SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te verwarren met palo.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
Zo ik post ook eens wat zeg, meteen LaPo!
Misschien dat de WIDM kandidaten dat aan zouden kunnen zien voor een Italiaanse naam.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet te verwarren met palo.
Of geef ik je nu een stok om mee te slaan?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet te verwarren met palo.
Of geef ik je nu een stok om mee te slaan?
Rodrigo, Pedro, Pablo, José, Alejandro, Strani.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat de WIDM kandidaten dat aan zouden kunnen zien voor een Italiaanse naam.
Ja vreemd om jou te zien posten!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:19 schreef Strani het volgende:
Zo ik post ook eens wat zeg, meteen LaPo!
Hij verlaat zijn post zelden of nooit!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vreemd om jou te zien posten!
Echt hè, ik keek net en ik sta gewoon gedeeld zevende voor deze maand!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vreemd om jou te zien posten!
Maar wel op tijd naar bed zo, want we zijn gewend dat je inmiddels bij de ochtendploeg hoort!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, ik keek net en ik sta gewoon gedeeld zevende voor deze maand!
Nog ónder de vijfde plekquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel op tijd naar bed zo, want we zijn gewend dat je inmiddels bij de ochtendploeg hoort!
Doe ik ook niet meer zo vaak aan mee. Heb een ander ritme inmiddelsquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat niet meer meedoen aan de nachtbagger ook wel scheelt qua posts.
Rodrigo gebruiken ze dan nog wel in Italië, daar is ook geen Italiaans alternatief voor. Maar die Pedro en Alejandro waren wel genant ja. En Strani is eigenlijk meer Italiaans dan Spaansquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:24 schreef Dave het volgende:
[..]
Rodrigo, Pedro, Pablo, José, Alejandro, Strani.
En dan tóch die eerste plek steeds weer!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet meer zo vaak aan mee. Heb een ander ritme inmiddels
Maar kom je Mario en Luigi nou echt vaak tegen in Italië of komt dat alleen maar door de gelijknamige spelserie dat we dat denken?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rodrigo gebruiken ze dan nog wel in Italië, daar is ook geen Italiaans alternatief voor. Maar die Pedro en Alejandro waren wel genant ja. En Strani is eigenlijk meer Italiaans dan Spaans
Dan sta je nog flink hoger dan ikquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè, ik keek net en ik sta gewoon gedeeld zevende voor deze maand!
Altijd lastigquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik wilde m'n punten in de app in gaan zetten maar ik heb gewoon echt 0,0 geen idee op wie ik mijn punten in moet zetten
Jazeker! Ik blijf inderdaad niet te lang meer wakker.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel op tijd naar bed zo, want we zijn gewend dat je inmiddels bij de ochtendploeg hoort!
Ron natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Ik wilde m'n punten in de app in gaan zetten maar ik heb gewoon echt 0,0 geen idee op wie ik mijn punten in moet zetten
Mario is zeker nog wel een veel voorkomende naam. Luigi nauwelijks. Meest gebruikte toch Marco Davide, Andrea, Antonio en nog een aantal.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar kom je Mario en Luigi nou echt vaak tegen in Italië of komt dat alleen maar door de gelijknamige spelserie dat we dat denken?
Klopt, Strani is kort voor Straniero omdat ik een buitenlander ben waar ik woon en ik toen ik deze usernaam ooit bedacht een beetje involved was met een Italiaanse.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Rodrigo gebruiken ze dan nog wel in Italië, daar is ook geen Italiaans alternatief voor. Maar die Pedro en Alejandro waren wel genant ja. En Strani is eigenlijk meer Italiaans dan Spaans
Ik heb in Nederland met zowel en Mario als een Luigi gewerkt. Wel bij andere bedrijven en het was geen familie van elkaar. Luigi was wel van Italiaanse afkomst, Mario nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar kom je Mario en Luigi nou echt vaak tegen in Italië of komt dat alleen maar door de gelijknamige spelserie dat we dat denken?
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan sta je nog flink hoger dan ik
Ik werd oprecht zenuwachtig voor die arme man toen hij zijn scherm te zien kreeg bij de executie. En dat terwijl ik hem niet eens zo súper leuk vond. Het zou gewoon ontzettend sneu zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ron natuurlijk.
Wat kan er misgaan
Simone en Andrea zijn wel mooie herennamen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mario is zeker nog wel een veel voorkomende naam. Luigi nauwelijks. Meest gebruikte toch Marco Davide, Andrea, Antonio en nog een aantal.
Ik ken het verhaalquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, Strani is kort voor Straniero omdat ik een buitenlander ben waar ik woon en ik toen ik deze usernaam ooit bedacht een beetje involved was met een Italiaanse.
Interessant verhaal @stranieroquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, Strani is kort voor Straniero omdat ik een buitenlander ben waar ik woon en ik toen ik deze usernaam ooit bedacht een beetje involved was met een Italiaanse.
Loodgietersbedrijf?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland met zowel en Mario als een Luigi gewerkt. Wel bij andere bedrijven en het was geen familie van elkaar. Luigi was wel van Italiaanse afkomst, Mario niet
Interessantquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. In de Italiaanse taal is sowieso heel veel mooiquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Simone en Andrea zijn wel mooie herennamen.
Ja.quote:
Neuh, dan zou ik Extranjero moeten heten. Of dan Extranj, afgekortquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
Maar geen zin in een Spaanse naam dus @:Strani ?
Gelukkig niet! Kartbaan Tennisbaan Voetbalclub Feestorganisator Iets andersquote:
Ik heb ook echt nog geen ideequote:Op zaterdag 5 september 2020 23:27 schreef molloot200 het volgende:
Weet @Strani zelf ook al dat hij eigenlijk meer Italiaans is?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Trusten!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jazeker! Ik blijf inderdaad niet te lang meer wakker.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Neuh, dan zou ik Extranjero moeten heten. Of dan Extranj, afgekort
Daarna niet stiekem het kleine lampje aanhouden he, wel direct gaan slapen.quote:
Je hebt nog twee dagen. Maandag moeten we de eerste testvraag invullen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb ook echt nog geen ideeNog maar even over denken dan
Laat hem nou, hij is bang in het donkerquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarna niet stiekem het kleine lampje aanhouden he, wel direct gaan slapen.
Nog éventjes met de telefoon?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarna niet stiekem het kleine lampje aanhouden he, wel direct gaan slapen.
Ja veel denktijd is er inderdaad nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt nog twee dagen. Maandag moeten we de eerste testvraag invullen.
Deze deed nog mee voor de Hennie de Haan cup op de radio:quote:
Als peuter had ik wel zo'n lampje dat je direct in het stoplicht doet en zo'n zwak licht afgeeft, zodat ik niet bang meer was.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat hem nou, hij is bang in het donker
Moet dat maandag of heb je daar de hele week voor?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt nog twee dagen. Maandag moeten we de eerste testvraag invullen.
Vijf minuutjes dan.quote:
En dan gaat het nachtslot erop!quote:
Leuk dat die dan geweest is om de leidingen te repareren en de boel daarna nog steeds lektquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Deze deed nog mee voor de Hennie de Haan cup op de radio:
Loodgieter Mario Lek. https://www.loodgietersbedrijf-lek.nl/
Die had ik vroegah ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als peuter had ik wel zo'n lampje dat je direct in het stoplicht doet en zo'n zwak licht afgeeft, zodat ik niet bang meer was.
Tegenwoordig lukt het wel zonder.
Ook oranje?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie kans dat we dezelfde hadden!
Groen als je wakker bent/moet worden. Roods als je moet slapen. Oranje nog net even voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
Hoewel je 'm in het stopcontact doet, niet in het stoplicht. Dat zou wat raar zijn, een stoplicht in je kamer omdat je bang bent in het donker.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als peuter had ik wel zo'n lampje dat je direct in het stoplicht doet en zo'n zwak licht afgeeft, zodat ik niet bang meer was.
Tegenwoordig lukt het wel zonder.
Is dat iets van jullie tijd, want ik weet echt niet wat voor dingen dat zijnquote:
Die zag ik nooit bij Lingo.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Groen als je wakker bent/moet worden. Roods als je moet slapen. Oranje nog net even voor het slapen gaan.
Ik denk het. Kijk maar naar die foto van TheFreshPrince.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Is dat iets van jullie tijd, want ik weet echt niet wat voor dingen dat zijn
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Groen als je wakker bent/moet worden. Roods als je moet slapen. Oranje nog net even voor het slapen gaan.
Klopt. Met de lichtvervuiling die er tijdens jouw jeugd al was zijn zulke lampjes niet meer nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Is dat iets van jullie tijd, want ik weet echt niet wat voor dingen dat zijn
Er gaat nog steeds geen lampje brandenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk het. Kijk maar naar die foto van TheFreshPrince.
Vandaar dat ik nog steeds altijd de gordijnen dicht wilquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Met de lichtvervuiling die er tijdens jouw jeugd al was zijn zulke lampjes niet meer nodig.
Ja, gordijnen dicht en licht aan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nog steeds altijd de gordijnen dicht wil
Dan moet je m wel in het stopcontact doen he.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gaat nog steeds geen lampje branden
Nee, ik wil duisternis binnen!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, gordijnen dicht en licht aan.
Of, eh... bedoel je wat anders?
Lucky bastard, wij hadden alleen groenquote:
Truste lief mens!quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, die Spaanse tijdzones hè
Trusten!
Sterretjesquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had dan wel vroeger een glow-in-the-dark plafond van het heelal, want zo was ik ook wel weer
Buenas nochesquote:
Zoals verwacht.quote:
Scheer je weg.quote:
Nou nou, wat een gastvrijheid!quote:
Jaaaquote:
Mollenstreekquote:
Wel de eerste keer De Mol dat ik iedere deelnemer wel kenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zondag 6 september 2020 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Ah, ja, Strani moet je ook niet in het spel willen houden. Heeft ook nooit eens jokers of vrijstellingen die ik kan jattenquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel de eerste keer De Mol dat ik iedere deelnemer wel ken
Ik heb het nog niet gezien, maar dit is juist de reden dat ik Nadja en Peggy als favoriet voor de eindwinst zie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:26 schreef molloot200 het volgende:
Ik vond zelf dus Nikkie heel anders dan de eerste keer qua gedraging. Vorige keer was ze heel erg op de achtergrond en alles was haar te moeilijk, en nu was ze plots ontzettend op de voorgrond. En Nadja had eigenlijk precies het tegenovergestelde. Druk in haar originele seizoen, rustig tot nu toe hierin.
quote:Op zondag 6 september 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
En beiden speelden het spel in hun seizoen ook best goed. Met de kennis van erna erbij kan dat veel helpen. Dat is bij Tina, Ron veel minder. En eigenlijk ook wel bij Jeroen,quote:Op zondag 6 september 2020 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar dit is juist de reden dat ik Nadja en Peggy als favoriet voor de eindwinst zie.
Ze hebben wat meer levenservaring sinds hun WidM-avontuur en staan er nu misschien heel anders in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was dan de samenvatting van mijn avond.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
quote:Op zondag 6 september 2020 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
Even in een (WidM) spoiler, maar:tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was dan de samenvatting van mijn avond.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zondag 6 september 2020 00:25 schreef Cyan9 het volgende:
Even in een (WidM) spoiler, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat was dan de samenvatting van mijn avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zondag 6 september 2020 00:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]Dat kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Nadja begreep niet hoe een spiegel werktquote:Op zondag 6 september 2020 00:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezien, maar dit is juist de reden dat ik Nadja en Peggy als favoriet voor de eindwinst zie.
Ze hebben wat meer levenservaring sinds hun WidM-avontuur en staan er nu misschien heel anders in.
Geheime taal, dit dat.quote:Op zondag 6 september 2020 00:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nadja begreep niet hoe een spiegel werkt
71quote:Op zondag 6 september 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
Nadja heeft een ouwe kop gekregen, hou oud is ze wel niet intussen
48. Ze is maar vijf jaar ouder dan Peggy. Wat een wereld van verschil.quote:Op zondag 6 september 2020 00:37 schreef Koen66 het volgende:
Nadja heeft een ouwe kop gekregen, hou oud is ze wel niet intussen
inderdaad dat wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 6 september 2020 00:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
48. Ze is maar vijf jaar ouder dan Peggy. Wat een wereld van verschil.
Het is bijna alsof ze een leven hebben, maar dat kan natuurlijk niet.quote:Op zondag 6 september 2020 00:44 schreef Koen66 het volgende:
best stil op Fok, soort traditie op zaterdagavond
nee dat is een hoaxquote:Op zondag 6 september 2020 00:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is bijna alsof ze een leven hebben, maar dat kan natuurlijk niet.
Ben naar fietsen aan het kijken en vergelijken, tussen het posten doorquote:Op zondag 6 september 2020 00:44 schreef Koen66 het volgende:
best stil op Fok, soort traditie op zaterdagavond
Wat als je bed straks weg isquote:Op zondag 6 september 2020 00:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben moe
Fretten net weer in de kooi gegooid en wat eten gegeven.
Zal zelf ook maar eens kijken of m'n bed er nog staat...
zonder te gaan zoeken?quote:Op zondag 6 september 2020 00:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]![]()
Dan slaap ik op m'n logeerbed
quote:Op zondag 6 september 2020 00:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kleine update: het bed staat er nog!
nicequote:Op zondag 6 september 2020 00:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hoogtepunt in de reeks inderdaad.quote:Op zondag 6 september 2020 01:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben de voorbeschouwing van de volgende tourrit aan het lezen in TDF, dat zijn mooie stukjes tekst.
De wat?quote:Op zondag 6 september 2020 01:14 schreef H_T het volgende:
Want in tegenstelling tot de gewone braam is de noenoenoenoenoebraam zeer giftig
quote:Op zondag 6 september 2020 00:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
De noenoenoenoenoebraam. Al schijnt het eten van één klein vruchtje niet echt kwaad te kunnenquote:
Je bent me nu echt kwijt Tim.quote:Op zondag 6 september 2020 01:27 schreef H_T het volgende:
[..]
De noenoenoenoenoebraam. Al schijnt het eten van één klein vruchtje niet echt kwaad te kunnen
quote:
Joh, dan kijk je het toch lekker op dinsdag om 11:35?quote:Op zondag 6 september 2020 01:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je verwacht heel veel van me rond deze tijd.
Zolang je jezelf maar niet opvouwt.quote:Op zondag 6 september 2020 01:33 schreef Cyan9 het volgende:
Normale mensen gaan rond deze tijd slapen.
Ik niet, ik ben de was aan het opvouwen.
Dan ben ik aan het werk.quote:Op zondag 6 september 2020 01:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Joh, dan kijk je het toch lekker op dinsdag om 11:35?
Ik ben best flexibel.quote:Op zondag 6 september 2020 01:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang je jezelf maar niet opvouwt.
Heel anders ja, maar wel veel succes Cee!!quote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
Vandaag zou ik voor de achtste keer de Tilburg Ten Miles lopen, mijn favoriete loopevenement, altijd een groot feest met hordes mensen langs het parcours. De route loopt ook langs mijn eigen flat, ongeveer op het halverwege-punt en daar staan dan altijd mijn ouders en zusje om te high-fiven, om vervolgens op andere onverwachte punten ook nog te staan, vraag me nog steeds af hoe ze daar zo snel kunnen komen.![]()
Helaas loopt het -letterlijk en figuurlijk- dit jaar anders maar ik ga die tien mijl alsnog lopen zometeen met de virtual challenge. Met veel minder mensen, een ongetwijfeld lager tempo en met een andere route maar die digitale medaille zal het ook wel waard zijn.
Eerst moet m’n havermout nog even zakken.
Oh dat klinkt echt heel tofquote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
Vandaag zou ik voor de achtste keer de Tilburg Ten Miles lopen, mijn favoriete loopevenement, altijd een groot feest met hordes mensen langs het parcours. De route loopt ook langs mijn eigen flat, ongeveer op het halverwege-punt en daar staan dan altijd mijn ouders en zusje om te high-fiven, om vervolgens op andere onverwachte punten ook nog te staan, vraag me nog steeds af hoe ze daar zo snel kunnen komen.![]()
Helaas loopt het -letterlijk en figuurlijk- dit jaar anders maar ik ga die tien mijl alsnog lopen zometeen met de virtual challenge. Met veel minder mensen, een ongetwijfeld lager tempo en met een andere route maar die digitale medaille zal het ook wel waard zijn.
Prima, was wel te vroeg wakkerquote:
Half 8, dus valt prima meequote:
[..]Ik onderschrijf dit en vond het mede daardoor een verademing om naar te kijken! En dat, omdat ze al een keer mee hebben gedaan, de kandidaten hun Molradar gelijk aan stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat leuk. Succes met lopenquote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
Ja dat is wel een beetje zonde!quote:Op zondag 6 september 2020 09:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Half 8, dus valt prima meeMaar wel stom voor de enige dag in de week waarin ik uit kon slapen
quote:Op zondag 6 september 2020 09:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik onderschrijf dit en vond het mede daardoor een verademing om naar te kijken! En dat, omdat ze al een keer mee hebben gedaan, de kandidaten hun Molradar gelijk aan stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zondag 6 september 2020 10:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel succesquote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
Succesquote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
Is Silke blij met de TT??quote:Op zondag 6 september 2020 10:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik geef Silke nu autosport opvoeding
Natuurlijkquote:
De mijne zijn nu met elkaar aan het spelen, erg lomp en ik vrees voor het heel blijven van al het meubilairquote:Op zondag 6 september 2020 10:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ze ligt nu te slapen op mijn schoot
Dat is inderdaad wel stom. Dat je dan kunt uitslapen, je alsnog vroeg wakker bentquote:Op zondag 6 september 2020 09:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Half 8, dus valt prima meeMaar wel stom voor de enige dag in de week waarin ik uit kon slapen
Succesquote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
quote:Op zondag 6 september 2020 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Weer lekker gefitnest.
quote:Op zondag 6 september 2020 11:05 schreef Koen66 het volgende:
Moggels
Pas klein uurtje wakker, nog aan het ontbijt
Goeiemorgen allen!quote:
Succes straks!quote:Op zondag 6 september 2020 09:31 schreef Cee het volgende:
Hallo![]()
Vreselijk. Had een nachtmerriequote:
Oh da's niet zo mooiquote:Op zondag 6 september 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vreselijk. Had een nachtmerrieEn kon daarna niet meer heel goed in slaap komen
Dat is waarquote:Op zondag 6 september 2020 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's niet zo mooi
Maarrr zolang de realiteit beter is dan je nachtmerrie, is het wel fijn om wakker te zijn
quote:Op zondag 6 september 2020 11:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vreselijk. Had een nachtmerrieEn kon daarna niet meer heel goed in slaap komen
Thanksquote:Op zondag 6 september 2020 11:10 schreef Strani het volgende:
*schenkt voor alle uitslapers koffie in
Dat zeker! Alleen beetje brakkig nu. Over een uurtje richting sportschoolquote:Op zondag 6 september 2020 11:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's niet zo mooi
Maarrr zolang de realiteit beter is dan je nachtmerrie, is het wel fijn om wakker te zijn
Er was iets met een inbreker die bij mijn bed stond en over me heen ging buigen. Toen werd ik wakker en toevallig was mijn vader echt even op de gang aan het stommelen, en toen schrok ik al helemaal wakkerquote:Op zondag 6 september 2020 11:25 schreef Redefine het volgende:
[..]Herinner je jezelf nog waar het over ging?
Was het geen slaapverlamming?quote:Op zondag 6 september 2020 11:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was iets met een inbreker die bij mijn bed stond en over me heen ging buigen. Toen werd ik wakker en toevallig was mijn vader echt even op de gang aan het stommelen, en toen schrok ik al helemaal wakkerEr waren in die droom nog allemaal andere enge details die ik me niet meer zo kan herinneren.
Nou mij ook inderdaad! M'n vrouw heeft het wel af en toe (hoewel het geloof ik al wel weer een tijdje geleden is nu).quote:Op zondag 6 september 2020 11:34 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt doodeng. Gelukkig nooit gehad.
Zeker niet! Heb flink liggen woelen daarna nogquote:
Wij allemaal bedoel je, of? Want ik weet niet of ik dat nog ga halen hoor vanmiddag...quote:Op zondag 6 september 2020 11:45 schreef Koen66 het volgende:
Straks ff een stuk wandelen bij Nesselande
Wandelen is beter qua sport dan hardlopen. Minder blessures enzoquote:Op zondag 6 september 2020 11:39 schreef Arizona het volgende:
@:cee heel veel plezier en succes!
@:ESF1gamer goed dat je zo bezig bent met een correcte opvoeding van Silke
@:Strani bedankt voor de koffie, al was ik dan geen uitslaper, ik ben er wel aan toe
Heb er ook al een hardloopsessie op zitten. Met een zeer dramatisch verloop: op het allerverste punt van mijn huis kreeg ik kramp in mijn voetboogStukje gewandeld, weer opnieuw geprobeerd te rennen maar het schoot er zo weer in
Ik baalde zo want ik liep daarvoor echt heel lekker. Maar ja, vervolgens nog 3 km wandelen was ook leuk
.
Het is vanmiddag F1 en Tour, dus dat gaat sowieso niet lukken.quote:Op zondag 6 september 2020 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij allemaal bedoel je, of? Want ik weet niet of ik dat nog ga halen hoor vanmiddag...
quote:Op zondag 6 september 2020 11:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij allemaal bedoel je, of? Want ik weet niet of ik dat nog ga halen hoor vanmiddag...
Nee want ik had ook weer om half 11 vergaderingquote:Op zondag 6 september 2020 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel stom. Dat je dan kunt uitslapen, je alsnog vroeg wakker bentAl kun je dan nog steeds blijven liggen natuurlijk.
JA MAAR DIE HEBBEN DE KOFFIE TOCH NIET NODIG? WAAROM KRIJG IK GEEN KOFFIE?!?!?quote:Op zondag 6 september 2020 11:10 schreef Strani het volgende:
*schenkt voor alle uitslapers koffie in
Ohh wat naarquote:Op zondag 6 september 2020 11:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was iets met een inbreker die bij mijn bed stond en over me heen ging buigen. Toen werd ik wakker en toevallig was mijn vader echt even op de gang aan het stommelen, en toen schrok ik al helemaal wakkerEr waren in die droom nog allemaal andere enge details die ik me niet meer zo kan herinneren.
Ik kom eraanquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 12:18 schreef H_T het volgende:
Ik heb deze week een legpuzzel van 1000 stukjes gemaakt. Die is nu afOp één stukje na, dat ik waarschijnlijk tussendoor ergens een keer van tafel heb gezwiept
Moet ik daar weer naar op zoek
quote:
Tofquote:
Vond ik ookquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
JA MAAR DIE HEBBEN DE KOFFIE TOCH NIET NODIG? WAAROM KRIJG IK GEEN KOFFIE?!?!?
Haha dat is weer een meevaller, altijd fijn als het niet je eigen schuld isquote:Op zondag 6 september 2020 12:28 schreef H_T het volgende:
GevondenDeze was achter gebleven in de plastic zak waar de stukjes in zaten, dus ik had hem niet eens zelf van tafel geveegd
[..]
Vond ik ookAf en toe wel lastig, want er zaten aardig wat donkere delen op waar je nauwelijks van kon zien wat het moest voorstellen. En de rand is voor een groot deel zwart met een dubbele gele lijn erop. Die had ik voor een deel in elkaar gezet wat wel paste en waarbij de strepen mooi doorliepen, maar ook niet de bedoeling was
Dus de rand was dit keer een van de laatste dingen die ik afmaakte aan de puzzel
Thanksquote:Op zondag 6 september 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]drie koppen koffie voor jou, hele sterke!
En terechtquote:Op zondag 6 september 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
Zo, dat waren ten Miles, vanavond mag ik van mezelf naar de snackbar.
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ach man, hou op, schei uit. Of eindeloos zoeken naar een stukje dat gewoon op tafel ligt, alleen gedraaid waardoor je niet herkent wat het is. Of zoeken waar dat vreemde oog nou weer hoort, wat dan een knoop blijkt te zijn of zo.quote:Op zondag 6 september 2020 12:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is weer een meevaller, altijd fijn als het niet je eigen schuld is![]()
Haha dat kan ik me wel voorstellen, vloeren ofzo zijn ook altijd kutDat je heel veel stukjes dezelfde kleur hebt
Als iemand dat mag vandaag, dan ben jij het. Bravo voor de mijlen!quote:Op zondag 6 september 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
In de stofzuigerzak wellicht?quote:Op zondag 6 september 2020 12:18 schreef H_T het volgende:
Ik heb deze week een legpuzzel van 1000 stukjes gemaakt. Die is nu afOp één stukje na, dat ik waarschijnlijk tussendoor ergens een keer van tafel heb gezwiept
Moet ik daar weer naar op zoek
quote:Op zondag 6 september 2020 12:33 schreef Dave het volgende:
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 6 september 2020 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach man, hou op, schei uit. Of eindeloos zoeken naar een stukje dat gewoon op tafel ligt, alleen gedraaid waardoor je niet herkent wat het is. Of zoeken waar dat vreemde oog nou weer hoort, wat dan een knoop blijkt te zijn of zo.
Anyway, klaar
[ afbeelding ]
En hierbij was de zwarte tafel af en toe ook lastig met zo'n zwarte puzzel
Misschien moeten de blikken zelf er ook in?quote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
Ik heb een vraag: Als er als ingrediënt "800 g tomatenblokjes 2 blikken" staat, zouden ze dan 2 blikken van 400g bedoelen waardoor je op 800 gram uitkomt, of twee blikken van 800 gram?Ik gok op het eerste, want 1,6kg tomatenblokjes voor twee mensen vind ik vrij fanatiek
Maar echt handig omschreven is het niet
Sowieso vind ik 800g voor 2 personen nog steeds veel. Is het geen recept voor 4?quote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
Ik heb een vraag: Als er als ingrediënt "800 g tomatenblokjes 2 blikken" staat, zouden ze dan 2 blikken van 400g bedoelen waardoor je op 800 gram uitkomt, of twee blikken van 800 gram?Ik gok op het eerste, want 1,6kg tomatenblokjes voor twee mensen vind ik vrij fanatiek
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op zondag 6 september 2020 12:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien moeten de blikken zelf er ook in?
De doos zat er gewoon bij, dus die kon ik prima als voorbeeld gebruikenquote:Op zondag 6 september 2020 12:35 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Haha ja zo'n tafel helpt ook niet mee![]()
Dat stukjes niet herkennen schiet ook niet opHad je wel een doos oid erbij als voorbeeld, of echt gewoon proberen?
Wij doen het wel eens als familieactiviteitMeestal een Jan van Haasteren. Maar dat is ook onhandig, want dan gaat een op kleur sorteren en de ander op stukjes
quote:Op zondag 6 september 2020 12:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Sowieso vind ik 800g voor 2 personen nog steeds veel. Is het geen recept voor 4?
Kookt heel erg in denk ikquote:Op zondag 6 september 2020 12:43 schreef Dave het volgende:
400 g tomatenblokjes per persoon. Word al misselijk als ik er aan denk.
Dat sowieso toch? Net als 1 eetlepel .....quote:Op zondag 6 september 2020 12:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien moeten de blikken zelf er ook in?
GIEREN.SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat schiet niet opquote:Op zondag 6 september 2020 12:44 schreef H_T het volgende:
[..]
De doos zat er gewoon bij, dus die kon ik prima als voorbeeld gebruikenEn voor sommige dingen werkt dat prima of zie je op z'n minst waar het ongeveer moet komen, maar dat werkt niet voor alle stukjes. De buik van broeder Tuck was echt heel moeilijk te herkennen. En als je nu denkt 'he, broeder Tuck, staat die er op dan?' Nou, ja
In een van de schaduwdelen, wat het weer moeilijker maakt hem te herkennen of details te ontwaren. En vrij klein ook nog.
M'n moeder houdt ook van legpuzzels, dus het komt wel eens voor dat ze er met een bezig is als ik daar op bezoek ga. Dan is het toch leuk een paar stukjes toe te voegen
Net als Dave vind ik 800 gram voor twee personen ook nogal wat, maar ik zou het lezen als 800 gram tomatenblokjes (2 blikken)quote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
Ik doe ook maar nooit recepten waar meer dan twee kopjes water in moet, want die heb ik nietquote:Op zondag 6 september 2020 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat sowieso toch? Net als 1 eetlepel .....
> Voeg daarna de tomatenblokjes ook toe, breng op smaak met peper en zout en roer goed door.quote:Op zondag 6 september 2020 12:45 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Kookt heel erg in denk ikHet ziet er niet heel erg tomaterig uit?
https://chickslovefood.com/recept/lasagne-tagliatelle/
Hmmquote:Op zondag 6 september 2020 12:47 schreef Dave het volgende:
[..]
> Voeg daarna de tomatenblokjes ook toe, breng op smaak met peper en zout en roer goed door.
Dit kookt niet veel meer in hoor, het is de laatste stap.
Nou ja, ik ben ook geen kok.
> Giet de tagliatelle af en roer door de bolognese saus. Rasp de Parmezaanse kaas.quote:Op zondag 6 september 2020 12:48 schreef Meke het volgende:
Ik bestel gewoon 800 gram, kijk hoe het erbij staat na 400 gram en anders blijft zo'n blik lang genoeg goed
Dat is dus geen lasagnequote:Lasagne tagliatelle
Wil je wel een té lekkere lasagne, maar geen eeuwigheid op de oven wachten? Deze lasagne tagliatelle met homemade bolognese saus is supersnel, heel makkelijk om te maken en smaakt nét zo lekker.
Is zo'n blik zit normaal 400 gram dus denk gewoon 2 van die blikjes.quote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die bestaan vast, maar dan voor de groothandels en horecaquote:Op zondag 6 september 2020 12:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is zo'n blik zit normaal 400 gram dus denk gewoon 2 van die blikjes.
Of er moeten ook mega blikken van 800 gram zijn, maar volgens mij niet
Uitstekend ideequote:Op zondag 6 september 2020 12:48 schreef Meke het volgende:
Ik bestel gewoon 800 gram, kijk hoe het erbij staat na 400 gram en anders blijft zo'n blik lang genoeg goed
Ja maar de verhouding met de andere groenten moet ook lekker zijn, niet af en toe een stukje wortel dat zwemt in de tomatenblokjesquote:Op zondag 6 september 2020 12:50 schreef Dave het volgende:
[..]
> Giet de tagliatelle af en roer door de bolognese saus. Rasp de Parmezaanse kaas.
Ik zou hier de saus door de tagliatelle roeren ipv andersom, dan kun je een evt. teveel aan saus nog bewaren.
Ja eens welquote:Op zondag 6 september 2020 12:50 schreef H_T het volgende:
Raar recept overigens
[..]
Dat is dus geen lasagneMeer tagliatelle met bolognesesaus. Zet dat er dan ook boven. Daarnaast is rundergehakt over het algemeen vet genoeg om geen olie toe te hoeven voegen als je het rul bakt en ik zou die groenten snijden in plaats van fijn malen, maar goed.
Nee volgens mij ook niet trouwensquote:Op zondag 6 september 2020 12:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is zo'n blik zit normaal 400 gram dus denk gewoon 2 van die blikjes.
Of er moeten ook mega blikken van 800 gram zijn, maar volgens mij niet
Ja, maar die zitten dan al door de saus.quote:Op zondag 6 september 2020 12:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de verhouding met de andere groenten moet ook lekker zijn, niet af en toe een stukje wortel dat zwemt in de tomatenblokjes
Nee want ik giet gewoon langzaam de blokjes erbij, dat komt wel goed dan tochquote:Op zondag 6 september 2020 12:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar die zitten dan al door de saus.
Even gekeken, bij de Hanos maar liefst 4100 gramquote:Op zondag 6 september 2020 12:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Die bestaan vast, maar dan voor de groothandels en horeca
[..]
Uitstekend idee
quote:Op zondag 6 september 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
Nou mensen, wie hier volgende week op bezoek komt weet in elk geval wat ze te eten krijgen
Bohhquote:Op zondag 6 september 2020 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Even gekeken, bij de Hanos maar liefst 4100 gram![]()
[ afbeelding ]
Die zullen ze bij restaurant La Casa di Carta wel bestellen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Patat/friet oorlog met curry natuurlijk, want Leidenquote:Op zondag 6 september 2020 12:53 schreef Meke het volgende:
Nou mensen, wie hier volgende week op bezoek komt weet in elk geval wat ze te eten krijgen
Ook goed, zo lang je maar twee van die blikken gebruikt voor de saus van Mekequote:Op zondag 6 september 2020 12:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is toch geen dwie oktowbuhquote:Op zondag 6 september 2020 12:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Patat/friet oorlog met curry natuurlijk, want LeidenOf wit brood, haring en hutspot
Hallo hier heb je drie sliertjes tagliatelle en 4 liter tomatenblokjes, eet smakelijk en wel je bord leegeten hè!!quote:Op zondag 6 september 2020 12:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook goed, zo lang je maar twee van die blikken gebruikt voor de saus van Meke
Gewoon eten wat de pot schaftquote:Op zondag 6 september 2020 12:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Hallo hier heb je drie sliertjes tagliatelle en 4 liter tomatenblokjes, eet smakelijk en wel je bord leegeten hè!!
Hoeveelheid pasta lijkt wel redelijk te kloppen voor 2 personen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:56 schreef Em31 het volgende:
Vind trouwens 2 blikjes voor al die ingrediënten wel meevallen, dat lijkt me wel te kloppen.
Alleen wel veel voor 2 personen misschien ja
Omdat tomatenblokjes langer houdbaar zijn en je dus kunt oogsten op het moment dat er veel groeien en dat dus voordeliger is dan moeten zorgen dat je het hele jaar verse tomaten levert??quote:Op zondag 6 september 2020 12:59 schreef Dave het volgende:
Hoe kan 400 g tomatenblokjes in blik nou 59 cent kosten, terwijl 500g verse tomaten 1,29 kosten. Die moet je dan ook nog blancheren en ontdoen van vruchtvlees.
Dit is niet een '??' van hoezo weet je dat niet, maar een ?? van ik weet het ook niet maar verzin gewoon iets dat wel aannemelijk lijkt maar misschien zit ik wel helemaal verkeerdquote:Op zondag 6 september 2020 13:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Omdat tomatenblokjes langer houdbaar zijn en je dus kunt oogsten op het moment dat er veel groeien en dat dus voordeliger is dan moeten zorgen dat je het hele jaar verse tomaten levert??
Preciesquote:
Misschien is dit net zoals zo'n driekoningentaart waar je een boon in verstopt, en wie die vindt, die is de Koning.quote:Op zondag 6 september 2020 12:58 schreef Meke het volgende:
Hallo hier heb je drie sliertjes tagliatelle en 4 liter tomatenblokjes, eet smakelijk en wel je bord leegeten hè!!
Dit. Daarnaast kun je ze ook maken van lelijkere tomaten die niet mooi staan in de schappen en daarom goedkoper zijn, en door de langere houdbaarheid hoeven supermarkten er ook minder van weg te gooienquote:Op zondag 6 september 2020 13:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Omdat tomatenblokjes langer houdbaar zijn en je dus kunt oogsten op het moment dat er veel groeien en dat dus voordeliger is dan moeten zorgen dat je het hele jaar verse tomaten levert??
Wie weet, maar je hebt er als leverancier meer werk aan, je moet het langer opslaan, etc.quote:Op zondag 6 september 2020 13:00 schreef Meke het volgende:
Of dezequote:Op zondag 6 september 2020 13:01 schreef H_T het volgende:
Nog even over puzzels: deze lijkt me ook naar
quote:Op zondag 6 september 2020 13:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien is dit net zoals zo'n driekoningentaart waar je een boon in verstopt, en wie die vindt, die is de Koning.
Maar dan nu met tagliatelle.
Geniet er lekker van, heb je verdiend!quote:Op zondag 6 september 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 6 september 2020 13:05 schreef Strani het volgende:
Ik waardeer dat altijd trouwens, als er voor een spoiler ook bij wordt gezegd waar het een spoiler voor is. Want soms vraag je je dan alsnog af of je nou wel of niet moet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Oh feest. Die wil ik allebei niet doenquote:Op zondag 6 september 2020 13:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Of deze![]()
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
En er zijn nog al wat misstanden in de tomatenteelt in Italië voor tomaten die hiervoor gebruikt worden.quote:Op zondag 6 september 2020 13:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Dit is niet een '??' van hoezo weet je dat niet, maar een ?? van ik weet het ook niet maar verzin gewoon iets dat wel aannemelijk lijkt maar misschien zit ik wel helemaal verkeerd
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jaquote:Op zondag 6 september 2020 13:05 schreef Strani het volgende:
Ik waardeer dat altijd trouwens, als er voor een spoiler ook bij wordt gezegd waar het een spoiler voor is. Want soms vraag je je dan alsnog af of je nou wel of niet moet kijken
SPOILER: TDFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik probeer het altijd wel, maar op mobiel is de cursor iets lastiger te positioneren dan op de pc. Soms denk ik dan, la maar.quote:Op zondag 6 september 2020 13:05 schreef Strani het volgende:
Nee ik zocht eigenlijk nog naar een combi van beiden, nog ergerquote:Op zondag 6 september 2020 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh feest. Die wil ik allebei niet doen
Het eerstequote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
Tomaten zijn mooi van binnenquote:Op zondag 6 september 2020 13:07 schreef Dave het volgende:
Zeggen jullie nu dat Meke lelijke tomaten en tomaten met misstanden door haar lasagne die eigenlijk geen lasagne is maar tagiatelle gaat gooien?
Soms heb je ook wel recepten voor meerdere dagen, maar dat kan ik niet echt opmaken uit de link die Meke heeft gestuurd. Dus zal wel erg inkoken danquote:Op zondag 6 september 2020 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Net als Dave vind ik 800 gram voor twee personen ook nogal wat, maar ik zou het lezen als 800 gram tomatenblokjes (2 blikken)
Zolang het over m'n tomaten gaat kan ik het hebbenquote:Op zondag 6 september 2020 13:07 schreef Dave het volgende:
Zeggen jullie nu dat Meke lelijke tomaten en tomaten met misstanden door haar lasagne die eigenlijk geen lasagne is maar tagiatelle gaat gooien?
Korreltje per korreltje, ja tochquote:Op zondag 6 september 2020 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
HmmHangt er vanaf hoe lang je over het peper en zout toevoegen doet
![]()
Nee dat is dit nietquote:Op zondag 6 september 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms heb je ook wel recepten voor meerdere dagen, maar dat kan ik niet echt opmaken uit de link die Meke heeft gestuurd. Dus zal wel erg inkoken dan
Preciesquote:
Ook leukquote:Op zondag 6 september 2020 13:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik zocht eigenlijk nog naar een combi van beiden, nog ergerMaar dat kon ik niet vinden
Dat is slimmer inderdaadquote:Op zondag 6 september 2020 12:50 schreef Dave het volgende:
[..]
> Giet de tagliatelle af en roer door de bolognese saus. Rasp de Parmezaanse kaas.
Ik zou hier de saus door de tagliatelle roeren ipv andersom, dan kun je een evt. teveel aan saus nog bewaren.
Er staat in het recept na het toevoegen van de blokjes: breng op smaak met zout en peper. Niet: laat nog 30 minuten zachtjes inkoken.quote:
Als het een Spaanse puzzel is dan komt 'ie nooit af.quote:Op zondag 6 september 2020 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook leuk
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een Marauder's Map-puzzel van 1000 stukjes
Oh vreselijkquote:Op zondag 6 september 2020 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook leuk
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een Marauder's Map-puzzel van 1000 stukjes
Bij een puzzel van La Sagrada Familia zou het nog kloppen ook.quote:Op zondag 6 september 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
Als het een Spaanse puzzel is dan komt 'ie nooit af.
Echt hè, hoe moeilijk kan het zijn om zo'n kapelletje nou eens af te maken!quote:Op zondag 6 september 2020 13:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij een puzzel van La Sagrada Familia zou het nog kloppen ook.
Kun je er alsnog voor kiezen om het alsnog wel in te laten kokenquote:Op zondag 6 september 2020 13:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Er staat in het recept na het toevoegen van de blokjes: breng op smaak met zout en peper. Niet: laat nog 30 minuten zachtjes inkoken.
Die is HEEL GOORquote:Op zondag 6 september 2020 13:11 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand (waarschijnlijk voor @:Aoibhin dan) dit wel eens gehad? Het ziet er echt niet uit
Okee thanks dacht ik eigenlijk alquote:Op zondag 6 september 2020 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is HEEL GOOR![]()
Niet proberen jij. Ik waarschuw je
Als je het recept volgt staat dan je tagliatelle te verpieterenquote:Op zondag 6 september 2020 13:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun je er alsnog voor kiezen om het alsnog wel in te laten koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |