was ook iets met Qatar toch, ze zijn met Rakuten in zee gegaan zonder Qatar mee te laten bieden en hebben Qatar er gewoon uitgeflikkerd, die waren daarop zo pissig dat ze Neymar hebben gekocht voor PSGquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Om te beginnen Begiristain en jeugdtrainers weggestuurd en de lijn Cruijff/Guardiola bewust losgelaten, allemaal om zich af te zetten tegen de vorige president.
Ik dacht dat PSG voor Neymar ging omdat Barcelona Verratti had geprobeerd los te weken. Barcelona wilde vervolgens zelf juist niets meer met Qatar te maken hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook iets met Qatar toch, ze zijn met Rakuten in zee gegaan zonder Qatar mee te laten bieden en hebben Qatar er gewoon uitgeflikkerd, die waren daarop zo pissig dat ze Neymar hebben gekocht voor PSG
zo zie je maar hoe nieuws werkt, geen idee of jouw versie of de mijne de juiste isquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSG voor Neymar ging omdat Barcelona Verratti had geprobeerd los te weken. Barcelona wilde vervolgens zelf juist niets meer met Qatar te maken hebben.
Ik heb het uit dit artikel:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zie je maar hoe nieuws werkt, geen idee of jouw versie of de mijne de juiste is
ik uit dit artikel oa:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het uit dit artikel:
https://www.espn.com/socc(...)ays-talks-break-down
Dat Verratti verhaal kan ik me nog herinneren uit die tijd, maar dat zullen ze nooit officieel hebben uitgesproken.
Inderdaad.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2566788/7/25#p194757559]vrijdag 28
Niet 1 fatsoenlijke club die zich hieraan wil wagen. Kan geen toeval zijn.
En hij is goed voor 2 of 3 goals tegen Reims , Dijon , Strasbourg , Bordeaux , Leeds , Fulham en misschien ook nog wel tegen Burnleyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een échte topclub begint ook niet meer aan de vedette van een andere club in de winter van zijn carrière. Cristiano vind ik nog tot daar aan toe omdat hij qua marketing nog groter is dan Messi en hij gewoon een trainingsbeest is die je desnoods nog tot zijn 38e als spits zou kunnen gebruiken.
Maar elke topclub met verstandig / fatsoenlijk beleid beseft ook dat je met Messi een paar van Troje binnenhaalt, die potentieel enorm ontwrichtend kan werken voor je club. Dat een club als PSG / City eraan begint kan ik nog wel begrijpen, dat zijn olieclubs die nog niet de wereldwijde uitstraling/fanbase/social media follow hebben van de traditionele grote clubs zoals United, Bayern, Real Madrid, dus daar kan een type Messi je wel een boost geven.
Doet me denken aan dat akkefietje omtrent Thiago Silva een paar jaar eerderquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSG voor Neymar ging omdat Barcelona Verratti had geprobeerd los te weken. Barcelona wilde vervolgens zelf juist niets meer met Qatar te maken hebben.
En dan doen ze in Nederland moeilijk om het gedrag van Alex en Max....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
pep is gespot bij een dim sum restaurant in barcelona
om messi te halen???????
https://www.instagram.com/p/CEcxiLcoU-j/
op Bayern na bestaan die nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Autoscooter het volgende:
Maar elke topclub met verstandig / fatsoenlijk beleid
Wat ik vooral niet snap is toch echt waarom Barcelona een speler die zoveel voor ze betekent heeft zo kleinzielig behandelt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:28 schreef Autoscooter het volgende:
Snap ook echt niet wat het belang van zo'n Messi hierbij is. Hij kan na afgelopen seizoen nog 1, hooguit twee seizoenen mee op topniveau. Dan is het WK in Qatar, daarna zal hij wel afzwaaien op topniveau.
Dan had je de rest van je leven de absolute legende van Barcelona geweest. Lekker daar blijven wonen in de heuvels. Prima kans nog dat je nog een landstitel / Copa pakt. Champions League is toch ook een beetje een loterij, en het is nou niet alsof City de laatste jaren wél succesvol is geweest in de CL.
Dat een ego een beetje gekrenkt is omdat het clubbestuur niet handelt zoals jij zou willen zou ik lekker op de koop toenemen. In de laatste 2 jaar van je carrière nog even een hele wervelwind over je heen halen en laten afbrokkelen wat je in 20 jaar hebt opgebouwd daar. Maar misschien wil hij dat juist wel, wil hij na zijn voetbalcarrière niet eeuwig de god van Barcelona blijven en gewoon een rustig bestaan ergens leiden. Dan is dit wel een logische keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |