Messi op zijn 35ste is beter dan Ronaldo op zijn 35ste.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:36 schreef Breekfast het volgende:
Als ik Barcelona was dan zou ik die 100 miljoen + eventueel wat spelers van Manchester City accepteren. Ben je direct van het torenhoge salaris af. Dit komt toch niet meer goed. Je hebt niks aan een ongelukkige en ongemotiveerde speler die de sfeer in de ploeg verziekt.
En de kapitaalvernietiging valt dan best mee. Over 2 jaar is het wel een keer einde carrière voor Messi. Dus nu 100 miljoen vangen en van de salariskosten af zijn is zo slecht nog niet.
Wat denk je dat het 'merk' Messi oplevert. De verkoop van shirt met zijn naam erop wereldwijd.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:36 schreef Breekfast het volgende:
Als ik Barcelona was dan zou ik die 100 miljoen + eventueel wat spelers van Manchester City accepteren. Ben je direct van het torenhoge salaris af. Dit komt toch niet meer goed. Je hebt niks aan een ongelukkige en ongemotiveerde speler die de sfeer in de ploeg verziekt.
En de kapitaalvernietiging valt dan best mee. Over 2 jaar is het wel een keer einde carrière voor Messi. Dus nu 100 miljoen vangen en van de salariskosten af zijn is zo slecht nog niet.
Hij kan het zelf makkelijk ophoesten ... dat zal het niet zijn, maar ze willen nog meer dus liefst gratis ...quote:Op woensdag 2 september 2020 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat denk je dat het 'merk' Messi oplevert. De verkoop van shirt met zijn naam erop wereldwijd.
Misschien wel, maar het zou zomaar meer kunnen zijn dan zijn jaarsalaris. Snap prima dat Barca hem niet zomaar wil laten gaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij kan het zelf makkelijk ophoesten ... dat zal het niet zijn, maar ze willen nog meer dus liefst gratis ...
Wat denk je zelf. Niemand wil zijn Barca-salaris en transfersom betalenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:30 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Is die jankbal nou nog niet weg?
Dan levert hij zelf toch wat in, als je zo graag weg wil..quote:Op donderdag 3 september 2020 07:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Niemand wil zijn Barca-salaris en transfersom betalen
We zijn er weer allemaal heerlijk ingetuindquote:Op donderdag 3 september 2020 08:55 schreef onlogisch het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)eker-bij-bar-a-.html
Dat is toch met het opzeggen van het Argentijns elftal ook steeds zo.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:57 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
We zijn er weer allemaal heerlijk ingetuind
Lekker transfervrij vertrekken toch.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:19 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat is toch met het opzeggen van het Argentijns elftal ook steeds zo.
PS, en het seizoen is dit jaar korter dan een zwangerschap Dus dat kan Messi gemakkelijk uitzingen.
eerst zien dan geloven, ajaxprimeur roept wel vaker watquote:Op donderdag 3 september 2020 08:55 schreef onlogisch het volgende:
lolquote:Op donderdag 3 september 2020 12:51 schreef chufi het volgende:
Panini waagt het er iig op :
[ twitter ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 12:51 schreef chufi het volgende:
Panini waagt het er iig op :
[ twitter ]
Voetbalprimeurquote:Op donderdag 3 september 2020 08:55 schreef onlogisch het volgende:
goeie site wel hoor Voetbalprimeur aka Ajaxprimeur aka Messiprimeur xDquote:Op donderdag 3 september 2020 13:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Verbaast mij toch continu dat er mensen zijn die blijven linken naar dit soort onzin
Maar verbaast het je dan echt dat het van onlogisch komt?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Verbaast mij toch continu dat er mensen zijn die blijven linken naar dit soort onzin
Ik weet nu in ieder geval zeker wat wordt vereist om moderator te kunnen worden.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar verbaast het je dan echt dat het van onlogisch komt?
Wat is dat dan?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:46 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik weet nu in ieder geval zeker wat wordt vereist om moderator te kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |