du arsch met oorenquote:Op maandag 14 september 2020 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geloof er niks van gozer heeft nog nooit een kutje gezien.
Ja maar dan kan je net zo goed bestellenquote:Op maandag 14 september 2020 18:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah oké. Anders alles kant en klaar kopen en ik de vriezer smijten voor wanneer je een hongertje hebt![]()
Zelfde hiereet Soms alleen vlees of vis als ik bij mijn ouders ben. Al zou ik wel meer vis willen eten. Zalm
Mario toch.quote:
Je weet hoe ik je nu voor me zie he?quote:Op maandag 14 september 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
LiefjeNee en je aangebrande macaroni schotel kan je lekker zelf opeten.
nee komt zo komtquote:Op maandag 14 september 2020 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je er niet te druk om Mario ....
Geloof me ik geef het een kans, Maar ben toch aantal keren in duitsland geweest en hoewel ik het redelijk kan volgen sommige dingen ook weer niet.quote:
Ja als je Portugees spreekt zul je vast meer Spaans snappen en makkelijker leren.quote:Op maandag 14 september 2020 18:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Oh ik vind Spaans wel mooi! Wel wat verwarring soms, omdat sommige dingen overeen komen en andere weer helemaal niet. Maar met elke dag 5 à 10 minuutjes oefenen en leren, is het best te doen.Basic niveau natuurlijk, maar ik zou graag een beginnetje maken voor ik investeer in een degelijke cursus.
Limoentjuhquote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je Portugees spreekt zul je vast meer Spaans snappen en makkelijker leren.
Hoe is het met je lieffiequote:Op maandag 14 september 2020 18:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Je weet hoe ik je nu voor me zie he?
Nee vertel eens, ik jou als die buurvrouw die net als andere buurvrouwtjes met een fucking pasta salade komen op een bbqquote:Op maandag 14 september 2020 18:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Je weet hoe ik je nu voor me zie he?
Andersom werkt dat ook , weet ik uit ervaringquote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als je Portugees spreekt zul je vast meer Spaans snappen en makkelijker leren.
arschbohrenquote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef kree het volgende:
[..]
Geloof me ik geef het een kans, Maar ben toch aantal keren in duitsland geweest en hoewel ik het redelijk kan volgen sommige dingen ook weer niet.
Wat doe jij voor werk eigenlijk?
quote:
Nou, veel is weer weggezakt hoor.quote:Op maandag 14 september 2020 18:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij in het echt isquote:Op maandag 14 september 2020 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jewel toch. Zo jong is hij niet.
Nee, dat weet je van bijna niemand hier toch.quote:Op maandag 14 september 2020 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee hoe hij in het echt is
alaba zijn berater in ruzie met hoeneß, en nu mischt zich ook zijn vater inquote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Andersom werkt dat ook , weet ik uit ervaring
Ok duidelijk. Als je hem nu serieus bedoelde had ie geklopt in duits of nl of engels. Maar zelgs google kan hem niet vindenquote:
Chufgodquote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Andersom werkt dat ook , weet ik uit ervaring
Dat is waarquote:Op maandag 14 september 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat weet je van bijna niemand hier toch.
Je weet wel hoe je me moet raken.quote:Op maandag 14 september 2020 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee vertel eens, ik jou als die buurvrouw die net als andere buurvrouwtjes met een fucking pasta salade komen op een bbq
Doe je wel rustig. Goed aan jezelf denken he.quote:Op maandag 14 september 2020 18:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed hoorWas een beetje overprikkeld maar ben weer bijna klaar voor de laatste loodjes
Mwah beetje omdat het zo slecht is maar heb er ook gwn niet de behoefte aan ofzo. Ik mis het niet echt. Soms wel enorme zin in kip maar zelfs dat valt tegenwoordig mee. Vlees helemaal nooit meer eten zou me dan weer niet lukkenquote:Op maandag 14 september 2020 18:40 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je net zo goed bestellenOk, misschien wel wat goedkoper
Ahhh!! Ook gematigd voor de planeet?Ja, zalm is wel lekker. Paling zou ik ook wel elke dag kunnen eten, als dat niet zo’n kutactie was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |