Lekker transfervrij vertrekken toch.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is toch met het opzeggen van het Argentijns elftal ook steeds zo.
PS, en het seizoen is dit jaar korter dan een zwangerschap Dus dat kan Messi gemakkelijk uitzingen.
eerst zien dan geloven, ajaxprimeur roept wel vaker watquote:Op donderdag 3 september 2020 08:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eker-bij-bar-a-.html
lolquote:Op donderdag 3 september 2020 12:51 schreef chufi het volgende:
Panini waagt het er iig op :
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:51 schreef chufi het volgende:
Panini waagt het er iig op :
[ twitter ]
Voetbalprimeurquote:Op donderdag 3 september 2020 08:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eker-bij-bar-a-.html
goeie site wel hoor Voetbalprimeur aka Ajaxprimeur aka Messiprimeur xDquote:Op donderdag 3 september 2020 13:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Verbaast mij toch continu dat er mensen zijn die blijven linken naar dit soort onzin
Maar verbaast het je dan echt dat het van onlogisch komt?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Verbaast mij toch continu dat er mensen zijn die blijven linken naar dit soort onzin
Ik weet nu in ieder geval zeker wat wordt vereist om moderator te kunnen worden.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar verbaast het je dan echt dat het van onlogisch komt?
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval zeker wat wordt vereist om moderator te kunnen worden.
domme Koeman als het waar isquote:Op vrijdag 4 september 2020 07:20 schreef michiel_merk het volgende:
Barca rond met Memphis en Wijnaldum volgens het AD
Koeman is echt dom bezig, want als dit niet loopt wordt hij gelijk afgeserveerd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 07:20 schreef michiel_merk het volgende:
Barca rond met Memphis en Wijnaldum volgens het AD
Als Messi blijft verwacht ik weinig wonderen meer van hem ... dan dient ie zn contract uit en loopt in 2021 gratis Camp Nou uit ..quote:Op vrijdag 4 september 2020 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
de enige NL speler die hij nodig heeft is VVD, de rest niet echt, zeker als Messi blijft
dat wordt inderdaad een vreemde situatie, ik hoop dat hij wat meer eergevoel heeftquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Messi blijft verwacht ik weinig wonderen meer van hem ... dan dient ie zn contract uit en loopt in 2021 gratis Camp Nou uit ..
Er is onrust in die spelersgroep. Dus wie weet wil hij gewoon een paar pionen ertussen als verlengstuk van wie hij het vertrouwen al heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2020 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
de enige NL speler die hij nodig heeft is VVD, de rest niet echt, zeker als Messi blijft
quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:29 schreef Saekerhett het volgende:
Barcelona moet gewoon Ben Yedder halen.
In Ultimate Team word ik in elk geval knettergek als hij bij de tegenstander in de spits staat.
@Lenny_Leonardquote:Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien ( la John de Wolf). De eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Het was alleen al een aantal jaren niet zo goed meer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:53 schreef Elan het volgende:
Wie ze ook halen zo goed als het was gaat het nooit meer worden. Koeman zal wel binnen afzienbare tijd vervangen worden door Xavi terwijl het gedweep met vroeger nog jaren als een vloek zal blijven rondzingen.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het was alleen al een aantal jaren niet zo goed meer.
Barcelona had tijdens alle messi jaren al op zoek moeten gaan naar nieuwe talenten uit eigen jeugd of in de verre uithoeken van de wereld. Het valt me tegen dat een Ajax er blijkbaar wel in slaagt de doorstroom voldoende te houden en Barca niet zo.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:53 schreef Elan het volgende:
Wie ze ook halen zo goed als het was gaat het nooit meer worden. Koeman zal wel binnen afzienbare tijd vervangen worden door Xavi terwijl het gedweep met vroeger nog jaren als een vloek zal blijven rondzingen.
Dat heeft gewoon te maken met beleid van bovenaf. La Masia interesseert Bartomeu niet zoveel. Het werd stukje bij stukje ontmanteld en talenten liepen daardoor weg.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Barcelona had tijdens alle messi jaren al op zoek moeten gaan naar nieuwe talenten uit eigen jeugd of in de verre uithoeken van de wereld. Het valt me tegen dat een Ajax er blijkbaar wel in slaagt de doorstroom voldoende te houden en Barca niet zo.
Het gaat vooral erom dat dit links- of rechtsom een duiventil van jewelste wordt. Messi zal met pest in zijn lijf, tegen zijn zin, nog een jaartje rondhobbelen. Het zwaard van de presidentsverkiezingen in 15 maart hangt boven het hoofd met alles wat Koeman nu gaat doen. Een echte renovatie is door slechte financin en Covid ook niet mogelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:53 schreef Elan het volgende:
Scoort gewoon te weinig voor een team dat altijd het spel zal moeten maken en altijd moet winnen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:23 schreef hhh38 het volgende:
Depay wordt hier duidelijk nog altijd onderschat
Wijnaldum lijkt me uitstekend voor dit Barcelona. Zo'n loper hebben ze wel nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Wijnaldum bij Barca vind ik al niet passen maar Depay is nog opmerkelijker. Ik snap dat Koeman een band met hem heeft, maar het is toch geen niveau voor Barcelona.. Ik geef Koeman 6 maanden.
Wat is een Barcelona-waardig rendement volgens jou? Vorig jaar scoorde hij elke 113 minuten een goal voor Lyon en zelfs nog vaker voor Oranje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Scoort gewoon te weinig voor een team dat altijd het spel zal moeten maken en altijd moet winnen.
Goeie opvolger van Rakiticquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wijnaldum lijkt me uitstekend voor dit Barcelona. Zo'n loper hebben ze wel nodig.
Hoe dan ook Depay is wel een speler die ruimte nodig heeft en dat is bij Barcelona toch meestal niet aan de ordequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat is een Barcelona-waardig rendement volgens jou? Vorig jaar scoorde hij elke 113 minuten een goal voor Lyon en zelfs nog vaker voor Oranje.
Volgens mij zit je dan echt wel op goede statistieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |