Jaquote:Op zondag 6 september 2020 13:05 schreef Strani het volgende:
Ik waardeer dat altijd trouwens, als er voor een spoiler ook bij wordt gezegd waar het een spoiler voor is. Want soms vraag je je dan alsnog af of je nou wel of niet moet kijken
SPOILER: TDFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik probeer het altijd wel, maar op mobiel is de cursor iets lastiger te positioneren dan op de pc. Soms denk ik dan, la maar.quote:Op zondag 6 september 2020 13:05 schreef Strani het volgende:
Ik waardeer dat altijd trouwens, als er voor een spoiler ook bij wordt gezegd waar het een spoiler voor is. Want soms vraag je je dan alsnog af of je nou wel of niet moet kijken
Nee ik zocht eigenlijk nog naar een combi van beiden, nog ergerquote:Op zondag 6 september 2020 13:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh feest. Die wil ik allebei niet doen
Het eerstequote:Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef Meke het volgende:
Ik heb een vraag: Als er als ingrediėnt "800 g tomatenblokjes 2 blikken" staat, zouden ze dan 2 blikken van 400g bedoelen waardoor je op 800 gram uitkomt, of twee blikken van 800 gram?Ik gok op het eerste, want 1,6kg tomatenblokjes voor twee mensen vind ik vrij fanatiek
Maar echt handig omschreven is het niet
Tomaten zijn mooi van binnenquote:Op zondag 6 september 2020 13:07 schreef Dave het volgende:
Zeggen jullie nu dat Meke lelijke tomaten en tomaten met misstanden door haar lasagne die eigenlijk geen lasagne is maar tagiatelle gaat gooien?
Soms heb je ook wel recepten voor meerdere dagen, maar dat kan ik niet echt opmaken uit de link die Meke heeft gestuurd. Dus zal wel erg inkoken danquote:Op zondag 6 september 2020 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Net als Dave vind ik 800 gram voor twee personen ook nogal wat, maar ik zou het lezen als 800 gram tomatenblokjes (2 blikken)
Zolang het over m'n tomaten gaat kan ik het hebbenquote:Op zondag 6 september 2020 13:07 schreef Dave het volgende:
Zeggen jullie nu dat Meke lelijke tomaten en tomaten met misstanden door haar lasagne die eigenlijk geen lasagne is maar tagiatelle gaat gooien?
Korreltje per korreltje, ja tochquote:Op zondag 6 september 2020 12:48 schreef Meke het volgende:
[..]
HmmHangt er vanaf hoe lang je over het peper en zout toevoegen doet
![]()
Nee dat is dit nietquote:Op zondag 6 september 2020 13:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Soms heb je ook wel recepten voor meerdere dagen, maar dat kan ik niet echt opmaken uit de link die Meke heeft gestuurd. Dus zal wel erg inkoken dan
Preciesquote:
Ook leukquote:Op zondag 6 september 2020 13:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik zocht eigenlijk nog naar een combi van beiden, nog ergerMaar dat kon ik niet vinden
Dat is slimmer inderdaadquote:Op zondag 6 september 2020 12:50 schreef Dave het volgende:
[..]
> Giet de tagliatelle af en roer door de bolognese saus. Rasp de Parmezaanse kaas.
Ik zou hier de saus door de tagliatelle roeren ipv andersom, dan kun je een evt. teveel aan saus nog bewaren.
Er staat in het recept na het toevoegen van de blokjes: breng op smaak met zout en peper. Niet: laat nog 30 minuten zachtjes inkoken.quote:
Als het een Spaanse puzzel is dan komt 'ie nooit af.quote:Op zondag 6 september 2020 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook leuk
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een Marauder's Map-puzzel van 1000 stukjes
Oh vreselijkquote:Op zondag 6 september 2020 13:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook leuk
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een Marauder's Map-puzzel van 1000 stukjes
Bij een puzzel van La Sagrada Familia zou het nog kloppen ook.quote:Op zondag 6 september 2020 13:10 schreef Strani het volgende:
Als het een Spaanse puzzel is dan komt 'ie nooit af.
Echt hč, hoe moeilijk kan het zijn om zo'n kapelletje nou eens af te maken!quote:Op zondag 6 september 2020 13:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij een puzzel van La Sagrada Familia zou het nog kloppen ook.
Kun je er alsnog voor kiezen om het alsnog wel in te laten kokenquote:Op zondag 6 september 2020 13:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Er staat in het recept na het toevoegen van de blokjes: breng op smaak met zout en peper. Niet: laat nog 30 minuten zachtjes inkoken.
Die is HEEL GOORquote:Op zondag 6 september 2020 13:11 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand (waarschijnlijk voor @:Aoibhin dan) dit wel eens gehad? Het ziet er echt niet uit
Okee thanks dacht ik eigenlijk alquote:Op zondag 6 september 2020 13:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die is HEEL GOOR![]()
Niet proberen jij. Ik waarschuw je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |