abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194723022

Zie: Topicreeks: FC Barcelona

Internationaal
# UEFA Champions League (5)
# UEFA Super Cup (5)
# FIFA Club World Cup (3)
---
# Cup Winners' Cup (4)
# Inter-Cities Fairs Cup (3)
# Latin Cup (2)
# Small Club World Cup (1)

Nationaal
# La Liga (26)
# Copa del Rey (30)
# Supercopa de Espaņa (13)
# Copa Catalunya (9)
---
# Campeonato de Catalunya (22)
# Copa Eva Duarte (3)
# Copa de la Liga (2)

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_194723067
Ik las ergens (ik kan het nu niet zo snel meer terugvinden), dat Messi komend seizoen niet meer wilde mee trainen met de groep in Barcelona.
Is dat zo?
  woensdag 26 augustus 2020 @ 08:45:29 #3
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194723102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 08:40 schreef Idisrom het volgende:
Ik las ergens (ik kan het nu niet zo snel meer terugvinden), dat Messi komend seizoen niet meer wilde mee trainen met de groep in Barcelona.
Is dat zo?
Komende zondag worden alle spelers verwacht om een Covid test te ondergaan en maandag is dan de eerste training onder leiding van Koeman.. Messi schijnt aangegeven te hebben niet te verschijnen ..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_194723198
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

25 goals tegen de bakker en de slager , verder compleet onzichtbaar in topwedstrijden en dat is al een paar jaar aan de gang.
laatste jaar minder idd, maar toch nog topscoorder. Daarvoor liet hij topverdedigers in de Cl verdedigen alsof het kleuters waren
pi_194723205
Het is nog wel heel veel "zou" en "mogelijk" en "misschien" en "volgens de geruchten" voorlopig
pi_194723231
Dit is helemaal niet slecht voor Koeman. Althans, de Messi situatie.

Voorzittersverhaal kan nog wel eens wat anders worden. 🙈
  woensdag 26 augustus 2020 @ 08:58:53 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194723240
Barcelona staat in hun recht als ze een transfersom verlangen al zullen ze niet de volle 700 miljoen vragen maar laten we zeggen de helft ervan, dat is nog een absurd bedrag
pi_194723257
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 23:29 schreef xzaz het volgende:

[..]

Hij was ook goed voor heel wat tegendoelpunten. + Ronaldo was ook goed voor heel wat doelpunten en tada real kan toch nog kampioen worden.

Messi kan alleen naar psg toch?
Dat zie je bij Real ook idd en Barca bij kan dit best goed uitpakken , want je ziet wel vaker als een speler alles naar zich toetrekt en vertrekt, dat andere spelers opeens zelf weer gaan nadenken en voetballen. De middenvelders bij Barcelona kijken meestal eerst wat Messi aan het doen is, en dan gaan ze verder rondkijken. Toen bijvoorbeeld Zlatan stopte bij Zweden, stond er later een hele groep jonge spelers op die als team meer presteerde dan toen Zlatan nog bij Zweden speelde.

Geruchten gaan nu dat Messi naar City gaat want Pep
quote:
Messi heeft besluit over nieuwe club al gemaakt en wil naar Premier League'

Lionel Messi wil voor Manchester City gaan spelen. Dat meldt Marcelo Bechler, journalist voor Esporte Interativo, die tien dagen geleden de primeur had dat Messi FC Barcelona wil gaan verlaten.

Messi liet de clubleiding van de Catalanen dinsdagavond weten dat hij zijn contract wil laten ontbinden en deze zomer een transfer wil maken. Volgens Bechler heeft de Argentijn ook al besloten waar hij heen wil: het Manchester City van zijn oude trainer en goede vriend Pep Guardiola. Ook de algemeen directeur van Manchester City, Ferran Soriano, is een oude bekende van Messi van zijn tijd bij FC Barcelona.

Manchester City wordt door Onda Cero gezien als een van de vier clubs die Messi überhaupt kunnen betalen. De andere drie clubs zijn Paris Saint-Germain, Internazionale en Manchester United. Vooral rond Internazionale zijn al langer geruchten over een mogelijke komst van Messi. FC Barcelona zou zich inmiddels hebben neergelegd bij een vertrek van de superster en vraagt 222.000.001 euro voor zijn vertrek.

woensdag 26 augustus 2020 @ 09:04:41 #9
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194723294
Enige hoop dat ie nog blijft is dat Bartomeu, vandaag publieke bekend maakt dat ie opstapt ... maar dan nog komt het niet meer goed..
Musica Espaņol
Come On
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 09:05:34 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194723300
quote:
99s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:04 schreef chufi het volgende:
Enige hoop dat ie nog blijft is dat Bartolomeu, vandaag publieke bekend maakt dat ie opstapt ... maar dan nog komt het niet meer goed..
Lekker dan voor de Koe. Want zijn potentiële opvolger wil Xavi als coach toch? :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_194723332
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Lekker dan voor de Koe. Want zijn potentiële opvolger wil Xavi als coach toch? :D
In elk geval een zak geld dan
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 26 augustus 2020 @ 09:21:46 #12
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194723477
Ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele topclub Messi nog wil hebben. En dan kan heb je de tweede garde en die kan Messi niet betalen. Dus Messi gaat naar China of blijft bij Barca.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 09:25:37 #13
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194723542
Messi is door zijn lange verblijf bij Barca niet geschikt om dan ook maar voor welke andere club te functioneren in mijn ogen ...
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 26 augustus 2020 @ 09:28:38 #14
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194723584
quote:
99s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:25 schreef chufi het volgende:
Messi is door zijn lange verblijf bij Barca niet geschikt om dan ook maar voor welke andere club te functioneren in mijn ogen ...
Hij moet een schop onder zijn reet en niet zo arrogant doen. Maar blijkbaar heeft ie daar geen zin in en gaat ie alleen maar jammeren. Messi gaat niet weg.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 09:34:29 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194723670
quote:
hij zal nergens anders zo in de watten gelegd worden, ik vind zijn reactie ook wel wat vreemd, hij wilde verandering en nu wordt er door Koeman met de vuist op tafel geslagen is het ook niet goed, wordt dan speler/manager
  woensdag 26 augustus 2020 @ 09:39:13 #16
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194723715
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij zal nergens anders zo in de watten gelegd worden, ik vind zijn reactie ook wel wat vreemd, hij wilde verandering en nu wordt er door Koeman met de vuist op tafel geslagen is het ook niet goed, wordt dan speler/manager
Hij wil betere spelers om zich heen,maar zelf niet veranderen.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 09:42:24 #17
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194723764
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Hij wil betere spelers om zich heen,maar zelf niet veranderen.
ik kan met nog wel voorstellen dat je hem vrij houdt qua verdedigende taken al waren zijn beste jaren toen hij dat nog wel deed, probleem is dat z'n maatje Suarez ook meent niet te hoeven verdedigen en dan gaat het hard in het moderne voetbal
pi_194723836
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik kan met nog wel voorstellen dat je hem vrij houdt qua verdedigende taken al waren zijn beste jaren toen hij dat nog wel deed, probleem is dat z'n maatje Suarez ook meent niet te hoeven verdedigen en dan gaat het hard in het moderne voetbal
Messi verdedigende taken, wanneer was dat dan?
Volgens mij had het meer te maken met wat er achter hem stond, dan zit hij bij City wel op zijn plek.
blablablabla
  woensdag 26 augustus 2020 @ 09:51:20 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194723875
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Messi verdedigende taken, wanneer was dat dan?
Volgens mij had het meer te maken met wat er achter hem stond, dan zit hij bij City wel op zijn plek.
Onder Pep moest hij echt meedoen hoor
pi_194724053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 09:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Waarom zou hij dan naar City willen.
blablablabla
pi_194724095
quote:

[..]

Juist niet, daar is het doseren begonnen.
pi_194724159
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Onder Rijkaard en Ten Cate misschien, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren. Als je zulke waanzinnige statistieken kunt overleggen lijkt me meeverdedigen ook helemaal niet zo rullevant.
blablablabla
pi_194724163
quote:

[..]

Zijn beste seizoen was 2014-15 in mijn optiek. Met meer verantwoordelijkheid ook.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_194724184
Messi gaat Barca niet verlaten, daarvoor is hij te groot. Dit is een schaakzet om de druk op Bartomeu op te voeren en dat zal hem lukken. Bartomeu gaat aftreden en hiermee in het kielzog Koeman eveneens. Koeman die als stroman is ingezet door Bartomeu om het plebs tevree te houden.

Naderhand zal er dus eenzelfde situatie blijven met Messi en zijn bejaarde vriendjes. Wat een club is dit geworden zeg lol
pi_194724204
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

In de zin van niet steeds op en neer rennen langs de lijn want daar raakte hij geblesseerd van. Het is een Ferrari en geen Land Rover.

Hij moest wel mee doen met de vijf seconden regel van de bal terugveroveren. Mocht de tegenstander daar onderuit spelen, dan verdedigde Messi inderdaad niet meer mee, maar bij de eerste verdedigingslinie dus nog wel.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_194724242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:08 schreef Elan het volgende:

[..]

Onder Rijkaard en Ten Cate misschien, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren. Als je zulke waanzinnige statistieken kunt overleggen lijkt me meeverdedigen ook helemaal niet zo rullevant.
Ik heb zo’n 40 wedstrijden van het tijdperk Pep op mijn laptop staan die ik toevallig tijdens de Coronaperiode op werk ging kijken en daar was het zo opvallend.

Destijds heeft Pep Messi centraal gezet en ten tijde van Villa - Messi - Pedro zag je heel duidelijk dat Messi inzakt bij balverlies, druk naar voren van Xavi, Iniesta en Busquets, Pedro en Villa terugzakken en Abidal (later Alba) en Alves druk naar voren zetten. In balbezit zakt Messi in om te tikken met Iniesta en Xavi, de ruimte die ontstaat in het centrum is voor Villa en mindere mate Pedro en zodoende kan Messi liezen voor de steekbal, de dribbel of schot van afstand.

Hij is enorm effectief maar rete lui in die wedstrijden.
pi_194724260
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

In de zin van niet steeds op en neer rennen langs de lijn want daar raakte hij geblesseerd van. Het is een Ferrari en geen Land Rover.

Hij moest wel mee doen met de vijf seconden regel van de bal terugveroveren. Mocht de tegenstander daar onderuit spelen, dan verdedigde Messi inderdaad niet meer mee, maar bij de eerste verdedigingslinie dus nog wel.
Nou ook in het vrijlopen in balbezit was het niet veel hoor. Hij loopt slim maar niet veel.
pi_194724295
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:15 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nou ook in het vrijlopen in balbezit was het niet veel hoor. Hij loopt slim maar niet veel.
Explosieve spelers moet je een beetje sparen. Wel liep hij toen nog (duidelijk) een kilometertje meer dan later onder Enrique.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_194724371
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:18 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Explosieve spelers moet je een beetje sparen. Wel liep hij toen nog (duidelijk) een kilometertje meer dan later onder Enrique.
Eens hoor, sowieso iemand met zijn kwaliteiten maar het wordt heel snel storend als een wedstrijd niet loopt.
pi_194724440
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik heb zo’n 40 wedstrijden van het tijdperk Pep op mijn laptop staan die ik toevallig tijdens de Coronaperiode op werk ging kijken en daar was het zo opvallend.

Hij is enorm effectief maar rete lui in die wedstrijden.
Rete lui maar hoe effectief idd, koppie soms laten hangen, sjokken, er niet vol voor gaan en soms gewoon niet thuisgeven. en dan, topscorer van La Liga, van de CL, van Europa. meeste doelpunten, meeste assists, meest geslaagde passes, meeste geslaagde dribbels, meeste doelpunten buiten 16, meeste doelpunten tegen een team in de top 7 of erboven, meeste gescoorde vrije trappen, meeste passen, meest geslaagde passen en zo kan ik nog tot morgen doorgaan. 8-)
pi_194724533
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 10:28 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Rete lui maar hoe effectief idd, koppie soms laten hangen, sjokken, er niet vol voor gaan en soms gewoon niet thuisgeven. en dan, topscorer van La Liga, van de CL, van Europa. meeste doelpunten, meeste assists, meest geslaagde passes, meeste geslaagde dribbels, meeste doelpunten buiten 16, meeste doelpunten tegen een team in de top 7 of erboven, meeste gescoorde vrije trappen, meeste passen, meest geslaagde passen en zo kan ik nog tot morgen doorgaan. 8-)
Ongelooflijk idd, het is gewoon een puur talent.
pi_194724642
Het is tijd dat Messi eens een keer in Argentinië gaat spelen bij een club
pi_194725593
Koeman staat voor een hels karwei, aan de ene kant moet je nu verjongen, echter tijd krijg je bij een club als Barcelona niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:00:45 #34
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194725700
Koeman blijkt dus tijdens het gesprek met Messi te hebben gezegd... of je gaat voetballen voor het team of je doet niet meer mee. :D
pi_194726041
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2020 21:38 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Grapjas , afgelopen seizoen was hij goed voor 25 doelpunten, Messi kan nog makkelijk 2 jaar mee kan daarnaast ook de druk wegnemen van jongere voetballers.Maargoed hier zit ook emotie bij na die 8-2, zie ook zn emotie toen Argentinië een tijd slecht speelde, en hij niet meer wou spelen voor nationale elftal.Het lijkt me eerlijk gezegt sterk dat messi vertrekt, maarja we gaan het zien.
Dat geloof je toch niet echt he?
Nog 2 jaar? Terwijl hij nu al een hele tijd gewoon wat rondsjokt op het veld. Geen reet uitvoert.
Hij heeft eens 1 momentje in een wedstrijd dat hij puur op talent nog wat kan, vanwege het weinige tegenstand prikt hij er nog een doelpunt in. Dat is het ook.

Hij voegt op het veld niet veel toe en buiten het veld zou hij best wat kunnen maar vaak zorgt hij ook voor veel onrust.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:26:41 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194726112
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nog 2 jaar? Terwijl hij nu al een hele tijd gewoon wat rondsjokt op het veld. Geen reet uitvoert.
Hij heeft eens 1 momentje in een wedstrijd dat hij puur op talent nog wat kan, vanwege het weinige tegenstand prikt hij er nog een doelpunt in. Dat is het ook.

Hij voegt op het veld niet veel toe en buiten het veld zou hij best wat kunnen maar vaak zorgt hij ook voor veel onrust.
:? 2 jaar lukt echt nog wel hoor puur op z'n talent maar om daar dan +200 miljoen + salaris voor uit te geven is wat overdreven
pi_194726222
quote:
10s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:00 schreef xzaz het volgende:
Koeman blijkt dus tijdens het gesprek met Messi te hebben gezegd... of je gaat voetballen voor het team of je doet niet meer mee. :D
Dat lijkt me onzin, ik denk dat Messi eerder iets gezegd heeft: Ik heb al besloten, bedankt voor het aanbod, maar mijn beslissing staat vast. Door nu te doen alsof Koeman de Boeman is, dan kan hij nog met een beetje trots het schip verlaten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 26 augustus 2020 @ 12:46:26 #38
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194726383
Ondertussen

twitter
Musica Espaņol
Come On
pi_194726712
Het meest bizarre van dit alles is dat Messi nog een fax gebruikt :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194726737
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:13 schreef TLC het volgende:
Dat doet hijzelf niet, dat doen zijn zaakwaarnemers en in dat wereldje is de fax nog steeds gebruikelijk.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_194726772
quote:
Valt mee dat het geen telex was.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:21:57 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194726811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:15 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat doet hijzelf niet, dat doen zijn zaakwaarnemers en in dat wereldje is de fax nog steeds gebruikelijk.
maar hij heeft weinig kans op een gratis vertrek lijkt me, datum is datum met of zonder corona
pi_194726817
Denk dat het voor Koeman wel goed uitkomt eerlijk gezegd. Messi is al bijna over, dit seizoen was het al veel minder aan het worden en dat zal komende jaar / jaren alleen maar nog minder worden.
Zonder Messi kan Koeman echt een nieuwe begin maken, met hem zal alleen maar meer problemen geven vrees ik.
Bovendien zal het krediet voor Koeman zonder Messi groter zijn dan met hem.
Met Messi zullen de verwachtingen onrealistisch hoog zijn, zonder hem zullen ze het begrijpen dat het met ups en downs zal gaan komend seizoen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_194726840
quote:
Is daar een stuk normaler en juridisch gezien verstandig. Helder uitleg: https://en.as.com/en/2020(...)tter_impression=true

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2020 13:28:01 ]
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:28:10 #45
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_194726866
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:22 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat het voor Koeman wel goed uitkomt eerlijk gezegd. Messi is al bijna over, dit seizoen was het al veel minder aan het worden en dat zal komende jaar / jaren alleen maar nog minder worden.
Zonder Messi kan Koeman echt een nieuwe begin maken, met hem zal alleen maar meer problemen geven vrees ik.
Met Messi zullen de verwachtingen onrealistisch hoog zijn, zonder hem zullen ze het begrijpen dat het met ups en downs zal gaan komend seizoen.
Dat dacht Lopetegui bij Real ook nadat Ronaldo vertrok.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:29:39 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194726886
quote:
hij is nog niet weg hč
pi_194726913
quote:
Ik denk eerder dat het Xavi heel goed uitkomt. Koeman mag nu het vuile werk doen. En de sfeer in het team zal door al dit gedoe aan het begin van het seizoen niet al te best zijn, zeker niet als een deel van de oude garde nog in het team zit.

Xavi neemt het over een jaar over en hoeft dan niet meer te dealen met de invloed en rol van Messi in het team en binnen de club. Ideaal scenario dit voor hem. Alle vervelende beslissingen zijn dan al door Koeman genomen.
pi_194726967

Hoe kunnen mensen zeggen dat Messi bijna over is, lol. Nog steeds met afstand de beste speler van deze selectie en zonder hem staan ze gewoon ergens halverwege op de ranglijst. Noem eens spelers die in één competitiejaar 20+ goals én assists hebben. Ik wacht.

mAaR hIj wAndElT zOndEr bAl
pi_194727015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:36 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]

Hoe kunnen mensen zeggen dat Messi bijna over is, lol. Nog steeds met afstand de beste speler van deze selectie en zonder hem staan ze gewoon ergens halverwege op de ranglijst. Noem eens spelers die in één competitiejaar 20+ goals én assists hebben. Ik wacht.

Scroll even voor de grap naar de leaderboards onderaan.

https://fbref.com/en/players/d70ce98e/Lionel-Messi
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
pi_194727056
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:40 schreef El-Stinho het volgende:

[..]

Scroll even voor de grap naar de leaderboards onderaan.

https://fbref.com/en/players/d70ce98e/Lionel-Messi
In zo’n beetje elke statistiek bovenaan. Ondertussen zijn de mensen die het hardst om zijn vertrek roepen fan van een club waar het al een wonder is als een speler tien goals maakt in een seizoen. Oh, the irony.
pi_194727077
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:36 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]

Wel in een team dat volledig is ingesteld om het maximale rendement uit Messi te halen. Dat andere spelers hiervoor worden opgeofferd zie je hierin niet terug.
  Forum Admin woensdag 26 augustus 2020 @ 13:46:28 #52
35723 crew  GGMM
pi_194727095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:45 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Wel in een team dat volledig is ingesteld om het maximale rendement uit Messi te halen. Dat andere spelers hiervoor worden opgeofferd zie je hierin niet terug.
Wat trouwens niet helemaal klopt, maar los daarvan, dat maakt de prestaties van Messi juist éxtra knap...? Hij doet het dan in z'n eentje.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2020 13:47:15 ]
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:47:07 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194727098
quote:

[..]

want dat moet je niet doen voor zo'n speler?
pi_194727100
Vreemd trouwens dat een wereldster zijn team draagt. Daarom ben je wereldster, zou je zeggen. Geen idee.
pi_194727194
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

want dat moet je niet doen voor zo'n speler?
Niet meer nee. Het wordt tijd dat Messi zich aan het team gaat aanpassen. Maar dat kan hij denk ik niet. Ik denk ook dat het hem nog vies tegen gaat vallen als hij straks bij een andere club terecht komt en de speelstijl van het team niet meer automatisch toegespitst is op hem.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:52:14 #57
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194727202
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:47 schreef Bolasie het volgende:
Vreemd trouwens dat een wereldster zijn team draagt. Daarom ben je wereldster, zou je zeggen. Geen idee.
haters hou je toch altijd, hij blijft de GOAT hoor
  woensdag 26 augustus 2020 @ 13:54:01 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194727237
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Niet meer nee. Het wordt tijd dat Messi zich aan het team gaat aanpassen. Maar dat kan hij denk ik niet. Ik denk ook dat het hem nog vies tegen gaat vallen als hij straks bij een andere club terecht komt en de speelstijl van het team niet meer automatisch toegespitst is op hem.
wat een onzin, enige waar je rekening mee moet houden is z'n actieradius, dat is wel minder maar hij heeft nog altijd meer kwaliteiten dan iedere andere voetballer die er rondloopt
pi_194727255
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

haters hou je toch altijd, hij blijft de GOAT hoor
Er wordt door sommigen in dit topic gedaan alsof hij nu niveau Melvin Platje is. Kom op zeg.
pi_194727265
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 12:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]

_O- Kom op, ik snap best dat er soms kritiek is op Messi, maar je kunt er ook teveel in doorslaan
  FOK!fotograaf woensdag 26 augustus 2020 @ 13:56:01 #61
842 Zorro
Z
pi_194727270
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Er wordt door sommigen in dit topic gedaan alsof hij nu niveau Melvin Platje is. Kom op zeg.
Klopt, dat is onzin.
Dat haalt ie niet meer.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:00:29 #62
262211 hhh38
pi_194727339
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 13:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat een onzin, enige waar je rekening mee moet houden is z'n actieradius, dat is wel minder maar hij heeft nog altijd meer kwaliteiten dan iedere andere voetballer die er rondloopt
Explosiviteit en snelheid is ook niet meer wat het geweest is. Dat maakt zijn dribbels ook een stuk minder gevaarlijk
pi_194727354
quote:

[..]

Barcelona mist gewoon een goede kwalitatieve brede selectie. Daarnaast is hun spel teveel afgestemd op Messi. Dat is niet (meer)gezond. Aankoop en verkoop beleid is slecht. Griezmann komt onvoldoende uit de verf, Coutinho komt onvoldoende uit de verf en ga zo maar door. Niks ten nadele van Messi, het is veruit de beste voetballer, _O_ Maar ze moeten meer als team functioneren dan 1 persoon of je moet spelers aantrekken die perfect in die rol passen als aangever. Een speler als Dybala bijvoorbeeld, Eriksen, Son, Reus, Bruno Fernandes, Wijnaldum, Firminho :Y . Allemaal spelers met diepgang, maar niet perse de goal moeten en willen maken. Daarnaast gaat het achterin ook teveel fout, maar mede omdat vanuit het middenveld onvoldoende wordt mee verdedigd door spelers als Rakitic bijv.
pi_194727562
Het is bijna alsof het niet Bartomeu is die 10.000 directeuren ontslaat, geen voorwaarden schept voor een succesvolle omgeving en miskoop na miskoop binnenhengelt.
pi_194727584
quote:
Blijkt een vertaaldingetje te zijn en zijn brief is gewoon aangetekend verstuurd
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:19:04 #66
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_194727653
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
Het is bijna alsof het niet Bartomeu is die 10.000 directeuren ontslaat, geen voorwaarden schept voor een succesvolle omgeving en miskoop na miskoop binnenhengelt.
Zoals de Jong.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:22:10 #67
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_194727693
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 08:58 schreef Tarado het volgende:
Barcelona staat in hun recht als ze een transfersom verlangen al zullen ze niet de volle 700 miljoen vragen maar laten we zeggen de helft ervan, dat is nog een absurd bedrag
Ik denk dat er geen club is die honderden miljoenen gaat betalen voor een speler die hoogstens nog 1 of 2 seizoenen mee kan in de absolute top. Helemaal nu met corona en dus een flinke terugloop van inkomsten. Ik denk dat je eerder richting de 100 miljoen moet denken. Nog steeds gruwelijk veel gezien z'n leeftijd maar met het oog op recente transfers geen heel vreemd bedrag. Bij Ronaldo naar Juve (dezelfde leeftijd als Messi nu) was het ook een dergelijk bedrag. Mogelijk kun je er nog 50 miljoen extra uitpersen als je hem aan een olieclub als City of PSG kan verkopen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Twiitch op 26-08-2020 14:28:39 ]
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:25:51 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194727761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Explosiviteit en snelheid is ook niet meer wat het geweest is. Dat maakt zijn dribbels ook een stuk minder gevaarlijk
maar z'n stats zijn nog steeds bovenmaats dus al met al niet slecht zou ik zeggen voor een speler die eigenlijk aan de rollator moet volgens velen
  Moderator woensdag 26 augustus 2020 @ 14:30:59 #69
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_194727875
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Hij tweet echt alleen maar onzin.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:32:47 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194727881
quote:
[ twitter ]
  FOK!fotograaf woensdag 26 augustus 2020 @ 14:50:05 #72
842 Zorro
Z
pi_194728192
quote:
[ twitter ]
Misschien kan Messi naar Groningen. Samen met Robben in 1 team moet toch een droom voor hem zijn.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 14:51:45 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194728230
pi_194728271
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 14:32 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Hij tweet echt alleen maar onzin.
Zijn gore nekbaard.
  woensdag 26 augustus 2020 @ 15:09:49 #75
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194728533
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_194728569
quote:
Nieuwe sportief directeur FC Barcelona voelt de bui hangen: “Messi wil niet meer meetrainen”

“Lionel Messi heeft aan de club meegedeeld dat hij begin volgende week niet op training zal verschijnen”, zo bekende kersvers Barįa-sportief directeur Ramon Planes woensdag aan de pers na de virtuele voorstelling van de Portugese aanwinst Trincao.

Zondag staan bij de Catalanen de coronatests op het programma, een dag later blaast Ronald Koeman voor de eerste keer verzamelen voor de eerste training in de voorbereiding op komend seizoen. “Voor het overige wil de club alles zetten op de dialoog tussen beide partijen en de inhoud daarvan willen we dan ook intern houden. We denken momenteel niet aan eender welke clausule in zijn contract. Het huwelijk heeft beide partijen enorm veel opgeleverd en we willen Messi dan ook overtuigen om samen de beste oplossing te zoeken, voor zowel club als speler.”

Het nieuws sloeg dinsdagavond in als een bom, toen bleek dat de Argentijnse international met een fax de club op de hoogte had gebracht van zijn plannen. “Het gaat hier niet om een dispuut tussen Messi en Barįa, geen van beide partijen verdient dat. Wij werken hier hard om een Barįa te bouwen dat kan winnen. Er is ook geen verdeeldheid in de bestuurskamer omtrent Messi. Elke voetbalkenner wil dat hij hier blijft om nog meer prijzen te winnen. Wij zien Messi dan ook als speler van Barcelona.”

Het Barcelona van volgend seizoen zal er alvast helemaal anders uitzien. De trainer en technische directeur zijn al de laan uitgestuurd, heel wat spelers zullen volgen en ook de positie van voorzitter Bartomeu wankelt meer dan ooit. “Barįa heeft zichzelf in het verleden al meermaals heruitgevonden en is daar telkens sterker uitgekomen. Wij willen dat nog een keer doen, met een team gebouwd rond de beste speler ter wereld.”
  woensdag 26 augustus 2020 @ 15:15:20 #77
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194728623
Koetje is die kleine Argentijn blijkbaar flink op zijn staart gaan staan zo te zien.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_194732590
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 15:15 schreef -XOR- het volgende:
Koetje is die kleine Argentijn blijkbaar flink op zijn staart gaan staan zo te zien.
Koeman eruit en messi weer terug zou wel hilarisch zijn
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_194732845
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 18:56 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Koeman eruit en messi weer terug zou wel hilarisch zijn
Koeman moet sws nog even wachten, wat een soap

quote:
Barcelona heeft Setién nog niet officieel ontslagen, Koeman in de wachtkamer'

Gepubliceerd: Wo 26-08-2020 om 17:26

Ronald Koeman mag pas op de bank zitten bij FC Barcelona als het contract van Quique Setién formeel beëindigd is. Dat melden SPORT en Cadena COPE woensdag. Zolang dat niet gebeurd is, mag Koeman niet worden ingeschreven als nieuwe trainer.

Setién, die bij Barcelona nog een contract had tot 2022, wacht volgens SPORT nog altijd op de officiële mededeling dat hij ontslagen is. Hij is wel bedankt voor bewezen diensten, maar niet ontslagen. Dat betekent dat zijn contract nog doorloopt, schrijft de Spaanse krant.

Omdat bevestiging vanuit Catalonië vooralsnog uitblijft, heeft Setién een burofax naar Barcelona gestuurd, meldt Cadena COPE. Daarin staat het verzoek om zijn contract te ontbinden. SPORT voegt daaraan toe dat Koeman pas op de bank plaats mag nemen als Barcelona het met Setién geregeld heeft. Dat zijn de regels in Spanje.

Setién moet daarnaast de overige contractjaren uitbetaald krijgen, schrijft SPORT. De Spaanse competitie begint in het weekend van 12 september, maar Barcelona trapt pas op de derde speeldag af vanwege het uitgestelde Champions League-seizoen.

woensdag 26 augustus 2020 @ 19:15:16 #80
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_194733019
quote:
Sowieso door Suarez weg te sturen
  woensdag 26 augustus 2020 @ 19:21:44 #81
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194733162
ManCity wil Messi het liefst gratis, maar zijn bereid om 100-150 miljoen te betalen
Musica Espaņol
Come On
pi_194733431
quote:
[ twitter ]
Zet hij nu serieus die 3 op het niveau van Messi :')

Robben was natuurlijk wel een geweldige speler maar die speelde de helft van de wedstrijden en scoorde gemiddeld een keer of 15 per seizoen. En Gerrard, wat heeft hij nou gewonnen naast 1 cl en wat landelijke bekers?
pi_194734756
twitter
Gezellig.
twitter

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2020 20:58:53 ]
pi_194734810
Sfeertje wel
pi_194734832
Camp Nou Bouwval illegaal betreden. :')
pi_194734869
Ik dacht dat daar alleen toeristen op de tribune zaten.
pi_194735071
crisis actors
pi_194735395
Is toch absurd dat de speler die zo veel club records op zn naam heeft staan en 15 jaar belangrijk is geweest voor Barcelona op z'n manier weg gaat.
pi_194735504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:36 schreef opreis het volgende:
Is toch absurd dat de speler die zo veel club records op zn naam heeft staan en 15 jaar belangrijk is geweest voor Barcelona op z'n manier weg gaat.
nee volkomen normaal
pi_194735601
Respect voor Messi is toch wel echt weg.

In plaats van volop te strijden en zorgen dat je barcelona op een goede manier verlaat en daarbij bouwt op een nieuw team zulke spellen spelen omdat je vriendjes moeten vertrekken. Man man man. Een persoon mag nooit boven de club staan.
pi_194735740
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 21:46 schreef Minimunt het volgende:

In plaats van volop te strijden en zorgen dat je barcelona op een goede manier verlaat en daarbij bouwt op een nieuw team zulke spellen spelen omdat je vriendjes moeten vertrekken. Man man man. Een persoon mag nooit boven de club staan.
Mes que un club denkt ie
pi_194736039
quote:

Het is hoe dan ook sneu dat een icoon van Barcelona op zo'n manier de club verlaat. Alleen maar verliezers. Ook het publiek.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_194736139
Hoe zeker is het dat hij echt weg gaat? Wat als Suarez toch mag blijven en het bestuur vertrekt?

Las wel dat in Spanje het bestuur (de voorzitter) persoonlijk aansprakelijk is voor gemaakte verliezen en die kunnen in coronatijd fors oplopen (zijn één na laatste boekjaar). Hij wil zijn termijn afsluiten met een winst in de boeken.
Deuger, Woke & Gutmensch
  woensdag 26 augustus 2020 @ 22:12:26 #94
262211 hhh38
pi_194736153
quote:

Je kan als speler weinig doen aan het beleid van de club. Barcelona is echt van bovenaf kapot gemaakt.
pi_194736186
quote:
1s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:11 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe zeker is het dat hij echt weg gaat? Wat als Suarez toch mag blijven en het bestuur vertrekt?

Las wel dat in Spanje het bestuur (de voorzitter) persoonlijk aansprakelijk is voor gemaakte verliezen en die kunnen in coronatijd fors oplopen (zijn één na laatste boekjaar). Hij wil zijn termijn afsluiten met een winst in de boeken.
Als Messi de boel gaat saboteren en de hele sfeer in het team gaat verzieken dan zal Barca denk ik wel gaan onderhandelen over een transfer. Maar ze laten hem natuurlijk niet zo maar gratis vertrekken.

Zonde dat het zo moet eindigen. Messi verdient een mooi afscheid bij de club maar hij heeft het toch ook aan zichzelf te danken. Geen speler zou zich groter dan de club moeten voelen.
pi_194736227
quote:

Bij Argentinië is hij ook twee keer gestopt ofso en later weer terug gekomen.
Hij kan heel slecht tegen zijn verlies en trekt z'n waffel open om weg te gaan als het slecht loopt in een team.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194736783
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 22:16 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Bij Argentinië is hij ook twee keer gestopt ofso en later weer terug gekomen.
Hij kan heel slecht tegen zijn verlies en trekt z'n waffel open om weg te gaan als het slecht loopt in een team.
Daar hebben autisten wel vaker last van ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_194737864
twitter
  woensdag 26 augustus 2020 @ 23:45:01 #99
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194738316
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2020 23:19 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Was dat hem nu zelf dan ?
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 26 augustus 2020 @ 23:51:02 #100
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194738399
quote:

Wat een onzin. Hij ziet zijn beste vriend afgewimpeld worden in een telefoongesprek van één minuut, is het al tijden oneens met het bestuur van de club en heeft zich altijd 100% voor de club ingezet. De liefde is er niet meer, voor beide partijen is het beter dat ze uit elkaar gaan.

Het zal me ook totaal niet verbazen dat de mensen die altijd hebben geroepen dat Messi het maar eens buiten Barcelona moet laten zien, nu schande gaan spreken van het aankomende vertrek. Hij kan het nooit goed doen helaas, gelukkig spreken zijn statistieken boekdelen.
AZ
ALKMAAR
  donderdag 27 augustus 2020 @ 00:05:30 #101
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194738585
Mijn vriendje mag niet weg ... anders ga ik ook ... gvd het gaat over voetbal, als werk, niet over een vriendenclubje .. Maar zn andere vriendjes zitten in ManCity Pep en Kun ..

[ Bericht 0% gewijzigd door chufi op 27-08-2020 00:11:22 ]
Musica Espaņol
Come On
  donderdag 27 augustus 2020 @ 00:30:17 #102
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_194738827
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 00:05 schreef chufi het volgende:
Mijn vriendje mag niet weg ... anders ga ik ook ... gvd het gaat over voetbal, als werk, niet over een vriendenclubje .. Maar zn andere vriendjes zitten in ManCity Pep en Kun ..
Ik weet niet of jij vrienden hebt, dus dat gevoel kent. Maar als een van je beste vrienden met een respectloos telefoontje de deur wordt gewezen en het daarnaast al rommelt binnen het bedrijf. Ik zou er zelf niet willen blijven.
AZ
ALKMAAR
  donderdag 27 augustus 2020 @ 01:14:55 #103
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194739135
Ze waren wel samen aan het eten in een fancy restaurant vanavond ... Maar werk en prive hoor je gescheiden te houden ...

twitter

[ Bericht 83% gewijzigd door chufi op 27-08-2020 01:50:35 ]
Musica Espaņol
Come On
  FOK!fotograaf donderdag 27 augustus 2020 @ 07:31:04 #104
842 Zorro
Z
pi_194740161
Mensen die Suarez als beste vriend hebben zijn sowieso geestelijk niet helemaal in orde.
pi_194743345
Er zitten hier wel een partij Messi Stans op fok zeg. _O-
pi_194743717
Hij gaat sowieso naar city
  donderdag 27 augustus 2020 @ 12:52:08 #107
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194743771
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 12:47 schreef byah het volgende:
Hij gaat sowieso naar city
Waarom nemen ze Suarez er ook niet bij ...
Musica Espaņol
Come On
pi_194744458
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:14 schreef chufi het volgende:
Ze waren wel samen aan het eten in een fancy restaurant vanavond ... Maar werk en prive hoor je gescheiden te houden ...

[ twitter ]
ze mogen toch wel uit eten samen sjongejonge
pi_194744923
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 01:14 schreef chufi het volgende:

[ twitter ]
Jij doet nooit even een hapje met collega's? Jij gaat niet naar de verjaardagen van collega's? Jij wordt niet uitgenodigd om vrijdagavond laat in de stad met collega's te gaan borrelen?

Jij bent dus een autist.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2020 13:57:07 ]
pi_194745243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 13:56 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Jij doet nooit even een hapje met collega's? Jij gaat niet naar de verjaardagen van collega's? Jij wordt niet uitgenodigd om vrijdagavond laat in de stad met collega's te gaan borrelen?

Jij bent dus een autist.
Suarez deed toch meestal een hapje van collega's?
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:22:41 #111
23452 HMS
Have Mine, Sucker
pi_194745349
Maar, Messi heeft toch wel 1 grote uitdaging. En die is hij tot nu toe altijd uit de weg gegaan. Hij spreekt echt alleen maar Spaans. En hij wil geen andere taal leren.

Mag zijn maatje Pep wel bij Manchester City werken, komt tie daar echt niet in een gespreid bedje. Als hij daar geen Engels spreekt, dan wordt het team voor hem laten spelen toch echt wel een uitdaging. Ik denk dat dat echt niet zomaar even gaat werken. Zelfde probleem heeft hij met elke topclub buiten Spanje. Hij komt door die taalbarriere nooit zo goed uit de verf als in Spanje. En bij een andere club in Spanje, dat zie ik niet gebeuren.Terug naar Argentinie, dat gaat ook niet.

Ik denk dat tie te hoog spel speelt.
"The thrill ot the chase is so diminished when one's prey has little legs"
pi_194745356
quote:
Denk 't niet. Als je als speler al zo lang bij een club zit en je hebt na zoveel prijzen en successen als club een mindere periode en weer een nieuwe trainer dan is de koek gewoon op. Snap wel dat hij in de nadagen van zn carriere nog iets anders zoekt.
pi_194745407
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:22 schreef HMS het volgende:
Maar, Messi heeft toch wel 1 grote uitdaging. En die is hij tot nu toe altijd uit de weg gegaan. Hij spreekt echt alleen maar Spaans. En hij wil geen andere taal leren.

Mag zijn maatje Pep wel bij Manchester City werken, komt tie daar echt niet in een gespreid bedje. Als hij daar geen Engels spreekt, dan wordt het team voor hem laten spelen toch echt wel een uitdaging. Ik denk dat dat echt niet zomaar even gaat werken. Zelfde probleem heeft hij met elke topclub buiten Spanje. Hij komt door die taalbarriere nooit zo goed uit de verf als in Spanje. En bij een andere club in Spanje, dat zie ik niet gebeuren.Terug naar Argentinie, dat gaat ook niet.

Het lijkt me het tegenovergestelde van hoog spel. Messi heeft geen hoge publieke doelen gesteld zoals Juve en Ronaldo destijds, het is coronatijd met lege of legere stadions dus alles doet momenteel een beetje aan als bijzaak. En qua loopbaan heeft hij niets meer te verliezen.

Het hele verhaal kan voor anderen binnen Barcelona misschien even voor een nare chemie zorgen want Messi was toch het ankerpunt van de club maar dat is het wel.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 14:49:46 #114
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194745645
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Denk 't niet. Als je als speler al zo lang bij een club zit en je hebt na zoveel prijzen en successen als club een mindere periode en weer een nieuwe trainer dan is de koek gewoon op. Snap wel dat hij in de nadagen van zn carriere nog iets anders zoekt.
Uiteraard, ik was zelf mijn heil al veel eerder ergens anders gaan zoeken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_194745789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Uiteraard, ik was zelf mijn heil al veel eerder ergens anders gaan zoeken.
358 duizend euro per dag. Als hij er klaar mee is/nog wat anders wil is dat prima maar het is niet alsof Barcelona hem voor lief neemt.
pi_194745821
Waarin is Messi nou zo precies teleurgesteld in de club?Had hij het spelersbeleid willen bepalen?Want in principe is ie gewoon speler toch
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:17:38 #117
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194746008
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

358 duizend euro per dag. Als hij er klaar mee is/nog wat anders wil is dat prima maar het is niet alsof Barcelona hem voor lief neemt.
Ik bedoelde meer dat het mij niets zou lijken om je hele carriere voor 1 club te spelen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:18:21 #118
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194746019
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:02 schreef Mansjester het volgende:
Waarin is Messi nou zo precies teleurgesteld in de club?Had hij het spelersbeleid willen bepalen?Want in principe is ie gewoon speler toch
Als hij wilde blijven zouden zijn privileges verdwijnen, schijnt hem verstaan gegeven te zijn.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:19:47 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194746034
quote:
ik meen dat deze voorzitter wel wat politieke spelletjes heeft gespeeld en verder is het een wanbeleid onder hem dus dat je daar wat van zegt als speler vind ik niet zo vreemd
pi_194746056
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Als hij wilde blijven zouden zijn privileges verdwijnen, schijnt hem verstaan gegeven te zijn.
Welke privileges bedoelde Koeman?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_194746067
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

358 duizend euro is inclusief sponsor inkomsten. Dat is niet wat Barcelona betaalt aan hem.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369703
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:22:17 #122
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_194746072
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Welke privileges bedoelde Koeman?
Ik neem aan dat hij (en Suarez) veel inspraak hadden in hoeveel, hoe en wanneer er getraind werd en wie er zou moeten worden aangetrokken.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_194746222
quote:
Op bestuursniveau is het een flinke puinhoop geweest het afgelopen jaar - 6 bestuursleden teruggetreden enzo.

Maar het schijnt vooral dat Messi direct na de vernedering tegen Bayern enorm boos en gefrustreerd was en dat hij toen het besluit heeft genomen verder te kijken.

Die hele Koeman-farce heeft daar niet zoveel mee te maken.

Dat Koeman zich (al dan niet bewust) als een botte boer op heeft gesteld zorgt er alleen maar voor dat alle twijfel die er bij Messi eventueel nog was nu wel is verdwenen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_194746264
quote:
Wie weet. Maar als hij zich niet meer kan motiveren bij Barca is het na al die jaren niet zo gek dat je eens ergens anders gaat kijken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_194746301
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

358 duizend euro is inclusief sponsor inkomsten. Dat is niet wat Barcelona betaalt aan hem.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=369703
Prima dan zat ik daarin fout maar hij is dan alsnog de best verdienende clubspeler.

[ Bericht 0% gewijzigd door Littlerabbit op 27-08-2020 15:44:39 ]
pi_194746311
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 14:22 schreef HMS het volgende:

Het lijkt me het tegenovergestelde van hoog spel. Messi heeft geen hoge publieke doelen gesteld zoals Juve en Ronaldo destijds, het is coronatijd met lege of legere stadions dus alles doet momenteel een beetje aan als bijzaak. En qua loopbaan heeft hij niets meer te verliezen.
quote:
Het is net als in t bedrijfsleven. Als jij overcompetent bent voor je baan en je hebt al vele malen je waarde bewezen dan wil je na verloop gewoon meer invloed en privileges.

Denk dat hij inderdaad wel wat meer in de melk te brokkelen zou willen hebben met aanstellingen, aankopen en opstellingen waarbinnen hij zn eigen rol mag bepalen. Dat is de enige upgrade nog.

Een nieuwe trainer die hem iets anders wil inzetten sluit daar niet op aan. De man is zelf 33 en denkt al als trainer. Dan krijg je dat je geen zin hebt om je ondergeschikt te maken. Dat is een sprong terug en dat heb je al gezien.
pi_194746381
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Prima dan zat ik daarin fout maar hij is dan alsnog de best verdiende clubspeler.
Op een na, Ronaldo verdient (net) iets meer.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:43:38 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194746433
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:40 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Op een na, Ronaldo verdient (net) iets meer.
ik dacht van niet, o toch dit jaar wel al is niet veel meer :) hangt ook van de bron af zie ik
pi_194746474
https://nos.nl/artikel/23(...)ug-te-verdienen.html

quote:
De drie meest genoemde clubs die hengelen naar de diensten van Messi zijn Internazionale, Paris Saint-Germain en Manchester City. Verder zijn ook Manchester United en Newcastle United in handen van eigenaren die in staat zouden moeten zijn om een astronomisch bedrag op tafel te leggen.
:')

quote:
"De Premier League valt af", zegt Van den Wall Bake stellig. "Daar ligt het tempo hoog, is het fysiek het zwaarst. Dat maakt de kans op blessures het grootst, zeker gezien zijn leeftijd. En dat maakt de investering weer risicovoller."
Die overschatting ook altijd is toch zo bijzonder. Alsof Messi in Engeland verandert in een Andy Carroll, ondertussen heeft hij er weet ik veel gescoord tegen Engelse clubs in Europees verband. Daarnaast is City op moment van schrijven bij de bookmakers favoriet, maar dat geheel terzijde.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 15:47:33 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194746506
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]

[..]

Die overschatting ook altijd is toch zo bijzonder. Alsof Messi in Engeland verandert in een Andy Carroll, ondertussen heeft hij er weet ik veel gescoord tegen Engelse clubs in Europees verband. Daarnaast is City op moment van schrijven bij de bookmakers favoriet, maar dat geheel terzijde.
Van den Wall Bake, die heeft er verstand van _O-
pi_194746521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik dacht van niet, o toch dit jaar wel al is niet veel meer :) hangt ook van de bron af zie ik
Recent was het nog zo volgens de meeste bronnen:
quote:
De top 10
1. Roger Federer (tennis) – 95,59 miljoen euro
2. Cristiano Ronaldo (voetbal) – 94,42 miljoen euro
3. Lionel Messi (voetbal) – 93,52 miljoen euro
pi_194746547
walgelijke club
pi_194746561
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]

[..]

NOS is echt een nationalistische kneuzen kermis geworden. Alles wordt ook naar het perspectief van Nederlandse voetballers getrokken. Niet Bayern wint maar Zirkzee wint. Luuk de Jong scoort een verdwaald doelpunt en is opeens een "grote spits". Was twee decennia terug wel wat anders.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_194746570
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:50 schreef PSVCL het volgende:
walgelijke club
Dit is niet het PSV topic. :P })
pi_194746589
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij even gemist dat de overname van Newcastle door sluiermensjes uit de zandbak niet meer doorgaat. De huidige eigenaar Mike Ashley is zo gierig als wat, ik denk niet dat hij snel Messi naar St James' Park zal kunnen halen (lol)
pi_194746596
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

NOS is echt een nationalistische kneuzen kermis geworden. Alles wordt ook naar het perspectief van Nederlandse voetballers getrokken. Niet Bayern wint maar Zirkzee wint. Was twee decennia terug wel wat anders.
Toentertijd konden ze immers gewoon over Nederlandse clubs berichten.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:01:28 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194746705
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

NOS is echt een nationalistische kneuzen kermis geworden. Alles wordt ook naar het perspectief van Nederlandse voetballers getrokken. Niet Bayern wint maar Zirkzee wint. Luuk de Jong scoort een verdwaald doelpunt en is opeens een "grote spits". Was twee decennia terug wel wat anders.
is niet alleen de NOS, de gehele vaderlandse pers doet dat
pi_194746711
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is echt een complete idioot ja
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:12:23 #139
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194746837
twitter
pi_194746844
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:12 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Lekker hoor :)
Benieuwd wat ze moeten betalen.
blablablabla
pi_194746853
Messi in de Premier League zou de ultieme natte droom zijn.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 16:18:16 #142
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_194746924
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 15:48 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Recent was het nog zo volgens de meeste bronnen:
[..]

Met een hobby kun je dus ook aardig wat verdienen.
@GGMM check deze grap.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_194747350
Kan iemand mij hier trouwens vertellen waarom het kennelijk zo terecht is dat Bartomeu de boeman is in Barcelona?

Neymar wilde weg in 2017, daar is een enorm bedrag mee binnen gehaald. Van dat bedrag zijn de -op dat moment- beste spelers die beschikbaar en haalbaar waren (en last but not least : die zélf ook wilde transfereren) opgehaald : Dembélé, Griezmann, Coutinho. Niet van het niveau Neymar, maar wel de next best opties, op dat moment.

Dat die drie allemaal zijn geflopt vervolgens dat klopt, maar hoe had je dat kunnen voorzien? Bovendien wordt nu weer net zo hard geroepen om spelers zoals Eric Garcia, Jadon Sancho. In welke zin verschillen die namen nu van de namen van Coutinho en Dembélé in 2017? Dat waren toen de duurste/grootste haalbare namen, dit zijn ze nu. Maar je hebt niks meer garantie dat die wél gaan slagen.

Zie ik nou wat over het hoofd, want volgens mij heeft die Bartomeu gewoon geroeid met de riemen die hij had, toch?
pi_194747520
haha boeman lijkt op koeman
Moeten zij weten
pi_194747598
twitter

_O-. Afvoeren die Bartomeu.
pi_194747613
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:12 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Is verwijderd inmiddels.
pi_194747638
Vijf jaar rotzooi trappen en dan pas dreigen met je vertrek als Messi blijft in een aan gort geschopt huis.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 17:01:05 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194747659
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:59 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Is verwijderd inmiddels.
het lijkt me toch ook dat hij eerst bij Barcelona weg moet zijn voor hij dit soort dingen kan doen
pi_194750409
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:45 schreef Autoscooter het volgende:
Kan iemand mij hier trouwens vertellen waarom het kennelijk zo terecht is dat Bartomeu de boeman is in Barcelona?

Neymar wilde weg in 2017, daar is een enorm bedrag mee binnen gehaald. Van dat bedrag zijn de -op dat moment- beste spelers die beschikbaar en haalbaar waren (en last but not least : die zélf ook wilde transfereren) opgehaald : Dembélé, Griezmann, Coutinho. Niet van het niveau Neymar, maar wel de next best opties, op dat moment.

Dat die drie allemaal zijn geflopt vervolgens dat klopt, maar hoe had je dat kunnen voorzien? Bovendien wordt nu weer net zo hard geroepen om spelers zoals Eric Garcia, Jadon Sancho. In welke zin verschillen die namen nu van de namen van Coutinho en Dembélé in 2017? Dat waren toen de duurste/grootste haalbare namen, dit zijn ze nu. Maar je hebt niks meer garantie dat die wél gaan slagen.

Zie ik nou wat over het hoofd, want volgens mij heeft die Bartomeu gewoon geroeid met de riemen die hij had, toch?
Om te beginnen Begiristain en jeugdtrainers weggestuurd en de lijn Cruijff/Guardiola bewust losgelaten, allemaal om zich af te zetten tegen de vorige president.
pi_194750838
quote:
Ja denk ik ook, geen Europese topclub althans, mss wel RSC Anderlecht, PSV Eindhoven of Boca Juniors
pi_194751116
quote:
7s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 16:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
haha boeman lijkt op koeman
pi_194753455
Man City die 100 miljoen en 3 spelers zou bieden? Lol wat een faal club ben je dan als City zijnde.
Strik er om en weg brengen die Messi.
Kan die lekker gaan falen bij City.
pi_194753981
Hopelijk gaat ie naar een echte voetbalclub, dus geen city of psg
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:09:35 #154
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194755271
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef SamCooke het volgende:

[..]

Om te beginnen Begiristain en jeugdtrainers weggestuurd en de lijn Cruijff/Guardiola bewust losgelaten, allemaal om zich af te zetten tegen de vorige president.
was ook iets met Qatar toch, ze zijn met Rakuten in zee gegaan zonder Qatar mee te laten bieden en hebben Qatar er gewoon uitgeflikkerd, die waren daarop zo pissig dat ze Neymar hebben gekocht voor PSG
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:14:27 #155
262211 hhh38
pi_194755361
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

was ook iets met Qatar toch, ze zijn met Rakuten in zee gegaan zonder Qatar mee te laten bieden en hebben Qatar er gewoon uitgeflikkerd, die waren daarop zo pissig dat ze Neymar hebben gekocht voor PSG
Ik dacht dat PSG voor Neymar ging omdat Barcelona Verratti had geprobeerd los te weken. Barcelona wilde vervolgens zelf juist niets meer met Qatar te maken hebben.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:35:32 #156
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194755738
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik dacht dat PSG voor Neymar ging omdat Barcelona Verratti had geprobeerd los te weken. Barcelona wilde vervolgens zelf juist niets meer met Qatar te maken hebben.
zo zie je maar hoe nieuws werkt, geen idee of jouw versie of de mijne de juiste is
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:44:13 #157
262211 hhh38
pi_194755884
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo zie je maar hoe nieuws werkt, geen idee of jouw versie of de mijne de juiste is
Ik heb het uit dit artikel:

https://www.espn.com/socc(...)ays-talks-break-down

Dat Verratti verhaal kan ik me nog herinneren uit die tijd, maar dat zullen ze nooit officieel hebben uitgesproken.
  donderdag 27 augustus 2020 @ 23:48:23 #158
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194755944
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:44 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik heb het uit dit artikel:

https://www.espn.com/socc(...)ays-talks-break-down

Dat Verratti verhaal kan ik me nog herinneren uit die tijd, maar dat zullen ze nooit officieel hebben uitgesproken.
ik uit dit artikel oa:

https://www.ad.nl/transfe(...)-de-qatari~a0c37204/
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 07:34:54 #159
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_194757180
Verschrikkelijk gierige primadonna die Messi. Ronaldo altijd nummer 1.
  FOK!fotograaf vrijdag 28 augustus 2020 @ 08:38:59 #160
842 Zorro
Z
pi_194757559
Hoe is het mogelijk. Er zijn een paar clubs waar ik helemaal niks mee heb, om het netjes te zeggen.
ajax natuurlijk, Inter (behalve ten tijde van Mourinho *O* ), Arsenal, PSG, City.

ajax is hier totaal onrealistisch natuurlijk, dus als Messi nou nog aan Arsenal wordt gelinkt heeft ie precies al die clubs waar ik het niet zo mee heb als kandidaten :')
Niet 1 fatsoenlijke club die zich hieraan wil wagen. Kan geen toeval zijn.
pi_194769709
quote:
6s.gif [b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2566788/7/25#p194757559]vrijdag 28
Niet 1 fatsoenlijke club die zich hieraan wil wagen. Kan geen toeval zijn.
Inderdaad.

Een échte topclub begint ook niet meer aan de vedette van een andere club in de winter van zijn carričre. Cristiano vind ik nog tot daar aan toe omdat hij qua marketing nog groter is dan Messi en hij gewoon een trainingsbeest is die je desnoods nog tot zijn 38e als spits zou kunnen gebruiken.

Maar elke topclub met verstandig / fatsoenlijk beleid beseft ook dat je met Messi een paar van Troje binnenhaalt, die potentieel enorm ontwrichtend kan werken voor je club. Dat een club als PSG / City eraan begint kan ik nog wel begrijpen, dat zijn olieclubs die nog niet de wereldwijde uitstraling/fanbase/social media follow hebben van de traditionele grote clubs zoals United, Bayern, Real Madrid, dus daar kan een type Messi je wel een boost geven.
  vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:56:55 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_194769846
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Autoscooter het volgende:

[..]

Inderdaad.

Een échte topclub begint ook niet meer aan de vedette van een andere club in de winter van zijn carričre. Cristiano vind ik nog tot daar aan toe omdat hij qua marketing nog groter is dan Messi en hij gewoon een trainingsbeest is die je desnoods nog tot zijn 38e als spits zou kunnen gebruiken.

Maar elke topclub met verstandig / fatsoenlijk beleid beseft ook dat je met Messi een paar van Troje binnenhaalt, die potentieel enorm ontwrichtend kan werken voor je club. Dat een club als PSG / City eraan begint kan ik nog wel begrijpen, dat zijn olieclubs die nog niet de wereldwijde uitstraling/fanbase/social media follow hebben van de traditionele grote clubs zoals United, Bayern, Real Madrid, dus daar kan een type Messi je wel een boost geven.
En hij is goed voor 2 of 3 goals tegen Reims , Dijon , Strasbourg , Bordeaux , Leeds , Fulham en misschien ook nog wel tegen Burnley
RED ONS HENNIEGOD
pi_194770295
Raul ging naar Schalke. Misschien is dat wat.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194775084
Messi is de grootste als hij FC Kaiserlautern weer 1FC Kaiserlautern kan maken.
pi_194775501
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Doet me denken aan dat akkefietje omtrent Thiago Silva een paar jaar eerder

https://www.eurosport.com(...)o3849143/story.shtml
pi_194783607
pep is gespot bij een dim sum restaurant in barcelona

om messi te halen???????

https://www.instagram.com/p/CEcxiLcoU-j/
  zaterdag 29 augustus 2020 @ 21:58:07 #167
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194785359
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
pep is gespot bij een dim sum restaurant in barcelona

om messi te halen???????

https://www.instagram.com/p/CEcxiLcoU-j/
En dan doen ze in Nederland moeilijk om het gedrag van Alex en Max.... :+
Musica Espaņol
Come On
  zondag 30 augustus 2020 @ 02:44:53 #168
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194788455
Maar wat een gedoe ... Kom op doe wat ... Messi gaat wel, nee niet, ja toch wel, nee niet vandaag verschijnen om zich te laten testen...

Later deze zondag meer, want wie weet het nu nog ...
Musica Espaņol
Come On
pi_194788925
Ronaldo > Messi.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_194789490
Snap ook echt niet wat het belang van zo'n Messi hierbij is. Hij kan na afgelopen seizoen nog 1, hooguit twee seizoenen mee op topniveau. Dan is het WK in Qatar, daarna zal hij wel afzwaaien op topniveau.

Dan had je de rest van je leven de absolute legende van Barcelona geweest. Lekker daar blijven wonen in de heuvels. Prima kans nog dat je nog een landstitel / Copa pakt. Champions League is toch ook een beetje een loterij, en het is nou niet alsof City de laatste jaren wél succesvol is geweest in de CL.

Dat een ego een beetje gekrenkt is omdat het clubbestuur niet handelt zoals jij zou willen zou ik lekker op de koop toenemen. In de laatste 2 jaar van je carričre nog even een hele wervelwind over je heen halen en laten afbrokkelen wat je in 20 jaar hebt opgebouwd daar. Maar misschien wil hij dat juist wel, wil hij na zijn voetbalcarričre niet eeuwig de god van Barcelona blijven en gewoon een rustig bestaan ergens leiden. Dan is dit wel een logische keuze.
  zondag 30 augustus 2020 @ 10:48:25 #171
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194790260
twitter

breaking :')
pi_194790269
Ik ben Messi moe.
  zondag 30 augustus 2020 @ 10:52:59 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194790311
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Autoscooter het volgende:
Maar elke topclub met verstandig / fatsoenlijk beleid
op Bayern na bestaan die niet
pi_194791738
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 09:28 schreef Autoscooter het volgende:
Snap ook echt niet wat het belang van zo'n Messi hierbij is. Hij kan na afgelopen seizoen nog 1, hooguit twee seizoenen mee op topniveau. Dan is het WK in Qatar, daarna zal hij wel afzwaaien op topniveau.

Dan had je de rest van je leven de absolute legende van Barcelona geweest. Lekker daar blijven wonen in de heuvels. Prima kans nog dat je nog een landstitel / Copa pakt. Champions League is toch ook een beetje een loterij, en het is nou niet alsof City de laatste jaren wél succesvol is geweest in de CL.

Dat een ego een beetje gekrenkt is omdat het clubbestuur niet handelt zoals jij zou willen zou ik lekker op de koop toenemen. In de laatste 2 jaar van je carričre nog even een hele wervelwind over je heen halen en laten afbrokkelen wat je in 20 jaar hebt opgebouwd daar. Maar misschien wil hij dat juist wel, wil hij na zijn voetbalcarričre niet eeuwig de god van Barcelona blijven en gewoon een rustig bestaan ergens leiden. Dan is dit wel een logische keuze.
Wat ik vooral niet snap is toch echt waarom Barcelona een speler die zoveel voor ze betekent heeft zo kleinzielig behandelt. :')

Ze misbruiken de situatie die is ontstaan door de coronacrisis door vast te houden aan de datum die aan zijn ontbindingsclausule hangt. Juridisch zullen ze daar vast gelijk in hebben en krijgen maar het is op geen enkele manier redelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 30 augustus 2020 @ 12:29:21 #175
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_194791778
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 10:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben Messi moe.
Dan moet je veel gaan slapen denk ik de komende tijd ;)
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_194791789
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat ik vooral niet snap is toch echt waarom Barcelona een speler die zoveel voor ze betekent heeft zo kleinzielig behandelt. :')

Ze misbruiken de situatie die is ontstaan door de coronacrisis door vast te houden aan de datum die aan zijn ontbindingsclausule hangt. Juridisch zullen ze daar vast gelijk in hebben en krijgen maar het is op geen enkele manier redelijk.
Omdat resultaten uit het verleden vrij weinig waarde hebben als het om centen gaat
pi_194791801
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:29 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dan moet je veel gaan slapen denk ik de komende tijd ;)
Nouri worden? @Caland
pi_194791822
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:30 schreef byah het volgende:

[..]

Omdat resultaten uit het verleden vrij weinig waarde hebben als het om centen gaat
Er blijkt idd geen enkele waardering uit voor de mens en de voetballer Messi. Alles is puur gericht op het eigenbelang van Barcelona of van bepaalde mensen binnen Barcelona. Ik vind dat echt triest, dat je voor iemand die zoveel voor je betekent heeft in de herfst van zijn carričre je nog eventjes gaat proberen om het onderste uit de kan te halen. :')
pi_194793355
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er blijkt idd geen enkele waardering uit voor de mens en de voetballer Messi. Alles is puur gericht op het eigenbelang van Barcelona of van bepaalde mensen binnen Barcelona. Ik vind dat echt triest, dat je voor iemand die zoveel voor je betekent heeft in de herfst van zijn carričre je nog eventjes gaat proberen om het onderste uit de kan te halen. :')
Messi moet zich niet zo aanstellen, hij heeft niet enkel de lengte van een kleuter.. hij heeft ook het gedrag van een kleuter.

Afspraak is afspraak, hij heeft willens en wetens zijn krabbel gezet onder dit contract. Hij was op de hoogte van de voorwaarden en accepteerde die bij het tekenen. 10 juni is al lang geleden, hij had voor die datum tijd zat om te handelen. Als Barca had besloten om zijn salaris eenzijdig te halveren, had hij dat geaccepteerd of was hij met zijn contract gaan wapperen? Inderdaad, dan had hij van de hoogste toren staan schreeuwen.

Als City hem graag zou willen hebben, dan ligt er vast nog ergens een envelop met centjes waarmee ze Barca kunnen overtuigen.
pi_194793591

La Liga reageert: Messi kan slechts bij 700 miljoen euro vertrekken en niet eerder.
pi_194793656
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
La Liga reageert: Messi kan slechts bij 700 miljoen euro vertrekken en niet eerder.
Lekker voor die kut kabouter.
pi_194793747
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien hč. De club die al van jongs af aan alles voor hem overhad steekt hij nu een mes in de rug. Straalt echt veel klasse van Lioneleltje af.
pi_194793893
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:14 schreef Document1 het volgende:

[..]

Je kan het ook omdraaien hč. De club die al van jongs af aan alles voor hem overhad steekt hij nu een mes in de rug. Straalt echt veel klasse van Lioneleltje af.
Kom op man, hij had elk jaar zijn contract kunnen verscheuren vanwege die clausule, is de club altijd trouw gebleven en nu omdat door corona het seizoen langer duurde gaat Barca moeilijk doen over de precieze datum waarop die clausule gelicht moet worden. Dat is echt op geen enkele manier netjes.
pi_194793920
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:14 schreef Document1 het volgende:

[..]

Echt hé. Messi heeft net zoveel aan Barcelona te danken als andersom. Messi gedraagt zich als een kleuter die zijn zin niet krijgt en is totaal respectloos naar de club. Zonde dat hij op deze manier een breuk forceert.
  zondag 30 augustus 2020 @ 14:24:35 #185
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_194793921
Ronaldo > Messi
pi_194793950
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kom op man, hij had elk jaar zijn contract kunnen verscheuren vanwege die clausule, is de club altijd trouw gebleven en nu omdat door corona het seizoen langer duurde gaat Barca moeilijk doen over de precieze datum waarop die clausule gelicht moet worden. Dat is echt op geen enkele manier netjes.
Nu de club in een sportieve crisis zit en hem hard nodig heeft laat hij de club in de steek. Dat heeft hij ook al bij Argentinië laten zien. Als het moeilijk wordt dan houdt Messi het voor gezien.
pi_194793958
Mag toch hopen dat Messi wat krediet heeft verloren bij de Barca supporters.
Is daar nog iets over te lezen/vinden?
pi_194793983
Jaartje e samen ballen met Ronaldo bij Juve
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zondag 30 augustus 2020 @ 14:31:22 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_194794000
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die clausule is er pas sinds 2017 geloof ik?
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:07:32 #190
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_194794621
Dankzij @Lange_Lans weet ik dat Messi niet is komen opdagen voor de tampon.
twitter
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
pi_194795141
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij @:Lange_Lans weet ik dat Messi niet is komen opdagen voor de tampon.
[ twitter ]
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:34:39 #192
262211 hhh38
pi_194795232
twitter

(lol)
pi_194796107
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 14:24 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Echt hé. Messi heeft net zoveel aan Barcelona te danken als andersom. Messi gedraagt zich als een kleuter die zijn zin niet krijgt en is totaal respectloos naar de club. Zonde dat hij op deze manier een breuk forceert.
Precies..jarenlang een godsvermogen verdiend en steeds weer door de suggestie van een mogelijk vertrek zijn salaris weten op te krikken. Dat mag, er stond ook heel wat tegenover. Maar nu het even tegenzit wil hij transfervrij zijn hielen lichten. Zwak.
  zondag 30 augustus 2020 @ 19:18:21 #194
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194799423
Papa Jorge komt komende week over uit Rosario om de zaken te bespreken.... Het kan ff duren

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Musica Espaņol
Come On
  zondag 30 augustus 2020 @ 19:26:09 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194799536
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Precies..jarenlang een godsvermogen verdiend en steeds weer door de suggestie van een mogelijk vertrek zijn salaris weten op te krikken. Dat mag, er stond ook heel wat tegenover. Maar nu het even tegenzit wil hij transfervrij zijn hielen lichten. Zwak.
ik zou het ook proberen hoor als het verschil 700 miljoen is
  zondag 30 augustus 2020 @ 20:00:43 #196
80382 manny
30 is best veel
pi_194800160
wat een gehaat op de beste man. zonde.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_194800467
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:34 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
(lol)
ANNOUNCE BERGCASA
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_194800538
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij geeft je waardevolste elementen van je zaak ook zomaar gratis weg?

Voetballers zijn het kapitaal van een club. Daar moet je gewoon zakelijk naar kijken. Zeer redelijk dit.
zie email 27 oktober
pi_194801337
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Voetballers zijn het kapitaal van een club. Daar moet je gewoon zakelijk naar kijken. Zeer redelijk dit.
Het is kapitaal en 't zijn werknemers en mensen. Daar gaat wrijving mee ontstaan. Bovendien zit de media dagelijks op je nek.
pi_194803876
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 20:21 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik vind het echt zielig. De geest van die clausule is natuurlijk dat hij na elk seizoen gratis weg kon als hij dat wilde. En omdat het seizoen nu langer duurt door bizarre omstandigheden gaan ze nu liggen mierenneuken op de letter van de wet :') .
pi_194803894
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind het echt zielig. De geest van die clausule is natuurlijk dat hij na elk seizoen gratis weg kon als hij dat wilde. En omdat het seizoen nu langer duurt door bizarre omstandigheden gaan ze nu liggen mierenneuken op de letter van de wet :') .
Als ze dat niet doen laat je 200 miljoen lopen. Welke directeur zou dat doen?

Je moet dit gewoon zakelijk bekijken.
zie email 27 oktober
  Forum Admin zondag 30 augustus 2020 @ 23:41:18 #202
35723 crew  GGMM
pi_194803901
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij zou geen goede zakenman zijn.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_194803922
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Als ze dat niet doen laat je 200 miljoen lopen. Welke directeur zou dat doen?

Je moet dit gewoon zakelijk bekijken.
Dat risico is toch ingecalculeerd toen ze die clausule in zijn contract hebben gezet? En dan nu bij uitzonderlijke omstandigheden je keutel intrekken door over de datum te gaan miepen :') .
pi_194803932
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:41 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jij zou geen goede zakenman zijn.
Ik zou die clausule nooit zo in dat contract hebben gezet hoor :T
pi_194803938
quote:
10s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat risico is toch ingecalculeerd toen ze die clausule in zijn contract hebben gezet? En dan nu bij uitzonderlijke omstandigheden je keutel intrekken door over de datum te gaan miepen :') .
Dat risico is blijkbaar geaccepteerd. Maar ik vermoed dat er een datum in dat beding staat. Er zal niet in staan 'eind van het seizoen' want dat is veel te vaag. En dan is Messi gewoon te laat.
zie email 27 oktober
  zondag 30 augustus 2020 @ 23:48:46 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194803967
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:45 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat risico is blijkbaar geaccepteerd. Maar ik vermoed dat er een datum in dat beding staat. Er zal niet in staan 'eind van het seizoen' want dat is veel te vaag. En dan is Messi gewoon te laat.
ik weet niet of hij bij een rechter helemaal kansloos zou zijn, is wel een uitzonderlijk jaar en seizoen.
pi_194803973
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik weet niet of hij bij een rechter helemaal kansloos zou zijn, is wel een uitzonderlijk jaar en seizoen.
Dat zal liggen aan hoe dat beding geformuleerd is.
zie email 27 oktober
  zondag 30 augustus 2020 @ 23:50:36 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194803980
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat zal liggen aan hoe dat beding geformuleerd is.
wie weet gaan we er nog achter komen
pi_194803997
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Kansloos is hij zeker niet. Maar als ik er geld op moet zetten zou ik zeggen dat hij de zaak verliest. Maar zeker het proberen waard.
  zondag 30 augustus 2020 @ 23:56:50 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194804024
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kansloos is hij zeker niet. Maar als ik er geld op moet zetten zou ik zeggen dat hij de zaak verliest. Maar zeker het proberen waard.
als hij echt weg wil zal Barcelona sowieso water bij de wijn moeten doen ook staan al ze in hun recht al vind ik +200 miljoen ook wel heel veel geld voor een speler die nog 2 max 3 jaar mee kan
pi_194804081
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 23:56 schreef Tarado het volgende:

[..]

als hij echt weg wil zal Barcelona sowieso water bij de wijn moeten doen ook staan al ze in hun recht al vind ik +200 miljoen ook wel heel veel geld voor een speler die nog 2 max 3 jaar mee kan
Een beetje rechter zal in eerste instantie waarschijnlijk ook vragen aan de partijen om de zaak onderling te schikken. Als dat niet naar de zin is van één van de partijen wordt het interessant.

Team Messi zal betogen dat de geest van de clausule is dat Messi na elk seizoen gratis weg mag als hij dat wil. Dat zal ook voor Barcelona onmogelijk zijn om te ontkennen. Dus dan wordt het voor de rechter kiezen tussen de geest en de letter van de wet.

Advocaten van beide partijen zullen iig erg hun best gaan doen om jurisprudentie te vinden die hun positie verstevigt.
  maandag 31 augustus 2020 @ 00:15:41 #212
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194804137
Team Messi is toch ook veroordeeld voor belastingfraude een paar jaar terug of wat was dat precies
Musica Espaņol
Come On
  maandag 31 augustus 2020 @ 01:42:14 #213
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194804489
Volgens mij heeft de Messi Inc of wat dan ook inmiddels bijna heel Rosario opgekocht de afgelopen jaren ...
Musica Espaņol
Come On
  maandag 31 augustus 2020 @ 02:04:42 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194804539
Hij die kwam om Suarez te vervangen tijdens zn lange blessure, gaat voor numero 10

https://www.telegraaf.nl/(...)gnummer-lionel-messi
Musica Espaņol
Come On
  maandag 31 augustus 2020 @ 15:35:34 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194810852
Rakitic schijnt gekeurd te zijn in Sevilla. Alleen nog wachten op een akkoord tussen Barca en Sevilla.
  maandag 31 augustus 2020 @ 16:34:39 #216
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_194811601
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2020 02:04 schreef chufi het volgende:
Hij die kwam om Suarez te vervangen tijdens zn lange blessure, gaat voor numero 10

BreedweetGod _O_
  maandag 31 augustus 2020 @ 17:01:22 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194811997
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2020 16:34 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

BreedweetGod _O_
:D _O-
pi_194812824
Niemand is groter dan de club, ook Messi niet al denkt hij zelf van wel
  maandag 31 augustus 2020 @ 17:57:41 #219
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_194813024
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2020 02:04 schreef chufi het volgende:

Feek.

https://www.voetbalprimeu(...)de-mensen-zelf-.html
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_194839863
jorge messi is vandaag in barcelona om met de bartomeu te praten spannend hoor
  woensdag 2 september 2020 @ 09:01:50 #221
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194840092
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2020 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
jorge messi is vandaag in barcelona om met de bartomeu te praten spannend hoor
1.5 uur geleden of zo geland
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Musica Espaņol
Come On
  woensdag 2 september 2020 @ 09:06:45 #222
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194840142
Op 12 september een vriendschappelijke Clasico :+
Musica Espaņol
Come On
pi_194840284
Het mooiste zou zijn als Messi naar een andere la Liga-club zou gaan (niet zijnde Real Madrid) en daar vervolgens landskampioen mee wordt. A la Cruijff in 1983/1984.
  woensdag 2 september 2020 @ 22:24:36 #224
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194855437
Het eerste gesprek heeft niets opgeleverd.. Bartomeu wil Messi niet laten gaan .. en verwacht hem op de training bij Koeman
Musica Espaņol
Come On
pi_194855821
Als ik Barcelona was dan zou ik die 100 miljoen + eventueel wat spelers van Manchester City accepteren. Ben je direct van het torenhoge salaris af. Dit komt toch niet meer goed. Je hebt niks aan een ongelukkige en ongemotiveerde speler die de sfeer in de ploeg verziekt.

En de kapitaalvernietiging valt dan best mee. Over 2 jaar is het wel een keer einde carričre voor Messi. Dus nu 100 miljoen vangen en van de salariskosten af zijn is zo slecht nog niet.
  woensdag 2 september 2020 @ 22:41:30 #226
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194855952
Ja lijkt mij ook, maar wie .. ManCity zou zelfs geen 100miljoen kunnen of willen betalen.. En volgend jaar loopt ie gratis de deur uit
Musica Espaņol
Come On
pi_194856023
Ik zou Messi aan zijn contract houden. Paar goede gesprekken, aai over de bol, contractverlenging en klaar. Messi is teveel liefhebber om dan niet meer zijn best te doen.
pi_194856146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:36 schreef Breekfast het volgende:
Als ik Barcelona was dan zou ik die 100 miljoen + eventueel wat spelers van Manchester City accepteren. Ben je direct van het torenhoge salaris af. Dit komt toch niet meer goed. Je hebt niks aan een ongelukkige en ongemotiveerde speler die de sfeer in de ploeg verziekt.

En de kapitaalvernietiging valt dan best mee. Over 2 jaar is het wel een keer einde carričre voor Messi. Dus nu 100 miljoen vangen en van de salariskosten af zijn is zo slecht nog niet.
Messi op zijn 35ste is beter dan Ronaldo op zijn 35ste.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_194856206
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:36 schreef Breekfast het volgende:

Wat denk je dat het 'merk' Messi oplevert. De verkoop van shirt met zijn naam erop wereldwijd.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 2 september 2020 @ 22:59:04 #230
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194856403
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wat denk je dat het 'merk' Messi oplevert. De verkoop van shirt met zijn naam erop wereldwijd.
Hij kan het zelf makkelijk ophoesten ... dat zal het niet zijn, maar ze willen nog meer dus liefst gratis ...
Musica Espaņol
Come On
pi_194856748
quote:
99s.gif Op woensdag 2 september 2020 22:59 schreef chufi het volgende:

[..]

Hij kan het zelf makkelijk ophoesten ... dat zal het niet zijn, maar ze willen nog meer dus liefst gratis ...
Misschien wel, maar het zou zomaar meer kunnen zijn dan zijn jaarsalaris. Snap prima dat Barca hem niet zomaar wil laten gaan.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_194857067
Is die jankbal nou nog niet weg?
  donderdag 3 september 2020 @ 07:36:48 #233
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194858678
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is die jankbal nou nog niet weg?
Wat denk je zelf. Niemand wil zijn Barca-salaris en transfersom betalen
pi_194858978
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 07:36 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat denk je zelf. Niemand wil zijn Barca-salaris en transfersom betalen
Dan levert hij zelf toch wat in, als je zo graag weg wil..
  donderdag 3 september 2020 @ 08:50:28 #235
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194859464
Het ziet er naar uit dat ie vandaag besluit, dat ie zn contract uit gaat zitten .... 90% kans zeggen de geruchten
Musica Espaņol
Come On
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 08:55:11 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194859511
4045
onlogisch
pi_194859536
quote:
We zijn er weer allemaal heerlijk ingetuind
pi_194860649
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 08:57 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

We zijn er weer allemaal heerlijk ingetuind
Dat is toch met het opzeggen van het Argentijns elftal ook steeds zo.

PS, en het seizoen is dit jaar korter dan een zwangerschap Dus dat kan Messi gemakkelijk uitzingen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Idisrom op 03-09-2020 10:37:37 ]
pi_194861207
se queda
pi_194861231
Wel genot als Man City de hele transferperiode op Messi wacht en hij toch blijft
pi_194862922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 10:19 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dat is toch met het opzeggen van het Argentijns elftal ook steeds zo.

PS, en het seizoen is dit jaar korter dan een zwangerschap Dus dat kan Messi gemakkelijk uitzingen.
Lekker transfervrij vertrekken toch. _O_
pi_194863215
quote:
eerst zien dan geloven, ajaxprimeur roept wel vaker wat
  donderdag 3 september 2020 @ 12:51:11 #243
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194863222
Panini waagt het er iig op :

twitter
Musica Espaņol
Come On
pi_194863242
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:51 schreef chufi het volgende:

[ twitter ]
lol
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 13:20:45 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_194863749
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2020 12:51 schreef chufi het volgende:

[ twitter ]
:D
4045
onlogisch
pi_194864140
quote:
Voetbalprimeur :')

Verbaast mij toch continu dat er mensen zijn die blijven linken naar dit soort onzin
pi_194864186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:41 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Verbaast mij toch continu dat er mensen zijn die blijven linken naar dit soort onzin
goeie site wel hoor Voetbalprimeur aka Ajaxprimeur aka Messiprimeur xD

Jatog @Pino112
  donderdag 3 september 2020 @ 13:44:32 #248
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_194864206
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:41 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Maar verbaast het je dan echt dat het van onlogisch komt?
Met pijn en moeite derde
pi_194864250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar verbaast het je dan echt dat het van onlogisch komt?
Ik weet nu in ieder geval zeker wat wordt vereist om moderator te kunnen worden.
  donderdag 3 september 2020 @ 14:13:05 #250
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_194864731
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik weet nu in ieder geval zeker wat wordt vereist om moderator te kunnen worden.
Wat is dat dan?
pi_194864780
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 14:13 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Wat is dat dan?
Dommigheid.
  donderdag 3 september 2020 @ 18:25:59 #252
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194869630
Luisico bijna rond

twitter
Musica Espaņol
Come On
pi_194869690
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:25 schreef chufi het volgende:
Luisico bijna rond

[ twitter ]
Schattig dit O+
pi_194875305
twitter
pi_194877448
Barca rond met Memphis en Wijnaldum volgens het AD
  vrijdag 4 september 2020 @ 07:22:01 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194877458
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 07:20 schreef michiel_merk het volgende:
domme Koeman als het waar is
  vrijdag 4 september 2020 @ 07:22:09 #257
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_194877459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 07:20 schreef michiel_merk het volgende:
Koeman is echt dom bezig, want als dit niet loopt wordt hij gelijk afgeserveerd.
pi_194877504
Barca kleurt weer oranje zoals 20 jaar geleden _O_

lol
pi_194877507
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 07:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

domme Koeman als het waar is
Wat stel jij voor?
  vrijdag 4 september 2020 @ 07:49:50 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194877643
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 07:29 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Wat stel jij voor?
de enige NL speler die hij nodig heeft is VVD, de rest niet echt, zeker als Messi blijft
  vrijdag 4 september 2020 @ 08:04:50 #261
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194877739
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 07:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

de enige NL speler die hij nodig heeft is VVD, de rest niet echt, zeker als Messi blijft
Als Messi blijft verwacht ik weinig wonderen meer van hem ... dan dient ie zn contract uit en loopt in 2021 gratis Camp Nou uit ..
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 4 september 2020 @ 08:06:16 #262
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194877748
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:04 schreef chufi het volgende:

[..]

Als Messi blijft verwacht ik weinig wonderen meer van hem ... dan dient ie zn contract uit en loopt in 2021 gratis Camp Nou uit ..
dat wordt inderdaad een vreemde situatie, ik hoop dat hij wat meer eergevoel heeft
pi_194877776
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 07:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er is onrust in die spelersgroep. Dus wie weet wil hij gewoon een paar pionen ertussen als verlengstuk van wie hij het vertrouwen al heeft.
Het is natuurlijk wel de vraag of wat er al staat dat gaat accepteren, al loopt het nu ook al behoorlijk leeg.
  vrijdag 4 september 2020 @ 08:28:16 #264
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_194877917
Wijnaldum is zeker wel een nuttige speler (wel al 29). Depay snap ik echt niet.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_194877922
Barcelona moet gewoon Ben Yedder halen.

In Ultimate Team word ik in elk geval knettergek als hij bij de tegenstander in de spits staat.
pi_194878059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:29 schreef Saekerhett het volgende:
Barcelona moet gewoon Ben Yedder halen.

In Ultimate Team word ik in elk geval knettergek als hij bij de tegenstander in de spits staat.
quote:
Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la John de Wolf). De eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
@Lenny_Leonard
pi_194878106
Wie ze ook halen zo goed als het was gaat het nooit meer worden. Koeman zal wel binnen afzienbare tijd vervangen worden door Xavi terwijl het gedweep met vroeger nog jaren als een vloek zal blijven rondzingen.
blablablabla
pi_194878179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 08:53 schreef Elan het volgende:
Wie ze ook halen zo goed als het was gaat het nooit meer worden. Koeman zal wel binnen afzienbare tijd vervangen worden door Xavi terwijl het gedweep met vroeger nog jaren als een vloek zal blijven rondzingen.
Het was alleen al een aantal jaren niet zo goed meer.
  vrijdag 4 september 2020 @ 09:02:48 #269
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_194878204
Depay, lol.
pi_194878223
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Het was alleen al een aantal jaren niet zo goed meer.
Klopt.
Vraag me af of dat publiek ooit nog tevreden kan worden na wat er aan galavoorstellingen vertoond is.

Zelfs als je een team zou weten te samenstellen zoals Bayern of Liverpool wat alles wint.
blablablabla
pi_194878333
quote:
Barcelona had tijdens alle messi jaren al op zoek moeten gaan naar nieuwe talenten uit eigen jeugd of in de verre uithoeken van de wereld. Het valt me tegen dat een Ajax er blijkbaar wel in slaagt de doorstroom voldoende te houden en Barca niet zo.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:16:13 #272
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194879385
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Barcelona had tijdens alle messi jaren al op zoek moeten gaan naar nieuwe talenten uit eigen jeugd of in de verre uithoeken van de wereld. Het valt me tegen dat een Ajax er blijkbaar wel in slaagt de doorstroom voldoende te houden en Barca niet zo.
Dat heeft gewoon te maken met beleid van bovenaf. La Masia interesseert Bartomeu niet zoveel. Het werd stukje bij stukje ontmanteld en talenten liepen daardoor weg.

Ik ben niet zo'n fan van VZ maar dit is wel een redelijk stuk denk ik

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=354379
pi_194879386
quote:
Het gaat vooral erom dat dit links- of rechtsom een duiventil van jewelste wordt. Messi zal met pest in zijn lijf, tegen zijn zin, nog een jaartje rondhobbelen. Het zwaard van de presidentsverkiezingen in 15 maart hangt boven het hoofd met alles wat Koeman nu gaat doen. Een echte renovatie is door slechte financiën en Covid ook niet mogelijk.
pi_194879527
Wijnaldum bij Barca vind ik al niet passen maar Depay is nog opmerkelijker. Ik snap dat Koeman een band met hem heeft, maar het is toch geen niveau voor Barcelona.. Ik geef Koeman 6 maanden.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:23:58 #275
262211 hhh38
pi_194879543
Depay wordt hier duidelijk nog altijd onderschat
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:25:47 #276
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_194879580
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:23 schreef hhh38 het volgende:
Scoort gewoon te weinig voor een team dat altijd het spel zal moeten maken en altijd moet winnen.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:27:23 #277
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_194879608
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Wijnaldum bij Barca vind ik al niet passen maar Depay is nog opmerkelijker. Ik snap dat Koeman een band met hem heeft, maar het is toch geen niveau voor Barcelona.. Ik geef Koeman 6 maanden.
Wijnaldum lijkt me uitstekend voor dit Barcelona. Zo'n loper hebben ze wel nodig.
pi_194879636
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Scoort gewoon te weinig voor een team dat altijd het spel zal moeten maken en altijd moet winnen.
Wat is een Barcelona-waardig rendement volgens jou? Vorig jaar scoorde hij elke 113 minuten een goal voor Lyon en zelfs nog vaker voor Oranje.

Volgens mij zit je dan echt wel op goede statistieken.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:32:14 #279
262211 hhh38
pi_194879703
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wijnaldum lijkt me uitstekend voor dit Barcelona. Zo'n loper hebben ze wel nodig.
Goeie opvolger van Rakitic
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:32:30 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194879713
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is een Barcelona-waardig rendement volgens jou? Vorig jaar scoorde hij elke 113 minuten een goal voor Lyon en zelfs nog vaker voor Oranje.

Volgens mij zit je dan echt wel op goede statistieken.
Hoe dan ook Depay is wel een speler die ruimte nodig heeft en dat is bij Barcelona toch meestal niet aan de orde
pi_194879747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Hoe dan ook Depay is wel een speler die ruimte nodig heeft en dat is bij Barcelona toch meestal niet aan de orde
Dat ben ik dan wel weer met je eens ja. Ik heb ook gemengde gevoelens maar vind wel dat mensen zijn scorende vermogen wat onderschatten.

Hij maakt echt veel goals en heeft een beetje een spitseninstinct ontwikkeld.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:36:49 #282
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194879784
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat ben ik dan wel weer met je eens ja. Ik heb ook gemengde gevoelens maar vind wel dat mensen zijn scorende vermogen wat onderschatten.

het is ook een groot verschil of het met Messi of zonder Messi is, die heeft mensen om hem heen nodig die ruimtes creëren, ik weet niet of Depay dat kan in de zin van opoffering, bij Lyon is hij het mannetje, dat zal hij bij Barca niet zijn.
pi_194879847
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

het is ook een groot verschil of het met Messi of zonder Messi is, die heeft mensen om hem heen nodig die ruimtes creëren, ik weet niet of Depay dat kan in de zin van opoffering, bij Lyon is hij het mannetje, dat zal hij bij Barca niet zijn.
Hij komt in de spits terecht, daar krijg je bij Barca (ook met Messi erbij) altijd wel kansen op goals.
pi_194879870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:

[..]

Deed Suarez dat wel? Dat opofferen?
pi_194879876
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik vind Depay vooral technisch niet goed genoeg. Beetje een bonkige rommelaar die zijn goaltjes meepikt en technisch niet slecht is, maar niet van topniveau.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:44:05 #286
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194879890
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hij komt in de spits terecht, daar krijg je bij Barca (ook met Messi erbij) altijd wel kansen op goals.
denk je? eerst maar zien of het waar is, je bent al 1 plek kwijt aan een diepgaande buitenspeler lijkt me, dan heb je Messi en voor die andere plek ook Griezmann en weet ik veel wie nog allemaal
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:44:48 #287
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194879904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Deed Suarez dat wel? Dat opofferen?
verdedigend deed hij (te) weinig maar aanvallend gaten trekken juist wel
pi_194879916
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vind Depay vooral technisch niet goed genoeg. Beetje een bonkige rommelaar die zijn goaltjes meepikt en technisch niet slecht is, maar niet van topniveau.
Dat deel ik ook volledig, vind hem ook technisch matig. Tegelijkertijd heeft hij dus wel echt zijn doelpunteninstinct verbeterd, dat zie je ook aan zijn goals. Het worden steeds meer spitsengoaltjes binnen 10 meter van de goal. En Suarez was natuurlijk ook een rommelaar.

pi_194879919
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

verdedigend deed hij (te) weinig maar aanvallend gaten trekken juist wel
Hm oke.

Ik weet het niet. Ik vind Depay juist in de kleine ruimte wel sterk, zie dat wel werken in combinatie met Messi eigenlijk.
  vrijdag 4 september 2020 @ 10:47:53 #290
262211 hhh38
pi_194879952
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

denk je? eerst maar zien of het waar is, je bent al 1 plek kwijt aan een diepgaande buitenspeler lijkt me, dan heb je Messi en voor die andere plek ook Griezmann en weet ik veel wie nog allemaal
Messi - Griezmann - Dembele/Fati
Memphis

is toch wel iets te aanvallend denk ik
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:05:10 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194880190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Messi - Griezmann - Dembele/Fati
Memphis

is toch wel iets te aanvallend denk ik
ja en Koeman zou gezegd hebben dat De Jong en Griezmann op hun vertrouwde manier komen te spelen, dan krijg je een middenveld Busquets, De Jong, Wijnaldum?
pi_194880279
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja en Koeman zou gezegd hebben dat De Jong en Griezmann op hun vertrouwde manier komen te spelen, dan krijg je een middenveld Busquets, De Jong, Wijnaldum?
Busquets gaat eruit.
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:11:27 #293
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194880286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Busquets gaat eruit.
achterlijk
pi_194880305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

achterlijk
Tja, vind je dat echt? Heeft echt een kutseizoen achter de rug en drijft ook wel heel erg op zijn reputatie uit het gouden Barca-tijdperk. Ik vind het al jaren niet geweldig meer eigenlijk. :@
pi_194880437
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:23 schreef hhh38 het volgende:
goeie rapper hoor
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:33:10 #296
262211 hhh38
pi_194880557
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:05 schreef Tarado het volgende:

[..]

Griezmann op zijn vertrouwde plek kan maar op 1 manier (of eigenlijk 2 bijna dezelfde). Hij moet dan achter een diepe spits spelen, zoals bij Atletico met een 4 mans middenveld erachter of zoals bij Frankrijk in een 4231 met 1 echte vleugelspeler en een middenvelder aan de andere buitenkant ā la Matuidi.

En dan een blok De Jong - Wijnaldum/Pjanic erachter
  vrijdag 4 september 2020 @ 11:38:33 #297
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_194880623
Hahaha Vfb Stuttgart is crowdfunding actie getart om Messi binnen te kunnen halen.. Ze hebben al bijna net zoveel als Danny voor FoK! met zn donaties

https://www.gofundme.com/(...)utm_medium=copy_link
Musica Espaņol
Come On
  vrijdag 4 september 2020 @ 13:23:23 #298
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194882486
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:12 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tja, vind je dat echt? Heeft echt een kutseizoen achter de rug en drijft ook wel heel erg op zijn reputatie uit het gouden Barca-tijdperk. Ik vind het al jaren niet geweldig meer eigenlijk. :@
zit nog steeds op 90% passing accuracy, niet slecht voor een speler die niet geweldig is en je weet bij hem dat het geen tikkies terug zijn
  vrijdag 4 september 2020 @ 13:32:08 #299
262211 hhh38
pi_194882604
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

zit nog steeds op 90% passing accuracy, niet slecht voor een speler die niet geweldig is en je weet bij hem dat het geen tikkies terug zijn
Dat weet ik tegenwoordig niet meer zo goed hoor. Maar goed, zoals Guardiola ooit zei zie je hem niet als je gewoon de wedstrijd kijkt en ik heb al jaren niet meer bewust op 'm gelet.
  vrijdag 4 september 2020 @ 13:34:51 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_194882649
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 13:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat weet ik tegenwoordig niet meer zo goed hoor. Maar goed, zoals Guardiola ooit zei zie je hem niet als je gewoon de wedstrijd kijkt en ik heb al jaren niet meer bewust op 'm gelet.
heerlijke voetballer en houdt niet voor niets De Jong weg van z'n positie, maar goed ze zijn daar toch gek in Barcelona dus vreemde beslissingen verbazen al lang niet meer
pi_194882972
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 10:42 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij hikt er af en toe tegenaan, tegen de top. Maar ik zie er ook niet direct de nieuwe aanvalsleider van Barcelona in nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')