Nee want ik had ook weer om half 11 vergaderingquote:Op zondag 6 september 2020 11:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel stom. Dat je dan kunt uitslapen, je alsnog vroeg wakker bentAl kun je dan nog steeds blijven liggen natuurlijk.
JA MAAR DIE HEBBEN DE KOFFIE TOCH NIET NODIG? WAAROM KRIJG IK GEEN KOFFIE?!?!?quote:Op zondag 6 september 2020 11:10 schreef Strani het volgende:
*schenkt voor alle uitslapers koffie in
Ohh wat naarquote:Op zondag 6 september 2020 11:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was iets met een inbreker die bij mijn bed stond en over me heen ging buigen. Toen werd ik wakker en toevallig was mijn vader echt even op de gang aan het stommelen, en toen schrok ik al helemaal wakkerEr waren in die droom nog allemaal andere enge details die ik me niet meer zo kan herinneren.
Ik kom eraanquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 12:18 schreef H_T het volgende:
Ik heb deze week een legpuzzel van 1000 stukjes gemaakt. Die is nu afOp één stukje na, dat ik waarschijnlijk tussendoor ergens een keer van tafel heb gezwiept
Moet ik daar weer naar op zoek
quote:
Tofquote:
Vond ik ookquote:
quote:Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef Meke het volgende:
[..]
JA MAAR DIE HEBBEN DE KOFFIE TOCH NIET NODIG? WAAROM KRIJG IK GEEN KOFFIE?!?!?
Haha dat is weer een meevaller, altijd fijn als het niet je eigen schuld isquote:Op zondag 6 september 2020 12:28 schreef H_T het volgende:
GevondenDeze was achter gebleven in de plastic zak waar de stukjes in zaten, dus ik had hem niet eens zelf van tafel geveegd
[..]
Vond ik ookAf en toe wel lastig, want er zaten aardig wat donkere delen op waar je nauwelijks van kon zien wat het moest voorstellen. En de rand is voor een groot deel zwart met een dubbele gele lijn erop. Die had ik voor een deel in elkaar gezet wat wel paste en waarbij de strepen mooi doorliepen, maar ook niet de bedoeling was
Dus de rand was dit keer een van de laatste dingen die ik afmaakte aan de puzzel
Thanksquote:Op zondag 6 september 2020 12:29 schreef Strani het volgende:
[..]drie koppen koffie voor jou, hele sterke!
En terechtquote:Op zondag 6 september 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
Zo, dat waren ten Miles, vanavond mag ik van mezelf naar de snackbar.
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ach man, hou op, schei uit. Of eindeloos zoeken naar een stukje dat gewoon op tafel ligt, alleen gedraaid waardoor je niet herkent wat het is. Of zoeken waar dat vreemde oog nou weer hoort, wat dan een knoop blijkt te zijn of zo.quote:Op zondag 6 september 2020 12:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha dat is weer een meevaller, altijd fijn als het niet je eigen schuld is![]()
Haha dat kan ik me wel voorstellen, vloeren ofzo zijn ook altijd kutDat je heel veel stukjes dezelfde kleur hebt
Als iemand dat mag vandaag, dan ben jij het. Bravo voor de mijlen!quote:Op zondag 6 september 2020 12:31 schreef Cee het volgende:
Zo, dat waren ten Miles, vanavond mag ik van mezelf naar de snackbar.
In de stofzuigerzak wellicht?quote:Op zondag 6 september 2020 12:18 schreef H_T het volgende:
Ik heb deze week een legpuzzel van 1000 stukjes gemaakt. Die is nu afOp één stukje na, dat ik waarschijnlijk tussendoor ergens een keer van tafel heb gezwiept
Moet ik daar weer naar op zoek
quote:Op zondag 6 september 2020 12:33 schreef Dave het volgende:
SPOILER: widmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zondag 6 september 2020 12:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach man, hou op, schei uit. Of eindeloos zoeken naar een stukje dat gewoon op tafel ligt, alleen gedraaid waardoor je niet herkent wat het is. Of zoeken waar dat vreemde oog nou weer hoort, wat dan een knoop blijkt te zijn of zo.
Anyway, klaar
[ afbeelding ]
En hierbij was de zwarte tafel af en toe ook lastig met zo'n zwarte puzzel
Misschien moeten de blikken zelf er ook in?quote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
Ik heb een vraag: Als er als ingrediënt "800 g tomatenblokjes 2 blikken" staat, zouden ze dan 2 blikken van 400g bedoelen waardoor je op 800 gram uitkomt, of twee blikken van 800 gram?Ik gok op het eerste, want 1,6kg tomatenblokjes voor twee mensen vind ik vrij fanatiek
Maar echt handig omschreven is het niet
Sowieso vind ik 800g voor 2 personen nog steeds veel. Is het geen recept voor 4?quote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
Ik heb een vraag: Als er als ingrediënt "800 g tomatenblokjes 2 blikken" staat, zouden ze dan 2 blikken van 400g bedoelen waardoor je op 800 gram uitkomt, of twee blikken van 800 gram?Ik gok op het eerste, want 1,6kg tomatenblokjes voor twee mensen vind ik vrij fanatiek
Maar echt handig omschreven is het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |