Omdat resultaten uit het verleden vrij weinig waarde hebben als het om centen gaatquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is toch echt waarom Barcelona een speler die zoveel voor ze betekent heeft zo kleinzielig behandelt.![]()
Ze misbruiken de situatie die is ontstaan door de coronacrisis door vast te houden aan de datum die aan zijn ontbindingsclausule hangt. Juridisch zullen ze daar vast gelijk in hebben en krijgen maar het is op geen enkele manier redelijk.
Nouri worden? @Calandquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan moet je veel gaan slapen denk ik de komende tijd
Er blijkt idd geen enkele waardering uit voor de mens en de voetballer Messi. Alles is puur gericht op het eigenbelang van Barcelona of van bepaalde mensen binnen Barcelona. Ik vind dat echt triest, dat je voor iemand die zoveel voor je betekent heeft in de herfst van zijn carrière je nog eventjes gaat proberen om het onderste uit de kan te halen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:30 schreef byah het volgende:
[..]
Omdat resultaten uit het verleden vrij weinig waarde hebben als het om centen gaat
Messi moet zich niet zo aanstellen, hij heeft niet enkel de lengte van een kleuter.. hij heeft ook het gedrag van een kleuter.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er blijkt idd geen enkele waardering uit voor de mens en de voetballer Messi. Alles is puur gericht op het eigenbelang van Barcelona of van bepaalde mensen binnen Barcelona. Ik vind dat echt triest, dat je voor iemand die zoveel voor je betekent heeft in de herfst van zijn carrière je nog eventjes gaat proberen om het onderste uit de kan te halen.
Lekker voor die kut kabouter.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
La Liga reageert: Messi kan slechts bij 700 miljoen euro vertrekken en niet eerder.
Je kan het ook omdraaien hè. De club die al van jongs af aan alles voor hem overhad steekt hij nu een mes in de rug. Straalt echt veel klasse van Lioneleltje af.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er blijkt idd geen enkele waardering uit voor de mens en de voetballer Messi. Alles is puur gericht op het eigenbelang van Barcelona of van bepaalde mensen binnen Barcelona. Ik vind dat echt triest, dat je voor iemand die zoveel voor je betekent heeft in de herfst van zijn carrière je nog eventjes gaat proberen om het onderste uit de kan te halen.
Kom op man, hij had elk jaar zijn contract kunnen verscheuren vanwege die clausule, is de club altijd trouw gebleven en nu omdat door corona het seizoen langer duurde gaat Barca moeilijk doen over de precieze datum waarop die clausule gelicht moet worden. Dat is echt op geen enkele manier netjes.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien hè. De club die al van jongs af aan alles voor hem overhad steekt hij nu een mes in de rug. Straalt echt veel klasse van Lioneleltje af.
Echt hé. Messi heeft net zoveel aan Barcelona te danken als andersom. Messi gedraagt zich als een kleuter die zijn zin niet krijgt en is totaal respectloos naar de club. Zonde dat hij op deze manier een breuk forceert.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien hè. De club die al van jongs af aan alles voor hem overhad steekt hij nu een mes in de rug. Straalt echt veel klasse van Lioneleltje af.
Nu de club in een sportieve crisis zit en hem hard nodig heeft laat hij de club in de steek. Dat heeft hij ook al bij Argentinië laten zien. Als het moeilijk wordt dan houdt Messi het voor gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom op man, hij had elk jaar zijn contract kunnen verscheuren vanwege die clausule, is de club altijd trouw gebleven en nu omdat door corona het seizoen langer duurde gaat Barca moeilijk doen over de precieze datum waarop die clausule gelicht moet worden. Dat is echt op geen enkele manier netjes.
Die clausule is er pas sinds 2017 geloof ik?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom op man, hij had elk jaar zijn contract kunnen verscheuren vanwege die clausule, is de club altijd trouw gebleven en nu omdat door corona het seizoen langer duurde gaat Barca moeilijk doen over de precieze datum waarop die clausule gelicht moet worden. Dat is echt op geen enkele manier netjes.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij @:Lange_Lans weet ik dat Messi niet is komen opdagen voor de tampon.
[ twitter ]
Precies..jarenlang een godsvermogen verdiend en steeds weer door de suggestie van een mogelijk vertrek zijn salaris weten op te krikken. Dat mag, er stond ook heel wat tegenover. Maar nu het even tegenzit wil hij transfervrij zijn hielen lichten. Zwak.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Echt hé. Messi heeft net zoveel aan Barcelona te danken als andersom. Messi gedraagt zich als een kleuter die zijn zin niet krijgt en is totaal respectloos naar de club. Zonde dat hij op deze manier een breuk forceert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou het ook proberen hoor als het verschil 700 miljoen isquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies..jarenlang een godsvermogen verdiend en steeds weer door de suggestie van een mogelijk vertrek zijn salaris weten op te krikken. Dat mag, er stond ook heel wat tegenover. Maar nu het even tegenzit wil hij transfervrij zijn hielen lichten. Zwak.
Jij geeft je waardevolste elementen van je zaak ook zomaar gratis weg?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is toch echt waarom Barcelona een speler die zoveel voor ze betekent heeft zo kleinzielig behandelt.![]()
Ze misbruiken de situatie die is ontstaan door de coronacrisis door vast te houden aan de datum die aan zijn ontbindingsclausule hangt. Juridisch zullen ze daar vast gelijk in hebben en krijgen maar het is op geen enkele manier redelijk.
Het is kapitaal en 't zijn werknemers en mensen. Daar gaat wrijving mee ontstaan. Bovendien zit de media dagelijks op je nek.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij geeft je waardevolste elementen van je zaak ook zomaar gratis weg?
Voetballers zijn het kapitaal van een club. Daar moet je gewoon zakelijk naar kijken. Zeer redelijk dit.
Ik vind het echt zielig. De geest van die clausule is natuurlijk dat hij na elk seizoen gratis weg kon als hij dat wilde. En omdat het seizoen nu langer duurt door bizarre omstandigheden gaan ze nu liggen mierenneuken op de letter van de wetquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij geeft je waardevolste elementen van je zaak ook zomaar gratis weg?
Voetballers zijn het kapitaal van een club. Daar moet je gewoon zakelijk naar kijken. Zeer redelijk dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |