was ook iets met Qatar toch, ze zijn met Rakuten in zee gegaan zonder Qatar mee te laten bieden en hebben Qatar er gewoon uitgeflikkerd, die waren daarop zo pissig dat ze Neymar hebben gekocht voor PSGquote:Op donderdag 27 augustus 2020 19:49 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Om te beginnen Begiristain en jeugdtrainers weggestuurd en de lijn Cruijff/Guardiola bewust losgelaten, allemaal om zich af te zetten tegen de vorige president.
Ik dacht dat PSG voor Neymar ging omdat Barcelona Verratti had geprobeerd los te weken. Barcelona wilde vervolgens zelf juist niets meer met Qatar te maken hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
was ook iets met Qatar toch, ze zijn met Rakuten in zee gegaan zonder Qatar mee te laten bieden en hebben Qatar er gewoon uitgeflikkerd, die waren daarop zo pissig dat ze Neymar hebben gekocht voor PSG
zo zie je maar hoe nieuws werkt, geen idee of jouw versie of de mijne de juiste isquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSG voor Neymar ging omdat Barcelona Verratti had geprobeerd los te weken. Barcelona wilde vervolgens zelf juist niets meer met Qatar te maken hebben.
Ik heb het uit dit artikel:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo zie je maar hoe nieuws werkt, geen idee of jouw versie of de mijne de juiste is
ik uit dit artikel oa:quote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het uit dit artikel:
https://www.espn.com/socc(...)ays-talks-break-down
Dat Verratti verhaal kan ik me nog herinneren uit die tijd, maar dat zullen ze nooit officieel hebben uitgesproken.
Inderdaad.quote:[b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2566788/7/25#p194757559]vrijdag 28
Niet 1 fatsoenlijke club die zich hieraan wil wagen. Kan geen toeval zijn.
En hij is goed voor 2 of 3 goals tegen Reims , Dijon , Strasbourg , Bordeaux , Leeds , Fulham en misschien ook nog wel tegen Burnleyquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Autoscooter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een échte topclub begint ook niet meer aan de vedette van een andere club in de winter van zijn carrière. Cristiano vind ik nog tot daar aan toe omdat hij qua marketing nog groter is dan Messi en hij gewoon een trainingsbeest is die je desnoods nog tot zijn 38e als spits zou kunnen gebruiken.
Maar elke topclub met verstandig / fatsoenlijk beleid beseft ook dat je met Messi een paar van Troje binnenhaalt, die potentieel enorm ontwrichtend kan werken voor je club. Dat een club als PSG / City eraan begint kan ik nog wel begrijpen, dat zijn olieclubs die nog niet de wereldwijde uitstraling/fanbase/social media follow hebben van de traditionele grote clubs zoals United, Bayern, Real Madrid, dus daar kan een type Messi je wel een boost geven.
Doet me denken aan dat akkefietje omtrent Thiago Silva een paar jaar eerderquote:Op donderdag 27 augustus 2020 23:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat PSG voor Neymar ging omdat Barcelona Verratti had geprobeerd los te weken. Barcelona wilde vervolgens zelf juist niets meer met Qatar te maken hebben.
En dan doen ze in Nederland moeilijk om het gedrag van Alex en Max....quote:Op zaterdag 29 augustus 2020 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
pep is gespot bij een dim sum restaurant in barcelona
om messi te halen???????
https://www.instagram.com/p/CEcxiLcoU-j/
op Bayern na bestaan die nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2020 22:50 schreef Autoscooter het volgende:
Maar elke topclub met verstandig / fatsoenlijk beleid
Wat ik vooral niet snap is toch echt waarom Barcelona een speler die zoveel voor ze betekent heeft zo kleinzielig behandelt.quote:Op zondag 30 augustus 2020 09:28 schreef Autoscooter het volgende:
Snap ook echt niet wat het belang van zo'n Messi hierbij is. Hij kan na afgelopen seizoen nog 1, hooguit twee seizoenen mee op topniveau. Dan is het WK in Qatar, daarna zal hij wel afzwaaien op topniveau.
Dan had je de rest van je leven de absolute legende van Barcelona geweest. Lekker daar blijven wonen in de heuvels. Prima kans nog dat je nog een landstitel / Copa pakt. Champions League is toch ook een beetje een loterij, en het is nou niet alsof City de laatste jaren wél succesvol is geweest in de CL.
Dat een ego een beetje gekrenkt is omdat het clubbestuur niet handelt zoals jij zou willen zou ik lekker op de koop toenemen. In de laatste 2 jaar van je carrière nog even een hele wervelwind over je heen halen en laten afbrokkelen wat je in 20 jaar hebt opgebouwd daar. Maar misschien wil hij dat juist wel, wil hij na zijn voetbalcarrière niet eeuwig de god van Barcelona blijven en gewoon een rustig bestaan ergens leiden. Dan is dit wel een logische keuze.
Dan moet je veel gaan slapen denk ik de komende tijdquote:
Omdat resultaten uit het verleden vrij weinig waarde hebben als het om centen gaatquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is toch echt waarom Barcelona een speler die zoveel voor ze betekent heeft zo kleinzielig behandelt.![]()
Ze misbruiken de situatie die is ontstaan door de coronacrisis door vast te houden aan de datum die aan zijn ontbindingsclausule hangt. Juridisch zullen ze daar vast gelijk in hebben en krijgen maar het is op geen enkele manier redelijk.
Nouri worden? @Calandquote:Op zondag 30 augustus 2020 12:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dan moet je veel gaan slapen denk ik de komende tijd
Er blijkt idd geen enkele waardering uit voor de mens en de voetballer Messi. Alles is puur gericht op het eigenbelang van Barcelona of van bepaalde mensen binnen Barcelona. Ik vind dat echt triest, dat je voor iemand die zoveel voor je betekent heeft in de herfst van zijn carrière je nog eventjes gaat proberen om het onderste uit de kan te halen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:30 schreef byah het volgende:
[..]
Omdat resultaten uit het verleden vrij weinig waarde hebben als het om centen gaat
Messi moet zich niet zo aanstellen, hij heeft niet enkel de lengte van een kleuter.. hij heeft ook het gedrag van een kleuter.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er blijkt idd geen enkele waardering uit voor de mens en de voetballer Messi. Alles is puur gericht op het eigenbelang van Barcelona of van bepaalde mensen binnen Barcelona. Ik vind dat echt triest, dat je voor iemand die zoveel voor je betekent heeft in de herfst van zijn carrière je nog eventjes gaat proberen om het onderste uit de kan te halen.
Lekker voor die kut kabouter.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:06 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
La Liga reageert: Messi kan slechts bij 700 miljoen euro vertrekken en niet eerder.
Je kan het ook omdraaien hè. De club die al van jongs af aan alles voor hem overhad steekt hij nu een mes in de rug. Straalt echt veel klasse van Lioneleltje af.quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er blijkt idd geen enkele waardering uit voor de mens en de voetballer Messi. Alles is puur gericht op het eigenbelang van Barcelona of van bepaalde mensen binnen Barcelona. Ik vind dat echt triest, dat je voor iemand die zoveel voor je betekent heeft in de herfst van zijn carrière je nog eventjes gaat proberen om het onderste uit de kan te halen.
Kom op man, hij had elk jaar zijn contract kunnen verscheuren vanwege die clausule, is de club altijd trouw gebleven en nu omdat door corona het seizoen langer duurde gaat Barca moeilijk doen over de precieze datum waarop die clausule gelicht moet worden. Dat is echt op geen enkele manier netjes.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien hè. De club die al van jongs af aan alles voor hem overhad steekt hij nu een mes in de rug. Straalt echt veel klasse van Lioneleltje af.
Echt hé. Messi heeft net zoveel aan Barcelona te danken als andersom. Messi gedraagt zich als een kleuter die zijn zin niet krijgt en is totaal respectloos naar de club. Zonde dat hij op deze manier een breuk forceert.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien hè. De club die al van jongs af aan alles voor hem overhad steekt hij nu een mes in de rug. Straalt echt veel klasse van Lioneleltje af.
Nu de club in een sportieve crisis zit en hem hard nodig heeft laat hij de club in de steek. Dat heeft hij ook al bij Argentinië laten zien. Als het moeilijk wordt dan houdt Messi het voor gezien.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom op man, hij had elk jaar zijn contract kunnen verscheuren vanwege die clausule, is de club altijd trouw gebleven en nu omdat door corona het seizoen langer duurde gaat Barca moeilijk doen over de precieze datum waarop die clausule gelicht moet worden. Dat is echt op geen enkele manier netjes.
Die clausule is er pas sinds 2017 geloof ik?quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom op man, hij had elk jaar zijn contract kunnen verscheuren vanwege die clausule, is de club altijd trouw gebleven en nu omdat door corona het seizoen langer duurde gaat Barca moeilijk doen over de precieze datum waarop die clausule gelicht moet worden. Dat is echt op geen enkele manier netjes.
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:07 schreef AFCNiels het volgende:
Dankzij @:Lange_Lans weet ik dat Messi niet is komen opdagen voor de tampon.
[ twitter ]
Precies..jarenlang een godsvermogen verdiend en steeds weer door de suggestie van een mogelijk vertrek zijn salaris weten op te krikken. Dat mag, er stond ook heel wat tegenover. Maar nu het even tegenzit wil hij transfervrij zijn hielen lichten. Zwak.quote:Op zondag 30 augustus 2020 14:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Echt hé. Messi heeft net zoveel aan Barcelona te danken als andersom. Messi gedraagt zich als een kleuter die zijn zin niet krijgt en is totaal respectloos naar de club. Zonde dat hij op deze manier een breuk forceert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zou het ook proberen hoor als het verschil 700 miljoen isquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Precies..jarenlang een godsvermogen verdiend en steeds weer door de suggestie van een mogelijk vertrek zijn salaris weten op te krikken. Dat mag, er stond ook heel wat tegenover. Maar nu het even tegenzit wil hij transfervrij zijn hielen lichten. Zwak.
Jij geeft je waardevolste elementen van je zaak ook zomaar gratis weg?quote:Op zondag 30 augustus 2020 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik vooral niet snap is toch echt waarom Barcelona een speler die zoveel voor ze betekent heeft zo kleinzielig behandelt.![]()
Ze misbruiken de situatie die is ontstaan door de coronacrisis door vast te houden aan de datum die aan zijn ontbindingsclausule hangt. Juridisch zullen ze daar vast gelijk in hebben en krijgen maar het is op geen enkele manier redelijk.
Het is kapitaal en 't zijn werknemers en mensen. Daar gaat wrijving mee ontstaan. Bovendien zit de media dagelijks op je nek.quote:Op zondag 30 augustus 2020 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij geeft je waardevolste elementen van je zaak ook zomaar gratis weg?
Voetballers zijn het kapitaal van een club. Daar moet je gewoon zakelijk naar kijken. Zeer redelijk dit.
Ik vind het echt zielig. De geest van die clausule is natuurlijk dat hij na elk seizoen gratis weg kon als hij dat wilde. En omdat het seizoen nu langer duurt door bizarre omstandigheden gaan ze nu liggen mierenneuken op de letter van de wetquote:Op zondag 30 augustus 2020 20:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij geeft je waardevolste elementen van je zaak ook zomaar gratis weg?
Voetballers zijn het kapitaal van een club. Daar moet je gewoon zakelijk naar kijken. Zeer redelijk dit.
Als ze dat niet doen laat je 200 miljoen lopen. Welke directeur zou dat doen?quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het echt zielig. De geest van die clausule is natuurlijk dat hij na elk seizoen gratis weg kon als hij dat wilde. En omdat het seizoen nu langer duurt door bizarre omstandigheden gaan ze nu liggen mierenneuken op de letter van de wet.
Jij zou geen goede zakenman zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het echt zielig. De geest van die clausule is natuurlijk dat hij na elk seizoen gratis weg kon als hij dat wilde. En omdat het seizoen nu langer duurt door bizarre omstandigheden gaan ze nu liggen mierenneuken op de letter van de wet.
Dat risico is toch ingecalculeerd toen ze die clausule in zijn contract hebben gezet? En dan nu bij uitzonderlijke omstandigheden je keutel intrekken door over de datum te gaan miepenquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:40 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ze dat niet doen laat je 200 miljoen lopen. Welke directeur zou dat doen?
Je moet dit gewoon zakelijk bekijken.
Ik zou die clausule nooit zo in dat contract hebben gezet hoorquote:
Dat risico is blijkbaar geaccepteerd. Maar ik vermoed dat er een datum in dat beding staat. Er zal niet in staan 'eind van het seizoen' want dat is veel te vaag. En dan is Messi gewoon te laat.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat risico is toch ingecalculeerd toen ze die clausule in zijn contract hebben gezet? En dan nu bij uitzonderlijke omstandigheden je keutel intrekken door over de datum te gaan miepen.
ik weet niet of hij bij een rechter helemaal kansloos zou zijn, is wel een uitzonderlijk jaar en seizoen.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat risico is blijkbaar geaccepteerd. Maar ik vermoed dat er een datum in dat beding staat. Er zal niet in staan 'eind van het seizoen' want dat is veel te vaag. En dan is Messi gewoon te laat.
Dat zal liggen aan hoe dat beding geformuleerd is.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of hij bij een rechter helemaal kansloos zou zijn, is wel een uitzonderlijk jaar en seizoen.
wie weet gaan we er nog achter komenquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zal liggen aan hoe dat beding geformuleerd is.
Kansloos is hij zeker niet. Maar als ik er geld op moet zetten zou ik zeggen dat hij de zaak verliest. Maar zeker het proberen waard.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of hij bij een rechter helemaal kansloos zou zijn, is wel een uitzonderlijk jaar en seizoen.
als hij echt weg wil zal Barcelona sowieso water bij de wijn moeten doen ook staan al ze in hun recht al vind ik +200 miljoen ook wel heel veel geld voor een speler die nog 2 max 3 jaar mee kanquote:Op zondag 30 augustus 2020 23:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kansloos is hij zeker niet. Maar als ik er geld op moet zetten zou ik zeggen dat hij de zaak verliest. Maar zeker het proberen waard.
Een beetje rechter zal in eerste instantie waarschijnlijk ook vragen aan de partijen om de zaak onderling te schikken. Als dat niet naar de zin is van één van de partijen wordt het interessant.quote:Op zondag 30 augustus 2020 23:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
als hij echt weg wil zal Barcelona sowieso water bij de wijn moeten doen ook staan al ze in hun recht al vind ik +200 miljoen ook wel heel veel geld voor een speler die nog 2 max 3 jaar mee kan
BreedweetGodquote:Op maandag 31 augustus 2020 02:04 schreef chufi het volgende:
Hij die kwam om Suarez te vervangen tijdens zn lange blessure, gaat voor numero 10
https://www.telegraaf.nl/(...)gnummer-lionel-messi
Feek.quote:Op maandag 31 augustus 2020 02:04 schreef chufi het volgende:
Hij die kwam om Suarez te vervangen tijdens zn lange blessure, gaat voor numero 10
https://www.telegraaf.nl/(...)gnummer-lionel-messi
1.5 uur geleden of zo gelandquote:Op woensdag 2 september 2020 08:40 schreef wolfrolf het volgende:
jorge messi is vandaag in barcelona om met de bartomeu te praten spannend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |