SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Salsa Tequillaquote:
Iemand in m'n introductiegroepje doe dat ook wel eensquote:
Er zijn ergere dingen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu onvrijwillig naar de tour. Het loopt uit bij het ziekenhuis en ze hebben TDF in de wachtkamer
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu onvrijwillig naar de tour. Het loopt uit bij het ziekenhuis en ze hebben TDF in de wachtkamer
Van het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
Ik vind hem ook niet vervelend hoor, maar die songfestival vergelijking was gewoon echt veel te ver gezocht.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 Stef Clement is de meest intimiderende wielrenner die ik ooit geïnterviewd heb
Maar hij vertelde wel goeie verhalen zeg!
WATquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:50 schreef Momo het volgende: Hadden jullie al gehoord dat Henk (ja van de kroeg) naar Oostenrijk immigeert?
Wat zei hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet vervelend hoor, maar die songfestival vergelijking was gewoon echt veel te ver gezocht.
Ik heb nog geen seconde liveverslag van de Tour gezien bij de NOS gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 Stef Clement is de meest intimiderende wielrenner die ik ooit geïnterviewd heb
Wat zei hij over het Songfestival?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
AOIquote:
quote:
Ja echt, we moeten nog wel een afscheidsmeet hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WAT![]()
IK BEN NOG HELEMAAL NIET GEWEEST![]()
Ja etterbakkiequote:
Volgens mij had Hofstede ook een soort van aanvaring met Clement toen hij net bij de profs kwam rijden. Hij commandeerde de jonkies echt, de dat niet konden waarderen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen. Hij vertelde mij inderdaad ook dat hij graag een mentor is voor de jongeren, maar die moeten dat dan wel willen inderdaad. En hij is gewoon een hele harde af en toe.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij had Hofstede ook een soort van aanvaring met Clement toen hij net bij de profs kwam rijden. Hij commandeerde de jonkies echt, de dat niet konden waarderen.
Jawohlquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt, we moeten nog wel een afscheidsmeet hoorDesnoods vanwege corona in etappes ofzo
Lekker hoorquote:
Dit is niet m'n middag.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hier kunnen we wat mee.
Ja, er zit niet veel warmte in, ookal heeft hij wel vaak goede punten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Hij vertelde mij inderdaad ook dat hij graag een mentor is voor de jongeren, maar die moeten dat dan wel willen inderdaad. En hij is gewoon een hele harde af en toe.
Ah thanks!quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Iets over een puntensysteem dat op het Songfestival leek
*sends Sjaan good vibes*quote:
Owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow![]()
Dat heeft een psych natuurlijk ook wel eens
Oh jaaa Sjaan met de mentale ondersteuningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
At the end of the day it's another day overquote:
Nein.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weet je waar ik nu trek in heb?
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow![]()
Dat heeft een psych natuurlijk ook wel eens
MW-er, zit in dezelfde hoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Volgens mij wordt de naam Sjaan niet heel erg gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaa Sjaan met de mentale ondersteuning
VERTEL DANquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Net gedaanquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
VERTEL DAN
Dit soort open vragen mogen niet meer van Krees![]()
Ja.quote:
Kiekquote:
Het moet allemaal zo licht mogelijk zijn. Sterk zijn de onderdelen niet.quote:
Nie meer op gaan zitten dan maarquote:
Oh, ik gokte op een balletje met pindasausquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oneindig veel chocola. Ik lijk wel ongesteld.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oeh, in dat geval kap ik er meteen meequote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de naam Sjaan niet heel erg gewaardeerd
Eentje?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, ik gokte op een balletje met pindasaus
Nee das ongezond.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, ik gokte op een balletje met pindasaus
BMX'ers doen dat toch al nietquote:
En wat nou... als het best een flinke is?quote:
Weet het niet zeker hoor, is meer een gevoelquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, in dat geval kap ik er meteen mee
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En wat nou... als het best een flinke is?
Maar dit ging toch over de Tour?quote:
quote:
Ben je @Strani?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:01 schreef GeorgeM het volgende:
Nou heb ik zin in een balletje pinda![]()
Of mayo![]()
Of oorlog
Ik zou nu wel een Goulashkroket lusten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:01 schreef GeorgeM het volgende:
Nou heb ik zin in een balletje pinda![]()
Of mayo![]()
Of oorlog
quote:
Beidequote:Op dinsdag 1 september 2020 17:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zou nu wel een Goulashkroket lusten.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar dit ging toch over de Tour?
Ikke geen verstand van
Ach sooo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]Ik wilde vooral aangeven dat het best kan, fietsen zonder zadel
@Strani je hebt een aanbidder.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
I wish![]()
Ik wil zijn baan. En zijn leeftijd. En zijn humor. En zijn gevatheid (is dit goed Nederlands?)
Er zijn ergere dingen hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, in dat geval kap ik er meteen mee
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:strani je hebt een aanbidder.
Had ik het toch redelijk ingeschatquote:
Oké Sjaniquote:
Ik heb vandaag 1 gevangen 👍quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:16 schreef Dave het volgende:
Ik wacht een jaar op een Aerodactyl, en laatst zat er gelukkig 1 in een raid.
Nu vliegen ze hier in het wild.
Time for partyquote:
Ook maar weer eens kijken dan. Ik heb er in de tussentijd wel een bij gekregen, maar die kwam uit een ei en dan telt het nietquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:16 schreef Dave het volgende:
Ik wacht een jaar op een Aerodactyl, en laatst zat er gelukkig 1 in een raid.
Nu vliegen ze hier in het wild.
quote:
Hier zaten er net 2. (Heb sowieso het idee dat er nu meerdere tegelijk spawnen, ook Omanyte enzo)quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook maar weer eens kijken dan. Ik heb er in de tussentijd wel een bij gekregen, maar die kwam uit een ei en dan telt het niet
Dat is balen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook maar weer eens kijken dan. Ik heb er in de tussentijd wel een bij gekregen, maar die kwam uit een ei en dan telt het niet
He jammer, dacht even een leuke teamnaam te hebben verzonnenquote:
Ik heb hier filmpjes van gezien, maar die zal ik jullie besparen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]Ik wilde vooral aangeven dat het best kan, fietsen zonder zadel
Misschien wat maandverband kopen, voor het geval dat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat nog net niet nodig is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien wat maandverband kopen, voor het geval dat?
Het ging me om de woordgrap.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat nog net niet nodig is.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:35 schreef Dave het volgende:
Mensen verveelden zich gedurende de lockdown, dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wil ik ook weer een kat.
Meer op deze site. (Niet alle artikelen SWF)
Slim gereden sprint wel van Primoz, zorgde er zo voor dat Alaaf zichzelf al helemaal vast fietste. Anders wint Roglic 'm waarschijnlijk ook wel, maar toch!quote:
Eerst maar eens top tien eindigenquote:
Ja precies. Worden sowieso vaak ondergewaardeerdquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerst maar eens top tien eindigenDat lukt ze zelfs niet eens met liedjes die dat wel zouden verdienen
Fixed that for you.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:54 schreef Aoibhin het volgende:
Sebi![]()
En Here for You, Verjamem, No One en Stop hadden imo ook wel betere posities verdiend
quote:
Het is mij echt te kabbelend en te slaperig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ik vind Sebi echt prachtigOndanks het maffe stel
Ja ik snap wel dat het niet ieders kopje thee isquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is mij echt te kabbelend en te slaperig.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:35 schreef Dave het volgende:
Mensen verveelden zich gedurende de lockdown, dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu wil ik ook weer een kat.
Meer op deze site. (Niet alle artikelen SWF)
Wauwquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:09 schreef usagi414 het volgende:
Breaking news in het ESF / Nieuwe muziek van ESF artiesten topic
Katrina (van Katrina & The Waves) stond op de shortlist om dit jaar het UK te gaan vertegenwoordigen.
Ah wat lief, bezoekquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:18 schreef summer52 het volgende:
Over katten gesproken, buurtkat komt regelmatig even gezellig in de voortuin zitten en als ik het raam open heb dan miauwt hij even! Wie zijn/haar baasje is geen idee, maar het is zo'n lief beestje![]()
[ afbeelding ]
Toen ik in een studentenhuis woonde (je mocht geen huisdieren hebben), liep ook steeds een kat bij ons naar binnen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat lief, bezoek![]()
De overburen hier hadden ooit een kat die ook continu bij ons op bezoek kwam. Lag hij vaak ineens op de bank te slapen![]()
Dat underwhelming was dan tegen beter in, want deze etappe verliep gewoon precies zoals je kon verwachtenquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
Nou dat was licht underwhelming als etappe maar wel een leuke uitsprint en Jumbo-Visma ziet er prima uit.
Deze kat wil ook wel naar binnen maar Senna is het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah wat lief, bezoek![]()
De overburen hier hadden ooit een kat die ook continu bij ons op bezoek kwam. Lag hij vaak ineens op de bank te slapen![]()
Beide genieten niet mijn voorkeurquote:
Is dat al open dan?quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
Dat doet me er aan denken dat ik het US open topic nog helemaal niet volg.
Een middag kan lang duren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:56 schreef Meke het volgende:
Waarom hebben de laatste twee topics allebei dezelfde TT eigenlijk?
Ja maar dat kun je toch breken met een nieuwe TT? Anders lijkt het alleen nog maar langer te durenquote:
Zit wat in. Maar in de eerste post van dit topic staat het antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je toch breken met een nieuwe TT? Anders lijkt het alleen nog maar langer te duren
Nee!quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar in de eerste post van dit topic staat het antwoord op je vraag
Ojaquote:
"Het virus heeft geen paspoort"quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Grote stout, hou afstand, was je handen, draag je mondkapje!
Politici worden met de dag dommerquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
"Het virus heeft geen paspoort"![]()
![]()
Wát?!?! Bizar
Ik ben daar nog nooit geweestquote:
Alleen postiviteitstopic is wat normaal.quote:
quote:Aargh! Mijn keel! Mocht ik morgen niet meer wakker worden omdat ik de longen uit mijn lijf gehoest hebt : het was fijn jullie gekend te hebben!
Er komen drie inschalingsniveaus. Het eerste is ‘Waakzaam’. In dat geval is er sprake van een beheersbare situatie. Het aantal nieuwe besmettingen is laag. Kwetsbare groepen dienen alert te zijn. Het bron-en contactonderzoek is overwegend effectief. Maatregelen worden voldoende nageleefd en zijn te handhaven. Ook is er voldoende regionale zorgcapaciteit beschikbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen postiviteitstopic is wat normaal.
Hebben we aanvullende maatregelen?
Nou echt hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef Mandy040986 het volgende:
Wat een nutteloze persconferentie.
De cyaanblauwe had geen inspiratie en kan het later toch veranderenquote:Op dinsdag 1 september 2020 18:56 schreef Meke het volgende:
Ik heb twee soorten vriendenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat ik tien jaar geleden corona al had, kijk wat ik toen op Facebook zette![]()
[..]
Reactie 2quote:Liefje toch, ik weet precies hoe je je voelt.. als nou niet ophoud ----> huisarts!!
quote:ik drink gewoon de ontsteking weg met rose
Het is echt zo overbodig dit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou echt hoor![]()
Ik luister ook niet echt goed eigenlijk![]()
Nee jouw naam TT is verdwenenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De cyaanblauwe had geen inspiratie en kan het later toch veranderen
Vorige topic ging over mijn stormachtige kantquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee!
Ik weet het al!
De vorige heette eerst anders, iets met @:aoibhin en haar evil twin
Echt hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het is echt zo overbodig dit.
Ja maar nu heet die dus ook middagdipquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vorige topic ging over mijn stormachtige kant
Beetje scherp blijven is niet erg lijkt me.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Het is echt zo overbodig dit.
Het begon allemaal met jou!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef Meke het volgende:
Ik denk dat ik tien jaar geleden corona al had, kijk wat ik toen op Facebook zette![]()
[..]
Ik denk hetquote:
Nog meer verwarring zaaien met dit soort maatregelen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Er komen drie inschalingsniveaus. Het eerste is ‘Waakzaam’. In dat geval is er sprake van een beheersbare situatie. Het aantal nieuwe besmettingen is laag. Kwetsbare groepen dienen alert te zijn. Het bron-en contactonderzoek is overwegend effectief. Maatregelen worden voldoende nageleefd en zijn te handhaven. Ook is er voldoende regionale zorgcapaciteit beschikbaar.
Bij het niveau ‘Zorgelijk’ ontwikkelt de situatie zich negatief. Het aantal nieuwe besmettingen neemt toe. Maatwerk is nodig om kwetsbare groepen te beschermen. Als de situatie voortduurt, wordt het bron- en contactonderzoek ineffectief. Maatregelen worden onvoldoende nageleefd. En de druk op de regionale zorgcapaciteit neemt toe.
Bij het niveau ‘Ernstig’ is hard ingrijpen noodzakelijk om verdere escalatie te voorkomen en terug te keren naar een beheersbare situatie. Het aantal nieuwe besmettingen neemt dan snel toe. Het bron- en contactonderzoek is niet meer effectief, waardoor het zicht op de verspreiding afneemt. Maatregelen worden onvoldoende nageleefd. De regionale zorgcapaciteit is onvoldoende.
Hier word ik niet scherper van, Em.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje scherp blijven is niet erg lijkt me.
Als ze het niet doen krijg je ook weer gedoe als het volgende week weer slecht gaat
Ik ben volgens mij echt een mix van datquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb twee soorten vrienden![]()
Reactie 1
[..]
Reactie 2
[..]
Bij mij is reactie 2: wegdrinken met Berenburg.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb twee soorten vrienden![]()
Reactie 1
[..]
Reactie 2
[..]
Mijn stormachtige kant heeft nooit een middagdip, dus dat klopt niet!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar nu heet die dus ook middagdip
"Ga samen je huisarts een fles rosé zuipen"quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij echt een mix van dat
Patient zero.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij Friesquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij is reactie 2: wegdrinken met Berenburg.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
"Ga samen je huisarts een fles rosé zuipen"![]()
Ja op zich hoorden we niks nieuws, maar om de zoveel tijd zo'n persconferentie heeft wel nut bij het alert blijven van dat er nog steeds een probleem is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje scherp blijven is niet erg lijkt me.
Als ze het niet doen krijg je ook weer gedoe als het volgende week weer slecht gaat
Voordat ik er in slaagde dit topic succesvol te openen, veranderde ik eerst per ongeluk de TT van het inmiddels gesloten vorige topic. Om te spreken met de beroemde woorden, dit kan niet meer fout gaan dit.quote:Op dinsdag 1 september 2020 18:56 schreef Meke het volgende:
De gedachte teltquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
Als je hier sorry zou mogen zeggen, zou ik het nú doen
Nouja aangezien het nu weer stabiel is zal het wel wat geholpen hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:14 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Hier word ik niet scherper van, Em.![]()
Ik denk niet dat mensen hier van schrikken. Het is gewoon copy paste elke keer.
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
[..]
"Ga samen je huisarts een fles rosé zuipen"![]()
Ja maar de hele TT is wegquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn stormachtige kant heeft nooit een middagdip, dus dat klopt niet!
Oh op die manierquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voordat ik er in slaagde dit topic succesvol te openen, veranderde ik eerst per ongeluk de TT van het inmiddels gesloten vorige topic. Om te spreken met de beroemde woorden, dit kan niet meer fout gaan dit.
Patient zeroquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoor de verhalen hier wel gewoonquote:
Ik snap wel dat ze jou als mod gekozen hebben hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Voordat ik er in slaagde dit topic succesvol te openen, veranderde ik eerst per ongeluk de TT van het inmiddels gesloten vorige topic. Om te spreken met de beroemde woorden, dit kan niet meer fout gaan dit.
Ja ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja op zich hoorden we niks nieuws, maar om de zoveel tijd zo'n persconferentie heeft wel nut bij het alert blijven van dat er nog steeds een probleem is.
Nouhooouuuquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de hele TT is weg![]()
Kijk dit is nu het rijtje, waar is Stormjobi?!?!?!
ESF / [SLOWCHAT] #1136 Ooit gaat het licht aan, maar door wie?
ESF / [SLOWCHAT] #1137 De welbekende middag dip.
ESF / [SLOWCHAT] #1138 De welbekende middag dipsaus.
We demand answers @:Cyan9 !!!
Nee dat vermoeden krijg ik ook elke keer als het erover gaatquote:
Kan niet meer misgaan dit!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze jou als mod gekozen hebben hoorToppertje dit
I knowquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee ik denk dat dat laatste het wel zo'n beetje samenvatquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik zie het probleem nietlaatst deden ze dit niet en kreeg je weer het tegenovergestelde te horen.
Maar uiteindelijk is het nooit goed
Die heb ik al gegeven lieverd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar de hele TT is weg![]()
Kijk dit is nu het rijtje, waar is Stormjobi?!?!?!
ESF / [SLOWCHAT] #1136 Ooit gaat het licht aan, maar door wie?
ESF / [SLOWCHAT] #1137 De welbekende middag dip.
ESF / [SLOWCHAT] #1138 De welbekende middag dipsaus.
We demand answers @:Cyan9 !!!
Deze blijft goedquote:
Ja toen was ik nog TTs aan het kopierenplakkenquote:
Maar we willen ook oplossingen!quote:
Ik heb anders wel even succesvol een nieuw agenda topic gemaakt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze jou als mod gekozen hebben hoorToppertje dit
Nou als je je mond zo open laat staan vliegen de aerosolen wel naar binnen hoor, kiek moar uut!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja aangezien het nu weer stabiel is zal het wel wat geholpen hebben.
Wát een talentquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel even succesvol een nieuw agenda topic gemaakt.
En per ongeluk het verkeerde jaar gecopypaste?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb anders wel even succesvol een nieuw agenda topic gemaakt.
Sticker en krul voor Cyanquote:
Nou echt een topper hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En per ongeluk het verkeerde jaar gecopypaste?
quote:
Een kus van de juf en een bank vooruit!quote:
Ja maar virtueel telt niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou als je je mond zo open laat staan vliegen de aerosolen wel naar binnen hoor, kiek moar uut!
Heb je al gekeken dan, of is dit weer zo'n ongefundeerde aanname van je?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En per ongeluk het verkeerde jaar gecopypaste?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou als je je mond zo open laat staan vliegen de aerosolen wel naar binnen hoor, kiek moar uut!
Fijn dat je ze alvast tagtquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die vraag je maar aan @:Momo of @:H_T .
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:20 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Een kus van de juf en een bank vooruit!
Ik vind hem echt wel mooi hoor, prachtige kringeltjesquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je al gekeken dan, of is dit weer zo'n ongefundeerde aanname van je?
Ik heb gekeken, maar ik wilde testen of je wel alert wasquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Heb je al gekeken dan, of is dit weer zo'n ongefundeerde aanname van je?
Nee weet ik, ik zit je te dollenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die maakt Cee ook weer dit jaar, dus niks vreemds aan.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb gekeken, maar ik wilde testen of je wel alert was
Ik ben wel populair bij de dames, hier gaat wat fout.quote:
Jij ziet er meteen weer van alles inquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel populair bij de dames, hier gaat wat fout.
Het klopt gewoon.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij ziet er meteen weer van alles in
Dat sowieso natuurlijkquote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Hij zei: "we gaan zeker nog in gesprek die zich zorgen maken over het beleid, mensen die nog vragen hebben of die het niet eens zijn met het beleid. Of met mensen die het beleid fantastisch vinden, áls die er zijn"quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hij zei: "we gaan zeker nog in gesprek die zich zorgen maken over het beleid, mensen die nog vragen hebben of die het niet eens zijn met het beleid. Of met mensen die het beleid fantastisch vinden, áls die er zijn"
Hi-ha-ho!
[..]
Hij zei: "we gaan zeker nog in gesprek die zich zorgen maken over het beleid, mensen die nog vragen hebben of die het niet eens zijn met het beleid. Of met mensen die het beleid fantastisch vinden, áls die er zijn"
Hi-ha-ho!
[..]
Hi-ha-ho!
Nou, fantastischquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hi-ha-ho!
Tell me your secretquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Nu al beter dan het totale oeuvre van Jandinoquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Hi-ha-ho!
Haha wel hilarisch dat iedereen daarna er op ingaatquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet toch wat om zo'n discussie te beëindigen. Alhoewel, ze gaan nog door
Goedemiddag die is echt fantastischquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
@:TheFreshPrince jouw donatie inderdaad![]()
quote:
iddquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:39 schreef Aoibhin het volgende:
@:TheFreshPrince jouw donatie inderdaad![]()
Gewoon een nulletje teveel bij het invullenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goedemiddag die is echt fantastisch
quote:
Cyan9, wil jij de volgende TT van Luc aanpassen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind dat die blauwen gewoon eens met hun fikken van de TT af moeten blijven tenzij gevraagd.
Wauw jezas manquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je moet toch wat om zo'n discussie te beëindigen. Alhoewel, ze gaan nog door
@TheFreshPrince is zelf ook fantastisch natuurlijk, dus we hadden het kunnen verwachtenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goedemiddag die is echt fantastisch
Oh nee serieus?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon een nulletje teveel bij het invullen
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gewoon een nulletje teveel bij het invullen
Lijkt me heel irritant.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Tijdens mijn studie was ik ook bevriend met een gay jongen. Een vriendin van hem waar ik noodgedwongen wel eens mij optrok omdat zij nou eenmaal ook bevriend met hem was, zat ook de hele tijd te pochen met dat ze een "gay best friend" had en vond alles wat hij deed "cute" en ging echt met hem om alsof hij een leuke assecoire was ofzo.
Hij vond het wel prima, maar ik snap echt niet waar dat gedrag vandaan komt
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Cyan9, wil jij de volgende TT van Luc aanpassen?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik ben geen gay man, maar ik kan me voorstellen dat ik zoiets ook heel irritant zou vinden.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
Jij hebt ook een mooie donatie gedaan hoor Jobi
Het is wel te hopen dat er vaart in blijft zitten. Op een gegeven moment is de harde kern uitgedoneerd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
Die euro van een kleine portemonnee en een groot hart raakt me dan ook, dat vind ik ook mooi!
Echt mooi jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:45 schreef Meke het volgende:
Die euro van een kleine portemonnee en een groot hart raakt me dan ook, dat vind ik ook mooi!
@yvonne Machtsmisbruik van de Blauwen hier. Dat kan niet de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja al bijna 4000quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wel mooi dat zoveel mensen doneren. Alle beetjes helpen weer
Ja, dat denk ik ook wel. Zoiets doe je ook maar één keer..quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat er vaart in blijft zitten. Op een gegeven moment is de harde kern uitgedoneerd.
Dus een hardige taartquote:
quote:
Dta is zeker waar en ook wel iets waar ik zeker wat geld voor over heb!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iedere Euro is een stap dichterbij een nieuwe server, een geheugenmodule of een harde schijf
En hopelijk kunnen mijn kleinkinderen deze SC nog terug lezen (al moet ik dan wel eerst schoonouders vinden die kinderen hebben).
Echt tofquote:
quote:
En nu heeft 'ie een dinsdagdip?quote:
Ahhquote:
Ja dat is ook niet erg lastig natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu al beter dan het totale oeuvre van Jandino
Ik weet niet of ik hoop dat ze deze SC terug gaan lezen, maar meeposten in een éigen SC op FOK! daarentegenquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Iedere Euro is een stap dichterbij een nieuwe server, een geheugenmodule of een harde schijf
En hopelijk kunnen mijn kleinkinderen deze SC nog terug lezen (al moet ik dan wel eerst schoonouders vinden die kinderen hebben).
Er een SC van maken helpt misschein ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel te hopen dat er vaart in blijft zitten. Op een gegeven moment is de harde kern uitgedoneerd.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij zit in een donkere fase in z'n leven.
Het kon nog net.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhhKun je het aangebrande er niet van afschrapen?
We gaan voor 100 jaar FOK!quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hoop dat ze deze SC terug gaan lezen, maar meeposten in een éigen SC op FOK! daarentegen
Goed punt, weet niet of we dat die tere zieltjes aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hoop dat ze deze SC terug gaan lezen, maar meeposten in een éigen SC op FOK! daarentegen
Ik deed een aanname dat de teller op 25000 begonquote:
"Je zit nu in groep 4, je kunt lezen. Ik heb hier 2009234890234092834028349 topics voor je, veel plezier ermee!"quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed punt, weet niet of we dat die tere zieltjes aan kunnen doen.
Die aanname was weer eens messcherpquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik deed een aanname dat de teller op 25000 begon
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die aanname was weer eens messcherp
Ik weet ineens waarom je het met korrelkoffie uithoudt.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AhhKun je het aangebrande er niet van afschrapen?
Het is oprecht nog leuk om te lezen soms ookquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er een SC van maken helpt misschein ook
Gelukkig kan je nog snel een namechange doen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:53 schreef Meke het volgende:
[..]
"Je zit nu in groep 4, je kunt lezen. Ik heb hier 2009234890234092834028349 topics voor je, veel plezier ermee!"
AH, nou hopelijk smaakt het toch nogquote:
Ja, doneren had ik al gedaan, maar ik zie die 4000 nergens staanquote:
Die zieltjes zijn tegen die tijd vast niet zo teer meerquote:Op dinsdag 1 september 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed punt, weet niet of we dat die tere zieltjes aan kunnen doen.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nog snel een namechange doen.
Bijvoorbeeld naar M3k3 ofzo, dan weet niemand dat jij het bent.
Gewoon effe rekenen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, doneren had ik al gedaan, maar ik zie die 4000 nergens staan
Het was te doen. Neem wel een wat groter toetje.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AH, nou hopelijk smaakt het toch nog
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:53 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik weet ineens waarom je het met korrelkoffie uithoudt.
De taart van Cyan9 wel, die kan je als dakbedekking gebruiken nu.quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die zieltjes zijn tegen die tijd vast niet zo teer meer
@korrelkoffiequote:Op dinsdag 1 september 2020 19:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Ja maar die korrelkoffie ben ik ook echt wel gewend inmiddels
Oh wat staat er op het toetmenu?quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het was te doen. Neem wel een wat groter toetje.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 19:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De taart van Cyan9 wel, die kan je als dakbedekking gebruiken nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |