Er gaat nog steeds geen lampje brandenquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk het. Kijk maar naar die foto van TheFreshPrince.
Vandaar dat ik nog steeds altijd de gordijnen dicht wilquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt. Met de lichtvervuiling die er tijdens jouw jeugd al was zijn zulke lampjes niet meer nodig.
Ja, gordijnen dicht en licht aan.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaar dat ik nog steeds altijd de gordijnen dicht wil
Dan moet je m wel in het stopcontact doen he.quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er gaat nog steeds geen lampje branden
Nee, ik wil duisternis binnen!quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, gordijnen dicht en licht aan.
Of, eh... bedoel je wat anders?
Lucky bastard, wij hadden alleen groenquote:
Truste lief mens!quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 23:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja, die Spaanse tijdzones hè
Trusten!
Sterretjesquote:Op zaterdag 5 september 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had dan wel vroeger een glow-in-the-dark plafond van het heelal, want zo was ik ook wel weer
Buenas nochesquote:
Zoals verwacht.quote:
Scheer je weg.quote:
Nou nou, wat een gastvrijheid!quote:
Jaaaquote:
Mollenstreekquote:
Wel de eerste keer De Mol dat ik iedere deelnemer wel kenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |