Hey Gebrokenglasquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Die ticker zie je alleen als je bovenaan de pagina zit. En hier gaat de tekst heel vloeiend, net als op de tv.
Komt nog welquote:Op maandag 14 september 2020 17:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Eigenlijk alles buiten Den Haag neem ik niet zo serieus.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt nog welIk zie Amsterdam in jouw toekomst
![]()
Mokums_kwartiertje
Naar amsterdam ?quote:Op maandag 14 september 2020 17:31 schreef jerney het volgende:
#teamDenHaag
But not really, want ik ben overgelopen.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt nog welIk zie Amsterdam in jouw toekomst
![]()
Mokums_kwartiertje
Houden zo!quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Den Haag is wel aardig ja. Niet zo groot als Amsterdam. Rotterdam ken ik niet goed.
Ik weet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
Rotterdam is pas een hell hole
Volgens mij alleen als je in het algemene deel zit of active topics enzoquote:Op maandag 14 september 2020 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet zodra ik hier kom zie ik die balk niet meer
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveenquote:Op maandag 14 september 2020 17:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat klopt helemaalMaar weinig steden en MENSEN for that matter hebben iets met mij, dus heb het geaccepteerd en naast mij neer gelegd
Amsterdam heeft zeker wel iets, maar het is voor mij gewoon 3x niks en heb niets met de chaos in't verkeer altijd.
Of naar boven, Zaanstad of ergens daar.quote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveen
Mwahquote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
Ik zie hem nu niet in ieder gevalquote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij alleen als je in het algemene deel zit of active topics enzo
Kan mij wel voorstellen dat als je op bezoek bent bij iemand in Amsterdam en je kijkt uit over een drukke straat dat het welquote:Op maandag 14 september 2020 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind de drukte van Amsterdam wel leuk. Maar als ik ergens een huis zou kopen en echt permanent zou wonen dan had ik ook voor iets erbuiten gekozen. Amstelveen
Daar wil je sowieso niet zijn.quote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Houden zo!
Giggityquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik word gesandwichd door @:jerney en @:mrsloveable.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |