Katwijk aan zeequote:
Dat was de moneytize option van toen LOLquote:Op maandag 14 september 2020 15:16 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh oh oh gelijk weer monotizen
Ah ja inbellen.. bij deze wil ik alsnog mijn excuses aanbieden aan mijn vader.
*ramramram* GA VAN DAT INTERNET AF *zachtjes typen*
Argh te langzaam met editenquote:Op maandag 14 september 2020 15:17 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was de moneytize option van toen LOL
quote:Op maandag 14 september 2020 15:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
goed dat je niet lotrandse plassen wohnt
Hey deissy. Niet gaan varen?quote:
En de rest voor zover wie het aan me opgegeven heeft in het topicquote:Op maandag 14 september 2020 15:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.google.com/ma(...).1992517!4d4.4114135
En ik woon in Den Haag.
Ik ook totdat me pa en ma de telefoonrekening kregen. Oepssssquote:Op maandag 14 september 2020 15:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Argh te langzaam met editen
Ja, boefje! Ik was daar nooit zo mee bezig. Wel napster leeg trekken.Tot ik leerde dat dat niet mocht, natuurlijk
Sta ik daar ook nog tussen?quote:Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
En de rest voor zover wie het aan me opgegeven heeft in het topic
https://www.google.com/ma(...)1375871747351214&z=6
Daarna ookquote:Op maandag 14 september 2020 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook totdat me pa en ma de telefoonrekening kregen. Oepssss
Geen idee topic ligt al tijdje stil hoewel ik hem trouwens wel nog check hoor als er mensen in of uit willen want was totaal vrijwillig idee. Dus daarom. Maar niet zoveel nieuw erbij al maanden niet.quote:
Het is wel een beetje vol zeg maar. Die kaart.quote:Op maandag 14 september 2020 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Geen idee topic ligt al tijdje stil hoewel ik hem trouwens wel nog check hoor als er mensen in of uit willen want was totaal vrijwillig idee. Dus daarom. Maar niet zoveel nieuw erbij al maanden niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |