Oh ik heb daar niet zoveel problemen mee. Al was een volle week chili wel wat teveel van het goedequote:Op maandag 14 september 2020 18:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja kost ook niet veel tijd om te maken. Al zou ik na 2 dagen wel klaar met de pasta zijn
Schreeuw het hem in zijn oor dat hij jou dat in jouw oor moet fluisterenquote:Op maandag 14 september 2020 18:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Awww![]()
Ja vind ik ook! Ik heb hem nog niet verteld dat ik het wel leuk zou vinden als hij dat in mijn oor fluistert
En het is best te doen hoor! Leuk puzzelen, maar de uitspraak is wel lastig.
Ja vast, ik blief die troep niet. Nu duidelijk !!quote:Op maandag 14 september 2020 18:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Nogmaals... ik vermoed dat het aan jouw kookkunsten ligt.
vannacht was ik nog op 2quote:Op maandag 14 september 2020 18:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MARIOOOOOje doet het goed deze maand. Staat beetje aan de top met de minste posts
Hahahahaquote:Op maandag 14 september 2020 18:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Schreeuw het hem in zijn oor dat hij jou dat in jouw oor moet fluisteren![]()
Dacht dat Portugees wel wat makkelijker zou zijn dan Spaans. Met die taal heb ik dan weer niks.![]()
Puzzelen is overigens wel heerlijkEven nergens aan denken en helemaal focussen op de puzzel.
Positief is altijd goedquote:Op maandag 14 september 2020 18:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan ook niet altijd zen zijn. Soms heb je nou eenmaal mindere tijden. Maar je werkt nog en gezond tochRest volgt zelf wel
Hier gaat het heel rustig, bijna saai. Ook niet zen maar we blijven positief
Weer zo aangebrand vandaag, liefje!quote:Op maandag 14 september 2020 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vast, ik blief die troep niet. Nu duidelijk !!
quote:
Ah oké. Anders alles kant en klaar kopen en ik de vriezer smijten voor wanneer je een hongertje hebtquote:Op maandag 14 september 2020 18:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar na al dat werk heb ik liever een lade vol rolletjes die ik makkelijk in de magnetron kan smijten wanneer ik een hongertje heb.
Nee, ik eet voor ongeveer 90% plantaardig, maar wijk wel eens uit... ook naar vis. Vooral op vakantie. Maar ook als ik er gewoon eens heel erg trek in heb.
Oke vreemdquote:
Liefjequote:Op maandag 14 september 2020 18:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Weer zo aangebrand vandaag, liefje!
Vreemd kutjequote:
Geloof er niks van gozer heeft nog nooit een kutje gezien.quote:Op maandag 14 september 2020 18:37 schreef kree het volgende:
Nou we weten dat duits oorspronkelijke taal is dus niet te veel gezeik erover. Haha
Netjesquote:
Jewel toch. Zo jong is hij niet.quote:Op maandag 14 september 2020 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geloof er niks van gozer heeft nog nooit een kutje gezien.
nee erste niet maar 2tequote:Op maandag 14 september 2020 18:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Netjes![]()
Maar zoveel verschil is er niet. Dus je zou nog makkelijk 2e kunnen worden of zakken kan ookOf eerste worden en opnieuw winnen
Nou het is wel opvallend dat er nergens een hint naar duits inzit ook niet met spelling. Maar voordeel van de twijfel ff nogquote:Op maandag 14 september 2020 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geloof er niks van gozer heeft nog nooit een kutje gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |