SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOngeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Salsa Tequillaquote:
Iemand in m'n introductiegroepje doe dat ook wel eensquote:
Er zijn ergere dingen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu onvrijwillig naar de tour. Het loopt uit bij het ziekenhuis en ze hebben TDF in de wachtkamer
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:22 schreef Arizona het volgende:
Ik kijk nu onvrijwillig naar de tour. Het loopt uit bij het ziekenhuis en ze hebben TDF in de wachtkamer
Van het ziekenhuis?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Vraag niet hoe het kan, geniet ervan!
Ik vind hem ook niet vervelend hoor, maar die songfestival vergelijking was gewoon echt veel te ver gezocht.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 Stef Clement is de meest intimiderende wielrenner die ik ooit geïnterviewd heb
Maar hij vertelde wel goeie verhalen zeg!
WATquote:Op dinsdag 1 september 2020 14:50 schreef Momo het volgende: Hadden jullie al gehoord dat Henk (ja van de kroeg) naar Oostenrijk immigeert?
Wat zei hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet vervelend hoor, maar die songfestival vergelijking was gewoon echt veel te ver gezocht.
Ik heb nog geen seconde liveverslag van de Tour gezien bij de NOS gelukkigquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
@:Cyan9 Stef Clement is de meest intimiderende wielrenner die ik ooit geïnterviewd heb
Wat zei hij over het Songfestival?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
AOIquote:
quote:
Ja echt, we moeten nog wel een afscheidsmeet hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
WAT![]()
IK BEN NOG HELEMAAL NIET GEWEEST![]()
Ja etterbakkiequote:
Volgens mij had Hofstede ook een soort van aanvaring met Clement toen hij net bij de profs kwam rijden. Hij commandeerde de jonkies echt, de dat niet konden waarderen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:38 schreef Strani het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen. Hij vertelde mij inderdaad ook dat hij graag een mentor is voor de jongeren, maar die moeten dat dan wel willen inderdaad. En hij is gewoon een hele harde af en toe.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij had Hofstede ook een soort van aanvaring met Clement toen hij net bij de profs kwam rijden. Hij commandeerde de jonkies echt, de dat niet konden waarderen.
Jawohlquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja echt, we moeten nog wel een afscheidsmeet hoorDesnoods vanwege corona in etappes ofzo
Lekker hoorquote:
Dit is niet m'n middag.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:46 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Hier kunnen we wat mee.
Ja, er zit niet veel warmte in, ookal heeft hij wel vaak goede punten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Hij vertelde mij inderdaad ook dat hij graag een mentor is voor de jongeren, maar die moeten dat dan wel willen inderdaad. En hij is gewoon een hele harde af en toe.
Ah thanks!quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Iets over een puntensysteem dat op het Songfestival leek
*sends Sjaan good vibes*quote:
Owquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow![]()
Dat heeft een psych natuurlijk ook wel eens
Oh jaaa Sjaan met de mentale ondersteuningSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
At the end of the day it's another day overquote:
Nein.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Weet je waar ik nu trek in heb?
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ow![]()
Dat heeft een psych natuurlijk ook wel eens
MW-er, zit in dezelfde hoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Volgens mij wordt de naam Sjaan niet heel erg gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jaaa Sjaan met de mentale ondersteuning
VERTEL DANquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Net gedaanquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
VERTEL DAN
Dit soort open vragen mogen niet meer van Krees![]()
Ja.quote:
Kiekquote:
Het moet allemaal zo licht mogelijk zijn. Sterk zijn de onderdelen niet.quote:
Nie meer op gaan zitten dan maarquote:
Oh, ik gokte op een balletje met pindasausquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oneindig veel chocola. Ik lijk wel ongesteld.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Oeh, in dat geval kap ik er meteen meequote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de naam Sjaan niet heel erg gewaardeerd
Eentje?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, ik gokte op een balletje met pindasaus
Nee das ongezond.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh, ik gokte op een balletje met pindasaus
BMX'ers doen dat toch al nietquote:
En wat nou... als het best een flinke is?quote:
Weet het niet zeker hoor, is meer een gevoelquote:Op dinsdag 1 september 2020 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, in dat geval kap ik er meteen mee
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
En wat nou... als het best een flinke is?
Maar dit ging toch over de Tour?quote:
quote:
Ben je @Strani?quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:01 schreef GeorgeM het volgende:
Nou heb ik zin in een balletje pinda![]()
Of mayo![]()
Of oorlog
Ik zou nu wel een Goulashkroket lusten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:01 schreef GeorgeM het volgende:
Nou heb ik zin in een balletje pinda![]()
Of mayo![]()
Of oorlog
quote:
Beidequote:Op dinsdag 1 september 2020 17:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zou nu wel een Goulashkroket lusten.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Maar dit ging toch over de Tour?
Ikke geen verstand van
Ach sooo.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]Ik wilde vooral aangeven dat het best kan, fietsen zonder zadel
@Strani je hebt een aanbidder.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
I wish![]()
Ik wil zijn baan. En zijn leeftijd. En zijn humor. En zijn gevatheid (is dit goed Nederlands?)
Er zijn ergere dingen hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh, in dat geval kap ik er meteen mee
quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:strani je hebt een aanbidder.
Had ik het toch redelijk ingeschatquote:
Oké Sjaniquote:
Ik heb vandaag 1 gevangen 👍quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:16 schreef Dave het volgende:
Ik wacht een jaar op een Aerodactyl, en laatst zat er gelukkig 1 in een raid.
Nu vliegen ze hier in het wild.
Time for partyquote:
Ook maar weer eens kijken dan. Ik heb er in de tussentijd wel een bij gekregen, maar die kwam uit een ei en dan telt het nietquote:Op dinsdag 1 september 2020 17:16 schreef Dave het volgende:
Ik wacht een jaar op een Aerodactyl, en laatst zat er gelukkig 1 in een raid.
Nu vliegen ze hier in het wild.
quote:
Hier zaten er net 2. (Heb sowieso het idee dat er nu meerdere tegelijk spawnen, ook Omanyte enzo)quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook maar weer eens kijken dan. Ik heb er in de tussentijd wel een bij gekregen, maar die kwam uit een ei en dan telt het niet
Dat is balen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook maar weer eens kijken dan. Ik heb er in de tussentijd wel een bij gekregen, maar die kwam uit een ei en dan telt het niet
He jammer, dacht even een leuke teamnaam te hebben verzonnenquote:
Ik heb hier filmpjes van gezien, maar die zal ik jullie besparen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:04 schreef H_T het volgende:
[..]Ik wilde vooral aangeven dat het best kan, fietsen zonder zadel
Misschien wat maandverband kopen, voor het geval dat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 16:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat nog net niet nodig is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 17:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Misschien wat maandverband kopen, voor het geval dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |