wel erg basicquote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja aangezien ik abo heb nu. Maar euh dacht vraag het hier voor ik ga zijken in fb weer.... lol is er een uit optie of niet?
Lekker, eet smakelijk voor straksquote:
Hmms eens kijken. Weet niet of die dat nu wel is hoor. Maar even kijkenquote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is een optie voor bij tabblad Overig in je settings. Verberg donatiescroller
Ja blijkbaar wel hoorquote:Op maandag 14 september 2020 17:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja aangezien ik abo heb nu. Maar euh dacht vraag het hier voor ik ga zijken in fb weer.... lol is er een uit optie of niet?
quote:Op maandag 14 september 2020 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is een optie voor bij tabblad Overig in je settings. Verberg donatiescroller
Dank jequote:Op maandag 14 september 2020 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, eet smakelijk voor straks
Donatie omschrijving niet al te toepasselijk dan maar zal eens zien.quote:Op maandag 14 september 2020 17:25 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja blijkbaar wel hoor*naar boven wijst*
Kom jij uit Amsterdam, Rob?quote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef Rob het volgende:
Je kan de man wel uit Amsterdam halen, maar Amsterdam niet uit de man.
Geboren en getogenquote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kom jij uit Amsterdam, Rob?
Amsterdam is een hell hole als je't mij vraagquote:Op maandag 14 september 2020 17:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Goed dat je vrijwillig vertrokken bent
Halloquote:Op maandag 14 september 2020 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hallo mede voormalig Amsterdammer
Dat dat zomaar kan zegquote:Op maandag 14 september 2020 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee Haags was voor ADO.
Justin is Voor psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |