Idd, dat liet veel aan je fantasie over.quote:
Spannendquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Dot doet duidelijk een poging voor #1. Benieuwd wat Fresh gaat doen
Wil je dat niet meer doen.quote:
Computernerdsquote:Op maandag 14 september 2020 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, dat liet veel aan je fantasie over.
Ik ook maar je groeit er een soort van overheen. Vroeger fps enzo de hele shit. Nu doe ik simpele spelletjes op ipad die zo uit het dos tijdperk kunnen zijn Hahaquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vroeger best wel spelletjes gespeeld.
Is toch leukquote:
Die is niet meer in te halen johquote:Op maandag 14 september 2020 15:07 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Dot doet duidelijk een poging voor #1. Benieuwd wat Fresh gaat doen
Ik vind het wel leuk dat ik die ontwikkeling heb meegemaakt.quote:
Met gemakquote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is niet meer in te halen joh
Ken ik nietquote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
15:06 Taco - Puttin' On The Ritz
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
quote:
500 punten? Moet te doen zijn hoor, dot kan best fanatiek zijn (zie begin dit jaar)quote:Op maandag 14 september 2020 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die is niet meer in te halen joh
Maar niet op de commodorequote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Laatste game die ik heb gespeeld was sims 2. God gamesMeteen al mijn online vriendjes in mijn macht, Modus heb ik ook nog in een seksshop geplant. Ik zou het niet goed doen in das experiment.
Pc wel goed naar de klote geholpen met al die shady mods.
Ja, ik ook. Is allemaal rap gegaan he.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat ik die ontwikkeling heb meegemaakt.
Hij is idd een Nederlander.quote:Op maandag 14 september 2020 15:10 schreef mario390 het volgende:
is dat en nederlandse?
Player😁😁😁😎quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuk spel. Ooit ook eens gespeeld, maar nooit niet erg fanatiek.
quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee die was daar iets te traag voor denk ik.2354323 floppies ook ws. Nóg meer wachten!
Denk het nietquote:
Mwa, maar toen was ze meer aanwezig dan nu.. we zien wel wat de eindstand wordtquote:Op maandag 14 september 2020 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
500 punten? Moet te doen zijn hoor, dot kan best fanatiek zijn (zie begin dit jaar)
Is vooral leuk met vrienden.quote:Op maandag 14 september 2020 15:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuk spel. Ooit ook eens gespeeld, maar nooit niet erg fanatiek.
Vlak bij mij.quote:
Nja dan post ik vanavond vannacht wel veelquote:Op maandag 14 september 2020 15:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Als hij zo weinig aanwezig is als nu...
Oh oh oh gelijk weer monetizenquote:Op maandag 14 september 2020 15:13 schreef kree het volgende:
Het leukste was nog toen net de cd-rom writer er was en wij die toevallig hadden./ Dam'n dat was leuk verdienen wel. Met de cd-r
Dat is nog net voor er echt internet was voor iedereen en dan nog met inbellen met modum @:5kbps
Is goed hoorquote:Op maandag 14 september 2020 15:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja dan post ik vanavond vannacht wel veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |