Je kon het slechter treffenquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Ik word gesandwichd door @:jerney en @:mrsloveable.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
Hahaha niet naar een andere provincie maar jij bent helemaal het land uitgevlucht zelfsquote:Op maandag 14 september 2020 17:36 schreef jerney het volgende:
[..]
![]()
Nee
Antwerpen! Waarbuiten ook alles parking is.
Ik heb er een aantal jaren gewoond en ik vind het echt een strontstad.quote:
Leuk tochquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef Maanvis het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal jaren gewoond en ik vind het echt een strontstad.
Ik heb nog familie wonen vlakbij het oude stadion, maar opzich valt het daar wel mee. Het is niet overal chaos in Amsterdam.quote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen dat als je op bezoek bent bij iemand in Amsterdam en je kijkt uit over een drukke straat dat het welis ja.
Maar er zelf wonen? Neuh. dan liever inderdaad iets anders.
Ja wel in noord-Holland het liefst. Maar Amstelveen zou ik vandaag nog heen verhuizen als het konquote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of naar boven, Zaanstad of ergens daar.
Yup! Hopelijk over een x aantal jaar weer naar een ander land vluchten. Wat meer zuidelijker nog.quote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha niet naar een andere provincie maar jij bent helemaal het land uitgevlucht zelfs
Waarom precies daarheen?quote:Op maandag 14 september 2020 17:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel in noord-Holland het liefst. Maar Amstelveen zou ik vandaag nog heen verhuizen als het kon
Jij weet.quote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er een aantal jaren gewoond en ik vind het echt een strontstad.
Amsterdam is ook niet alleen de Kalverstraat en de Wallen er is een boel leuksquote:Op maandag 14 september 2020 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog familie wonen vlakbij het oude stadion, maar opzich valt het daar wel mee. Het is niet overal chaos in Amsterdam.
De Erasmusbrug.... die dicht is nu...quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij weet.
Met hun gebazel over die matige skyline altijd.
kloptquote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Amsterdam is ook niet alleen de Kalverstraat en de Wallen er is een boel leuks
Sowieso die mentaliteit die er heerst.quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Jij weet.
Met hun gebazel over die matige skyline altijd.
quote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef mazaru het volgende:
BBQ ruzie!!![]()
Buurman 1 heeft last van een kamer die blauw staat van de rook van buurman 2. Buurman 1 eist dat buurman 2 zijn BBQ onder zijn luifel zet.
Buurman 2 wijst buurman 1 erop dat de BBQ nog niet is aangestoken en legt zijn hand erop om het te bewijzen. Tilt deksel op om te laten zien dat er nog geen vuurtje te bekennen is.
Buurman 1 blijft erbij dat de rookwolken in zijn kamer staan
Buurman 2 adviseert buurman 1 om een afspraak bij de huisarts te maken![]()
![]()
Ja precies.quote:Op maandag 14 september 2020 17:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen dat als je op bezoek bent bij iemand in Amsterdam en je kijkt uit over een drukke straat dat het welis ja.
Maar er zelf wonen? Neuh. dan liever inderdaad iets anders.
Vanavond bij Meester Frank Visserquote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef mazaru het volgende:
BBQ ruzie!!![]()
Buurman 1 heeft last van een kamer die blauw staat van de rook van buurman 2. Buurman 1 eist dat buurman 2 zijn BBQ onder zijn luifel zet.
Buurman 2 wijst buurman 1 erop dat de BBQ nog niet is aangestoken en legt zijn hand erop om het te bewijzen. Tilt deksel op om te laten zien dat er nog geen vuurtje te bekennen is.
![]()
Da’s alvast een goed begin.quote:Op maandag 14 september 2020 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Erasmusbrug.... Die dicht is nu...
quote:Op maandag 14 september 2020 17:43 schreef mazaru het volgende:
BBQ ruzie!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |