Laat hem nou, hij is bang in het donkerquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarna niet stiekem het kleine lampje aanhouden he, wel direct gaan slapen.
Nog éventjes met de telefoon?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarna niet stiekem het kleine lampje aanhouden he, wel direct gaan slapen.
Ja veel denktijd is er inderdaad nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt nog twee dagen. Maandag moeten we de eerste testvraag invullen.
Deze deed nog mee voor de Hennie de Haan cup op de radio:quote:
Als peuter had ik wel zo'n lampje dat je direct in het stoplicht doet en zo'n zwak licht afgeeft, zodat ik niet bang meer was.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat hem nou, hij is bang in het donker
Moet dat maandag of heb je daar de hele week voor?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je hebt nog twee dagen. Maandag moeten we de eerste testvraag invullen.
Vijf minuutjes dan.quote:
En dan gaat het nachtslot erop!quote:
Leuk dat die dan geweest is om de leidingen te repareren en de boel daarna nog steeds lektquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Deze deed nog mee voor de Hennie de Haan cup op de radio:
Loodgieter Mario Lek. https://www.loodgietersbedrijf-lek.nl/
Die had ik vroegah ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als peuter had ik wel zo'n lampje dat je direct in het stoplicht doet en zo'n zwak licht afgeeft, zodat ik niet bang meer was.
Tegenwoordig lukt het wel zonder.
Ook oranje?quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Goeie kans dat we dezelfde hadden!
Groen als je wakker bent/moet worden. Roods als je moet slapen. Oranje nog net even voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:42 schreef Strani het volgende:
Hoewel je 'm in het stopcontact doet, niet in het stoplicht. Dat zou wat raar zijn, een stoplicht in je kamer omdat je bang bent in het donker.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Als peuter had ik wel zo'n lampje dat je direct in het stoplicht doet en zo'n zwak licht afgeeft, zodat ik niet bang meer was.
Tegenwoordig lukt het wel zonder.
Is dat iets van jullie tijd, want ik weet echt niet wat voor dingen dat zijnquote:
Die zag ik nooit bij Lingo.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Groen als je wakker bent/moet worden. Roods als je moet slapen. Oranje nog net even voor het slapen gaan.
Ik denk het. Kijk maar naar die foto van TheFreshPrince.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Is dat iets van jullie tijd, want ik weet echt niet wat voor dingen dat zijn
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Groen als je wakker bent/moet worden. Roods als je moet slapen. Oranje nog net even voor het slapen gaan.
Klopt. Met de lichtvervuiling die er tijdens jouw jeugd al was zijn zulke lampjes niet meer nodig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Is dat iets van jullie tijd, want ik weet echt niet wat voor dingen dat zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |