Ah die heb ik gemist
Blokkerig kon ik mee leven als de grapjes lame genoeg waren.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahaha
Jullie weten teveel over elkaar
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Boodschappen zijn ook weer in huis.
Spear of destiny heb ik ook nog veel gespeeld.quote:Op maandag 14 september 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.
Was eigenlijk precies het zelfde spel, maar het zou een verheerlijking van het nazisme zijn omdat er, net als in Wolf 3D, hakenkruizen in voorkomen en je nazi's neer moet knallen.
Hahahahaquote:Op maandag 14 september 2020 14:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Klik maar ff een beetje hier doorheen als je wil.
Ik ook!quote:Op maandag 14 september 2020 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spear of destiny heb ik ook nog veel gespeeld.
En het sloeg echt werkelijk NERGENS op!quote:Op maandag 14 september 2020 14:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahahanee daarvoor had ik geen geduld gehad idd
Heel wat uurtjes ook nog.quote:
Oh dat spel ken ik niet.quote:Op maandag 14 september 2020 14:47 schreef ToT het volgende:
[..]
De opvolger er van, Spear of destiny, is wel verboden geweest.
Was eigenlijk precies het zelfde spel, maar het zou een verheerlijking van het nazisme zijn omdat er, net als in Wolf 3D, hakenkruizen in voorkomen en je nazi's neer moet knallen.
Ik ook meer met mortal kombat.quote:Op maandag 14 september 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Streetfighter vond ik wel leuk.
Ergens heb ik daar dan toch wel weer waardering voorquote:Op maandag 14 september 2020 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
En het sloeg echt werkelijk NERGENS op!
De punten stroomden binnen terwijl je niks deed, je moest onderdelen van een telefoon verzamelen om er mee naar huis te kunnen bellen, je pleurde af en toe in een gat wat totaal geen invloed ergens op had want als je je nek uitrekte kun je er zo weer uit vliegen enz.
Op de aanwezigheid van een telefoon na had het echt NIETS met de film te maken!
Bijna hetzelfde alleen nieuwe plattegronden.quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde alleen nieuwe plattegronden.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]Dit ja! Grafisch was het volgens mij echt identiek.
quote:Op maandag 14 september 2020 14:58 schreef jerney het volgende:
Over nutteloze games gesproken. Op de commodore 64 had je er eentje met Donald Duck die allemaal kut jobs moest doen om een soort speeltuin in te richten voor Kwik, Kwek en Kwak. Waar je dan ook echt in kon spelen
Neequote:Op maandag 14 september 2020 14:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier is het wel lekker met de warmte.
Ik speelde vaak paperboyquote:Op maandag 14 september 2020 15:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik speelde hem best wel graagOm de meloenen expres te laten vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |