domme Koeman als het waar isquote:Op vrijdag 4 september 2020 07:20 schreef michiel_merk het volgende:
Barca rond met Memphis en Wijnaldum volgens het AD
Koeman is echt dom bezig, want als dit niet loopt wordt hij gelijk afgeserveerd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 07:20 schreef michiel_merk het volgende:
Barca rond met Memphis en Wijnaldum volgens het AD
Als Messi blijft verwacht ik weinig wonderen meer van hem ... dan dient ie zn contract uit en loopt in 2021 gratis Camp Nou uit ..quote:Op vrijdag 4 september 2020 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
de enige NL speler die hij nodig heeft is VVD, de rest niet echt, zeker als Messi blijft
dat wordt inderdaad een vreemde situatie, ik hoop dat hij wat meer eergevoel heeftquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Als Messi blijft verwacht ik weinig wonderen meer van hem ... dan dient ie zn contract uit en loopt in 2021 gratis Camp Nou uit ..
Er is onrust in die spelersgroep. Dus wie weet wil hij gewoon een paar pionen ertussen als verlengstuk van wie hij het vertrouwen al heeft.quote:Op vrijdag 4 september 2020 07:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
de enige NL speler die hij nodig heeft is VVD, de rest niet echt, zeker als Messi blijft
quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:29 schreef Saekerhett het volgende:
Barcelona moet gewoon Ben Yedder halen.
In Ultimate Team word ik in elk geval knettergek als hij bij de tegenstander in de spits staat.
@Lenny_Leonardquote:Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien ( la John de Wolf). De eredivisie is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Het was alleen al een aantal jaren niet zo goed meer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:53 schreef Elan het volgende:
Wie ze ook halen zo goed als het was gaat het nooit meer worden. Koeman zal wel binnen afzienbare tijd vervangen worden door Xavi terwijl het gedweep met vroeger nog jaren als een vloek zal blijven rondzingen.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Het was alleen al een aantal jaren niet zo goed meer.
Barcelona had tijdens alle messi jaren al op zoek moeten gaan naar nieuwe talenten uit eigen jeugd of in de verre uithoeken van de wereld. Het valt me tegen dat een Ajax er blijkbaar wel in slaagt de doorstroom voldoende te houden en Barca niet zo.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:53 schreef Elan het volgende:
Wie ze ook halen zo goed als het was gaat het nooit meer worden. Koeman zal wel binnen afzienbare tijd vervangen worden door Xavi terwijl het gedweep met vroeger nog jaren als een vloek zal blijven rondzingen.
Dat heeft gewoon te maken met beleid van bovenaf. La Masia interesseert Bartomeu niet zoveel. Het werd stukje bij stukje ontmanteld en talenten liepen daardoor weg.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Barcelona had tijdens alle messi jaren al op zoek moeten gaan naar nieuwe talenten uit eigen jeugd of in de verre uithoeken van de wereld. Het valt me tegen dat een Ajax er blijkbaar wel in slaagt de doorstroom voldoende te houden en Barca niet zo.
Het gaat vooral erom dat dit links- of rechtsom een duiventil van jewelste wordt. Messi zal met pest in zijn lijf, tegen zijn zin, nog een jaartje rondhobbelen. Het zwaard van de presidentsverkiezingen in 15 maart hangt boven het hoofd met alles wat Koeman nu gaat doen. Een echte renovatie is door slechte financin en Covid ook niet mogelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:53 schreef Elan het volgende:
Scoort gewoon te weinig voor een team dat altijd het spel zal moeten maken en altijd moet winnen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:23 schreef hhh38 het volgende:
Depay wordt hier duidelijk nog altijd onderschat
Wijnaldum lijkt me uitstekend voor dit Barcelona. Zo'n loper hebben ze wel nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Wijnaldum bij Barca vind ik al niet passen maar Depay is nog opmerkelijker. Ik snap dat Koeman een band met hem heeft, maar het is toch geen niveau voor Barcelona.. Ik geef Koeman 6 maanden.
Wat is een Barcelona-waardig rendement volgens jou? Vorig jaar scoorde hij elke 113 minuten een goal voor Lyon en zelfs nog vaker voor Oranje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Scoort gewoon te weinig voor een team dat altijd het spel zal moeten maken en altijd moet winnen.
Goeie opvolger van Rakiticquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wijnaldum lijkt me uitstekend voor dit Barcelona. Zo'n loper hebben ze wel nodig.
Hoe dan ook Depay is wel een speler die ruimte nodig heeft en dat is bij Barcelona toch meestal niet aan de ordequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wat is een Barcelona-waardig rendement volgens jou? Vorig jaar scoorde hij elke 113 minuten een goal voor Lyon en zelfs nog vaker voor Oranje.
Volgens mij zit je dan echt wel op goede statistieken.
Dat ben ik dan wel weer met je eens ja. Ik heb ook gemengde gevoelens maar vind wel dat mensen zijn scorende vermogen wat onderschatten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook Depay is wel een speler die ruimte nodig heeft en dat is bij Barcelona toch meestal niet aan de orde
het is ook een groot verschil of het met Messi of zonder Messi is, die heeft mensen om hem heen nodig die ruimtes creren, ik weet niet of Depay dat kan in de zin van opoffering, bij Lyon is hij het mannetje, dat zal hij bij Barca niet zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens ja. Ik heb ook gemengde gevoelens maar vind wel dat mensen zijn scorende vermogen wat onderschatten.
Hij maakt echt veel goals en heeft een beetje een spitseninstinct ontwikkeld.
Hij komt in de spits terecht, daar krijg je bij Barca (ook met Messi erbij) altijd wel kansen op goals.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook een groot verschil of het met Messi of zonder Messi is, die heeft mensen om hem heen nodig die ruimtes creren, ik weet niet of Depay dat kan in de zin van opoffering, bij Lyon is hij het mannetje, dat zal hij bij Barca niet zijn.
Deed Suarez dat wel? Dat opofferen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook een groot verschil of het met Messi of zonder Messi is, die heeft mensen om hem heen nodig die ruimtes creren, ik weet niet of Depay dat kan in de zin van opoffering, bij Lyon is hij het mannetje, dat zal hij bij Barca niet zijn.
Ik vind Depay vooral technisch niet goed genoeg. Beetje een bonkige rommelaar die zijn goaltjes meepikt en technisch niet slecht is, maar niet van topniveau.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat ben ik dan wel weer met je eens ja. Ik heb ook gemengde gevoelens maar vind wel dat mensen zijn scorende vermogen wat onderschatten.
Hij maakt echt veel goals en heeft een beetje een spitseninstinct ontwikkeld.
denk je? eerst maar zien of het waar is, je bent al 1 plek kwijt aan een diepgaande buitenspeler lijkt me, dan heb je Messi en voor die andere plek ook Griezmann en weet ik veel wie nog allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hij komt in de spits terecht, daar krijg je bij Barca (ook met Messi erbij) altijd wel kansen op goals.
verdedigend deed hij (te) weinig maar aanvallend gaten trekken juist welquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Deed Suarez dat wel? Dat opofferen?
Dat deel ik ook volledig, vind hem ook technisch matig. Tegelijkertijd heeft hij dus wel echt zijn doelpunteninstinct verbeterd, dat zie je ook aan zijn goals. Het worden steeds meer spitsengoaltjes binnen 10 meter van de goal. En Suarez was natuurlijk ook een rommelaar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Depay vooral technisch niet goed genoeg. Beetje een bonkige rommelaar die zijn goaltjes meepikt en technisch niet slecht is, maar niet van topniveau.
Hm oke.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
verdedigend deed hij (te) weinig maar aanvallend gaten trekken juist wel
Messi - Griezmann - Dembele/Fatiquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je? eerst maar zien of het waar is, je bent al 1 plek kwijt aan een diepgaande buitenspeler lijkt me, dan heb je Messi en voor die andere plek ook Griezmann en weet ik veel wie nog allemaal
ja en Koeman zou gezegd hebben dat De Jong en Griezmann op hun vertrouwde manier komen te spelen, dan krijg je een middenveld Busquets, De Jong, Wijnaldum?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Messi - Griezmann - Dembele/Fati
Memphis
is toch wel iets te aanvallend denk ik
Busquets gaat eruit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en Koeman zou gezegd hebben dat De Jong en Griezmann op hun vertrouwde manier komen te spelen, dan krijg je een middenveld Busquets, De Jong, Wijnaldum?
Tja, vind je dat echt? Heeft echt een kutseizoen achter de rug en drijft ook wel heel erg op zijn reputatie uit het gouden Barca-tijdperk. Ik vind het al jaren niet geweldig meer eigenlijk.quote:
goeie rapper hoorquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:23 schreef hhh38 het volgende:
Depay wordt hier duidelijk nog altijd onderschat
Griezmann op zijn vertrouwde plek kan maar op 1 manier (of eigenlijk 2 bijna dezelfde). Hij moet dan achter een diepe spits spelen, zoals bij Atletico met een 4 mans middenveld erachter of zoals bij Frankrijk in een 4231 met 1 echte vleugelspeler en een middenvelder aan de andere buitenkant la Matuidi.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja en Koeman zou gezegd hebben dat De Jong en Griezmann op hun vertrouwde manier komen te spelen, dan krijg je een middenveld Busquets, De Jong, Wijnaldum?
zit nog steeds op 90% passing accuracy, niet slecht voor een speler die niet geweldig is en je weet bij hem dat het geen tikkies terug zijnquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:12 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Tja, vind je dat echt? Heeft echt een kutseizoen achter de rug en drijft ook wel heel erg op zijn reputatie uit het gouden Barca-tijdperk. Ik vind het al jaren niet geweldig meer eigenlijk.
Dat weet ik tegenwoordig niet meer zo goed hoor. Maar goed, zoals Guardiola ooit zei zie je hem niet als je gewoon de wedstrijd kijkt en ik heb al jaren niet meer bewust op 'm gelet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit nog steeds op 90% passing accuracy, niet slecht voor een speler die niet geweldig is en je weet bij hem dat het geen tikkies terug zijn
heerlijke voetballer en houdt niet voor niets De Jong weg van z'n positie, maar goed ze zijn daar toch gek in Barcelona dus vreemde beslissingen verbazen al lang niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik tegenwoordig niet meer zo goed hoor. Maar goed, zoals Guardiola ooit zei zie je hem niet als je gewoon de wedstrijd kijkt en ik heb al jaren niet meer bewust op 'm gelet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |