SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Salsa Tequillaquote:
Iemand in m'n introductiegroepje doe dat ook wel eensquote:
Er zijn ergere dingen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu onvrijwillig naar de tour. Het loopt uit bij het ziekenhuis en ze hebben TDF in de wachtkamer
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu onvrijwillig naar de tour. Het loopt uit bij het ziekenhuis en ze hebben TDF in de wachtkamer
Van het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
Ik vind hem ook niet vervelend hoor, maar die songfestival vergelijking was gewoon echt veel te ver gezocht.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 Stef Clement is de meest intimiderende wielrenner die ik ooit geïnterviewd heb
Maar hij vertelde wel goeie verhalen zeg!
WATquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:50 schreef Momo het volgende: Hadden jullie al gehoord dat Henk (ja van de kroeg) naar Oostenrijk immigeert?
Wat zei hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet vervelend hoor, maar die songfestival vergelijking was gewoon echt veel te ver gezocht.
Ik heb nog geen seconde liveverslag van de Tour gezien bij de NOS gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 Stef Clement is de meest intimiderende wielrenner die ik ooit geïnterviewd heb
Wat zei hij over het Songfestival?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
AOIquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |